Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")

Één plek vrij

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Hey meiden, ik heb zowel goed als slecht nieuws.

Ik heb stiekem al even gekeken vanochtend maar ben eindelijk, obesitas af en nu overgewicht!!!! Superfijn gevoel is dat zeg!!!!

Morgen wel kerstdiner natuurlijk, dus vandaag ff rustig aan doen om alvast wat schade te beperken vooraf. En in plaats van een toetje koffie nemen lijkt me ook een goed plan.

Maar jezus, zeg, overgewicht voelt toch een heel stuk beter dan obesitas! Ben benieuwd wat er maandag staat!

woeffie fijn dat jullie hebben gepraat zo voor de kerst nog. Maar hou wel je eigen grenzen in de gaten he meis?

Judith uiteindelijk zijn ze allemaal gekomen maar uiteraard compleet verspreid over de dag. En inderdaad, een DPD, een mediamarkt en een postNL. pff.....

Bloempie netjes hoor! En inderdaad de schade beperken.

Evda ik herken dat wel ja dat gevoel. Vreselijk. Ik heb net 2 plakken ontbijtkoek op en heb van die grote mandarijnen gehaald bij Albert heijn dus dat zijn mijn tussendoortjes vandaag.

Maar ik heb helaas ook slecht nieuws dus: Mijn moeder moet woensdag naar de oncoloog met een cyste in haar borst.... Het kan natuurlijk ook goedaardig zijn, maar ik vind het doodeng..... Oncoloog klinkt gelijk heel serieus...... Het verandert nogal het kerstgevoel en ik maak me best zorgen...
Hee meiden! Ik ga zo naar familie en kom pas donderdag terug dus ik geef geen gewicht door maandag. Wil me niet wegen op een andere weegschaal. Stiekem komt dat wel goed uit, heb echt een crapweek gehad qua eten maar mijn motivatie weer terug dus nu weer back on track! Lekker 1,5u gesport vanmorgen en goed gegeten dus weet zeker dat ik het weer vol ga houden. Natuurlijk wel Kerst met daarbij lekker eten, maar hoop de schade te beperken door gezond te eten en dan ben ik heel benieuwd wat de schade is de volgende weegmaandag!

Lieve Hamaika, ik weet (helaas) hoe je je voelt, bij mijn moeder is 5 jaar geleden datgene waar jij nu aan denkt ontdekt op 23 december, dus dat was toen ook niet leuk. Maar ze is er nog, dus als het slecht zou zijn, hoeft het niet het ergste te betekenen, al snap ik onwijs goed dat je je nu niet top voelt daardoor! Lekker genieten van elkaars gezelschap en haar knuffelen en ik duim heel hard dat het niets is!
@hamaika wat naar van je moeder. Ga he niet fijn de kerst in. Hopelijk is het goedaardig. Ik duim heel hard. Knuf

Wel top dat je nu op overgewicht zit. You go!!!

@beach veel plezier!!

Vanmorgen gewogen ( zaterdag os eigenlijk mijn weegdag) en zelfde gewicht. 81 dus.

Afgelopen week ook geen topweek. Wat chocolade op, keertje brood etc.

Probeer t positief te zien want niet aangekomen. Ben wel bang voor weegschaal na kerst maar voorgenomen daarna er weer vol voor te gaan.

Mijn streven dit jaar onder de 80 te komen gaat dan waarschijnlikk nirt lukken...
En dan lees ik een blz terug....en zie dat er veel meiden een knuffel verdienen...

Judith...bah wat naar, je bent nig zo jong. Die klachten zijn sowieso niet fijn.

Karen....niks aan als t op t werk zo is....knuf

Woefie jij ook nog een knuf

En voor iedereen....we zetten door ook (na) kerst.

( ik ga dus wel wat eten....probeee t te beperken en dan weer er vol voor. 7 kg er nu af in ruim een maand en dat is eerder nooit zo goed en snel gegaan dus houd hoop)
Hamaika Ik hoop dat het met een sisser af loopt! Sterkte! Probeer toch maximaal te genieten van het feit dat je obesitas af bent! En geniet van de kerst!

Jua: toch knap dat je in ieder geval gelijk bent gebleven Volgend jaar zit je sowieso onder de 80!

Beach: geniet ervan bij je familie!

Hier vieren we vanavond al 1e kerstdag :P Lekker buffet gemaakt. En ga heerlijk genieten.

Morgen ook weer buffet bij iemand thuis.

En ik zie wel wat het maandag is, zal eerst nieuwe batterijen zoeken voor de weegschaal
Meiden dank jullie wel. Erg lief allemaal. Ben ook blij dat het uitgepraat is. Ik wist dat hij voorheen geen relatie wou dus dat zal nu ineens niet veranderen.

Verder wil ik jullie hele fijne feestdagen wensen.

Hamaika Jeetje en dat net voor kerst. Hoop dat alles goed komt.

Ik maak er morgen weegdag van.
Ach wat naar Hamaika! Duimen dat het goedaardig is!

Ik vind dat een goed idee Woeffie, morgen weegdag.

Maandag is natuurlijk niet helemaal realistisch omdat je dan meer vocht vast houdt na 1e kerstvreetdag ????
Bloempie mooi gewicht weer.

Evda inderdaad, merk ook echt dat ik mezelf daar beter mee voel. Ik kijk nu uit naar dat stukje taart, terwijl als ik vandaag dat ook had gesnaaid ik er wrs. spijt van zou hebben.

Hoop dat je goede dag inderdaad goed is geworden.

Hamaika wat ontzettend naar, de periode 'naar' is haast het ergste, die onzekerheid Probeer optimaal te genieten, ook al is dat moeilijk *dikke knuffel*

Mijn moeder had het twee jaar geleden, dat bleek kwaadaardig, afgelopen maandag had ze een afspraak om de angst dat het terug zou zijn, gelukkig bleek het niet zo te zijn, maar die angst is een hel.

Aan de andere kant is het goede nieuws wel heel mooi!

Goed bezig Beach, veel plezier!

Jua; op gewicht blijven is ook mooi! Gewoon bewust blijven eten en niet snaaien om het snaaien, komt goed, je kan het!

Twilight: Een buffet hoeft niet per se slecht te zijn! Geniet ervan

Woeffie: Goed zo

Evda: In principe hoeft dat natuurlijk niet ;) Hihi.

Zondag weegdag dus?

Even vraagje aan Woeffie, Floor, Bladora, Vivanneke en Teddy; ben ik jullie afgelopen week nou vergeten toe te voegen, of waren die updates er niet? (weet het niet meer zeker, met alles er om heen)

Ik geniet heerlijk van m'n cranberry sap (light) - ipv de glazen wijn. Ben trots.

Ook snacken met komkommer, augurk, paprika en tomaat.
Judith. Ik was gelijk gebleven en morgen weer nieuw gewicht. Hopelijk nu wel gezakt.
Nee de dag is niet gezond gebleven... Ja tot en met het diner. . daarna is er nog chocola en chips bij gekomen.

Ik merk dat ik er een beetje klaar mee ben, met dat lijnen..

Toen ik begon woog ik 82,5 en zag ik de 'noodzaak' wel.

Nu weeg ik rond de 76 met een rolletje hier en daar en wat lovehandles, maar ik vind het eigenlijk wel prima haha.

Heb een gezond gewicht en ik vind dun zeker niet mooier.

Ik denk dat ik het maar zo hou, val ik nog 2 kg af dan is dat prima, maar blijf ik zo ook best.

Wil me niet meer zo focussen op gewicht.
Judith, ik had m'n gewicht wel doorgegeven, maar je mag me wel uit de lijst halen, dan kont er een plekje vrij voor iemand die serieuzer ermee bezig is.

Wat een vervelend nieuws voor je trouwens! Echt klote.

Ik heb heel veel gegeten vandaag en voel me ook ineens zwaar. Zit tussen de oren natuurlijk. Morgen ook weer uitgebreid brunchen en dineren. Ga er maar lekker van genieten!

Iedereen een fijne kerst gewenst!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Vanmorgen gewogen

76.1

Prettige kerst allemaal!
Goedemorgen ik weeg nog steeds 90.3kg. Sta de hele december maand al stil. Opzich knap maar wou graag voor kerst de 300gram kwijt.
Nieuwe jaar, nieuwe kansen Woeffie!
Dank jullie wel allemaal meiden. Ja het is de onzekerheid die zo enorm moeilijk is. Ze heeft woensdag onderzoek, ik weet niet of ze dan gelijk een kweek maken of iets. Maar de onzekerheid maakt gek. Vandaag ga ik met mijn broer bij haar kerst vieren, maar het zal toch een andere kerst zijn dan normaal. Minder feestelijk.

Een hoop van jullie ook ervaring hiermee zie ik. Zowel dat het goed afliep als minder goed. Laten we hopen dat het goedaardig is. Maar jezus echt.... wat eng en dat op haar 72e nog.... Dank jullie wel alvast voor alle steun. De angst is inderdaad een hel, dat zeg jij goed Judith. Ook een knuffel voor jouw moeder.

Ik geef nu wel alvast mijn gewicht even door want morgen komt het er niet van

81.3 BMI 29,9 (stond er al zag ik haha)

Longwalks logisch dat je even een weekje wacht.

Jua oh hier nog eentje, ik had het zo gehoop onder de 80 te eindigen ook. Maar de laatste weken was echt niet best. Ik snap je helemaal!

Woeffie hier gaat het ook niet hard. Ook maar 700 gram deze maand. Maar we geven niet op he? Voor mij telt vooral dat ik het obesitas label kwijt ben, wel net, maar toch. Dus dat is mijn overwinning voor 2016 ua gewicht. En al gaat het langzaam, het gaat wel omlaag.

Nieuw jaar nieuwe kansen mooi gezegd Evda.
Hier 61,6

Tevreden. Gisteren was het zelfs minder, maar dagje sauna met gebakje en zwaar broodje gehad. Voelde hem ook zitten, zoals bladora als zegt dat je je zwaarder voelt. Buiten mijn eigen comfort zone eten geeft mij al snel zo'n gevoel.

@ Evda, ondanks je gesnoept toch iets eraf, das mooi toch? Ik snap je gevoel hierin zeker, maar stel je voor dat je alsnog je streef zou halen. Dan voel je je echt goed.

@ Hamaika, jeetje wat een nieuws. Dat drukt zeker wel zijn stempel en kan me voorstellen dat het steeds door je gedachtes gaat. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt maar dan ander lichaamsdeel, meerdere puncties die nergens op uit liepen, echo's en uiteindelijk een pet-scan. Het hele traject een onbeschrijfelijk gevoel, je staat er tussendoor niet bij stil maar bij alle onderzoeken en uitslagen wel. Bij de uitslag van de pet-scan heb ik me dagen lopen opeten, wat als het nou slecht nieuws was. Gelukkig goedaardig hier dus ik hoop voor je moeder ook! Gewoon extra lief zijn voor je mams.

@ Woeffie, misschien last van een plateau? Alhoewel stabiel blijven ook een kunst is hoor, zeker met deze dagen. Zou het in januari nog even aankijken en anders misschien toch eens naar je eetpatroon kijken?

@ Goed bezig beach, lekker blijven bewegen! Dan valt het misschien wel mee. Of je hebt daarna weer goede moed voor het nieuwe jaar ;)

@ Twilight, genoten van het buffet gisteren? Kan je je dan een beetje inhouden? Mij lukt dat nooit, ga dan helemaal los.

@ jua, als je 7 kilo verliest in een maand is het misschien ook wel ok dat er een weekje stilstand tussenzit? Anders ga je wel heel hard, hoe langzamer eraf hoe blijvender zeggen ze.

@ Judith, van de taart genoten? Of komt ie nog?

Wij zitten lekker op de bank niets te doen, straks nog even wandelen en dan naar zus. Met overeten zal wel meevallen, zij zijn redelijk beschaafd (gewoon een agvtje maar dan iets luxer, beenhammetje ipv gehaktbal ze maar). Maar ik maak Ee vandaag wel mijn cheatdag van dus ik mag ook hands of mij chocolat cookie Carmel sea sale jammmm. Fijne kerst allemaal!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Hamaika: wat fijn zeg dat je obesitas-af bent... Overgewicht klinkt dan toch wat minder zwaar (letterlijk en figuurlijk haha)

Best gek eigenlijk, ik ben natuurlijk langer en ben maar paar kilo lichter dan wat bij jou obesitas heet, en bij mij gewoon gezond gewicht is...

Nieuw jaar nieuwe kansen bedoel ik ook mee, je kan nog makkelijk 10 kg kwijtraken tot de zomer en dan lekker in bikini... Dat is gewoon haalbaar. .. ik zeg doei tegen mijn tankini- kreng aankomende zomer.

Karen: geniet ervan vandaag!! Gewoon genieten hoor dat kan inderdaad ook zonder overvol eten.

Ik heb me in mijn kerstjurk gehezen en moet zeggen ziet er (mede dankzij mijn figuur corrigerend ondergoed) best goed uit... Ben blij dat ik 6,5 kilo ben afgevallen.

Ga ook zeker niet volvreten, geen zin om me straks een wandelende rollade te voelen...

Veel plezier allemaal
Fijne 2e kerstdag allemaal.

Ik woog vanmorgen zelfde als gisteren

Zo hardlopen!!
Karen dank je wel, we hebben er ondanks het slechte nieuws alsnog wel een fijne eerste kerstdag van gemaakt, maar het was uiteraard wel beladen. Woensdag afwachten wat er bij de oncoloog uitkomt....

Evda ja gek is dat he. dat het echt zoveel scheelt op een paar kilo/cm. En zeker gaan we voor die 10 kilo komende zomer. Ik heb een geweldige broek hier liggen die ik altijd paste en mjn doel is echt om die komende zomer gewoon weer te passen. Maar dan zal ik in elk geval rond de 75 moeten wegen schat ik.

Superknap dat jij nog hetzelfde weegt. Bij mij is er wel ietsje bij na het kerstdiner bij de Mexicaan. Vanavond hebben we nog een kerstdiner, mijn beste vriendin en ik, maar we moeten eerst een hele kast in elkaar zetten dus hopelijk zweten we er eerst wat af haha.

Jullie nog plannen voor deze tweede kerstdag? Tot gauw meiden!
Hier toch wel gewogen, wilde eerst niet maar wat maakt het ook uit. Stand vanochtend 62,1. Ook nog tevreden, maar gisteren vond ik toch leuker. Hopelijk zit ik daar volgende week weer. Zal ook wel vocht zijn want eten was vrij zout en heb nu ook onwijze dorst. Al wel wezen hardlopen

Verder geen plannen en juist bankhang dagen zijn funest voor mijn discipline. Hopelijk gaat het redelijk.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Hier gisteren behoorlijk los gegaan, met het buffet ja :D Maar het was ook allemaal heerlijk! En maximaal genoten!

Wel heb ik maar minimaal alcohol gehad de afgelopen 2 dagen (3 flesjes bier totaal) Wel denk ik 1,5 fles cola

Vanochtend ook gewogen: 84,9 Dat valt mij maximaal mee!

Respect voor jullie: wezen hardlopen! Ik vrees dat ik niet zo ver kom......

Hier vandaag een bankhangdag, arretjescake eten, en restjes salades eten. foute films kijken als die erop zijn.

En dan vanavond pizza's maken.

Fijne lamme dag dus
Ik woog vandaag minder dan gister (yay) en vandaag wordt ook een gezond dagje (nou ja, naar verhouding) - vanavond gourmetten, maar gelukkig hebben we daar veel groente bij, dus dat moet ook niet veel uitmaken.

De chocoladetaart was heerlijk, optimaal van genoten.

Bij het eten 1 wijntje, voor de rest aan de cranberrysap.

De tabel is nu weer vol, volgende week een nieuw topic aanmaken - gelijk met de start van het nieuwe jaar?

Ik ben ook vanochtend wezen hardlopen (bam!) met mijn nieuwe Samsung Gear Iconx oortjes (draadloos, muziek op de oortjes zelf, houdt gelijk stappen e.d. bij)

Lekker bezig allemaal!!!

Voor wie uit de tabel is, maar er terug weer in wilt; ik bewaar de gegevens altijd, dus je staat er zo weer tussen als je wilt :D
Goed plan Judith.

Gisteren lopend buffet gehad en na die tijd wezen bowlen. Vanavond gourmetten.

De andere maaltijden zo netjes mogelijk. Geen frisdrank en geen alcohol. We doen ons best.

Volgens de weegschaal was ik 1.5kg gegroeid. Gistermorgen gewogen en vanmorgen. Gelukkig kan dat helemaal niet. Altijd weer dat vocht.

De komende dagen gewoon werken dus dat zal er wel weer af gaan.
Weer in NL en net gewogen. Het is een middagweging, maar ben tevreden! Toch nog 0,3 afgevallen tijdens de kerst.

Gewicht 80,7

Totaal - 2,8

BMI 25,2
Zeker voor later op de dag is dat mooi Femme!

Woeffie ik haat vocht! I know the feeling. Zo irritant hè??

Eet ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven