25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
zondag 28 december 2014 om 21:44
Lijstje voor vandaag:
O: Boterham met witte vlokken, kop koffie;
T: Kop koffie, 2 bananen;
L: Boterham met kruidkaas;
T: Kop koffie;
A: Macaroni, saus (bestaande uit gehakt, roerbakgroenten, water en mix);
T: 2 koppen koffie, banaan, glas magere melk.
Beweging:
- 10 min. fietsen.
O: Boterham met witte vlokken, kop koffie;
T: Kop koffie, 2 bananen;
L: Boterham met kruidkaas;
T: Kop koffie;
A: Macaroni, saus (bestaande uit gehakt, roerbakgroenten, water en mix);
T: 2 koppen koffie, banaan, glas magere melk.
Beweging:
- 10 min. fietsen.
World of Warcraft: Legion
zondag 28 december 2014 om 22:52
zondag 28 december 2014 om 23:33
Ik moet nog druiven of meloenen kopen.
De adapter van mijn camcorder is kapot door een kortsluiting. Ik moet een eindje fietsen om een nieuwe te kopen.
Ik eet morgenavond een patatje, of ik ga koken voor 29 en 30 december. 31 december en 1 januari vier ik bij mijn ouders Oud & Nieuw en heb ik een verjaardag. Dan ben ik af van dat geschrans en gevreet.
De adapter van mijn camcorder is kapot door een kortsluiting. Ik moet een eindje fietsen om een nieuwe te kopen.
Ik eet morgenavond een patatje, of ik ga koken voor 29 en 30 december. 31 december en 1 januari vier ik bij mijn ouders Oud & Nieuw en heb ik een verjaardag. Dan ben ik af van dat geschrans en gevreet.
zondag 28 december 2014 om 23:41
Joehoe! Net op de weegschaal gestaan en gewicht is nog hetzelfde gebleven. Is toch wel positief zo in deze periode van het jaar. Oud&nieuw ga ik niet uitgebreid vieren en ben niet enorm gek van oliebollen, dus daar ben ik niet zo bang voor.
De komende maand ben ik vreselijk druk. In de week van 26 januari meld ik me weer en zal ik bijlezen.
Ga wel verder met lijnen hoor (heb ook niet veel tijd om te eten, dat scheelt weer).
Jullie mogen me even op pauze zetten. Ik kom terug!
Iedereen heel veel succes! December en januari zijn toch wel de moeilijkste maanden, zet 'm op!
De komende maand ben ik vreselijk druk. In de week van 26 januari meld ik me weer en zal ik bijlezen.
Ga wel verder met lijnen hoor (heb ook niet veel tijd om te eten, dat scheelt weer).
Jullie mogen me even op pauze zetten. Ik kom terug!
Iedereen heel veel succes! December en januari zijn toch wel de moeilijkste maanden, zet 'm op!
zondag 28 december 2014 om 23:43
quote:schorpioen36 schreef op 25 december 2014 @ 20:36:
Heeft iemand er ook last van niet zoveel te kunnen eten? Ik kan echt minder dan de helft eten van wat ik normaal kan eten.
Ja, dat heb ik ook. Trek naar zoetigheid en gesnaai wordt ook eindelijk minder!
In het begin heb ik echt wel cravings gehad, maar ik merk dat ik daar bijna geen last meer van heb.
Gek hoe dat werkt.
Heeft iemand er ook last van niet zoveel te kunnen eten? Ik kan echt minder dan de helft eten van wat ik normaal kan eten.
Ja, dat heb ik ook. Trek naar zoetigheid en gesnaai wordt ook eindelijk minder!
In het begin heb ik echt wel cravings gehad, maar ik merk dat ik daar bijna geen last meer van heb.
Gek hoe dat werkt.
maandag 29 december 2014 om 00:16
Ik ben het overdadige eten ook wel weer even zat.
Vandaag echt een bagger dag qua eten, morgen de riem weer strak aantrekken.
O: 2 bh smeerworst
T: half russisch ei salade ca 200gr
L: halve zak doritos
A: bakje tomatensoep met een wit brood en een pizza met klein glaasje rode wijn
T: raketje
ca 2200 kcal, whoopsie.
Morgen een balansdagje maar.
Vandaag echt een bagger dag qua eten, morgen de riem weer strak aantrekken.
T: half russisch ei salade ca 200gr
L: halve zak doritos
A: bakje tomatensoep met een wit brood en een pizza met klein glaasje rode wijn
T: raketje
ca 2200 kcal, whoopsie.
Morgen een balansdagje maar.
Don't know, don't care
maandag 29 december 2014 om 08:25
Van de 2 kilo die ik gisteren aankwam, was ik al weer 1,2 kg kwijt. Rara, hoe kan dat?
Die daarvoor had ik een half zakje toffees achterover geslagen en kort nadat ik mij de volgende dag woog, moest ik voor de grote boodschap naar de WC. Dus, geen enkele reden om mij sappel te maken over 2 kilo aankomen en, vergeleken met vorige week, 600 gram aankomen. Dat aankomen kwam vooral door de maag- en darminhoud.
Het gaat nog steeds de goede kant op.
Die daarvoor had ik een half zakje toffees achterover geslagen en kort nadat ik mij de volgende dag woog, moest ik voor de grote boodschap naar de WC. Dus, geen enkele reden om mij sappel te maken over 2 kilo aankomen en, vergeleken met vorige week, 600 gram aankomen. Dat aankomen kwam vooral door de maag- en darminhoud.
Het gaat nog steeds de goede kant op.
maandag 29 december 2014 om 10:26
Ik geef toch maar even een nieuw gewicht door, dan heb ik hopelijk volgende week beter nieuws:
Aangekomen deze week +1.4
Huidig gewicht: 112.4
Totaal afgevallen: 4.2
Valt me toch een beetje tegen, had stiekem gehoopt op wat minder. Maar ja, realistisch gezien is dit ook wel een normaal resultaat gezien wat ik gegeten heb, en aangezien ik gisteren ongesteld ben geworden. Ga voor vanavond een tomatensoepje maken denk ik, met zelfgebakken breekbrood. En straks weer een smoothie voor de vitaminen en voordat de bananen zelf weglopen
Aangekomen deze week +1.4
Huidig gewicht: 112.4
Totaal afgevallen: 4.2
Valt me toch een beetje tegen, had stiekem gehoopt op wat minder. Maar ja, realistisch gezien is dit ook wel een normaal resultaat gezien wat ik gegeten heb, en aangezien ik gisteren ongesteld ben geworden. Ga voor vanavond een tomatensoepje maken denk ik, met zelfgebakken breekbrood. En straks weer een smoothie voor de vitaminen en voordat de bananen zelf weglopen
Tjezus, wat vals
maandag 29 december 2014 om 14:19
Aangekomen deze week: +1.5
Huidige gewicht: 105.8
Totaal afgevallen: -9.8
Gister was het nog 105.4, dus dan zie je wat de slechte eet-dag mij gister heeft opgeleverd.
Moet wel zeggen dat ik genoten heb van al het eten en ik wel heel blij ben dat ik al 11 kilo afgevallen was voor deze dagen. Anders had ik nu makkelijk 117 kilo of meer gewogen. En daar ben ik dan toch wel heel dankbaar voor.
Nu weer terug in het gareel, zover dat met nog ruim een week vakantie het gareel is en dan daarna weer vol aan de bak!
Huidige gewicht: 105.8
Totaal afgevallen: -9.8
Gister was het nog 105.4, dus dan zie je wat de slechte eet-dag mij gister heeft opgeleverd.
Moet wel zeggen dat ik genoten heb van al het eten en ik wel heel blij ben dat ik al 11 kilo afgevallen was voor deze dagen. Anders had ik nu makkelijk 117 kilo of meer gewogen. En daar ben ik dan toch wel heel dankbaar voor.
Nu weer terug in het gareel, zover dat met nog ruim een week vakantie het gareel is en dan daarna weer vol aan de bak!
Don't know, don't care
maandag 29 december 2014 om 15:21
Het was echt een drama week, vorige week. Familie over de vloer, vrienden over de vloer, dagjes weg en dus lekker uit eten... En dan nog twee kerstdiners natuurlijk . Ik schaam me rot, maar hier komt ie:
Aangekomen: 1.5 kg
Huidig gewicht: 92.1 kg
Totaal afgevallen: +1.6
Ik houd me tot oud en nieuw maar even goed gedeisd.
Aangekomen: 1.5 kg
Huidig gewicht: 92.1 kg
Totaal afgevallen: +1.6
Ik houd me tot oud en nieuw maar even goed gedeisd.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
maandag 29 december 2014 om 22:57
Mijn balans dag, is wel heel balans geworden.
T: 2 mandarijntjes
A: 4 bh met omelet van 3 eieren, wat melk en champignons en wat fritessaus + beker melk
T: elstar appel
verder thee, kop of 4 met beetje suiker.
Zo'n 1200 kcal en dan heb ik ook nog een half uur gefietst a 211 kcal volgens die app, wat netto maar zo'n 1000kcal zou betekenen. Voor een dagje zo na de kerstdagen echt niet erg, maar moet er geen gewoonte van gaan maken.
T: 2 mandarijntjes
A: 4 bh met omelet van 3 eieren, wat melk en champignons en wat fritessaus + beker melk
T: elstar appel
verder thee, kop of 4 met beetje suiker.
Zo'n 1200 kcal en dan heb ik ook nog een half uur gefietst a 211 kcal volgens die app, wat netto maar zo'n 1000kcal zou betekenen. Voor een dagje zo na de kerstdagen echt niet erg, maar moet er geen gewoonte van gaan maken.
Don't know, don't care
dinsdag 30 december 2014 om 10:02