Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo afvallen in 2018

28-12-2017 08:23 645 berichten
Wie doet er mee?
10 kg afvallen in 2018
Ik kan geen tabel maken maar wil wel het gewicht bijhouden in een schema.
Vrijdag is weegdag en ik werk het schema bij op zaterdag, graag alleen je huidig gewicht dikgedrukt doorgeven.
Hoeveel kilo je kwijt bent mag je zelf bijhouden :)

SCHEMA IS VOL


Naam Leeftijd lengte startgewicht. Huidig gewicht

Evda. 35 jaar 1.80 * 83.8 / 82.6

Polarvide. 24 jaar 1.70 * 99.3 / 96,5

Olleke. 32 jaar 1.57 * 67.4 / 65.4

Feetje. 31 jaar 1.81 * 81.6 / 78

Skippybal10. 30 jaar 1.65 * 70,8 / 70.1

Marilene. 37jaar 1.68 * 68 / 68,0

Sansevieria 28 jaar 1,69 * 86,2 / 86,3

daenerys79 38 jaar 1.71 * 73.7 / 73.0

AusAngel 19 jaar 1,70 * 80 / 77,9

Viva888 24 jaar 1.58 * 67.2 / 65.7

Snoepjedoepje 24 jaar 1.67 * 70.7 / 67.8

Limonello18. 35 jaar 1.68 *60.2 / 58

Strikjemetstippels 35 jaar 1.68 * 62 / 61.9

fudge- 34jaar 1.69 * 68.1 / 67.3

gruffalo 45 jaar 1.75 * 84 / 84

Wanttobeabitch. 43 jaar 1.70 * 73.3 / 73,0

Twilight84. 33 jaar 1.75 * 86.8 / 82.8

Desje12 24 jaar 1,70 * 72,8 / 70,7

prettymama 29 jaar 1.72 * 79,5 / 76.1

Zwartvlekje. 25 jaar 1.55 * 62.3 / 61,5
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 16:21
78.04% gewijzigd
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 18:58
99.82% gewijzigd
Oh, wat lees ik hier allemaal herkenbare dingen! Zoals de weegschaal, hihi. Bij mij scheelt het enorm waar ik dat ding neerzet. Van de keuken tot gang scheelt zo een paar kilo..moet dus een vast plekje gaan vinden. Heb mezelf nog steeds niet officieel gewogen..dat gaat morgen gebeuren. Hou mijn hart vast..gister weer paar wijntjes op en friet met snack...en ijs :lol: . Voelt een beetje alsof ik nog een paar dagen heb..zo van..NU mag het nog!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen gesport. Beetje cardio gedaan.

aantal oliebollen: 0 (tot nu toe).

Vanmiddag wel een stukje vlaai bij mijn ouders eten.

Fijne jaarwisseling allemaal! Dat we die 10 kilo er nog af mogen krijgen volgend jaar.
Vlaai is de minst kcal qua taart en zo dus dat zit wel goed ;-)
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
31-12-2017 12:21
Vlaai is de minst kcal qua taart en zo dus dat zit wel goed ;-)
Precies! en ik ben toch al geen fan van oliebollen, liever een stukje verse vlaai (uit het zuiden) ;)
ollekebollekeknolleke schreef:
31-12-2017 12:24
Precies! en ik ben toch al geen fan van oliebollen, liever een stukje verse vlaai (uit het zuiden) ;)
Ik vind dat een van de beste uitvindingen ooit :biggrin:
Skippybal10 schreef:
31-12-2017 10:29
Goedemorgen! Ik begin ook echt op 2 jan. Voor morgenavond liggen er nml pizza's in de vriezer :devil:

Ik eet smorgens havermout met magere melk en wat nootjes. Tussendoor als snack een stuk komkommer of een rijstwafel met kipfilet. Als lunch vaak een salade met van alles erin. Met het avondeten heb ik het echt moeilijk. Ik hou nml erg veel van pasta. Dus ik moet echt minder koolhydraten gaan eten en vaker wokken met groenten enzo. Verder ben ik (gelukkig) geen zoete kauw maar heb ik wel een zwak voor kaas en wijn :worship:

Maar toen de december maand begon heb ik me echt slecht gedragen en heb ik me niet aan bovenstaande gehouden :-?

Ik ga vanaf januari echt weer goed opletten wat ik eet en vooral gezond eten. Ik werk 24 uur dus die dagen ga ik gebruiken om savonds na werk een beetje te sporten op zolder en de rest van de dagen ga ik heerlijk wandelen. En ik wil weer op dansles dus daar ga ik ook naar kijken.

Eind januari ga ik trouwens 3 weken op vakantie. Dan zal ik waarschijnlijk niet mijn gewicht kunnen (en willen ;) ) doorgeven. Hoop dat ik er dan niet gelijk uitgeknikkerd wordt!

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar! Lets do this! :yes:

Als je dit gewoon meld dan wordt je er niet uitgeknikkerd :)
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal! ik heb mij vanmorgen toch stiekem gewogen en mijn goede gedrag van deze week heeft zeker nut gehad! 72,4 kilo! begin van de week 73,7! dus ik mag zeker een oliebol vandaag!

Fijne jaarwisseling allemaal!
Don't cry, buy a bag and move on.
Super goed Daenerys, hou die spirit vast!
Ik heb ook helemaal zin om te beginnen.
Denk dat ik met tien kilo lichter veel lekkerder in mijn vel zit .
Denk er nu elke dag wel aan dat ik mezelf te zwaar vind en wil heel graag eens doorzetten.
Alle reacties Link kopieren
Daenerys: Lekker bezig! Geniet van je oliebol!

Ik heb de eerste oliebollen er al in zitten, een lading koekjes in de oven, sushi gemaakt en nu met een cocktail op de bank. Laat ik maar geen calorieën gaan tellen vandaag ;)
Kersenpitje schreef:
31-12-2017 10:38
Oh, wat lees ik hier allemaal herkenbare dingen! Zoals de weegschaal, hihi. Bij mij scheelt het enorm waar ik dat ding neerzet. Van de keuken tot gang scheelt zo een paar kilo..moet dus een vast plekje gaan vinden. Heb mezelf nog steeds niet officieel gewogen..dat gaat morgen gebeuren. Hou mijn hart vast..gister weer paar wijntjes op en friet met snack...en ijs :lol: . Voelt een beetje alsof ik nog een paar dagen heb..zo van..NU mag het nog!
Dat gevoel heb ik ook zo, zo van "nu mag het nog ".
En zo is het ook gewoon.
Als ik nu nog geniet denk ik des te gemotiveerder te zijn op 2 januari ..
En ben ik hopelijk al die troep meer dan beu!!
De eerste dagen zullen wel weer afkicken zijn.
Maar daarna gaat het vaak wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Evda2016 schreef:
31-12-2017 15:56

Denk dat ik met tien kilo lichter veel lekkerder in mijn vel zit .
precies dit! het gaat nu op zich allemaal wel maar ik weet dat ik me veel beter voel als ik <75kg weeg. Ik heb eigenlijk zelfs zin om te beginnen!
ik las trouwens ergens dat iemand een maand lang alleen maar water en (groene) thee had gedronken....dat lijkt me wel wat. Niet meer nadenken bij wat te drinken, maar gewoon simpel water en thee. denk dat ik dat ook ga doen.

maar net een eerste oliebol gehad, zometeen eten wat mijn kinderen als voorkeur hadden opgegeven (oa biefstuk met peperroomsaus, afbreekbroodjes, pannenkoek met cranberrysaus) en vanavond wat sashimi, salade op toastjes enzovoort. Gewoon gezellig oud-en-nieuw vieren met z'n allen. Ik ga er van genieten, niet te overdadig maar wel mee doen, en morgen fris en fruitig van start.

fijne avond allemaal!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Dat is wel slim alleen water en groene thee Gruffalo!!
Beperkte keuzes en daardoor makkelijker om je eraan vast te houden denk ik.
Klinkt goed je avondeten.

Ik heb vandaag wel 1 oliebol op en schaaltje chips.. straks verse tomatensoep met afbakbroodjes en croissants en vanavond een paar glaasjes wijn.
Vanavond lekker thuis met man en kinderen en onze pup.
We gaan alleen wat kindervuurwerk afsteken met vrienden en de kinderen in begin van de avond ...
Verder zou het best wel eens kunnen dat ik om 12 uur al lig te tukken. :facepalm:

Ik begin pas 2 januari met lijnen, omdat we morgen ook nog een lekker stuk taart krijgen.
En dan is het echt genoeg!.

Heb er in een jaar tijd 8 kg aangevreten.
Gelukkig Nieuwjaar!!
Mogen al jullie wensen uitkomen :daisy:

En hopelijk wegen we 1 januari 2019 10 kilo lichter :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Een mooi nieuw jaar gewenst! Hopelijk hebben jullie een gezellige avond/nacht gehad :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Net mijn weegschaal voorzien van een nieuwe batterij, en ook meteen gezien dat ik wat optimistisch was in mijn eerste gewichtsdoorgave

Evda, zou je mijn startgewicht kunnen veranderen naar 99,3 kg ?

Thanks! Hopelijk wordt 2018 voor ons allen een slanker jaar
Geregeld Polarvide!!.
Iedereen een fijn jaar gewenst!

Heb deze morgen een fitness abo gekocht, morgen de eerste dag!
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 18:58
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Skippybal10 schreef:
01-01-2018 17:45
Hebben jullie tips voor het avondeten? En dan het liefst gerechten met zo'n min mogelijk koolhydraten :)
Zoete aardappel!
Courgettespaghetti
Bloemkoolrijst

En soms maak ik gewoon een hele grote groenteschotel met vlees/vis zonder aardappelen of iets. Gewoon lekker veel groenten, eventueel wat nootjes/kaas.

Maar ik eet bewust wel koolhydraten omdat ik daarnaast vrij veel sport. En koolhydraatarm plus veel sporten is geen goede combo, want je hebt die energie dan wel nodig.
Ik heb wel veel aardappelen en een beetje groenten tegenwoordig vervangen door veel groenten en een paar stukjes aardappel. En ik ben dol op zoete aardappel.

Iedereen een fijn 2018!

Morgen ga ik ook weer sporten. (en daarna fijn naar de tandarts jippie)
Alle reacties Link kopieren
goed bezig viva888!

ik vind avondeten ook moeilijk. Lunch kan ik van genieten, we hebben catering op mijn werk en er is altijd verse soep, salade, kwark, fruit, broodjes enzovoort. maar avondeten ben ik niet zo heel erg dol op. Ik zit er over te denken om 2-3 keer per week mijn diner te vervangen door zo'n maaltijdreep of -shake, vooral als mijn gezin iets eet wat meer calorieën bevat. Mijn jongste is bijvoorbeeld gek op lasagne, oudste algemeen op pasta en kaas.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik neem als ontbijt of lunch wel vaker een maaltijdshake of vervanger, van body en fit hebben ze veel soorten en vullen goed. Low calorie meal producten zijn dat.
Deze week op RTL Z elke dag om half 9 een programma over verschillende diëten!
Alle reacties Link kopieren
Schema is vol zo te zien- maar ik lees en doe toch een ''beetje'' mee. Ook in mijn geval moeten er wat kilo's af. Ik ben 1m80 lang en weeg 79.7 kg. Een heel stuk meer dan ik altijd heb gewogen...Wel een beetje mijn eigen schuld, in mijn geval snoep ik echt te veel, ik ben een beetje een emotie eter. Vanaf morgen ga ik mijn eetpatroon omgooien en wat meer bewegen, ik wil graag naar de 70 kg. Bij dat gewicht heb ik me altijd prettig gevoeld.

Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Happy New year allemaal. Eerste dag goed door gekomen. Niks gesnoept. 😁 morgen met de kinderen lunchen bij een vriendin, hopelijk heeft ze geen chocolade gehaald. En anders ga ik het netjes afslaan. Wij zijn beide Tonyaddict, maar zij kan het net wat beter hebben :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven