zwangerschapsbh's
donderdag 5 november 2009 om 09:17
Ik moet er echt aan gaan geloven dat mijn bh's gewoon niet meer passen. Ik heb al gekeken voor zwangerschapsbh's en ondanks ze comfortabel moeten zitten vind ik het helemaal niks. Ik heb normaal voorgevormde bh's en de zwangerschapsbh's zijn echt vormloos! (en als je het koud hebt is het ook wel erg goed te zien)
Zou ik ook mijn maat opnieuw op kunnen laten meten en een gewone voorgevormde bh kunnen kopen die ietsjes groter is? Of moet ik ook echt aan die vormloze dingen?
Zou ik ook mijn maat opnieuw op kunnen laten meten en een gewone voorgevormde bh kunnen kopen die ietsjes groter is? Of moet ik ook echt aan die vormloze dingen?
maandag 9 november 2009 om 15:51
Ben benieuwd hoe dat over een paar weken is, maar vooralsnog heb ik de voedingsbeha's die ik nu draag, in exact dezelfde maat als voorheen aan. Nu heb ik al een D-cup, zou dat schelen?
Heb wel het idee dat die voedingsbeha's zonder beugel meer aankunnen, want borsten zijn wel steviger geworden en knallen inderdaad mijn oude Hunkemollers uit...
Heb wel het idee dat die voedingsbeha's zonder beugel meer aankunnen, want borsten zijn wel steviger geworden en knallen inderdaad mijn oude Hunkemollers uit...
maandag 9 november 2009 om 16:10
tijdens eerste zwangerschap braaf zwangerschapsbehaas gekocht, nu draag ik gewoon normale behaas, maar dan maatje groter. Met beugel en nergens last van. Ik heb na tweede bevalling ook gewoon gevoed met normale behaas, vond voedingsbehaas van de hema echt te lelijk voor woorden en echte voedingsbehaas veel te duur, dus gewoon mijn normale beugelbehaas en oefening baart kunst...