Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
quote:jetfreggel30 schreef op 18 juli 2013 @ 11:47:

Zo dag 2 zit er op. Ik kon me weer bewegen gelukkig. Jezus wat had ik een spierpijn.

Meds, vraagje. Ik heb vakantie gehad waarin ik dus geen hol gedaan heb en schandalig veel heb gegeten en gedronken. Heeeerlijk hoor. Maar nu. Ik dacht ik pak de boel weer op. Die 5 maanden zwoegen zullen toch niet weg zijn na 4 weken vakantie? Nou? Nou? Lijkt erop van wel. Hardlopen kan ik nog 2,5 km ipv 5 km en shredden is weer net zo zwaar als ik het eerste begin. Ben 2 kilo aangekomen. Valt reuze mee dus. Zeg me dat het niet zo is!

Ja je kan in een paar weken 5 maanden inspanning teniet doen, en dat is ook gebeurd bij je, aangekomen en conditie weg.

Maarrrrrrrrr je spieren hebben een soort van "geheugen" zodra je weer begint met je training zullen ze herinneren wat ze moeten doen en boek je dus sneller resultaat dan toen je begon. Conditioneel zal je met 1 tot 2 weken weer op niveau zijn.
quote:jetfreggel30 schreef op 18 juli 2013 @ 11:47:

Zo dag 2 zit er op. Ik kon me weer bewegen gelukkig. Jezus wat had ik een spierpijn.

Meds, vraagje. Ik heb vakantie gehad waarin ik dus geen hol gedaan heb en schandalig veel heb gegeten en gedronken. Heeeerlijk hoor. Maar nu. Ik dacht ik pak de boel weer op. Die 5 maanden zwoegen zullen toch niet weg zijn na 4 weken vakantie? Nou? Nou? Lijkt erop van wel. Hardlopen kan ik nog 2,5 km ipv 5 km en shredden is weer net zo zwaar als ik het eerste begin. Ben 2 kilo aangekomen. Valt reuze mee dus. Zeg me dat het niet zo is!

Ja je kan in een paar weken 5 maanden inspanning teniet doen, en dat is ook gebeurd bij je, aangekomen en conditie weg.

Maarrrrrrrrr je spieren hebben een soort van "geheugen" zodra je weer begint met je training zullen ze herinneren wat ze moeten doen en boek je dus sneller resultaat dan toen je begon. Conditioneel zal je met 1 tot 2 weken weer op niveau zijn.
o, dubbel.

Die extra kilo's hebben meer tijd nodig.
Jet, das wel balen dan hè? Had ik vorig jaar ook, daarom deze keer juist op de eerste dag begonnen met shredden en mezelf aanpakken. Ik heb lang vakantie en ben lekker thuis met de kinderen, bij mij gaat het qua voeding juist vaak mis bij sociale gelegenheden. Nu, in de vakantie, mijd ik deze wat en dat helpt goed!
Zebra geduld, geduld , geduld.

De eerste weken viel ik niets af, en ineens ging het als een trein :D

Ik vond het zelfs te snel gaan, dus ben iets meer gaan eten want was bang dat het spier was.

Nog 2 kilo voor het mooie en ben ik erg tevreden.
quote:momodoe schreef op 17 juli 2013 @ 21:57:

Cymba alleen de cardio 1,2,3 staan op internet. Heb via Google naar body revolution downloaden gezocht.

Over een tijdje zal de rest er ook wel op komen.

Gisteravond heb ik geprobeerd 'm te downloaden en prompt kreeg ik een virus op m'n computer. Whoops. Ik wacht wel gewoon tot iemand zo lief is 'm op Youtube te zetten.

Vandaag vond ik 't echt veel te warm om te sporten. Morgen maar weer aan de ripped.
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2013 @ 16:58:

[...]

Maarrrrrrrrr je spieren hebben een soort van "geheugen" zodra je weer begint met je training zullen ze herinneren wat ze moeten doen en boek je dus sneller resultaat dan toen je begon. Conditioneel zal je met 1 tot 2 weken weer op niveau zijn.Ok dan! Nu maar hopen dat mijn spieren een beter geheugen hebben dan ik zal je net zien, heb ik demente spieren
quote:zozozebra schreef op 18 juli 2013 @ 17:06:

Jet, das wel balen dan hè? Had ik vorig jaar ook, daarom deze keer juist op de eerste dag begonnen met shredden en mezelf aanpakken. Ik heb lang vakantie en ben lekker thuis met de kinderen, bij mij gaat het qua voeding juist vaak mis bij sociale gelegenheden. Nu, in de vakantie, mijd ik deze wat en dat helpt goed!Wat slim van jou. Dit is nl best wel kuttig met peren
Vandaag begonnen met Level 1. Ik heb absoluut geen conditie en daarom vond ik het wat tegenvallen. Ik vind het wel een leuke work-out en ga dan ook zeker verder!

Hoop dat ik na afloop een betere conditie heb.

Zijn er mensen met succesverhalen?
Vandaag bijna 2 uur gelopen. Na 53 minuten op bestemming (markt, staat normaal een uur voor) vers fruit en groente ingekocht, had mijn trutteschudder boodschappenkarretje bij, even gerust en gedronken (waterflesje zelf meegenomen) en weer teruggelopen (57 minuten). Op de terugweg wat rustiger aan gedaan, het was erg warm, zoveel mogelijk de schaduw opgezocht. Maar niet de bus genomen die elke 10 minuten voorbij komt :-).
2 uur pina??

Is dat niet wat overdreven?
ik bedoel voor je hielsporen?
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 juli 2013 @ 22:13:

jillian doet echt wel KT en ze snoept ook van de anabolen en stackers.

.En dan toch nog zo een muizig voorkomen. Misschien kan Jillian beter eens effectief gaan trainen dan heeft ze die troep ook niet nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Meds, je hebt gelijk, matigen is hier ook een issue ahum .. Ik ga terug naar de basis, grotere stappen en mijn voet goed afrollen (huiswerk fysio tot volgende week woensdag)
Haha, fanaticus!
Net dag 3 geshred, gisteravond les 15 van Evy. Gaat weer de goede kant op!

In augustus een 7km loop gepland. Vanochtend op de weegschaal een hele kilo lichter dan vorige week. Vakantie kilo's zijn dus beperkt tot 1,5 erbij. Was erg veel vocht bij van zout eten en veel wijn blijkbaar.
Hoe gaat het met de slijmbeurs meds?

Mijn pa heeft dat ook en daarom traint hij helemaal geen kracht meer. Ik vind dat echte jammer en probeer hem al tijden mee te slepen naar mijn trainer die hem ook met de schouder kan helpen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb 30 Day Shred een tijd geleden al afgerond en heb nu de eerste dag Body Revolution van Jillian Michaels achter de rug. Vind workout 1 wel een peace of cake, maar dat verandert vast nog wel.
Someday heb jij de dvd of via internet?

Ik heb de 3 cardio workouts gedownload maar zou de rest ook willen.

En als je ze heb gedownload, waar vandaan?
de slijmbeurs was redelijk vandaag. Licht getraind en dat ging prima. vingers gekruisd
Pfff. veel te warm om te trainen... morgenochtend op tijd eruit en dan nog even een heel eind fietsen en aan het eind van de middag misschien nog even zwemmen met vriendinnen.
Ook ik ben bezig met 30 day shred. Ik ben een jaar geleden gestopt met roken en ik slik medicijnen -ssri Citalopram vanwege aanleg voor depressies. Ik ben daardoor rond de 7 kilo aangekomen, maar ik kon gelukkig wel wat hebben. Jammer is wel dat mijn halve kledingkast me niet meer past. Jammerdebammer. Omdat ik sowieso dus niet van nature het lachebekje van de buurt ben, ben ik na mijn tweede zware depressie begonnen met hardlopen. -iets met endorfines en stofjes en zo dus. Dat beviel wel en ik kreeg er een vrolijk gevoel van. Na een tijdje zakte dat wat in en sinds 2010 weer back on track. Mijn eerste halve marathon heb ik in maart -in de ijzige kou, jajajaja - gerend. Deed best pijn, ha! Omdat ik er echter niet van afval, van al dat hollen, ben ik me dus nu aan het laten commanderen door Jillian. En ik hou het al 6 dagen vol. De cardio is een easy does it. Maar die buikspieren.... man o man. De armspieren eigenlijk ook. Dus. Goed: morgen workout 7 van level 1. Ik zou graag hier wat meeschrijven als dat oke is.

Hierna wil ik dan level 2, 3 en dan nog iets zwaarders, liefst dus met gewichten. Rennen doe ik ongeveer drie keer per week, ik heb me alweer ingeschreven voor verschillende loopjes, mooie stok achter de deur. Ik ren tussen de 5-15 km per keer, de loopjes zijn 16,2 km, 16,2 km, 15 km met 7 heuvels en uiteindelijk 21 km over het strand.

Ik lees even wat berichten terug, zodat ik een beetje weet met welke bikkels ik te maken heb hier! BTW: ik ben 38 en 1.60 mtr. Afvallen hoeft niet direct, maar de vetjes op buik mogen wel wat strakker aangetrokken worden. En de kipfilets onder armen ook wel.

Ik had alleen de eerste dag spierpijn, nu valt het reuze mee. Is dat goed of is dat slecht?
Oh ja. Ik heb hier ook dvd's van Insanity liggen. Dat hield ik 20 seconden vol, die fittest. Seriously. En dat voor iemand die een halve marathon rende. Uhuh. Misschien na een hele trits van die youTube ellende, dat ik me daar eens een keer aan waag. Ooit. Zijn er hier ook forummers die dat wel volhouden, zonder doping of iets dergelijks?

Ik weet niet, die kikkersprongen. Past gewoon niet zo bij mijn karakter denk ik.
Vandaag 7/30. Minder zin al. Ik las het al ergens terug dat je haar kunt dromen: 'Can't we just do crunches, no you cannot.' En bij die buikspieren kan haar meepraten: This is a body become strong. Pff. Dan weet ik wel gelukkig dat ik bijna klaar ben.

Ik las ook dat sommige van jullie al veel verder zijn! Ik zag Ripped en Body Rev. voorbijkomen. Even gedownload alvast, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn...Het viel me ook op dat dominatix Jillian steeds harder begint te schreeuwen, en bij dat Body Rev. lijkt het alsof ze aan de speed zit.

Oh well. Laat ik maar braaf beginnen.
Succes, pollewop. Vergeet niet om af en toe een rustdag te nemen.

Ik heb vandaag even geen zin in Jillian. FitnessBlender it is. Beetje cardio, beetje pilates. Niets heftigs, daar is 't al veel te warm voor.

Sweat-a-Loties - 28 Minute Pilates Cardio Workout

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven