Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Maar dat geeft toch niet, dat je soms iets uit level 1 pakt? Je bent goed bezig en het gaat iedere dag iets vooruit, dat zal je zien!
Nu nog zo:

Straks zo

Sorry dat ik het topic vervuil met flauwe plaatjes enzo, ik ben gewoon een beetje flauw van t shredden
Dubbel
quote:aaquamarine schreef op 17 maart 2013 @ 15:11:

Miepje, bedoel je de mountain climbers? Die vind ik juist een van de makkelijkste, mijn knieën passen er makkelijk tussen.

Nee, ze noemt het squat rush of squat trust of zoiets. Valt in het cardioblok samen met het knieheffen.

Ik heb even de video teruggekeken. Maar wanneer je naar voren hupt, mag je kont naar boven.
Sorry Yellow, maar de meeste oefeningen kan ik Nathalie style. Mag ik nu niet meer meeschrijven? Dat lichaam van Beyoncé wil ik ook wel hebben. Strak, zonder flubbers, maar wel met vrouwelijke rondingen Alleen dat kleurtje gaat me niet lukken
I am surrounded by morons
Volgens mij heb ik mijn spieren in beide bovenbenen teveel belast. Wanneer ik de oefeningen doe waarmee je je bovenbenen voelt, dan steekt het een beetje en qua gevoel niet op de juiste manier. Ik heb nu net 6/1 achter de rug, is het aan te raden om morgen een dagje rust in te lasten of alleen oefeningen te doen die mijn bovenbenen niet belasten?
Volgens mij is een dagje rust nooit verkeerd. Je moet je spieren ook de tijd gunnen om te herstellen.
Af en toe een dagje rust is alleen maar goed. Zoals eerder al geopperd is, zou je wel een wandeling o.i.d. kunnen maken.
I am surrounded by morons
Dag 3 level 3 is een feit!!! Ging best goed, ben zelf helemaal verbaasd whaha. Net lekker gegeten en nu lekker uitbuilen op de bank.

Ik vind die mountain climber een killer. Maar die is toch alleen in level 3? In ieder geval die springende.

Ik merk dat m'n buikspieren het sterkst zijn van allemaal. Alle Abs oefeningen gaan heel makkelijk. M'n kracht in armen en benen zijn helaas een ander verhaal.

Nog 7 keer te gaan!
Nee hoor Yellow, hier ook een ontzettende Anita! Ik ben de laatste ab oefening in leven 2 ook gewoon blijven vervangen door de bicycle crunches uit level 1 hoor. Bij mij zijn het de spiertjes bovenop m'n schouders (die je ook al bij de V-raises en military presses gebruikt, althans, ik wel) die op het laatst echt niet meer willen.

Maar het goede nieuws is: vanochtend de laatste keer level 2 gedaan, en hij ging echt lekker. Dan stop ik nog steeds soms wel 5 seconden voor een oefening echt klaar is, maar soit. Ik merk trouwens ook dat ik nu veel sneller herstel, in het begin zat ik nog een uur met trillende beenspieren. Nu niet meer.

Morgen op naar level 3!

Oh, en ja, ik zou ook af moeten vallen (86 kg bij 1.78) Maar dat schiet nog niet heel hard op, momenteel.

Wat wel opschiet, is de vorm van m'n buik. Zit nog steeds vet zat natuurlijk, maar ik heb vandaag een legging aan waarvan ik heel zeker weet dat ik m eerst echt niet aan kon wegens geul- en kwabvorming. En nu zit-ie prima
Twisted je mag nog wel meedoen hoor

Go jetfreggel go!!

someday ik had dat ook en een rustdag hielp echt heel erg!
Yellow, je hebt het toch maar mooi gedaan !

Ik doe ook veel dingen Anita stijl, alles wat met planken en pushups te maken heeft. En de rest er tussen in, zou het ook geen Nathalie willen noemen. Gewichtjes meestal 1 kilo soms 1,5 kilo.

Morgen Zumba en dinsdag weer aan het shredden.
Ik zit op dag 2, en ik moet het toch even vragen, wat is dat planken waar ik iedereen over hoor? voordat ik nachtmerries krijg over level 2;)
Dit is de plank pose:

en die wordt in level 2 vaak gebruikt als basis voor een oefening. En dat is best heul zwaar, als je het niet gewend bent.
Roodhoofdje, ik zou het over je heen laten komen...

Het is zeg maar alsof je wilt gaan push uppen maar dan sta je nog omhoog, dus je gaat niet naar beneden.

Moosey wat chill van je legging!! JEEEEEEEJ you go girl!

Ik heb net Obese gekeken, echt een mooi aflevering met een doorzetten, voel me wederom gesterkt er echt voor te gaan!
Oh trouwens, qua wegglijden met plank pose: Ik doe alles met plank op de mat. Bij mij glijden m'n schoenen namelijk ook weg op t laminaat.
Hee meiden,

Mag ik me ook nog bij dit groepje voegen? Net dag 3 van level 3 gedaan. Best pittig, maar voelt super als ik het eenmaal achter de rug heb. Ik probeer Nathalie te volgen, lukt niet altijd..
quote:yllib schreef op 17 maart 2013 @ 21:41:

Hee meiden,

Mag ik me ook nog bij dit groepje voegen? Net dag 3 van level 3 gedaan. Best pittig, maar voelt super als ik het eenmaal achter de rug heb. Ik probeer Nathalie te volgen, lukt niet altijd..

Natuurlijk ben je welkom!!

(wel jammer dat je niet dik bent en een Anita zoals ik, maar soit )
quote:Moosey schreef op 17 maart 2013 @ 21:39:

Oh trouwens, qua wegglijden met plank pose: Ik doe alles met plank op de mat. Bij mij glijden m'n schoenen namelijk ook weg op t laminaat.Een vriendin van mij had via haar werk nog gratis een yogamat die krijg ik ergens deze week. Nu moet ik alles op de vloer doen, dus zal blij zijn als ie er is!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 17 maart 2013 @ 15:41:

Nu nog zo:

[img]http://www.tvkrant.nl/uploads/tx_mediaDB/bib.jpg[/img]

Straks zo

[img]http://rollingout.com/wp-content/upload ... 85402.jpeg[/img]

Sorry dat ik het topic vervuil met flauwe plaatjes enzo, ik ben gewoon een beetje flauw van t shredden

Het komt nooit meer goed als je er uit ziet als plaatje 1, heel erg als je je lichaam zo misbruikt.

Slank zijn is 90% dieet en 10% sporten. Het grote probleem met een dieet is spierverlies en vervolgens meer vet tov spier in je lichaam. Je hebt professionele hulp nodig.
Zo, dat komt hier het topic binnenvallen en komt meteen even oordelen!

Ga buiten hardlopen of zo.....tsssk.
quote:givemestrength schreef op 17 maart 2013 @ 22:06:

[...]

Het komt nooit meer goed als je er uit ziet als plaatje 1, heel erg als je je lichaam zo misbruikt.

Slank zijn is 90% dieet en 10% sporten. Het grote probleem met een dieet is spierverlies en vervolgens meer vet tov spier in je lichaam. Je hebt professionele hulp nodig.

Je hebt gelijk. Sorry dat ik besta. Heel opbouwend. Die plaatjes zijn inderdaad ook waarheidsgetrouwe foto's van mezelf.

Het komt nooit meer goed met mensen zoals givemestrength. Zoveel kinderachtigheid, daar heb je professionele hulp bij nodig om eraf te komen.
Ajoh dames, is goed hoor. Ik weet dat ik het kan, en als andere mensen iets anders denken moeten ze dat doen.

Wij shredden gewoon door!

You go girl! Ik ga nu slapen en morgenochtend vol goede moed een nieuwe workout van Jillian doen, ik weet alleen nog niet welke... Trusten shredders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven