Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")

Één plek vrij

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Ik heb mn eetlijstje van morgen klaar:

O: 200 gram magere yoghurt, 30 gram atkins cruesli, 20 gram gemengde noten, 6 gram pure 99% chocola en 25 gram walden farms abricot spread (zo'n chemisch spulletje met 0 kcal van de body en fitshop maar door de yoghurt heel lekker)

T: Clean proteïne bar

M: half portie brocolli nasi met kip en gebakken ei

T: opkikker tomaat

A: 3 rookkaas crackers met halve avocado en huttenkase

Ik kom uit op 1510 kcal en 47 gram koolhydraten.

@ csesa

Echt gaaf dat je gitaar wil leren spelen, ik heb daar echt het geduld niet voor. Ga je ook lessen nemen?
Bloempie, linzensalade is echt heel simpel! Gewoon een blik linzen opentrekken (of zelf koken als je wil) even afspoelen en laten uitlekken en dan ingrediënten toevoegen die je lekker vindt. Voor een snelle lunchsalafe is dat voor mij meestal komkommer, tomaat, ui, verse peterselie, geitenkaas en citroensap. Beetje peper en zout erbij en klaar. Het fijne is dat deze salade ook goed bewaard dus ook handig om voor te bereiden en mee te nemen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Hoe was het bij je nicht Judith?

Leuk gitaarspelen Csesa!

Dalfx, meet je je ontbijt allemaal echt zo precies af? Wat een gedoe .
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Judith is dat zo ja, dat zoetstof op tomaatjes een aardbeiensmaak geeft? Hahaha ik hou niet van tomaat maar wel van aardbeien! Wat voor pindacrunch eet jij? En ja ik merk deze week al wel dat ik niet meer 2 x heb opgeschept, of teveel. Al 3 dagen op rij niet en ben stiekem bets wel trots op mezelf. Die zuivel in de avond werkt ook wel goed. En zo is het ja, op gewicht blijven is straks net zo lastig als op gewicht komen. Leuk dat je blijft! Ik haat sporten ook, maar zwemmen deed / doe ik wel met plezier. Maar dat kan dus nu niet door die zeurende kuitenpijn. Hopelijk trekt het weer weg, de laatste keer had ik er 2 maanden erg veel last van.

Hopelijk valt het mee bij je nicht, wat mega vervelend dat je al wete dat ze negatief gaan doen. Hopelijk kan je het negeren, ik denk dat die lui zelf gewoon stikjaloers zijn. Maar blijft enorm K...

Ik schrijf zelf al langer in nog in 1 ander topic maar dat topic is op sterven na dood. Er wordt soms dagen niks geschreven en ik heb toch echt veel meer aan een actief topic zoals dit. Stok achter de deur, goede adviezen... Ik haal er ook niet echt veel meer uit in dat topic. Veel van die topics beginnen met ik weet niet hoeveel mensen, en je raakt op zeker moment de draad en inderdaad het overzicht kwijt. Mensen haken af en dat vind ik jammer want afvallen is toch een lang proces en het is mooi om dat samen te doen. Wat ik ook vaak had was dat ik dan ergens ging neuzen en de enige was die dan flink moest afvallen. En ik ben ook een keer keihard geweigerd in een topic omdat ik 17 ipv 25 kilo of meer wil afvallen. Ook erg vreemd allemaal. Dit topic is eigenlijk het enige waar ik actief in ben omdat het ook het enige topic is dat echt actief en leuk is. En twee actieve topics zou ik niet kunnen bijhouden dus ik ben en blijf hier hahahahaha. veel te gezellig hier!

Longwalksatthebeach hoe is je proposal gegaan? Pittige nacht ook zeg! Hopelijk vannacht beter. En zo jaloers dat jij wel kan zwemmen, ik wil ook weer!

Bloempie geeft niks hoor dat je niet altijd kan reageren. Er gebeurt veel en ik heb het zelf ook vooral op werkdagen, dus dan maak ik gewoon een selectie maar ik lees wel alles.

Csesa ja dat is zeker ook waar, maar toch, gelijk dat invullen van die maagband.... Ik ken ook iemand bij wie dat is mis gegaan. Fijn dat je je zittende beroep voor de boerderij hebt kunnen achterlaten! Wat leuk dat je een gitaar hebt gekocht! mijn vriend is zanger-gitarist en ik wil het ook ooit leren, maar ben veel te ongeduldig haha.

Vandaag qua eten ook weer een goede dag. Veel water ook gedronken, ik hoop wel dat het vele plassen minder wordt.

Succes weer allemaal!
Dalfx, ik ben nu bezig om wat dingen zelf te leren maar ik heb heel veel kennissen die gitaar spelen waar ik terecht kan. Met de feestdagen ga ik weer eens naar Nederland en dan ga ik met mijn vragenlijstje langs

Jullie gerechten vind ik er geweldig uit zien maar ik zou dat nooit kunnen volhouden. Ik moet echt wat simpele en houdbare dingen hebben. Ik heb een hekel aan boodschappen doen en koken. Vinden jullie het niet lastig om een apart dieet te hebben? Ik vind koken dus echt niet leuk en als ik dus anders eet dan de rest zadel ik mezelf op met nog meer werk! Hoe doen jullie dat of hebben jullie geen gezin?
Beach: Ja, die gedachte heb ik ook inderdaad, vind dat wel negatief gedacht maar kan me geen andere reden voorstellen!

Csesa: Goed plan! Voorbereiden op trek Kun je gitaar spelen of ga je echt bij 0 beginnen? Ik eet volgens mij heel simpel, maar je kan bv. dingen als chili maken, of courghetti - dat kan de rest gewoon mee eten, doe je de spaghetti gewoon apart als zij dat niet willen.

Ik heb overigens geen gezin, dus ik kook altijd alleen voor mezelf. Ik prep veel (maaltijden die ik in 1x in een grote hoeveelheid kan maken) - dat zou je ook kunnen doen en dan voor jezelf in kleine bakjes in de vriezer en dan alleen voor je familie koken ofzo?

Dalfx: Lekker lijstje!! Ik ga zo ook maar even kijken

Bladora: Echt precies als verwacht. Heel afgunstig; ik was dun, heb ik geen anorexia, wil ik echt niet wat van die vette happen die ze heeft staan, je kan heus gewoon eten hoor.

Ben er maar niet te veel op in gegaan.

Hamaika: Ja is echt! Heel bizar. Dit komt volgens mijn moeder bij de arme mensen vandaan vroeger, die aardbeien niet konden betalen. Is echt zo, en een stuk goedkoper dan aardbeien (die vaak al half bedorven zijn) --- even voor de duidelijkheid, je moet ze dan wel door de helft snijden ;)

Ik vind zelf de reacties van mensen in andere topics ook niet heel cool, veel negatief, als er bv. iemand een keer de fout in gaat.

Ik denk zelf ook overigens dat je met 1 topic meer dan genoeg ermee bezig bent
Morgen een lange dag met wat tussenuren (snackmomenten voor mij), dus goed ingepland

Eetlijstje voor morgen:

O (6.30): proteïne karamel wafel met aardbeien en kersen

T (8.15): 2 eieren (zonder eigeel)

T (10.15): bakje aardbeien

L (12.30): pakje pindacrunch van zonnatura (hihi deze Hamaika) + appel

T (14.30): augurk met rookvlees

T (16.00): rijstwafel met hummus en 2 breedliggers

D (18.30): kapucijners met wat uitgebakken spek + tomaat/komkommer salade + 2 rosbief a la minute lapjes

T (20.00): flesje smart protein na het sporten
Csesa ik heb geen gezin nee, ik woon alleen. Ik hou ook niet zo van koken, dus ik haal meestal vers eten bij de keurslager. Toch gezond en dan kom ik niet in de verleiding. Of ik kook voor 2 dagen. Wat Judith zegt, dan hoef je maar een paar x per week te koken in plaats van elke dag.

Judith goed dat je het zegt van die tomaten doordemidden hahaha. Ik was in gedachte al als ene soort oliebollen bezig whahahaha. Leuk weetje!

Wat vreselik zeg bij je nicht...... "Je mag wel wat eten hoor" en ja hoor, daar is de anorexia weer..... Jaloers gedoe, gatverdamme.

Ik ga die pindacrunch ook eens proberen!

En inderdaad, meerdere actieve topics is niet bij te houden. Als een topic goed genoeg is en voldoede biedt is het nodig overal in te gaan zitten. Zag nu weer een nieuw topic voor mensen met bmi boven de 30. Ja heb ik ook maar totaal niet de behoefte om me daar ook nog te gaan aanmelden. Is ook helemaal niet nodig. Hier zijn we gemixt, ik vind dat juist leuker ook want je krijgt ook mee van de laatste loodjes.

Nieuwe ronde vandaag, voor vandaag weet ik al dat ik vanavond zuurkool maak voor 2 dagen. De rest weet ik nog niet....
@hamaika

Hebben ze bij jullie slager ook gezonde maaltijden? Hier kan je zelfs verse stamppotten halen en een vleesje uitkiezen. Of verse nasi/bami. Dat heb ik zelf nog nooit gedaan maar toen ik op het KDV met de kids moest eten savonds mochten we dat altijd bestellen. Was superlekker, maar ik betwijfel of het nou écht gezond was. Volgens mij gooide ze er boter doorheen.... en het was altijd vrij zout.

Ik woon zelf nog thuis en vraag altijd wat ze thuis gaan eten. Dus ik kan wel regelmatig mee eten, een ongepaneerd vleesje en groenten. Soms maak ik wat andere groenten. (Gisteren hadden ze rijst met sajour boontjes en kippenpoten, ik wortel uit de oven en kippenpoot). Net als vanavond gaan ze volgens mij patat eten, ik eet dan gewoon wat anders. Moet wel zeggen dat het heel moeilijk is om constant die verleidingen te moeten weerstaan. Bij mij thuis zitten ze regelmatig aan de koeken, snoep, veel koolhydraten etc. Dus soms voel ik me wel een beetje gefrustreerd als iedereen aan de patat zit en dat er chips in de kast ligt. Maar sinds ik mezelf ook een cheatday gun is dit wel al iets minder, omdat ik dan kan denken "zaterdag eet ik zelf lekker een patatje" etc.

O ja, vanochtend stond er 80 kilo op de weegschaal bijna onder de 80!
Lief dat je ernaar vraagt Hamaika, heb gisteravond alles ingeleverd, nu afwachten of het goed- of afgekeurd gaat worden. Dat hoor ik uiterlijk 6 december dus voor nu heel eventjes rust! Daar ben ik wel aan toe, paar dagen echt op de toppen van je kunnen gezeten dus merk, nu het klaar is, dat ik toch wel heel moe ben ;) Zwemmen is er helaas niet meer van gekomen, vanavond ga ik wel! Waarom mag jij niet, ben je geblesseerd? Ik heb zelf shin splints maar mijn fysio vond zwemmen wel een goed idee omdat het het minste belastend is, maar wel supergoed voor je! Verder hou ik me rustig voor nu, wil zsm van die gekke blessure af, vind t maar niks.

Vind t knap Judith dat je weerstand hebt geboden en niet in bent gegaan op haar 'vriendelijke' aanbiedingen om toch ongezond te eten. Of je geen anorexia hebt, wat een onzin. En of je wel eet, helemaal een giller! 'Nee, ik eet niet meer inderdaad. Is dat erg dan? Oh, moet dat wel? Jeetje, ik had geen idee, goed dat je het zegt!'. Duuuuuuus.

Ik woon ook alleen en vind koken juist wel heel leuk maar merk dat ik er na een lange dag werk minder zin in heb ;) Dus ik kook ook voor meerdere dagen, dat werkt voor mij het beste. Iets kant en klaar kopen, ookal heb je het gevoel dat het 'gezond' is vind ik altijd tricky omdat je er inderdaad niet bij bent als het gemaakt is. Maar als je geen andere opties hebt is het altijd nog beter dan iets halen bij de Mac ofzo natuurlijk!

Dalfx, lastig joh, als je al dat lekkers wel aan je voorbij ziet trekken omdat anderen om je heen het eten en jij het niet mag. Ik woon alleen dus ik haal het gewoon niet in huis maar als je er continu mee geconfronteerd word en dus steeds ook heel bewust voor iets gezonds moet kiezen lijkt me dat wel moeilijker. Netjes van je gewicht overigens!!

Ik kon het vanmorgen ook niet laten om me te wegen, was benieuwd of ik zou afvallen van alleen op mn eten letten en een paar dagen niet sporten en dat was het geval! 72.9 stond er, blij :D Mijn weegschaal deed wel een beetje gek, viel steeds uit en gaf ook niet mijn vet- en spierpercentage aan. Vanavond dus maar even nieuwe batterijen halen. Vond t al zo gek dat ik zo 'haperend' afval, dan weer niks, dan weer een kilo, volgens mij klopt daar iets niet dus wellicht lag t daaraan!

Zin om vandaag weer te werken, eindelijk weer direct contact met andere mensen ipv me dagen aan een stuk op sluiten in huis!
Whaaaaaa wat schrijven jullie veel. Ik kan het bijna niet meer bijhouden...

Beach. Wat fijn dat gewicht!!

Gisteren was wel een interessant programma op tv... Volgens mij heet het; hoe word ik 100 jaar, programma van Max (die bejaardenzender .. Allemaal goede en koolhydraatarme tips voor mensen die iets aan hun gezondheid moeten doen en mensen die diabetes hebben etc...

Ik heb zelf een paar dagen geprobeerd koolhydraatarm te eten maar ik vond het erg moeilijk vol te houden, lk vind het knap van sommige hier dat ze dat zo goed volhouden, het schijnt veel voordelen te hebben, ook voor een stabiele bloedsuikerspiegel..

Ik werd er alleen Helemaal slap van en snakte naar koolhydraten... Maar ik deed vast iets fout..

Mijn lijstje voor vandaag:

O: magere kwark met havermout. Rozijnen en paar noten

T 2 mandarijnen

L: 2 boterhammen met kipfilet, cracker met slankie en smeerkaas

D: sla, geb aard en kip

T worteltjes
Hier wil het niet echt lukken. 2.5kg groeien in 1 week tijd. Terwijl ik wel op mijn voeding Let. Mijn stappen doel gewoon haal. Behoorlijk frustrerend.
Woeffie, dat kan toch niet! Dat betekend dat je veeel meer, maar echt bizar veel meer binnenkrijgt dan je verbrand! Daar moet iets niet kloppen als je op je eten let... Kun je misschien een lijstje posten?
Hamaika: Nou, dat dacht ik dus ook. Werd toen vet uitgelachen door m'n moeder haha, dus dacht zeg het er maar bij!

Dalfx: Ja precies, zo werkt het ook goed gewoon inplannen! Van die voorbereidde maaltijden zitten inderdaad vaak vol zout, en vaak zijn ze ook niet gezond. Het heet zo omdat het qua fast food wel beter is, zeker de stamppot, maar niet in vergelijking met gewone maaltijden.

Beach: Wat fijn Ik had dat ook, was ook heel grappig, dan ging hij eerst naar mijn echte gewicht, en dan af tellen, of ik woog opeens 5 kilo minder.

Evda: Ja, bij mij werkt het ook goed, maar ik heb wel een koolhydraat-basis nodig bij het ontbijt, anders word ik ook wat naar.

Woeffie: 2,5 kilo in week kan nooit vet zijn als je gewoon net eet, dus wrs. gewoon vocht Kan het zijn dat je te weinig eet? Weer even eetlijstjes posten zodat wij kunnen kijken of we oorzaken kunnen ontdekken?
Koolhydraatarm is inprincipe heel goed vol te houden, maar zoals op die facebookpagina waar ik op zit doen ze het wel extreem vind ik. Je mag heeel veel dingen niet en ze doen al moeilijk als je bijv. Optimel griekse yoghurt neemt of iets wat meer van 5 gram koolhydraten per 100 gram product bevat. Het moet ook wel een beetje leefbaar blijven vind ik, daarom zou ik het gewoon lekker op mn eigen manier. Maar het is ook niet gek dat je je de eerste dagen futloos en slap voelt als je met koolhydraatarm begint. De eerste keer dat ik eraan begon moest ik zelfs overgeven en knallende koppijn. Dat is puur omdat je lichaam gewend is aan suikers. Als je dit doorzet dan verdwijnd dit en voel je je veel fitter.
Hier gaat het so so. Merk dat ik niet echt in de goede flow kan komen, de ene week gaat het super goed en val ik ook af en ben ik super gemotiveerd en dan heb ik weer een week dat het minder gaat en kom ik weer aan (volgens de stand van vanochtend). Blijf zo wel stabiel over een maand genomen maar echt heel gezond is het niet in de weken dat ik veel eet. En ik hoor de hele tijd een stemmetje in mijn achterhoofd dat het zo ook wel goed is. En dat is ook wel zo, qua gewicht en verdeling lijf is helemaal prima. Maar ik heb toch wel een buffer nodig, want als ik nu wat aankom zit ik toch al gelijk weer naar de bovengrens van een gezond gewicht. Ben ook 's ochtend niet vooruit te branden, kan mijn bed niet uitkomen. Doe al in de avond douchen zodat ik dat niet ook nog in de ochtend heb en in de avond ben ik te lui om nog te gaan sporten of wandelen, herkenbaar voor iemand?

Ik schrijf overigens alleen hier mee, vind het wel gezellig zo!

@ Judith, denk inderdaad dat het toch een vorm van afgunst is. Hoor hier ook al gelijk 'zo is het goed toch'. Trek je er lekker niets van aan!

@ evda, ik kan ook niet zonder koolhydraten hoor. En het lijkt me best een gepuzzel om ook daar nog rekening mee te houden. Jammer, ik had dat programma wel willen zien.

@ beach jeeh das altijd fijn in de ochtend. Je hebt best kans dat als je nieuwe batterijen erin doet hij nog lager uitvalt ;) Vind je het niet lastig om nu te gaan zwemmen? Het lijkt me zo koud!

@ Dalfxx, ik kan me voorstellen dat het lastig is als iedereen ongezonde dingen eet. Zijn je ouders niet bereid tijdelijk ook even wat minder in huis te halen om het jou makkelijker te maken?

@ Hamaika, dat plassen wordt niet minder hoor haha. Ik ga echt zo ontzettend vaak naar de wc, dat ik er ook gewoon rekening mee houden als ik afspraken heb/met de auto weg moet en dat soort dingen.

Hier overigens samenwonen en wij eten eigenlijk vrij vaak agv omdat iets anders niet vullend genoeg is voor mijn vriend. Hij werkt hard (fysiek) dus er moet wel een flinke maaltijd op tafel staan. Soep, salade of een paste vult niet dan gaat hij daarna snaaien. Dus met agv kan hij lekker veel aardappelen eten waar hij goed op vooruit kan en ik eet vaak alleen groente en vlees. Maar ik vind het soms wel lastig om iets gezonds op tafel te zetten buiten agv, ben ook echt totaal geen keukenprinses.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Karen; herkenbaar dat stemmetje! Dat heb ik ook heel erg!! Vooral omdat mijn man me zo ook heel mooi vind ... Maar aan de andere kant inderdaad fijn om een buffer te hebben.. (ik wil misschien een 3e kindje en dat is weer flink aankomen) .... Hier is het proces ook erg met afvallen en aankomen gegaan, maar al met al toch al zo'n vijf kilo kwijt, dus over de langere termijn toch zinvol geweest...

Dalfx: ik vind het echt knap hoor van jou en Judith dat jullie koolhydraatarm toch hebben doorgezet, het is in het begin echt doorzetten en afkicken... en ik heb niet zo veel doorzettingsvermogen..

Ik ben vandaag hele dag aan poetsen... Vloer schrobben, auto schoonmaken etc.

Bedacht me dat dat qua calorieën verbranding wel net zo effectief is als een uurtje sporten??
Beach en Judith. Het lijkt mij ook raar. Oke paar dagen in hotel gezeten. Maar alleen maar water gedronken. 10 000 stappen per dag en veel fruit. Eten was niet heel schokkend en de hoeveelheid al helemaal niet. Maar toch baal ik van dat cijfer op de weegschaal.

Ontbijt is havermout, 2 broodjes of kwark.

Tussendoor thee.

Lunch havermout, broodje of kwark. Maar niet het zelfde als mijn ontbijt.

Tussendoor. Of fruit of bolletje goed bezig.

Diner wat de pot schaft. (Aardappel beperkt tot 1 en de rest groente) of af en toe eens pasta. Maar schep maar 1 keer op.

Voor het slapen schaaltje Griekse jogurt.
Woeffie, je bent al een hele poos aan het lijnen met weinig resultaat... Misschien eens naar een diëtist gaan om te kijken waar het probleem zit?
Klopt resultaat is er niet echt terwijl ik wel mijn best doe. Vind een diëtiste zo'n stap :(
Ja bizar dat je met die hoeveelheden niet afvalt. Inderdaad langs de diëtist en misschien bloed prikken?

Mijn week is niet zo fijn begonnen en ik merk dat het heel erg doorwerkt deze dagen. Ben zaterdag laten zitten door een vriendin dus zat thuis op het laatste moment. Vervolgens spraken we maandag af en heeft ze mijn bericht maandag volledig genegeerd. Het is eigenlijk geen vriendin meer, want het komt altijd alleen maar vanaf mijn kant... een andere vriendin heeft ook nooit meer tijd voor me en is net als die andere vriendin alleen maar met haar vriend of andere dingen bezig. Ze denkt ook niet aan me en als ik vraag om wat leuks te gaan doen dan gaat ze dat al met iemand anders doen. Ik kom op de laatste plek als niemand tijd heeft geloof ik. Ik ben afgelopen zomer ook een vriendin kwijt geraakt omdat dat gewoon niet meer klikte (van beide kanten!) En mn relatie is overgegaan dit jaar. Een mannelijke vriend heeft gevoelens voor me gekregen en ziet het niet zitten om überhaupt nog contact te hebben. Ik ken deze mensen allemaal al langer dan 5 jaar.. Dus ik voel me nu best wel eenzaam, ik heb letterlijk geen een vriend meer. Ik heb me nu ingeschreven op vriendinnenonline en heb er wel al wat berichtjes uit gedaan, het lijkt me een leuke manier om contacten te leggen. Ook al heb ik een lieve familie en ga ik bijv. Volgende week een dag naar de sauna met mn moeder, zaterdag een verjaardag van familie.. het doet pijn als je wordt vergeten. Daarom voelt het enigzins ook wel fijn dat ik de controle over mijn afvallen kan houden en me daar op kan richten nu. Ik ga straks lekker sporten uit mijn werk en zaterdag weer. Vul mn dagen op deze manier wel in en hopen dat ik snel weer wat mensen leer kennen.

Dit moest me even van mn hart hoor, zit me echt al dagen niet lekker.
Begrijp er ook niets van waarom het me niet lukt.

Dalfx Jeetje ergens klinkt het zo herkenbaar. Knuffel ik weet hoe het is.
quote:woeffie schreef op 17 november 2016 @ 13:35:

Klopt resultaat is er niet echt terwijl ik wel mijn best doe. Vind een diëtiste zo'n stap :(Kan me voorstellen woeffie! Maar dit is ook frustrerend zo :( ... Ze heeft misschien toch tips en trucs die je kunnen helpen? Voor hetzelfde geld is er een klein ding wat je moet veranderen met een groot effect
voor Dalfx.

Wat naar!!

Ik ben ook best regelmatig teleurgesteld geweest in zogenaamde 'vriendinnen'... Waar ik altijd voor klaar stond maar zodra ik hulp nodig had dan laten ze je stikken...

Veel mensen zijn egoïstisch en denken alleen aan zichzelf...

Ik heb zelf heel wat kennissen(met kinderen, dus dan spelen de kinderen ook samen ) waar ik regelmatig een bakje koffie bij ga drinken.

Maar echte vriendinnen (zulke die elkaar door dik en dun steunen) heb ik ook amper hoor..

Nou ben ik zelf ook niet zo goed in vriendschappen onderhouden.

Niet teveel energie steken in mensen die het niet waard zijn lieverd!
quote:Evda2016 schreef op 17 november 2016 @ 14:06:

[...]

Kan me voorstellen woeffie! Maar dit is ook frustrerend zo :( ... Ze heeft misschien toch tips en trucs die je kunnen helpen? Voor hetzelfde geld is er een klein ding wat je moet veranderen met een groot effect Daar heb je gelijk in. Maar op de een of andere manier doet me dat meteen aan obese denken. Sorry. Frustraties heb ik er zeker van. Heb zelfs al gedacht om me af te melden in de topic aangezien het mij toch niet lukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven