Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Jullie ook succes Yas1984!
Ik loop ook op de loopband en hou dat net 6 minuten vol, op een vlakke band, in een slakkengangetje Ik vind dat sporten in de sportschool zo ontzettend saai, maar ik merk wel dat het goed voor me is, dus ga ik er zeker mee door. Het enige wat ik echt leuk vind is roeien, erg goed voor je conditie ook geloof ik.
Nee, ik wilde wijzigen, niet citeren.
Liara: roeien vind ik net zo saai. En nog zwaarder ook. 😝
Alle reacties Link kopieren
zo, mijn wandelingetje van vandaag achter de rug en net op tijd binnen, want nu stortregent, hagelt en onweert het
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben blij dat ik vandaag de deur niet uit hoef. Het is echt rotweer.
quote:Yas1984 schreef op 10 december 2014 @ 23:17:

Hans, dankjewel, dat maakt het mij al wat duidelijker waar die tekens voor staan.

Lalalalinda, ik heb de berichten-functie aangezet, een kant en klaar format lijkt me wel wat

Succes verder allemaal!Ik zal het straks vanaf m'n werk even sturen!
Don't know, don't care
Iemand mijn motivatie gezien? Wil diegene dat ASAP terugsturen?
Tjezus, wat vals
Oh sorry, die is hier in de koelkast de chocolade aan het opeten geloof ik. Zal m in een envelopje doen en terugsturen.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Thnx! Mag-ie wel de chocola bij jou laten liggen, mocht er nog wat over zijn
Tjezus, wat vals
Ik geloof dat alles op is, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
volgens mij is die feest aan het vieren met die van mij MrsJ
die van jou zwalkte hier net voorbij denk ik rosanna
Tjezus, wat vals
Ik zag hier een motivatie voorbij wandelen, hij had een stapel kerstkransjes bij zich. Ik heb hem maar op de thee gevraagd, ik vond het zo zielig voor hem om in de hagel rond te moeten lopen. Die kransjes moesten toen natuurlijk wel gedeeld worden
Die van mij is gelukkig óp de pot met kerstkransjes gaan zitten. Krijg ik mooi niet meer open vandaag
kan ik die van mij dan bij jou in de leer doen Crazy?
Die van mij is in de leer geweest op Schransstein academie voor afvalmotivatie en eetbuien. Ligt vlak bij Zwijnstein. Die van Harry Potter heeft er ook op gezeten. Kan het erg aanraden maar mocht je het te ver vinden mag je hem langsstturen hoor.
kan ik dan gewoon instappen op perron 9 3/4 of moet ik dan het perron ernaast hebben?

Is 9 6/14, moet je één pilaar verder en daar dan met je bagagekarretje tegenaan rennen ;)
Mijn motivatie is er nog wel maar probeert elke keer weg te lopen. Erg vermoeiend
O jee, vandaag gaat het echt niet zo best. Eerst al die kerstkransjes, toen een broodje tonijnsalade (of is dat niet zo slecht?) en een oliebol. En nog rammel ik van de honger, maak ik mezelf wijs nu.
Nou vandaag gaat eigenlijk nog wel prima, maar ik heb de laatste dagen gewoon teveel slechte dingen gegeten. Geen héle enorme eetbuien oid, maar elke dag wel iets wat niet in een gezond menu thuishoort.
Tjezus, wat vals
Ik moet wel zeggen dat ik december echt de moeilijkste maand vind qua afvallen. Er zijn teveel verleidingen overal. Zwak excuus natuurlijk, maar het lukt me toch echt niet om overal nee tegen te zeggen. Gelukkig is niet elke dag zoals vandaag, maar ze zullen nog wel vaker voorkomen ben ik bang.
quote:liara schreef op 11 december 2014 @ 17:04:

Ik moet wel zeggen dat ik december echt de moeilijkste maand vind qua afvallen. Er zijn teveel verleidingen overal. Zwak excuus natuurlijk, maar het lukt me toch echt niet om overal nee tegen te zeggen. Gelukkig is niet elke dag zoals vandaag, maar ze zullen nog wel vaker voorkomen ben ik bang.Helemaal mee eens, maar zolang we niet alle teugels weer loslaten moet het te doen zijn!
Don't know, don't care

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven