Goede plakfolie ramen

01-03-2020 09:32 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik kon zien nog geen topic over: ik ben op zoek naar goede plakfolie voor op mijn ramen. Nu peuter constant met me mee wil naar de wc en de wc deur open moet blijven wil ik de inkijk van de overburen wat verminderen ;)

We hebben nu van Blokker, maar die blijft afzakken, hoe nat ik de ramen ook maak, hoe ik ze ook ontvet... Op zoek naar de gouden tip!
Alle reacties Link kopieren
En is het gelukt? :-D
Alle reacties Link kopieren
Gister ook poging gedaan met statische folie. Ook eerst de fout gemaakt om de achterlaag te laten zitten......goh, het lukt niet.... :-$
Maar goed, nu zit het perfect, alleen de laatste centimeter aan de linkerkant over het hele stuk plakt met geen mogelijkheid, hoe kan dat.....????
Alle reacties Link kopieren
Noopes schreef:
03-03-2020 07:40
En is het gelukt? :-D
Het is gelukt :cheer:
Ging zo enorm makkelijk ineens, haha!
jooppie schreef:
03-03-2020 07:50
Gister ook poging gedaan met statische folie. Ook eerst de fout gemaakt om de achterlaag te laten zitten......goh, het lukt niet.... :-$
Maar goed, nu zit het perfect, alleen de laatste centimeter aan de linkerkant over het hele stuk plakt met geen mogelijkheid, hoe kan dat.....????
Toch nog een beetje vet op dat plekje?
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Mijn opa heeft dat ook ooit zo gedaan. Alleen zag je daar dan een witte achterkant vakjes die er soms op zit om het formaat goed te knippen/snijden :hihi: (er keek in elk geval niemand binnen zo !)

Die spuitbus van de Action heb ik op de ramen van de garage gedaan afgelopen zomer en die zit ook nog prima.Ik weet alleen niet of het houdt als je ze schoonmaakt en hoe makkelijk het er af gaat . In de bijkeuken heb ik de folie nog zitten van een duurdere lokale wooninrichtingzaak ik durf die er niet meer af te halen want die in de woonkamer kregen we er bijna niet meer van af ( Zon kant) ook net met krabbertje of stickeroplosser zelfs thinner op de raam gehad ; ik had bijna de raam ingegooid van ellende .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven