Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Goed bezig geweest met de lijst Hans, dank je! Ik heb even pauze tot 2 januari, maar daarna ga ik weer lekker mee lijnen hoor. Dus maandag zal ik ook niks doorgeven. Ik zet m wel even op pauze, anders word ik nog uit de lijst gegooid

Allemaal de kerstdagen goed doorgekomen? Ik heb er heerlijk van genoten en veel te veel gegeten en gedronken. Ik durf niet bij de weegschaal in de buurt te komen nu

Leuk he, die sneeuw: van mij mag het de hele winter zo blijven.
Alle reacties Link kopieren
In Twente, waar ik woon, is er geen sneeuw. Heel af en toe viel er dunne sneeuw naar beneden, maar als je daar niet op let, valt dat jou niet op.

Morgen kan ik goed zien hoeveel ik ben aangekomen. Op de Eerste Kerstdag was ik nog thuis en kon ik nog thuis wegen: 84,8 kilo. Ik denk dat ik ongeveer 86,0 kilo zal wegen.
World of Warcraft: Legion
Ik weeg uiteindelijk 86,8 kilo. Dus 2 kilo aangekomen sinds 25 december. Maar ik ga weer aan het lijnen zoals ik dat deed voor de Kerst. Ik zal die kilo's ook wel snel weer kwijtraken.
Hier is de schade niet zo groot.

Weeg momenteel 87,7 kg en ben daar best tevreden mee. Ik hoop dit te kunnen aanhouden tot 2 jan en er dan weer echt vr te gaan.

Ben dus tegenover de laatste keer nog 0,4 bijgekomen. Niet goed maar de laatste maand was het zeer zeer druk.
Dag dames. Enkele maanden geleden heb ik even met jullie meegeschreven. Graag zou ik dat weer oppakken als dat mag!

Voor nu eerst mijn gegevens:

Lengte:1.68

Start: 125,3

Huidig: 120,7

Totaal afgevallen: 4,6

Streef: 95 (om mee te beginnen)

Ik hoop dat ik weer in de tabel mag.
Tja, wat mij betreft kun je er weer "tussen". Hoeveel ben je de laatste week afgevallen? Of in ieder geval: Welk getal wil jij in die kolom?
Welkom terug Laurentien!
Tjezus, wat vals
tuurlijk mag je er weer in Laurentien! Welkom terug!!

hier best een goede kerst gehad, nergens op gelet en maar 3 ons aangekomen, netjes toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben sinds vorige week een kilo aangekomen en dat valt me zeer mee na alle etentjes deze week.
Don't know, don't care
quote:rosanna08 schreef op 28 december 2014 @ 12:49:

tuurlijk mag je er weer in Laurentien! Welkom terug!!Bij deze is zij dan ook weer ertussen gevoegd.
quote:rosanna08 schreef op 28 december 2014 @ 12:49:

hier best een goede kerst gehad, nergens op gelet en maar 3 ons aangekomen, netjes toch? Die zul je vast ook wel een keer kwijtraken.
Bedankt!
Hallo laurentien , welkom terug

Hier alweer 3 ons lichter dan gister! Vandaag nog niet zoveel gegeten en morgen weer sporten dus voor oud jaar die kilo er wel weer af. En dan er vast weer aan op 1 januari 😝
Hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad!

Ik heb er echt enorm van genoten, even 'losgegaan' met saus, broodjes, vlees.. Was heerlijk. Ik heb wel veel aan beweging gedaan elke ochtend, en dat loont. Ben helemaal niets aangekomen!

Deze week ga ik er weer tegenaan, vol nieuwe, frisse moed
Hallo allemaal ik kom ook weer eens spieken ! Na een tijdje stilstaan en weinig motivatie gaat het nu weer goed! Zit op 89,6 , dus nog dik 4 kilo dan zit ik op mijn Streefgewicht. In totaal 35 kilo afgevallen 🎉🎉🎉🎉

Hoop dat jullie allemaal hele leuke kerstdagen hebben gehad ! Groetjes tweety
He Tweety : dat is nog maar ff en dan ben je er . Is dat je laatste streefgewicht?
Tweety,

Als ik de volgende gegevens heb, kan ik ze toevoegen aan de tabel:

- lengte;

- hoeveel deze week afgevallen.
Krijg enorm reüniegevoel hier
Tjezus, wat vals
ze komen straks allemaal wel terug na alle feestdagen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Vast wel
Nee hoor ik hoef niet meer in de tabel! 85 is denk ik wel mijn uiteindelijke Streefgewicht , dan ben ik 40 kilo afgevallen, kom van 125 kilo af! Ik kom hier vast nog wel eens meelezen maar weer fanatiek posten en in de tabel heb ik geen behoefte aan😉
quote:tweety29 schreef op 28 december 2014 @ 18:49:

Nee hoor ik hoef niet meer in de tabel!Geen probleem.
Laurentien: welkom terug!

Tweety: wat goed van je, sjeetje 40 kilo afgevallen
quote:MevrouwJack schreef op 28 december 2014 @ 17:13:

Krijg enorm reüniegevoel hier Gezellig he
Tweety: 40 kilo is idd veel. Mag je heel erg trots op zijn.

Vind mijn 15 kilo al veel 😝

Nu het eraf is, hoe heb je alles ervaren? Voel je je zo goed als je dacht hete voelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven