Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
quote:yellowlove2punt0 schreef op 17 maart 2013 @ 22:30:

[...]

Je hebt gelijk. Sorry dat ik besta. Heel opbouwend. Die plaatjes zijn inderdaad ook waarheidsgetrouwe foto's van mezelf.

[img]http://i235.photobucket.com/albums/ee69 ... 7ebb7d.gif[/img]

1.70 en 95 kg gaat nooit meer een strakke bikini babe worden, vooral omdat je al een keer dit traject hebt doorstaan.

De juiste voeding is het belangrijkste, dan sport. Als jij af gaat vallen, verlies je vet maar ook spier en hoe meer spier je verliest hoe moeilijker het is om strak te worden.
quote:givemestrength schreef op 17 maart 2013 @ 23:21:

[...]

1.70 en 95 kg gaat nooit meer een strakke bikini babe worden, vooral omdat je al een keer dit traject hebt doorstaan.

De juiste voeding is het belangrijkste, dan sport. Als jij af gaat vallen, verlies je vet maar ook spier en hoe meer spier je verliest hoe moeilijker het is om strak te worden.

Lieve givemestrength,

Ik voel me erg vereerd dat je speciaal voor mij een account hebt aangemaakt, dat staat natuurlijk voorop. Ik ben erg blij met je adviezen, want zonder zou ik het echt niet redden. Zoals je al eerder gelezen hebt (aangezien je je verdiept hebt in mij) woog ik ooit 120 kg, en na 2 jaar zwoegen 70 kg. Ik kan je vertellen, dan heb je inderdaad vel over. Wat gek dat je daarover heen gelezen hebt,? Misschien kun je me loepen, dan kun je nog veel meer over me te weten komen en dat hier dan ook neerzetten, want dat is reuze nuttig. Ondanks dat ik shred eet ik elke dag 12 dozen met donuts, want ik vind dat je gewoon kunt afvallen door alleen elke dag 20 minuten te bewegen, dat is toch logisch? Waarom zou dat niet lukken? Ik ben niet slim genoeg om dit zelf te bedenken dus ik hoop dat je nog veel meer advies hebt voor me. Zonder jou ga ik het echt niet redden

Liefs Yellow
Heel motiverend givemestrenght! Je doet je nickname echt eer aan (??) eigenlijk zeg je dus dat behoorlijk dikke mensen het bij voorbaat al moeten opgeven. Wat een houding!

Ontopic: is dát planken??? Dat kan ik echt nóóit! Oh jee...
Flauw dat iemand de boel hier komt demotiveren.

Zolang wij vinden dat we goed bezig zijn EN resultaten zien, zou ik zeggen negeren.

Keep in shredding !
*negeer modus aan* (al zou ik zó veel willen schrijven, maar ik doe het niet want ik geloof niet dat Givemestrenght daar ook maar enigszins voor open staat. Givemestrenght vraagt om een schop onder d'r kont, of zou ze dat soort 'strenght' niet bedoelen?)

Vandaag de laatste dag level1!! Eindelijk een fase afgerond...joehoe..!!!!

Ik zie er alleen een beetje tegen op vandaag, omdat gisteren niet zo lekker ging.

Eerst maar even de boel in huis poetsen als warming-up :-)
Ik geloof echt dat het werkt, en dat je ook meteen resultaat ziet. Eerder las ik een post dat het niet mogelijk zou zijn zo snel gewicht te verliezen door die 20 min. workout voor 10 dagen. Mijn eetpatroon is precies hetzelfde als voor het shredden en ik ben nu ruim een kilo lichter (!). Ook zie ik nu al duidelijk verschil, mn buikje is minder en mn benen zijn strakker. (fyi ik woog 65,7 en nu 64,5. Ik heb me dagelijks gewogen op hetzelfde tijdstip, na het shredden, en zag mijn gewicht elke dag met een paar ons naar beneden zakken).

Gister een dag pauze ingelast, vandaag weer begonnen. Vandaag was dag 5 level 1 (eigenlijk dag 6 maar de eerste keer was met waterflesjes dus die telt niet voor mij). Laat je niet van de wijs brengen door wat andere mensen zeggen, volhouden girls! :D
Keep on moving everyone

Ik vond dit plaatje van Jillian, she hardcore

Ik ben ook begonnen Ging helemaal dood, heb lang niet alles kunnen volhouden maar ik heb het gedaan!

Alleen het opdrukken lukt mij dus echt niet, daar ga ik nog even een beginners ding voor opzoeken

1/30 zit erop!
you go!!!

haha idd 1/30 zit erop! nog maar 29x!
Wat goed Tristan!!!

Leuk dat plaatje van Jillian, en wel terecht ook die uitspraak.

Maar.. Ik heb het wel moeilijk vandaag. Geen zin om te shredden, alleen maar om te snoepen :(
Feit is. Je moet 7000 kcal extra verbranden om 1 kilo vet kwijt te raken. Zelfde is dat je die hoeveelheid eraan moet eten om die kilo aan te komen.

Als je dat weet dat weet je zeker dat je dat nooit in 1 weekje shredden kunt verbranden.

Ik snap dus best dat je geen wonderen moet verwachten en dat veel dingen misschien mooier klinken of lijken dan ze in werkelijkheid zijn.

Doet er niet aan af dat het er alleen toe doet wat jij aan jezelf verander ziet en hoe jij je erbij voelt.

Ik heb er 23 dagen opzitten en zie gewoon geweldige resultaten. Niet in de weegschaal maar wel in de centimeters. Echt verbluffende resultaten in m'n armen en schouders. Ik zie het gewoon en dat is wat telt.

Ik hoef geen bikinibabe te worden. Dat is nooit m'n insteek geweest. Ik wil me lekker voelen in m'n vel. Of dat nou met maatje 42 is of met maatje 36.

Ik heb beide maten gehad en was met maatje 36 destijds veel iongelukkiger dan dat ik NU ben. Wat je in je kop voelt heeft niet veel te maken met wat de weegschaal aangeeft.

Ik zeg dames, zet m op, laat iedereen lullen en gaaaaaa ervoor!!!
Gewoon nu doen olivia! Pak je matje en gewichten erbij en gaan!

Olivia, spreek met jezelf af, eerst shredden DAARNA mag je iets lekkers. Wedden dat je het daarna zonde vind om te gaan snoepen! Dan ben je veel te trots op jezelf om het te verpesten!
Trouwens ik zit aan de mandarijnen, die zijn super lekker op het moment! Net snoepjes ( ahum)
Hou vol Olivia!

Ik heb nu al 2 weken gewoonweg geen snoep of lekkers meer in huis. Dat helpt ook heel erg. Ik heb volgens mij ergens van die droge kaakjes liggen, maar zo wanhopig ben ik nog niet

Probeer toch te gaan shredden vandaag, ik weet dat je het kunt!!!

Wat mij soms helpt is inspirational filmpjes kijken op youtube

Vrouw is zo'n 40 kg kwijt met dieet en homefitness

Hang in there

Gaaf die plaatjes yellow, fijn dat je dit topic opfleurt met een beetje humor. Ik ben ook een Anita en zelfs dan vind ik het soms lastig. Als ik lees dat sommigen gewoon ff 2 trainingen achter elkaar doen, valt mijn kin op de grond.

Laten we hier elkaar motiveren, tips geven en gezellig houden. En volgens mij is dan iedereen welkom.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Ik had hier nog nooit van gehoord, maar heb naar aanleiding van dit topic even op Youtube gaan kijken en het lijkt me wel wat!

Ik heb wel al zo een matje in huis, maar nog geen gewichtjes.

Weten jullie welk gewicht die gewichtjes moeten hebben?
Follow your heart, but take your brain with you....
Addison, welkom! Je wist het nog niet, maar ook jij bent een shredder van binnen. Aren't we all ?

Ik ben Toos Geldloos dus ik ben heel creatief met gewichtjes ,waterflesjes halve liters heb ik eerst gedaan, en later anderhalve liter flessen. Nu gebruik ik ook weleens de Ariel vloeibare wasmiddel (handige handvatten). Ik geloof dat de meesten hier tussen de 1 en 2 kg doen? Je kunt ook meerdere kopen dan kun je opbouwen. Eerst kon ik echt alleen een halve kg, en nu kan ik veel meer met 1.5 en sommige oefeningen met 2.5 (dat is zo'n ariel wasmiddel ding).
Yellow, ik vind jou geen Anita als je de oefeningen met 2,5 kilo kan doen. Ik doe de meeste met 1 kilo. Het is jammer dat je niet kunt zien met hoeveel gewicht de dames de oefeningen doen.
Geen Anita?! Ik krijg een identiteitscrisis! I'm an Anita!! (or two Anita's... )

Ik ga mijn shredje doen voor vandaag want ga vanavond ook nog naar Health City fitness....En ik heb er zo'n zin in joh (NOT)
O wat een goede tip van die flesjes/flessen Yellowlove! Bedankt. Ga ik eerst maar eens doen.
Follow your heart, but take your brain with you....
quote:yellowlove2punt0 schreef op 18 maart 2013 @ 10:47:

Geen Anita?! Ik krijg een identiteitscrisis! I'm an Anita!! (or two Anita's... )

Nou jongens, ik weet niet of ik in een soort superwoman-flow zit ofzo, maar ik vind level 3 dus echt heel erg leuk! Heel leuke oefeningen, en eigenlijk kon ik ze (behalve de mountainclimbers) ook meteen op Nathalie-niveau, alleen hou ik ze dan meestal niet tot t eind toe vol. Het tempo ligt heel hoog, maar daardoor is t juist lekker en goed vol te houden, ik was echt verbaasd dat t al cooldown-time was. Nu alweer zin in morgen!

En tot zover mijn manische bijdrage van vandaag
Dit is een een druk bezocht topic! Zijn er nog meer mensen met echt goede resultaten??

Gister dag 5 level 1 gedaan, heb nu eigenlijk bijna geen spierpijn meer. Dus nu voelt het weer alsof het weinig nut heeft.. haha. Tis ook nooit goed.

Maar ik denk dat ik nooit kan opdrukken zonder met mijn knieen op de mat te blijven. Is dat een probleem voor de volgende levels? En komt daarin meer voor jou buik voor? Dat is echt mijn probleemzone en merk helaas nog niet heel veel verschil!
Go Moosey Go!!

Ooit ben ik ook een Moosey

Ik ben te kapot om nog een plaatje te plakken

Ok ik lieg

@xtulp, ik kan het ook nog niet, maar wie weet als je gewoon alle levels op Anita niveau gedaan hebt dat je daarna het nog eenkeer kunt doen op Nathalie niveau?

level 2 veel planken dus (ergens hierboven staat een plaatje) voor de buikspieren.

Wil toch nog even vol trots vertellen dat ik vandaag echt veel meer had volgehouden, ook omdat ik gewoon niet zwak opgaf maar bleef doorzetten. I iz proud of me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven