Lijf & Lijn alle pijlers

Aangekomen

02-01-2019 13:28 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden geleden was ik stabiel op gewicht, ik at rond de 2000 calorieen per dag en bewoog/sportte ruim voldoende. De tijd daarna ben ik meer gaan bewegen en wat minder calorieen gaan eten, met name door dat ik stress had en last van mijn darmen.
Ondanks dat ik in deze tijd meer ben gaan bewegen en sporten en minder calorieen ben gaan eten (rond de 1900 per dag) ben ik toch aangekomen. Ik begrijp er werkelijk niks van.
Ik heb het ook al een tijd aangekeken, dacht misschien komt het omdat ik me niet zo goed voel, laat het maar even wat zijn gang gaan, maar na nu een maand of 2-3 verder te zijn blijf ik toch maar aankomen en stabiliseert het niet weer, ondanks dat ik daarvoor dus meer at en iets minder bewoog. Ik weet zeker hoeveel ik eet per dag en ook wat beweging en sport betreft houd ik het goed bij.
Heeft iemand anders hier ervaring mee of kan iemand dit verklaren? Ik vind het zo apart en ik snap er niks van. Darmklachten zijn inmiddels trouwens weer redelijk normaal, het is nog niet optimaal, maar wel een stuk beter, dus heb niet het idee dat het daar meer van komt. Kan iemand mij hier mee helpen of ook zo iets mee gemaakt? Moet ik het nog wat langer aan kijken of toch minder calorieen eten of weer terug gaan naar MEER eten en minder bewegen .... ? Ik ben de draad even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Met 2000 kcal kom ik zeker aan. Ik verbruik ruim 1800 per dag en dan beweeg ik ruimschoots.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
@retrostar; dank voor je bericht hoor, vind het gewoon zo vreemd dat ik met minder calorieen en meer bewegen aankom en hiervoor lange tijd stabiel bleef, snap dat het lichaam niet een machine is, maar het is gewoon zo apart
retrostar schreef:
02-01-2019 18:02
Met 2000 kcal kom ik zeker aan. Ik verbruik ruim 1800 per dag en dan beweeg ik ruimschoots.
Maar ieder lijf is anders en heeft een andere stofwisseling. Het feit jij dan aankomt, zegt niets over het wel of niet aankomen van to.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
03-01-2019 16:04
Maar ieder lijf is anders en heeft een andere stofwisseling. Het feit jij dan aankomt, zegt niets over het wel of niet aankomen van to.
Ik denk, dat als TO haar BMR eens uitrekent, ze zal beseffen, dat 1900 calorien veel is
Alle reacties Link kopieren
@lilalinda; ik heb het wat uitgerekend, het is inderdaad vrij veel, maar vind het nog steeds een raadsel waarom ik hiervoor meer kon eten zonder aan te komen. Apart, he? Misschien toch nog met de darmen te maken, gaat wel beter maar nog niet optimaal en sindsdien is het eigenlijk zo. Ik zal even wat rustiger aan doen wat eten betreft en eens kijken hoe het gaat. Vind het toch bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel weeg je dan eigenlijk?
Ik heb niet alles tot in detail gelezen maar zag ergens dat To 1.64m is en 1900kcal eet. Lijkt me gewoon teveel. Ik ben 10cm langer en zelfs voor mij is dat teveel. Ik zou dus gewoon minder gaan eten.
Oh en..'de spaarstand' bestaat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven