Ervaring sunshower / infrarood douche?

23-01-2021 17:36 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wij zijn aan het kijken om onze badkamer aan te passen. Nu viel mijn oog op een sunshower. Dit is een douche met uv functie en / of infrarood lampen. Nu heb ik niet perse interesse in uv stralen maar in de infraroodfunctie wel.

Zijn er hier forummen die ervaring hebben met infrarood in de douche? Ik ben benieuwd of het ook echt verlichting geeft voor stijve spieren.
Flashy schreef:
24-01-2021 18:12
Dit klinkt allemaal veelbelovend. Ik ga mij even goed in de verschillende opties verdiepen. Weekendje Landal is natuurlijk nu niet handig (onnodige verplaatsing) maar misschien op termijn wel leuk om te proberen. Ik weet nog niet wanneer we de badkamer aanpakken we zijn nu de mogelijkheden aan het bekijken.
Joh, een weekendje Landal kan gewoon hoor. Je komt daar waarschijnlijk met minder mensen in contact dan thuis. En wie zegt dat een sunshower testen of even weg zijn onnodig is? Wij zitten elke week in een hotel of bungalow.
Alle reacties Link kopieren
Ah top ik had precies dezelfde vraag. Ook geen behoefte aan UV maar dat infrarood licht lijkt me heerlijk voor mijn altijd stijve rug en nek.

Voelt het met infrarood ook meteen lekker warm onder de douche? Want ik heb nu het idee dat ik mijn douche op 50 graden moet zetten om comfortabel te douchen, en dat vind ik vooral zonde voor het milieu. Ligt ook aan slecht ontwerp badkamer (tocht), dus dat willen we ook meteen aanpakken. Onze elektriciteit komt volledig uit zonnepanelen, dus daarover voel ik me minder schuldig ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vergelijk de warmte met als je in de winter uit de wind in de zon zit.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat klinkt fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven