Wat lezen jullie nu?

20-12-2012 16:56 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor boek lezen jullie nu?

Ik lees Ongwenst van Kritina Ohlsson
Ik ga nu aan Mary Kubica's "Don't you cry" beginnen.
Luister naar me, Kirsten Proby!
Agneta's erfenis van Corina Bomann, heb deel 2 al klaar liggen: Solveigs belofte

paar weken terug 'Het zoutpad' van Raynor Winn, deel 2 is de Wilde Stilte,, prachtige boeken!
Alle reacties Link kopieren
Up! Ik lees nu Harry Potter and the goblet of fire.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees (tijdens de lunch) het boek waarop de Netflix miniserie 'Behind Her Eyes' is gebaseerd: 'Wat jij niet ziet' (= de vertaling) van Sarah Borough. Een soort chicklitthriller. Het is best leuk om te lezen wat de personages denken, zeker als je al weet wat de plottwist aan het eind van het verhaal is.

Daarnaast lees ik (voor het slapengaan) De stotteraar van Charles Lewinsky, zijn nieuwste.
Alle reacties Link kopieren
The Dark Forest van Cixin Liu, scienfiction. Het is een vervolg op The Three-Body Problem welke ik erg goed vond. Leuk om eens scifi uit Chinese hoek te lezen, en er zitten veel leuke ideeën in die knap samenkomen. Dit vervolg The Dark Forest heeft een ander soort plot, ook interessant, maar ik ergerde me aan sommige van de personages en het slappe einde.

Van deze auteur vond ik uiteindelijk de korte verhalen in de bundel The Wandering Earth leuker. Dan kan het idee centraal staan.
Alle reacties Link kopieren
De eerste vrouw - J.N. Makumbi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven