Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Gisteren geripped, vandaag een rustdagje. Nog steeds spierpijn in m'n kuiten van de FitnessBlender die ik vrijdag had gedaan.

Kaaaaaaatje: vond je level 3 zwaarder dan 2?
Zusenzoo: bij m'n eerste kennismaking met shred had ik na de eerste dagen ook flink last van m'n rechterknie omdat ik al dat jumping jacken enzo niet meer gewend was. Toen het na een paar rustdagen weer wat beter voelde (nog niet helemaal over) ben ik verdergegaan en heb ik daarna er geen problemen meer mee gehad. Ik weet even geen geweldig alternatief te bedenken. Gewoon een beetje wandelen?
Hey allemaal! Vanmiddag de LadiesRun gelopen in Rdam! Was helemaal leuk en t ging prima. Eigenlijk als een makkie Joehoe!

Afgelopen dagen wel iets minder geshred enzo maar dat gaat vanaf morgen weer goedkomen. Nu ga ik ff bijlezen.
Hoi jet! Ik was al benieuwd hoe je het er vanaf had gebracht met de Ladies Run. Ging goed dus. Gaaf! Ben je van plan dat soort dingen nu vaker te gaan doen?
Sterkte zusenzoo

Jet wat goed van je!! Ben megatrots!! Jij bent echt de bikkel der bikkels hoor!

Kaaatje , gaat het nog Ooit, ooit gaan we Jillian terugpakken

Amber, de kettle training ging uiteindelijk jammergenoeg niet door. Dus ik vond er niets van vrees ik

Ik heb net hiphop abs gedaan, hip buns and thighs. het waas 25 minuten en de eerste 17 ofzo ging wel (alhoewel ik bij het meebewegen met armen toch wel echt mijn schouders enzo voel) maar daarna moest je in een table top (plank maar dan knieen op grond) dus dat ging ik maar niet proberen. Daar heb ik allle buikspieroefeningen die ik van Jillian nog wist maar 5 minuten gedaan en daarna was cooling down.

Moet eerlijk zeggen dat ik mijn nek en schouders toch best wel voel.

Had trouwens van dat medisch plakband op mijn rug om de spieren te ontlasten en gisteren de hele dag in zon gelopen. Vandaag was dag 3 met dat plakband maar na 2 douches was hetklaar, dus ik haalde het eraf en nu heb ik een prachtig patroontje op mijn rug....
Jetfreggel: wat goed van je! Gefeliciteerd met deze overwinning!

Yellow, rustig aan doen hoor. Zijn die buikspieroefeningen niet al teveel belasting voor je nek en schouders?

Je hebt in ieder geval een mooie tijdelijke tattoo :P

Hier een rustdagje vandaag, morgen eerste keer level 3.

Ik heb hem al even gekeken, ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen.

Ik heb trouwens het idee dat zij de plank anders doet dan ik gewend ben. Heb altijd geleerd dat je dan vanaf je enkels tot aan je schouders een rechte lijn moet hebben, maar dat heeft zij volgens mij niet. Iemand een idee of dit klopt? En of er meerdere manieren van de plank zijn. Meds misschien?
Ik probeer telkens andere workouts, maar ik merk dat ik terug blijf vallen op 30 Day Shred, omdat dat qua niveau het enige is wat ik vol kan houden. Ik heb al één keer de 30 dagen afgemaakt en wissel nu de levels af en toe af met andere workouts. Vandaag No More Trouble Zones gedaan. Hoewel het killing was en ik me na 8 uur nog steeds uitgeput voel, vond ik het op zich ook wel een fijne workout (duurt geloof ik bijna een uur in totaal). Ik denk dat ik deze morgen weer ga doen. Mochten er nog andere tips zijn, graag! Heb al wel het één en ander gedownload en geprobeerd (onder andere 6 Weeks Six-Pack, Brazil Butt Lift, Extreme Shed & Shred, Killer Buns & Tighs).
rustdag gehad
Ik heb net de fat burning workout van de fitness blender gedaan. En niiiiccce!!

Deze hou ik er voorlopig even in, vond hem erg lekker om te doen. Ok erg irritant dat ie regelmatig bleef hangen maar verder top.

Had eigenlijk een rustdag, maar was bij Familie op bezoek en daar zo slecht gegeten, lees, appeltaart, zak bros, fles canei, broodjes shoarma, en een witte nep Magnum gegeten. Ik moest dit er af bewegen van mijzelf.

Hopelijk heft deze workout de schade een beetje op :D
Momo, je moet ook blijven genieten hoor *gooit handje walnoten naar binnen*

Ik heb net de fat burning cardio gedaan van hip hop abs. Deze is geschikter, geen grondoefeningen of plankachtige dingen. Zweet wel dus dat is goed. Ik wil alleen eigenlijk toch ook zo graag mijn schouders en bi- en triceps trainen, die waren echt mooi aan het vormen vond ik. Maar goed, dat gaat nu echt niet. HOop dat het resultaat niet al te snel verdwijnt (uiteraard zie ik het wel weemoedig verdwijnen)
quote:cynba schreef op 09 juni 2013 @ 12:13:

Gisteren geripped, vandaag een rustdagje. Nog steeds spierpijn in m'n kuiten van de FitnessBlender die ik vrijdag had gedaan.

Kaaaaaaatje: vond je level 3 zwaarder dan 2?

Ik had het denk ik om twee redenen erg zwaar:

Zaterdag naar pilates geweest waar de focus lag op buikspieren.

Eerdere shreds deed ik qua springen rustig aan, maar hier zit heel veel springen cardio in. Ook veel waarbij de "Anita" versie nog steeds pittig is. Daar had ik last van.

Vandaag een dagje rust. En morgen ook. Ik heb nog steeds naweeen van de verkoudheid. Woensdag weer knallen!

Ben trouwens wel verbaasd dat ik het nog steeds volhoud. Hierna ook nog maar rippen, want het gaat eigenlijk best goed.
Yellow, goed dat je ondanks je blessures RUSTiG door blijft gaan.

Ik heb gisteren weer cardio kickbox gedaan. Man, het lijkt wel dat na een week niets doen alles weer verdwenen is. Zo, ik vond het zwaar, kon niets volhouden. Morgen ook maar eens een hiphop ABS doen.

Met de pup gaat het goed, begint wat brutaler te worden. Hij slaapt gelukkig goed door snachts. Protesteert alleen even een paar minuten als de bench dicht gaat

Jet, stoer dat je de ladies run hebt gedaan en dan ook nog op je sloffen ( figuurlijk dan).
Ik heb nog wat leuks van jillian gevonden: 6 weeks sixpack. Ik wissel tussen shred (voor de dagen dat ik minder zin heb/moe ben) BFBM en 6weeks 6pack..

Alleen bij dat sixpack gebeuren zit een oefening die ik gewoon NIET kan; Je leunt zijwaarts op 1 arm (dus je lijf vormt met de vloer een driehoek zeg maar, beiden voeten op de grond) en dan moet je je onderste been optrekken. Ten 1e houd mijn ene arm mijn gewicht niet, ik zet dan ook mijn elleboog 'op slot' (buigt te ver door omdat ik hypermobiel ben) en ten 2e donder ik ook gewoon om.. Daar moet ik dus maar even wat anders op verzinnen.

Zou het minder effectief zijn als ik al die dingen afwissel, of zou het niet veel uit maken?

Oh ja, en ik begin uit mn broeken te barsten :( Schijnbaar komen dr spieren bij en blijven de vetjes lekker zitten ofzo. Ook was ik 1,5 kg zwaarder maar ik zal volgende week eens wegen aangezien ik net ongesteld moest worden. En mijn knie begint ook zeer te doen, er zit een soort geknoep/gekraak in bij het buigen. Vooral dat springen is niet fijn. He jakkes, vond het net zo leuk om weer actief bezig te zijn en dan krijg ik gelijk weer allerlei pijntjes.
Net 17/30 gedaan! Level 2 gaat nu best aardig. Sommige oefeningen Anita-style vanwege voetblessure maar ook aardig wat Nathalie-style.

Ik doe 2 a 3x per week shredden, en ik zwem nog een keer per week. Hoop deze week (do en vr) level 2 af te ronden.
Zo hèhè, eindelijk weer eens geshred. Ben veel te druk. Dus m'n prioriteiten lagen tijdelijk even ergens anders. Veel beweging gehad, maar niet sportrelated.

Vanmorgen level 1 gedaan, die was weer aan de beurt. Viel best tegen moet ik toegeven. Even mezelf weer een trap onder m'n kont geven en er weer vol tegen aan.

Over zes weken moet ik m'n bikini weer aan. In ieder geval ziet het er beter uit dan vorig jaar.

Nog even een pijnpuntje deze week. Zeg ik: Ik wurm me wel in die stoel tussen de muur en de tafel, ben toch 7 kilo afgevallen.

Zegt collega: Waar dan?

Auwch! Wat kunnen collega's toch onaardig zijn! Ik had laatst een collega die vroeg of ik was aangekomen want ze zag het in mn gezicht. En ik was net zo blij dat het gewicht in ieder geval hetzelfde was gebleven

Ik heb eindelijk weer eens gesport, nu al 2 weken niets gedaan.. Durfde me hier niet te vertonen met al die actieve mensen hier Gister weer de kettlebell workout van Jillian gedaan en ik voel hem flink in de beentjes.
Toch snap ik niks van gewicht, ik zie toch echt verschil in de spiegel. Duidelijk strakker en minder vetjes op mijn rug.

Maar weeg niks minder, ben juist een kilo zwaarder. Heb nu spijt dat ik geen foto genomen had van te voren.
Dit is waarom Momodoe

http://fitness-health-wel ... a6aff18_fat-v-muscle1.jpg

Kan geen plaatjes plakken, vandaar even een linkje naar

ieuwww, doe mij die spier maar...
quote:muts88 schreef op dinsdag 11 juni 2013 13:07 Dit is waarom Momodoe

<a href="http://fitness-health-wellness.com/wp-c ... uscle1.jpg" class="link">http://fitness-health-wel ... a6aff18_fat-v-muscle1.jpg</a>

Kan geen plaatjes plakken, vandaar even een linkje naar

Maar toch niet na 4 weken shredden?

Ik weet spier weegt meer dan vet, maar ik kan me niet voorstellen dat je zo snel spier aanmaakt..
Ik vrees ook dat d
Vandaag de tweede dag gehad van Ripped in 30. Valt me nog mee qua oefeningen. Alleen de push-ups lukken me gewoon niet, op de knieën wel max. 8 keer, maar zelfs dan blijft het moeilijk. En op een gegeven moment moet je ook plat op je rug gaan liggen en dan je rug én benen iets omhoog doen en armen langs je lichaam omhoog van de grond. Daar heb ik ook heel erg veel moeite mee.

Meer mensen die Ripped in 30 doen, hoe bevalt het jullie?

Heb er wel heel erg een 30 Day Shred gevoel bij.
Bedankt voor het plakken Miepje.

Euhm, geen idee of dat na 4 weken al kan eigenlijk Momodoe. Ik dacht dat je al langer bezig was, sorry

Zou het dan ook echt niet weten... Maar ben het met je eens; gewicht is een raar iets.
Nouja mijn post is raar afgekapt zeg.. Ik wilde zeggen dat ik vrees dat het idd langer duurt Momo voor je echt spieren ontwikkelt. Misschien hou je gewoon vocht vast, is dat het gewicht?

Miepje, goed dat je er weer bent en sharebear!

Ik heb vandaag geen reet uitgevoerd qua sporten en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren.....
Ik heb nog even een vraag aan Meds. Hoe buig je je armen het best bij de push-ups? Wanneer je door je armen zakt, moet je je ellebogen dan naar buiten buigen, of langs je lichaam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven