Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
He dames, hier even pas op de plaats. Heb het koud, overal spierpijn dus waarschijnlijk iets onder de leden. Hoop me morgen weer beter te voelen en dan eindelijk dag 7 te kunnen doen. Bedankt voor alle linkjes en info!
Beterschap Franknii!
Mietje, bedankt, ik ben weer happy. Ik bedoelde inderdaad ideaal gewicht.

Yellow bedankt voor de link. Ik ga het straks op de laptop doen. Ik zit nu op de iPad.

Gisteren wilde ik net gaan shredden toen manlief thuis kwam. Dus toen hebben we samen maar even insanity gedaan. Dat is toch echt veel zwaarder. Dit was pure cardio.

Vanavond proberen aan level 2 te beginnen.
Is er hier ook iemand die de Yoga Meltdown doet? Ik wissel deze tegenwoordig wat af met de shred, maar man, ik vind die yoga meltdown 100 keer zwaarder.

Nog mensen hier die zo afzien bij de yoga meltdown? Vooral armspieren blijft een probleem bij mij...
9de keer level 2 zit erop, maar het voelde alsof ik m voor het eerst deed Stom, hoe dat kan verschillen. Heb me in elk geval voorgenomen dat ik inderdaad gewoon weer opnieuw ga beginnen als ik klaar ben met de hele shred, in de hoop dat ik alles dan wel helemaal kan volhouden.
Hier dan mijn resultaat na 30 dagen shredden. Ik ben er nog lang niet hoor, ik ga dapper door met ripped in 30 days.

Voor en na gegevens:

Gewicht: 63 kilo - 61.5 kilo

BMI: 24.5 - 24

Vetpercentage: 37.1% - 31.06%

Buikomvang taille: 93 cm. - 85 cm.

Buikomvang heup: 97 cm. - 92 cm.

[img]http://www.webklik.nl/user_files/2013_0 ... shred1.jpg[/img]
afbeelding lukt niet
quote:nephthys schreef op 14 maart 2013 @ 12:33:

Is er hier ook iemand die de Yoga Meltdown doet? Ik wissel deze tegenwoordig wat af met de shred, maar man, ik vind die yoga meltdown 100 keer zwaarder.

Nog mensen hier die zo afzien bij de yoga meltdown? Vooral armspieren blijft een probleem bij mij...Ik heb alleen level 1 gedaan (die staat op youtube, maar level 2 niet) en vind hem ook best pittig (maar goed, ik ben nog geen makkelijke JM tegengekomen). Vooral die cobra's die 100 keer terugkomen, aaargh.
Wat goed Vlasje, echt flink centimeters kwijt!

Hier is je afbeelding, wát een verschil joh:

Dank je Rua voor het zichtbaar maken. Ach ben nog steeds te dik maar ik kom over 30 dagen wel weer terug met het volgende resultaat level 2 staat trouwens ook op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=NH4NDIdWvSU
Dank je, maar ik bedoelde Level 2 van de Yoga Meltdown

je bent helemaal niet te dik!
Wauw wat een verschil vlasje!

Yoga meltdown ken ik niet. Ga ik eens opzoeken vanavond..
Goed zeg Vlasje!
Vlasje wat een resultaat na 30 dagen! Ik kan me gewoon het haast niet voorstellen. Deed je voorheen ook aan sport?
Vlasje, wat een verschil zeg, super !
Beterschap Frankhill!

Vlasje ik vind het echt heel veel resultaat! 8 cm eraf bij je buik!! En ik zie het echt overduidelijk!

Ik vind je overigens niet dik, als ik morgen wakker werd en eruit zag zoals jij op de 'voor' foto ging ik mijn bikini naar de supermarkt

Nou level 1 zit erop. Ik was echt kapot aan het einde van de training! (I feel your pain Moosey!!)

Vraag me af hoe ik ooit level 2 ga overleven dan...

Heb die yoga meltdown ook gevonden, zal vanavond een linkje neerzetten dan kan men die ook downloaden

Had gisteren brood gebakken en heb vandaag echt een overdosis aan koolhydraten binnen, ik kan er gewoon niet van afblijven. Heb dat brood uiteindeijk in de vriezer gemikt zodat ik een stuk moet ontdooien als ik weer zou willen, dat hielp heb nu nie tmeer genomen!
Yellowlove, ik heb je filmpjes gedownload, maar volgens mij staan ze er maar half op, ze duren rond de 15 minuten. Ik heb het filmpje van week 1 nu gevonden via Google. Ben van plan om zo te beginnen, ik heb vroeg gegeten en wil het doen voor mijn kinderen in bed liggen. Erna heb ik geen puf meer, heb ik de laatste paar dagen gemerkt. Dus ff flink aan de slag en dan vanavond voor de tv hangen, dat klinkt goed

Vlasje, wat knap zeg! Ik zie het verschil echt heel duidelijk. Bij mezelf zie ik ook wel resultaat. Bij mij hoeft er geen vet af of zo, maar ik zie wel dat er echt vormen komen. Gaat wat sneller dan toen ik 2 x per week naar de sportschool ging.
Aqua sorry, komt omdat ik er teveel op had staan, dan doet hij gewoon van alles half. Ik heb nu hiphop abs eraf gehaald, dus op dat linkje staan nu alleen nog 30 days shred en ripped in 30!
Wauwwww Vlasje! Helemaal te gek, je ziet er fantastisch uit!

Hier vandaag dag 1 level 3 gedaan. Wat een hels level pfff vind t bijna niet te doen. Pijn aan knieën, ellebogen en heupen, vind de oefeningen behoorlijk moeilijk en vooral ongemakkelijk. Ook zwaar voor de knieën trouwens al dat springen. Veeeeeeeel zwaarder dan level 2 is mijn mening..

Vlasje, hoe vond jij level 3? Heb je alles op beginners of govorderd niveau gedaan?
Zo, eerst Ripped in 30 gedaan en daar achteraan nog de Six week six-pack abs workout. Bij elkaar een uur bezig geweest! Eigenlijk ben ik dus een beetje off-topic, want het was niet de 30 day shred Maar het was heerlijk om niet te weten wat er kwam en ik was flink aan het hijgen en zweten (terwijl ik normaal bijna nooit zweet), dus lekkere workouts. Als ik ze afwissel, vind ik het veel leuker, dus dat blijf ik doen.

Het planken blijf ik vreselijk vinden trouwens.
Trouwens, Vlasje, echt niet vervelend bedoeld, maar let je op je houding? Schouders naar achteren en zo? Op de foto lijkt dat namelijk niet zo en volgens mij heb je een veel plattere buik als je mooi recht staat.
Mensen, bedankt voor de complimentjes, doet me goed. Ik deed alles op hoog niveau, tenminste heb het wel zoveel mogelijk gedaan. Gewoon doorpushen

Jetfreggel: Level 3 vond ik echt zwaar, maar na vijf dagen krijg je dat omkeerpunt dat het niet meer zwaar is.

Aaqua: mijn rug is inderdaad hol en scheef, dat weet ik al sinds 1994 toen ben ik er al op onderzocht. Overigens zakte ik op de tweede foto wel erg naar voren, ik zag het later. Daar heb je gelijk in.

Mooiedromen: voorheen reed ik paard maar ik werd alleen maar voller rond mijn buik met de jaren, dat paardrijden is leuk voor je conditie maar niet om slank van te worden Heb nu een jaar niet meer paard gereden en sinds 30 dagen pas gaan shredden.
Vlasje!!!

Jouw foto's geven de burger weer moed!!!

Super resultaat!!

Yellow, we gaan morgen samen level 2 dag 1 doen! Ik zal aan je denken......
Ik heb de linkjes van Ripped gedownload alleen als ik ze wil afspelen krijg ik bij week 1 wel geluid en geen beeld en bij de andere 3 een foutmelding. Heeft iemand dezelfde problemen ?

Ik kom net terug van een ouderavond en moet nu nog gaan shredden en ik heb geen zin in dag 1 level 2.....
Zooooo Vlasje, wat een resultaat! Dat inspireert wel zeg.

Net dag 4, level 1 gedaan. Ga mijn benen nu ineens heel erg voelen. Poeh!

Ga nu ook maar even een before foto maken. Hoop straks ook resultaat te zien. Dan weet je waarvoor je het doet. Haha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven