Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazycatlady schreef op 08 december 2014 @ 17:55:

[...]

Ik heb gevoelige tanden en kan dus bijvoorbeeld geen hele koude dingen eten. Vriendlief gevraagd om alle chocolade in de koelkast te bewaren, dan durf ik het écht niet op te eten. Werkt al 5 jaar.

Op dit moment overwinteren daar ook 4 chocoladeletters.Haha! Goed bedacht!
Don't know, don't care
ik heb momenteel trouwens 2 gaten in mijn mond omdat er 2 kiezen getrokken zijn, maar zelfs dat zou me niet weerhouden
Don't know, don't care
quote:lalalalalinda schreef op 08 december 2014 @ 18:06:

ik heb momenteel trouwens 2 gaten in mijn mond omdat er 2 kiezen getrokken zijn, maar zelfs dat zou me niet weerhouden Auw! Dan ben ik meestal op een vla dieet..
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:Crazycatlady schreef op 08 december 2014 @ 17:55:

[...]

Ik heb gevoelige tanden en kan dus bijvoorbeeld geen hele koude dingen eten. Vriendlief gevraagd om alle chocolade in de koelkast te bewaren, dan durf ik het écht niet op te eten. Werkt al 5 jaar.

Op dit moment overwinteren daar ook 4 chocoladeletters.Haha geweldig! Goeie tip!
Hier ook flink sinterklaas gevierd, het hele weekend bij familie gegeten en niet echt gezond.

En dan nog die pepernoten, schuimpjes, chocolade muizen, chocolade letters en de rest....

Deze week er maar weer stevig tegenaan, ik wil ook voor de kerst nog wat kilo's kwijt en het liefst voor de wintersport nog onder de 90 maar of dat gaat lukken dat weet ik niet....

Voor vanavond heb ik met mezelf afgesproken dat ik de complete workout ga doen ipv de helft of drie kwart.

Misc: gefeliciteerd! Leuk hoor.

Crazycatlady: Wat een goed idee!

Aangekomen deze week: 1.2

Huidig gewicht: 98

Totaal afgevallen: -4
En nu zit ik toch van de letter te eten
Don't know, don't care
ik ben er ook weer, ben lekker een weekendje weggeweest en heb mijn kerstoutfitje ook weer aan "draait rond om haar kerstjurkje te showen"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Schaam schaam sgaapie....

Het ging zo goed, een beetje een snaai snack en bunker terugval gehad de afgelopen maand.

Maar er is altijd een moment om weer terug te komen op het pad der gezond eten,
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
Roosje wat een mooie kerstoutfit.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
quote:Sgaap_2015 schreef op 08 december 2014 @ 20:26:

Schaam schaam sgaapie....

Het ging zo goed, een beetje een snaai snack en bunker terugval gehad de afgelopen maand.

Maar er is altijd een moment om weer terug te komen op het pad der gezond eten,Dat sowieso!
Don't know, don't care
Sgaapje , dank je wel! Jij ziet er nog een beetje niet-kerstig uit

enne, het gaat niet om de momenten van terugval, maar om de momenten van weer doorgaan
quote:rosanna08 schreef op 08 december 2014 @ 20:24:

ik ben er ook weer, ben lekker een weekendje weggeweest en heb mijn kerstoutfitje ook weer aan "draait rond om haar kerstjurkje te showen" Prachtig!
Appie: goed hoor! Gelukkig krijg ik nooit te horen wat ongezellig. Iedereen vind het goed dat ik ervoor ga. Doe ook wel mee maar dan in mindere mate of hou er op de dag of week rekening mee

Crazycat: welkom bij de groep
Ronkel : is 8 kilo in 2,5 week niet wat veel? Ik zit nu op 92,5 en ben al blij dat ik over 2 weken 91 week. En ja dan de kerstdagen in. Zat net te bedenken bij ons meestal pas aan het eind van middag begint dus dan kan ik overdag oppassen met wat ik eet.

Sgaap: zoals altijd vooral weer doorgaan en niet opgeven. 2 stappen vooruit en 1 stap terug.

Vanaf januari zijnde feestdagen weer voorbij ( voor mij niet want komt hele bubs aan verjaardag voorbij, vader, moeder, zwager, broertje, vrienden, neefje) en dan er weer hard voor gaan.

Rosanna: mooie kerstjurk

Heb super leuk jumpsuit gekocht bij shoeby. Is van normal stof. Wel met wat stretch maar niet van tshirt spul waar iedereen mee in de zomer loopt. Wel jasje erover want toch nog onzeker over buik maar op goede dag valt die niet op. Zie er al superslank uit.(in mijn hoofd) Helaas die buik nog.
Schorpioen: ik bedoelde dat ik voor de kerst nog een paar kilo kwijt wilde en voor de wintersport (februari) onder de 90.

Dat duurt nog bijna 2 maanden dus hopelijk kom ik een heel eind.

Ik heb gisteren mijn work out helemaal afgemaakt, ik was zo ontzettend kapot toen ik klaar was.

Gelukkig vandaag geen spierpijn.

Vanmorgen even geshopt, alles een maatje kleiner
OooOh ronkel nu snap ik hem! Ik dacht ff echt voor kerst. Was laat gister😝

Goed dat je je workout hebt gedaan

En welke maat zit jij nu? Van die bepaalde winkel want tja dit verschilt ook weer.
Hier probeer ik het ritme terug te vinden... De Weegschaal was deze morgen al iets vriendelijker 87,6 hopelijk krijg in de rest nog weg.

Ben gaan lopen en heb afgezien hoop dat dat toch ooit zal beteren...
Mlsc, gefeliciteerd met je verloving!
Ik zit nu in 44 schorpioen.
Ronkel: dat gaat de goede kant uit !

Misc : ergens moet het beter gaan maar als goed is ga je dan ook weer sneller
Zo, eindelijk op de bank met de voetjes omhoog. Was een drukke dag vandaag en op t werk zat alles tegen. Betekent dat er morgen overgewerkt mag worden.. :( hopelijk niet te lang zodat ik wel thuis kan eten.. anders is het friet of patat want verder is er niks bij het werk in de buurt..

Vandaag niets bijzonders gegeten, mn moeder verraste me vanavond met een lekker biefstukje
Een drukke dag. Nu pas dat lijstje:

O: Boterham met kruidkaas;

T: Broodje gezond, 3 koppen koffie, krentenwegge;

L: Krentenbol, kop koffie;

T: Kop koffie;

A: Kerstdiner (restaurant);

T: Banaan, kop koffie.

Beweging:

- 1 uur 25 min. fietsen;

- 20 min. wandelen;

- Perforeer- en inbindwerk (administratief).
World of Warcraft: Legion
Ik heb trek!!!
quote:schorpioen36 schreef op 09 december 2014 @ 22:43:

Ik heb trek!!!Groot glas water drinken en snel naar bed! helpt bij mij meestal. Aangezien het overal in huis kouder is dan in bed en de koelkast en keuken heel ver lopen zijn op onze koude tegelvloer
Crazycat: ik heb 2 rijstewafels genomen met kaas. Maar lig nu nog met trek in bed. Niet speciaal lekkere trek als is dat wel lekker makkelijk pakken. Maar niet gedaan.

Ga nu snel slapen dan is het snel ochtend en kan ik snel eten😜

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven