30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
vrijdag 12 april 2013 om 12:07
vrijdag 12 april 2013 om 12:46
vrijdag 12 april 2013 om 13:09
Wat is het hier toch leuk en gezellig! Vooral de plaatjes zijn erg leuk!
Vandaag op 7/30 en denk dat ik van het weekend een rustdag neem. Nemen jullie wel een rustdag en zo ja om de hoeveel dagen?
Ripped is vier levels lees ik, nou dat wordt nog wat. Pff als ik daarna (das dus zeven weken mezelf afbeulen) niet uberstrak ben
Vandaag op 7/30 en denk dat ik van het weekend een rustdag neem. Nemen jullie wel een rustdag en zo ja om de hoeveel dagen?
Ripped is vier levels lees ik, nou dat wordt nog wat. Pff als ik daarna (das dus zeven weken mezelf afbeulen) niet uberstrak ben
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
vrijdag 12 april 2013 om 13:22
Wat is er weer veel geschreven!
Addison en Beetje, wat fijn dat jullie zijn afgevallen.
Yellow, balen dat jouw weegschaal weer 2 kilo erbij aangeeft. Hopelijk is het gewoon je cyclus en ben je het morgen of overmorgen weer kwijt.
Ik wilde eigenlijk niet gaan shredden vandaag, maar jullie hebben me weer gemotiveerd om het toch te doen. Dus ik ga m'n spullen pakken en 23/30 doen.
Addison en Beetje, wat fijn dat jullie zijn afgevallen.
Yellow, balen dat jouw weegschaal weer 2 kilo erbij aangeeft. Hopelijk is het gewoon je cyclus en ben je het morgen of overmorgen weer kwijt.
Ik wilde eigenlijk niet gaan shredden vandaag, maar jullie hebben me weer gemotiveerd om het toch te doen. Dus ik ga m'n spullen pakken en 23/30 doen.
vrijdag 12 april 2013 om 13:22
vrijdag 12 april 2013 om 13:24
quote:miepje1971 schreef op 12 april 2013 @ 12:07:
[...]
Ik heb ze gedownload, maar heb geen geluid erbij???
(ja, het geluid op mijn computer staat aan)
Als ik gewoon de linkjes gebruik, heb ik er wel geluid bij. Ik download niet, zet de links in mijn werkbalk en als een level klaar is gooi ik hem eraf. Geeft mij zo'n voldoening Dus misschien gaat er iets mis met het downloaden?
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ripped lijkt me wel leuk Ga ik vast anders over denken als ik ermee bezig ben, maar het heeft dezelfde afwisseling als shredden volgens mij en dat bevalt me wel.
[...]
Ik heb ze gedownload, maar heb geen geluid erbij???
(ja, het geluid op mijn computer staat aan)
Als ik gewoon de linkjes gebruik, heb ik er wel geluid bij. Ik download niet, zet de links in mijn werkbalk en als een level klaar is gooi ik hem eraf. Geeft mij zo'n voldoening Dus misschien gaat er iets mis met het downloaden?
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ripped lijkt me wel leuk Ga ik vast anders over denken als ik ermee bezig ben, maar het heeft dezelfde afwisseling als shredden volgens mij en dat bevalt me wel.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
vrijdag 12 april 2013 om 13:30
Cynba, zo werk ik er ook mee. Shredden heb ik nu bijna gedaan, maar heb hier echt wel langer dan 30 dagen overgedaan. Dat boeit me eigenlijk niet zo. Straks ga ik meer hardlopen dus dan zal ik het rippen zeker niet in 30 dagen halen. Maar uiteindelijk wil ik het wel halen en dan zie ik wel weer welk programma me aanspreekt. Ben ondertussen wel een beetje Jillian fan.
vrijdag 12 april 2013 om 14:03
vrijdag 12 april 2013 om 14:28
quote:miepje1971 schreef op 12 april 2013 @ 12:09:
Ik heb net een stukje van ripped week 1 gekeken. Wat zijn ze daar dun zeg....
Zelfs Jillian lijkt wel 10 kilo lichter....Denk dat dat te maken heeft met beeldscherm verhouding, soms krijg je daar echt lachspiegeleffecten van. Iedereen megabreed of dus juist megasmal.
Ik heb net een stukje van ripped week 1 gekeken. Wat zijn ze daar dun zeg....
Zelfs Jillian lijkt wel 10 kilo lichter....Denk dat dat te maken heeft met beeldscherm verhouding, soms krijg je daar echt lachspiegeleffecten van. Iedereen megabreed of dus juist megasmal.
vrijdag 12 april 2013 om 15:15
Vanavond 15/30! Broeken pas weer, en ik ben gemotiveerder dan ooit om hiermee door te gaan!
Zit nu bij Level 2, maar ik Shred 5x per week. Daarvan doe ik drie dagen level 1 en 2 achter elkaar. De overige dagen doe ik alleen level 2.
Als ik straks bij level 3 ben aangekomen ga ik ook weer drie van de 5x level 2 en 3 achter elkaar doen!
En of course daarna Ripped! Ik heb er nu al zin in!
Bedankt Twister voor de Ripped filmpjes!
Zit nu bij Level 2, maar ik Shred 5x per week. Daarvan doe ik drie dagen level 1 en 2 achter elkaar. De overige dagen doe ik alleen level 2.
Als ik straks bij level 3 ben aangekomen ga ik ook weer drie van de 5x level 2 en 3 achter elkaar doen!
En of course daarna Ripped! Ik heb er nu al zin in!
Bedankt Twister voor de Ripped filmpjes!
vrijdag 12 april 2013 om 16:18
quote:miepje1971 schreef op 12 april 2013 @ 13:49:
Als ik het goed heb begrepen, doe je ripped in vier weken.
Elke week 1 level met 1 of 2 rustdagen. Dus 5 of 6 keer doe je dan level 1.
Dan door naar level 2. Toch, Jet de Ripper???
[img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... -4LNdz47jg[/img]
Nou Miep, nu je het zegt, ik ging eigenlijk uit van 4x 7 dagen. Dus elk level 7 keer. Natuurlijk wel met rustdagen ertussen.
Hmmm, ik heb de dvd, zal eens het intro gaan luisteren, die sla ik nl altijd over.
Als ik het goed heb begrepen, doe je ripped in vier weken.
Elke week 1 level met 1 of 2 rustdagen. Dus 5 of 6 keer doe je dan level 1.
Dan door naar level 2. Toch, Jet de Ripper???
[img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... -4LNdz47jg[/img]
Nou Miep, nu je het zegt, ik ging eigenlijk uit van 4x 7 dagen. Dus elk level 7 keer. Natuurlijk wel met rustdagen ertussen.
Hmmm, ik heb de dvd, zal eens het intro gaan luisteren, die sla ik nl altijd over.
vrijdag 12 april 2013 om 17:21
Miepje, ik kan het wel met geluid bekijken (bedankt nog voor het nogmaals plaatsen van de link Nederlandsevrouw!) en ze zegt inderdaad dat je het 5 à 6 keer per week moet doen. Ze zegt ook dat je zware en lichte gewichtjes nodig hebt. Ik vraag me af wat dan verstaan wordt onder zwaar. Ik heb er nu 2 van 1 kilo per stuk. Ik probeer het eerst daar maar mee. Ik zag zo snel ook wel erg pittige oefeningen voorbij komen......