Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Iemand al uitgevonden dat als je op het aantal van de reacties klinkt achter het topic je gelijk bij de laatste reactie uitkomt? Handig!
Don't know, don't care
Ai, apppie. Dan is het inderdaad aanpassen aan de omstandigheden. Duimen dat het het weekend beter is dan!
Appie: ook in supermarkten hebben ze wel aanbiedingen hoor. Weet niet hoe weinig budget je hebt maar had bij Lidl 6 appels voor 79 cent. Lijken net pink ladies. En vandaag ananas bij C1000 voor 1,50 en mandarijnen 1 euro. Of is dat nog meer dan je op markt kwijt ben. De aardbeien waren ook nog niet zo asoduur bij C1000. 2 euro voor bakkie.

Net gesport! Gelopen ( minuut gerend maar dat is echt niks) en buikspieren en wat beenspieren. Was net 94,7 op Weegschaal dus misschien haal ik mijn streef van 93 wel wat eerder. Daarna moet ik wel weer verder natuurlijk. Op naar de 89. Ik zou graag 15 nov iets onder de 93 zitten want vier mijn verjaardag en wil dan wel een alcoholische versnapering drinken :)Met de feestdagen wil ik rond 89 zitten zodat ik tijdens feestdagen wat kan aankomen 😝 wat er hopelijk dan binnen week weer af is.

Die reclame is irritant. Dach net dat het klaar was met reacties van jullie en toen kon ik nog verder scrollen. En het heeft totaal geen nut want als je mij vraag waar et reclame van was? Geen idee!
Hoe kan je vorige reacties zien? Die knop heb ik nog niet gevonden om vorige pagina te gaan.

Had ook afkick verschijnselen te erg gewoon
Hier terug van vakantie. Viel wel mee, alleen spijtig dat ik vrijwel de hele periode ziek was.

Gewicht bleef redelijk stabiel. Zit nu, na ontbijten, op 89,2. Hopelijk krijg ik het terug in de 88 kg. Dan is eerste doel bereikt. De eerste 5 kg...
Schorpioen: goed bezig geweest met sporten. Ik drink sowieso af en toe een glaasje wijn, moet toch gewoon kunnen ook als je aan het lijnen bent. Ik zat ook al over de feestdagen na te denken en ook over sinterklaas snoepgoed. Ik vind dat allemaal zo lekker, maar tot nu toe kan ik de verleiding nog weerstaan.

mlsc: balen dat je je hele vakantie ziek was.

Die reclame tussendoor, is dat alleen als je mobiel forumt? Want op mijn laptop heb ik een adblock en er gelukkig geen last van.
liara, nee de reclame staat ook op de gewone site. Heb daardoor snel ook een adblocker genomen.

Hier gaat het wat eten betreft goed. Sporten en zwemmen zit er even niet in want ben nog niet helemaal lekker.

Verder wat moeilijkheden met mijn therapie en gisteren te horen gekregen dat een dierbaar iemand is overleden. Dinsdag is de uitvaart dus dat zal een rare eetdag zijn want het is 2 uur rijden en midden op de dag dus daar zijn we wel de hele dag zoet mee. Tot nu toe valt het verdriet eten mee gelukkig.
gecondoleerd Iebs
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gecondoleerd iebs

Liara: ik drink alleen op feestje of als we uiteten ga. En tja mijn verjaardag is wel feestje
IBI: gecondoleerd
schorpioen, je verjaardag is zeker een feestje!

Hier gaat het weer goed vandaag qua eten. En ik ben bezig met het opbouwen van het sporten. Het gaat nog niet zo snel, maar ik merk wel dat ik het heel erg lekker vind om weer eens lichamelijk actief te zijn. Al is het maar gewoon een stukje wandelen of fietsen oid. En twee keer in de week bij de fysio-fitness aan de apparaten hangen.
Gecondoleerd IBI
Don't know, don't care
En wat alcohol betreft, dat doe ik waarschijnlijk te vaak, maar ik hou wel gewoon rekening met m'n kcal. Inclusief alcohol blijf ik onder de 1780 die MFP aangeeft.
Don't know, don't care
lalalinda: ik moest even lachen om je motto. * denk hier lachende smiley* (ze doen het bij mij weer niet blijkbaar).

Ik drink vast ook wel teveel alcohol, maar ik tel de kcal ook mee.
@Laira, het quoten wil ook nog niet, de smileys typ ik gewoon dan schijnen ze het te doen.

Ja ik lust mijn wijntje ook echt te graag, dan maar minder eten haha hoe fout.
Don't know, don't care
haha, eigenlijk best wel erg ja.
Mijn moeder dronk ook gewoon haar wijntje en idd minder eten. Maarja ik wil op verjaardag gewoon kunnen eten en het blijft niet bij 2 wijntjes waarschijnlijk. Maarja misschien heb ik dan geeneens trek. Maar wil wel de mogelijkheid

Eetlijstje:

O: 2 speltboterhammen plus muisjes

T: appel, aarbeien en radijs

L: patat speciaal ( collega's gaan op vrijdag altijd in patat zaak eten en dacht ik ga eens mee maar niks gezonds dus dit maar genomen

T: paar stukjes ananas

D: aardappel, gestoofde peertjes en schnitzel

Straks weer sporten en daarna nog yoghurt . Niet slecht weer vandaag
Schorpioen: het geeft toch ook niks als je op een verjaardag wat meer eet en drinkt dan normaal? Dan zijn nou net de dagen dat je er even lekker van mag genieten en daarna ga je weer verder met afvallen. Ik denk dat als je nooit eens wat extra's zou 'mogen' ik het helemaal niet eens zou volhouden om af te vallen. Ook dat hoort bij een normaal eetpatroon, vind ik.
Liara : idd nooit meer wat lekkers is niet leuk . Maar vind dat aankomen van een keer wat lekker ook niet leuk! Dat is eigenlijk de enige reden waarom iets wat twijfel. Zie het wel op die dag. Heb vaak als ik dan iets plan ik er helemaal geen trek in heb😝X-D
Ff een off day! Niet dat ik trek heb in lekkere dingen hoor maar gewoon niet lekker in me vel ofwel hoofd. Ben humeurig en twijfel aan alles van mezelf. Doe een positief zelfbeeld training maar hierdoor twijfel ik alleen maar meer aan alles. Teveel nadenken is niet goed.

Gister was ik 93,9 en vannochtend ook weer 94,5 en dat werkt ook niet mee met mijn humeur. Wel normaal gegeten met 3 speltboterhammen.

Nu koekjes bakken met dochter en dan maar eens aankleden en naar buiten. Geen zin in maar ja moet toch wat
Ik ben dus nog steeds niks afgevallen sinds vorige week, maar gelukkig ook niks aangekomen.

Merkte al wel dat ik weer meer trek heb en loop te zoeken naar eten, dus ik ben de hele tijd zwaar in dubio of ik niet weer moet stoppen met de anticonceptie

Ik kijk het nog even aan.
Don't know, don't care
Balen Schorpioen, komt vast weer goed
Don't know, don't care
Lala: ik zou na een week de pil slikken niet meteen stoppen. Even afwachten denk ik. Ik kom niet aan van de pil. Tenminste nooit gemerkt

Net geslapen ondanks mooie weer. Voel me wel weer beter. Vandaag wel koekjes gesnoept maar voor de rest weinig eten.
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit topic, want heb toch eindelijk besloten dat ik nu maar eens écht moet gaan afvallen. Alleen weet ik dus echt niet wat een goed en haalbaar streefgewicht is. Ik ben 1.79 en heb me niet heel recent gewogen, maar zal tussen de 115 en 120 kg wegen (morgenochtend maar weer eens wegen...)

Iemand tips wat een goed en ook enigszins haalbaar streefgewicht zou zijn?
Schorpioen, gelukkig voel je je wat beter. Zulke baaldagen zijn echt waardeloos.

Welkom Ienepeen. Volgens je BMI zou je rond de 78 mogen wegen, maar ik weet niet of dat haalbaar is voor je? Je kan je streefgewicht ook in stukjes knippen, bijv. eerst onder de 110, dan onder de 100 etc. Dan lijkt het allemaal wat makkelijker vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven