Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Apppie: wat goed van je, onder de 70

Ronkel: pas je al maat 44? Dat is lekker zeg.

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en was gelukkig ook al weer wat afgevallen. Dat drie keer per week sporten gaat dus wel zijn vruchten afwerpen. Dat geeft weer motivatie om ermee door te gaan.

Wat mij nou zo opvalt is dat ik overal wel zie dat ik ben afgevallen, mijn broeken zakken ook af enzo, maar de maagstreek blijft maar zo bol. Herkennen jullie dat? Het zou juist zo fijn zijn als het daar wat slanker werd, want dan heb ik gelijk weer een taille en dan oog je ook gelijk een stuk dunner. Misschien gewoon een kwestie van geduld (en dat heb ik nooit zoveel )
Zie ik nou dat de lijst nog niet is bijgewerkt? Ik heb vanmiddag wel tijd om dat te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar Liara, hier ook een buik en maag die "dik" blijven.

Het zal vast goed komen met de tijd.

Pas jij nog niet in 44 dan Liara? Jij toch al 10 kilo lichter als mij?
Soms wel, maar meestal niet ronkel Het ligt er ook erg aan waar je kleren koopt heb ik het idee. Bij de ene winkel is maat 44 heel wat anders dan bij de andere winkel.
Hier ook een bolle buik in verhouding. Hoop dat die de komende 10 kilo weg gaat. Is wel stuk minder hoor want had in zomer jurkje gekocht en die zat toen net over alles heen en nu heb ik ruimte.

Maten verschillen idd per winkel. Ik heb nu primark broek aan maat 16 ofwel 44. Maar bij Miss etam heb ik maat 40. Coolcat pas ik weer in XL broeken met stretch en ook bij shoeby . Dus ik heb nu maat 42/44 bij winkels zoals only/Sting/ hm. Dat is dan wat broek betreft. Tops heb ik liever xxl of 44 nog aan. In sommige gevallen 42 maar hangt van model af. Ik ben allang blij blij dat ik niet alleen meer bij ms mode of Miss etam hoef te kopen. Ze hebben af en toe wel leuke kleding maar voel me er nog wel wat te jong voor.
quote:liara schreef op 10 december 2014 @ 10:07:

Zie ik nou dat de lijst nog niet is bijgewerkt? Ik heb vanmiddag wel tijd om dat te gaan doen.O thnx helemaal geen erg in gehad en de rest blijkbaar ook niet haha
Don't know, don't care
Ik heb ook inderdaad nog een pens, alleen is die al wel een heel stuk minder, hij blijft aanwezig maar nu wel zo dat als ik een strakker tshirt drag hij niet meer zo over de rand van m'n broek heen valt gelukkig. Dat vond ik echt verschrikkelijk.

Ik vind sowieso een maag-pens erger dan de buik-pens die er onder hangt. Die valt minder op ofzo in verhouding.

Gister eindelijk weer eens een goede dag gehad.

Ruim onder m'n kcal uitgekomen en geen snacktrek gehad.

Nu weer volhouden.

Eetlijstje gister:

O: Brinta met beetje honing

T: elstar appel en 2 mandarijntjes

L: 3 pompoenboterhammen met smeerworst

A: tortilla met 2 wijntjes

1644 kcal, erg netjes vind ik zelf.

Vandaag is het soepdag op het werk en daar heb ik echt een problem mee. In de zin van dat ik nooit maar 1 bakje kan nemen, maar wel gelijk 4 ofzo..

Ga m'n best doen niet teveel te nemen.

Qua spijkerbroeken pas ik nu trouwens 50, dus 44 is nog lang niet in zicht helaas.
Don't know, don't care
Hier geen buikje, ik ben overal vrij 'evenredig dik '

Ik zie er, als ik mijn omgeving moet geloven, ook niet zo zwaar uit als ik ben. Lastig, want t valt dus ook niet zo snel op als ik wel wat kwijt ben haha!

Zou vooral wat slankere benen willen, mijn broeken zitten in de taille altijd los, maar een maat kleiner wil niet over mijn benen heen . Zelfs niet nu ik vooral mijn benen goed train en veel wandel en hardloop..

Ik draag nu maat 42/ XL/L van shirts, spijkerbroeken maat 32/32 of 44, 42 past meestal net niet.

Keurig gedragen vandaag:

O: plak kruidkoek met rozijnen

T: 2 meergranenkoekjes

L: 2 meergranen zaden bolletjes met philadelphia light en een cup a soup tomaat

T: pakje sultana hartig

A Kip met roerbaksaus, rijst en paprika, ui en tomaat
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
O: Boterham met kruidkaas;

T: 3 koppen koffie, 2 fruitbiscuitjes;

L: Tomatengroentensoep, kop koffie, krentenbol;

T: Kop koffie, glas melk, pindakoekje;

A: Patat met mayo;

T: Kop koffie, banaan, glas magere melk.

Beweging:

1 uur 5 min. fietsen;

20 min wandelen.

Ik had op het moment dat ik op 4 november begon een buikje, een enigszins dikke kop, en een beginnende onderkin.

Nu is het 10 december. Het afvallen gaat moeilijker door Sinterklaas en door een etentje, maar vanaf vandaag ga ik daar weer mee verder. Ik hoop dat er tot aan de kerst geen spelbrekers meer zijn.

Mijn wangen beginnen iets in te vallen, ik krijg een slankere nek, waardoor die wat langer lijkt, echt een vrouwennek. Mijn buikje wordt minder. De riem moest ik vorige week een gaatje strakker doen, maar ik soms - met een lege maag - moet hij nog weer een gaatje strakker. Het dunner worden valt anderen wel op.

Ik ben een beetje slanker, al voelt dat niet echt zo.
World of Warcraft: Legion
Ik heb helaas altijd wat meer op buik dan heupen en benen. Zou het liever andersom hebben maar als ik straks slank ben dan heb ik geen probleem meer en daar doen we het voor 😝

Mensen schikken ook altijd als ik me gewicht zeg. Maar zien gelukkig wel dat ik zo'n 14 kilo lichter ben dan vorig jaar.

Vandaag wel goede dag

O: half bakje danio

L: 2 boterhammen met muisjes

T: 1/4 broodje met worst erin van Hema en 1 smartie

D: bakje zoete aardappelsalade en kom erwtensoep.

Ga straks weer sporten en hoop een uur op de loopband vol te houden. Qua conditie hou ik het wel vol hoor maar het is zo saai en dan kijk ik zelfs tv. Is wel 600 kcal .
Even inbreken (soms lees ik wel eens mee voor de inspiratie), op ons eigen afvaltopic ('goede voornemens vóór 1 januari') zouden wij ook graag een tabel plaatsen… en ik heb een armetierige poging gedaan, maar snap er niets van… Zou iemand van jullie tabelexperts het mij in foolproof taal kunnen uitleggen hoe het werkt?
Heb 2 bakjes soep op, is al een verbetering op zich haha
Don't know, don't care
quote:Yas1984 schreef op 10 december 2014 @ 19:09:

Even inbreken (soms lees ik wel eens mee voor de inspiratie), op ons eigen afvaltopic ('goede voornemens vóór 1 januari') zouden wij ook graag een tabel plaatsen… en ik heb een armetierige poging gedaan, maar snap er niets van… Zou iemand van jullie tabelexperts het mij in foolproof taal kunnen uitleggen hoe het werkt? Als je de berichtenfunctie even aanzet stuur ik je een pm met info Als ik het hier zet maakt hij er gelijk een tabel van.
Don't know, don't care
abcd

- Een tabel begint met [ table ] en eindigt met [ /table ];

- Een tabel bestaat uit meerdere rijen. Elke rij begint met [ tr ] en eindigt met [ /tr ];

- Elke rij bestaat uit meerdere cellen (die onder elkaar kolommen vormen). Elke cel begint met [ td ] en eindigt met [ /td ]. Daartussen staat de gewenste tekst.

Klik op de quoteknop van dit bericht om te zien hoe de tabel is opgebouwd met de tekst a, b, c en d, om door te krijgen hoe dat in de praktijk werkt. Zo is dat ook gedaan in het eerste bericht met jullie namen erin en hoever dat afvallen is gevorderd.
World of Warcraft: Legion
Help? Ik heb de lijst aangepast en crazycatlady toegevoegd, maar er klopt iets niet (zoals jullie zien) en ik zie echt niet wat ik nou verkeerd gedaan heb . Wil iemand er even naar kijken en het veranderen?

Liara
Er stond een ] verkeerd om, heb het aangepast

Linda :-)
Dank je Linda! Ik zat er al een tijdje op te puzzelen en ik zag het echt niet
quote:hans66 schreef op 10 december 2014 @ 20:14:

abcd

- Een tabel begint met [ table ] en eindigt met [ /table ];

- Een tabel bestaat uit meerdere rijen. Elke rij begint met [ tr ] en eindigt met [ /tr ];

- Elke rij bestaat uit meerdere cellen (die onder elkaar kolommen vormen). Elke cel begint met [ td ] en eindigt met [ /td ]. Daartussen staat de gewenste tekst.

Klik op de quoteknop van dit bericht om te zien hoe de tabel is opgebouwd met de tekst a, b, c en d, om door te krijgen hoe dat in de praktijk werkt. Zo is dat ook gedaan in het eerste bericht met jullie namen erin en hoever dat afvallen is gevorderd.Er staat bij ons alleen nog een balk vooraf met wijdte van de kolommen enzo, dus daarom zei ik het is misschien makkelijker als ik onze formule even stuur via een priveberichtje
Don't know, don't care
quote:liara schreef op 10 december 2014 @ 20:25:

Dank je Linda! Ik zat er al een tijdje op te puzzelen en ik zag het echt niet Ik moest ook even zoeken hoor haha
Don't know, don't care
Vandaag een uur gelopen . Qua conditie gaat het prima maar ooh wat saai. Elke keer zeggen nog 5 min en dan mag je stoppen om vervolgens nog 5 te doen. Eerste 30 min gaat wel maar daarna pfff. Nog paar Buikspieroefeningen en toen was ik er wel klaar mee.

Net nog bakje yoghurt genomen.
quote:min25 schreef op 10 december 2014 @ 20:19:

Help? Ik heb de lijst aangepast en crazycatlady toegevoegd, maar er klopt iets niet (zoals jullie zien) en ik zie echt niet wat ik nou verkeerd gedaan heb . Wil iemand er even naar kijken en het veranderen?

Liara

Oh, voor het complete plaatje, mijn lengte is 1.71m

Dank voor het toevoegen!
quote:schorpioen36 schreef op 10 december 2014 @ 22:08:

Vandaag een uur gelopen . Qua conditie gaat het prima maar ooh wat saai. Elke keer zeggen nog 5 min en dan mag je stoppen om vervolgens nog 5 te doen. Eerste 30 min gaat wel maar daarna pfff. Nog paar Buikspieroefeningen en toen was ik er wel klaar mee.

Net nog bakje yoghurt genomen.Ik hou het op de loopband ook nooit zo lang vol. Binnentemperatuur in de sportschool is vreselijk, het is saai, en die droge lucht die er hangt is ook niet zo bevordelijk.. Doe mij maar lekker buiten hardlopen
Hans, dankjewel, dat maakt het mij al wat duidelijker waar die tekens voor staan.

Lalalalinda, ik heb de berichten-functie aangezet, een kant en klaar format lijkt me wel wat

Succes verder allemaal!
Crazycat: ik wandel snel met helling . Hardlopen is echt niks voor mij. In de zomer heb ik ook buiten veel gewandeld maar saai is saai. Enige voordeel van buiten is dat ik een half uur weg loop van huis en als ik dan geen zin meer heb moet ik nog terug. Bij loopband werkt et zo niet helaas. Die gaat nergens heen. Bij mijn sportschool is het lekker fris maar buiten in de zomer is wel lekkerder. Heb ook aantal maanden gebokst en doe dat nu nog op maandag maar ben gewoon na half uur er klaar mee. Ik hou nog steeds niet van sporten . Ik hou het alleen maar vol. Totdat ik genoeg ben afgevallen wil ik 3 keer in de week gaan. Daarna 2 keer.
quote:Crazycatlady schreef op 10 december 2014 @ 22:15:

[...]

Oh, voor het complete plaatje, mijn lengte is 1.71m

Dank voor het toevoegen!Oh ja, dat wilde ik nog aan je vragen, maar dat vergat ik helemaal. Het staat er nu in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven