Lijf & Lijn alle pijlers

10 kg afvallen!

12-02-2018 11:07 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Wie doet er mee?
In januari had ik zo'n goed voornemen om af te vallen; maar helaas de motivatie al weer kwijt.
Misschien is het fijn om het samen te doen. Elkaar te motiveren en vooral te steunen.
Ik ga eerst voor de 10 kg.
Dat lijkt me een haalbaar doel.
Zaterdag is het weegdag.
Jullie doel is natuurlijk aan jullie zelf.
Wie doet er mee?


Naam, leeftijd, lengte, start gewicht, huidig gewicht.

Esra, 35 jr, 1:73, 94kg/94/93,5/93/92,7/94,4/92,7/91,2/90,2/89,6/89,1/88,9/88,2/87,7


Appelstroop_88, 28 jr, 1:74, 76kg/69/68,6/67,7/67,5/65,2

Lea, 36 jr, 1:64, 84,2kg/78,9/78,3/77,7/77,1/76,3/75,6/75,3/75,1/74,5/73,8/73/73,8

Ada, 38 jr, 1:68, 86kg/82,5/81,5/82,5/81,6/81,1/79,9/78,1/77,6/76,2/76,6

Dame91, 26 jr, 1:76, 92,7kg/89,6/88,6/87,9/87,7/86,5/87

Spotty, 46 jr, 1:72, 110kg/92,6/91,2/90,7/90,2/89,8/89,2/88,3/87,1/86,7

Viva-mama, 1:75, 83,6kg/78,9/ 79,1/78,8/78

Welovecamping, 28 jr, 1:65, 81kg/81/80,5/81/79,9/67,5

Gpdmoh, 26 jr, 66kg/64,6/64,5/64,4/63,9/63/62,6/62,4

Friez, 47 jr, 1:78, 140,5kg/122,5/120,6/119,5/116/115,1/113,9/111,4/107,8/107,2


Muji, 27jr, 1:65, 88,9kg/87,2/85,1/84,1/81,5/80,6/78,9/77,7.

Sunniesideup50, 50jr, 1:76, 88,6kg/87,9
anoniem_364395 wijzigde dit bericht op 12-05-2018 08:39
48.32% gewijzigd
ik ben nu nog steeds met het dieet bezig Esra, Wil er eerst in totaal 40 kilo af hebben. Maar dan wordt het zeker eerst moeilijk. Dit weekend ook wel wat last van een soort vreetbuien. Maar omdat ik niet zo veel in huis heb, blijft het bij een extra stukje van mijn reep, een plakje kipfilet of een gekookt eitje. Maar smaakt lekker, en ach, dat gaat nog. Maar goed, blijft wel een dingetje natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen dus nog redelijk Koningsdag enzo doorgekomen, fijn. Had mezelf een oranje tompouce beloofd maar ben het vergeten. Blijkbaar toch niet zo hoog op het lijstje van lekkerste dingen ;-)

Vanochtend even kunnen wegen; -1,1 kilo eraf. Fijn! Vanaf volgende week weeg ik weer op de zaterdag; had beetje gekke weekenden afgelopen tijd. Dus blij dat het zich niet echt heeft vertaald in de kilo’s.

Vanaf nu weer proberen in ritme te komen met 5 dagen heel gezond en 2 dagen redelijk gezond. De afgelopen 2 weken was meer iedere dag een beetje wat anders en wat rommelig. Met ritme en meal prep merk ik dat ik minder met eten bezig ben en dat brengt rust.

Laten we allemaal voor een goede week gaan!
jippie :cheer: ik was in 2 weken 4.6 kilo kwijt! vorige week 1 kilo hiervan doorgegeven dus er kan nog 3,6 kilo af. totaal nu 32,5 kilo kwijt, weeg nu 107,8.
En ik ga vanaf nu weer 'normaal' warm eten, en dan 3 produkten per dag. Warm eten is dan mager vlees en veel groente, nog geen koolhydraten.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed friezinnetje! dat is fijn!
En lekker dat je weer normaal warm mag eten.
Ik ben helaas nu 76,6 KG, 0,4 KG erbij dus, al die feestjes en borrels doen de lijn geen goed.
Dit weekend gaan we weer weg, dus ben bang dat het even stilstaat met afvallen.
Maandag maar weer vol goede moed verder.
We're a close family, always within punching distance
Ik heb een heerlijke week vakantie gehad. Helaas de weegschaal voor het eerst in de plus... ik ben +0.8 deze week. Maar vastbesloten om daar weer snel verandering in te brengen!
Alle reacties Link kopieren
Friez wat ontzettend goed!

Het is ook zo lastig met dit lekkere weer hè. Al die borrels en feestjes, gelukkig leek afgelopen week "de ander" ook altijd wel een reden hebben om bijv niet te drinken (zwanger, daarna willen sporten). Lekker samen aan de spa rood :rolling:

Hier -1.2! De weegschaal gaf voor het eerst 3x een ander gewicht aan, dus heb voor de zekerheid het hoogste getal genomen. Wel apart want kocht dat ding 2 maanden geleden..

Ben benieuwd hoe het de rest is vergaan :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier 0,7 kg eraf..

Friez, wat ontzettend goed! Heerlijk zo'n getal op de weegschaal. Fijn dat je weer normaal gaat avond eten. Zet em op.

Ada fijn weekend toegewenst

Lea, zet em op weer ff. Goed dat je gelijk de draad weer op pakt. Ik denk dat het altijd wel een strijd blijft. Maar als je je snel weer herpakt komt dat einddoel uiteindelijk echt wel in zicht.

Goed bezig muji...
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 86.7
Ben op vakantie geweest en de schade valt me nog mee ;)
ik ben momenteel weer druk aan het fietsen, elke dag naar het werk toe op de fiets en zondag 30 km gefietst. Vandaag een extra eindje gefietst dus vandaag totaal 25 km gefietst. Daarna nog te sporten geweest. Vandaag wel wat dingetjes extra gegeten, had het echt nodig merkte ik. Maar wel gezond!
Deze keer wat minder kwijt, maar was ook later op de dag op de weegschaal. Score - 0.6 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal.

Goed bezig friez.
Ik fiets nog geen 30 km; vind dat nogal een prestatie maar ook hier meer op de fiets door het mooie weer. Ik vind het qua eten ook beter gaan. Meer zin in gezonde lichte dingen, ik drink makkelijker mijn water en pak sneller de fiets.. dus van mij mogen deze temperaturen aanhouden tot aan december 😁
ik heb een elektrische fiets he, dus dat scheelt. Maar probeer wel met zo weinig mogelijk ondersteuning te fietsen.

En idd dit weer nodigt wel uit voor salades te eten, lekker buiten bezig te zijn enz. Daarom hou ik ook van de zomer, ben ik veel actiever.
Ik heb 2 weken geleden voor het laatst geschreven maar ik ben (weer) op de goede weg! In totaal ben ik nu 12 kilo afgevallen sinds januari.
Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ha Lea, fijn dat je er weer bent, ik heb het idee dat het een beetje aan het doodbloeden is, misschien kunnen we iedereen weer even wakkerschudden? Bij mij gaat het langzaam nu, vanmorgen 75,8. Maar dat komt door alle leuke weekendjes! Als het er maar niet weer aankomt vind ik het prima, als het weer wat rustiger word ga ik weer wat strenger bezig.
We're a close family, always within punching distance
ik ga dinsdag weer op de weegschaal, ben benieuwd wat er dan weer af is.
Het wordt wel wat lastiger merk ik, omdat het einde wat in het zicht is. Plus dat we dorpsfeest/kermis hebben en dan is er natuurlijk van alles te doen.

Lea wat goed dat je weer op de goede weg bent, nu weer proberen vol te houden.

Ada, als het langzaam gaat is niet erg, maar idd als het de goede kant maar op gaat.
Alle reacties Link kopieren
Vakantie en veel weg geweest, maar vanmorgen 86.6, dus onsje er af.
Ben begonnen met groene thee capsules, ik merk dat het steeds lastiger wordt om af te vallen, in het kader van baat het niet dan ...

Hoef nog maar 11,6 kilo tot streef, dan is er in totaal 42 kilo af, dus ik klaag niet.
vandaag weer een rondje van 30 km gefietst. En vanmorgen mee gedaan met een taartbakwedstijd. En gewonnen! (was met een jong nichtje)
helemaal vergeten hier te plaatsen, maar was dinsdag in totaal precies 35 kilo kwijt! Weeg nu 105,5 en er moet nu nog 6 kilo af (dan zit ik weer onder de 100, wat ik volgens mij de laatste 25 jaar niet meer ben geweest). Nog even doorzetten dus!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames.
Aller eerst wil ik jullie bedanken, voor het trouw reageren op deze topic. Wat fijn om successen te kunnen delen; maar ook als het bij sommigen iets minder ging is het fijn om de herkenning te lezen. Ik stop met het bij houden van resultaten hier. Ik zit op dit moment nogal in een rollercoaster; en heb weinig tijd om dit hier bij te houden. Ik ga gewoon door, met het in balans brengen van eten en bewegen, en de ene week zal dat beter dan de andere week gaan, maar mede door jullie verhalen, weet ik dat dit normaal is. Herpakken en weer vol goede moed verder gaan. Nogmaals dank. En ik wens jullie het aller beste. In het leven en in de strijd tegen de kgs.
X Esra
Dank voor je bericht Esra! En succes met alles
Zijn er nog dames die een doorstart willen maken in een nieuw topic? Ik vind het wel prettig om ervaringen te blijven delen namelijk!
ja ik wel! Vind het ook wel fijn om wat te blijven schrijven
Wil ook iig 10 kg afvallen.
Liefst ietsjes meer tot 15 kk circa.

Weg nu 68 kilo maat L of meer echter ben ik maar 1.60.

Cup maat D en vooral vet rond mijn buik.

Vind mezelf er niet uitzien niks staat maar ga ook mijn best doen mee te doen.
Friez, in dit oorspronkelijke topic of zal ik een nieuwe aanmaken, met een tabel oid?
Donna, welkom. Je bent een stuk lichter dan de meesten hier en hebt een lager streefgewicht, maar ervaringen en tips uitwisselen kan natuurlijk altijd!
Lea mag van mij wel in een nieuw topic, dan kunnen we een tabel bij houden en komen er mss nog wat anderen mee schrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven