Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")

Één plek vrij

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Ik heb geen streefdatum.

En is het nieuwe topic er al? Of plaats je dan hier een link?
Jaaaaa! Ik ga mee!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:karen28 schreef op 31 december 2016 @ 11:00:

Netjes Femme, dacht ergens gelezen te hebben dat 2 kilo per maand het beste is want meest blijvend.

Dank en klopt Karen, ik ging voor max een halve kg per week. Denk dat er veel vocht weg is. Ben veel meer gaan bewegen, water gaan drinken en vochtafdrijvende groenten gaan eten. Ik verwacht dat het de komende maanden nog heel lastig wordt om 2 kg per maand te halen.

Vraag me ook af welke streefdatum ik ga stellen voor de 75 kg. Is nog 5 kg. Jij beterschap

Ik ga mee Judith!
Bedankt voor de tabel Judith, ik ga mee
Hey meiden zeker ga ik mee naar het nieuwe topic.

Ik heb wel een hele schaamtevolle week achter de rug met al mijn emo eten rond de stress om mijn ma en de kerst....

Vanochtend gewogen en de schade was er ook naar helaas.

82.5

BMI

30.4

Judith kan je in de nieuwe tabel bij mijn echte startgewicht 86 kilo invullen? Want dat is waar ik echt vandaan kom.

In dit topic was de start wel 82,7 maar ik was al iets voor het topic begonnen en kom van 86 kilo af. Anders is het net of ik totaal maar 0,2 kilo ben afgevallen terwijl het eigenlijk 3,5 kilo is.

Ik ga niet na oud en nieuw maandagochtend al opnieuw wegen want dat demotiveert alleen maar

Dus van mij mag je 82.5 als eindgewicht zetten en ook gelijk als startgewicht in de nieuwe tabel.

Mijn streefgewicht van 70 kilo wil ik bereiken op 1 juli 2017.

Allemaal fijne jaarwisseling meiden!
Ja ik wil zeker mee naar het nieuwe topic!

Mijn eindstand is 91 kilo en streefdatum denk ik 1 augustus?? Zou mooi zijn om in de zomer redelijk slank te zijn.

Vanavond wordt niet heel gezond, eten bij vrienden, maar vanaf 1 januari wil ik weer iets strenger zijn, de laatste tijd lette ik wel op maar echt streng was het niet.

Veel plezier allemaal vandaag!
Waarom een nieuw topic? Ik ga zeker wel mee hoor.

Ohw, ik doe geen streefdatum trouwens. Dat is voor mij juist demotiverend, ik neem het afvallen zoals het gaat en wil mezelf geen druk opleggen.
Ik blijf lekker hier ;)

Tuurlijk ga ik mee, komt er een nieuw topic?
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Ik heb vandaag een beetje een Emo dag.

Weet niet hoe het kan.

Ben zo aan het nadenken.

En heb besloten mijn Facebook account te verwijderen, best rigoureus maar was het zo beu met sommige nepvrienden en de schijnwereld erom heen.
quote:karen28 schreef op 31 december 2016 @ 14:33:

Ik blijf lekker hier ;)

Tuurlijk ga ik mee, komt er een nieuw topic?

Vast gezellig hier in je eentje.
quote:Evda2016 schreef op 31 december 2016 @ 14:34:

Ik heb vandaag een beetje een Emo dag.

Weet niet hoe het kan.

Ben zo aan het nadenken.

En heb besloten mijn Facebook account te verwijderen, best rigoureus maar was het zo beu met sommige nepvrienden en de schijnwereld erom heen.Het is een ware verademing om geen FB te hebben! Oudejaarsblues misschien? Ik heb dat meestal 's avonds eventjes.
Haha, Bestaat dat Isa oudejaarsblues?

Heb je daar vaker over gehoord?

Heb jij ook geen Facebook?

Ik werd er soms echt onzeker van, al die leuke uitstapjes en feestjes die iedereen heeft, terwijl het vaak best nepgezellig is volgens mij.

Laatst zat ik met een vriendin op een terras, zo gezellig was het niet, eerder beetje saai.... maar ze was alleen maar foto's aan het maken voor Facebook met teksten, zo gezellig bla bla bla.

En mensen die me teleurstellen... Bijvoorbeeld mijn manager die altijd bij alle collega's wat schrijft bij statussen behalve bij mij...

Was het strontbeu haha
Geen idee of het echt bestaat Evda, maar ik heb het wel elk jaar. Emotioneel doetje ben ik soms

Ik heb lang geleden FB al opgedoekt, precies om wat jij zegt. Alles is zo nep!
Natuurlijk ga ik mee. Ook ik heb geen streefdatum. Ja alleen dat ik het wil in 2017

Ik sla maandag het wegen even over. Wil de 9 niet meer zien en ga straks wel lekker een oliebol eten. En nog even lopend een boodschap halen.
Woeffie, durf je nog lopend naar de winkel nu? Hier is het nu al een soort oorlogsgebied met al dat idiote vuurwerk. Ik waag me niet meer buiten.
Haha Isa het is vast lekker rustig zonder Facebook.

voor jou oudejaarsblues!

Ik ga lekker een fles zoete bubbelwijn halen voor Vanavond!
Ik heb een grote fles bubbels al koud staan. Lekker!
Ik had 4 jaar niet gedronken en met de kerst weer eens een wijntje! Smaakte heerlijk

quote:Evda2016 schreef op 31 december 2016 @ 14:43:

Haha, Bestaat dat Isa oudejaarsblues?

Heb je daar vaker over gehoord?

Heb jij ook geen Facebook?

Ik werd er soms echt onzeker van, al die leuke uitstapjes en feestjes die iedereen heeft, terwijl het vaak best nepgezellig is volgens mij.

Laatst zat ik met een vriendin op een terras, zo gezellig was het niet, eerder beetje saai.... maar ze was alleen maar foto's aan het maken voor Facebook met teksten, zo gezellig bla bla bla.

En mensen die me teleurstellen... Bijvoorbeeld mijn manager die altijd bij alle collega's wat schrijft bij statussen behalve bij mij...

Was het strontbeu haha

Herkenbaar hoor....

Ik heb wel fb maar maakt mij juist vaak verdrietig idd....alsof andere het altijd leuker hebben....meer vrienden etc.

Ruim uur geleden een nieuwjaarswens geplaatst. Een filmpje waar ik best lang aan gewerkt heb met alle goede bedoelingen en nog 0,0 reactie. Zelfs geen vind ik leuks.

Misschien is hij niet leuk? Vinden ze mij niet leuk?

Nee te druk zijn ze niet...zie iedereen overal op reageren....maar niet bij mij.

Blech....chocolade reep is bijna op nu...
Zeker lekker Evda

Grote valkuil voor mij ook, kwam ik achter. Ik ben geen emotie-eter, maar wel een emotie-drinker. Dus vanaf morgen weer een hele poos geen alcohol voor mij. Ik kan prima zonder overigens hoor, voor jullie denken dat ik een probleemdrinker ben.
Ik weet het het is een beetje cliché om perse per 1 januari voornemens te hebben maar hebben jullie ze?

Ik heb een paar dingen die ik rigoureus wil veranderen:

* Minder geld uitgeven

* Meer sporten

* Alleen energie steken in mensen die het waard zijn

* Meer 1 op 1 tijd maken voor mijn zoontje .. (ik hou niet van spelletjes maar wil dat toch meer gaan doen )
quote:jua schreef op 31 december 2016 @ 15:18:

[...]

Herkenbaar hoor....

Ik heb wel fb maar maakt mij juist vaak verdrietig idd....alsof andere het altijd leuker hebben....meer vrienden etc.

Ruim uur geleden een nieuwjaarswens geplaatst. Een filmpje waar ik best lang aan gewerkt heb met alle goede bedoelingen en nog 0,0 reactie. Zelfs geen vind ik leuks.

Misschien is hij niet leuk? Vinden ze mij niet leuk?

Nee te druk zijn ze niet...zie iedereen overal op reageren....maar niet bij mij.

Blech....chocolade reep is bijna op nu...

Hier precies hetzelfde Jua, ook een nieuwjaarswens gedaan met heel weinig reacties (terwijl bij andere wel) maakt me onzeker en dat was de druppel die me Facebook deed verwijderen

Eigenlijk achterlijk dat zo'n medium even onze stemming gaat bepalen
Goede voornemens heb ik ook wel ja:

-sparen

-afvallen (duh)

-vrijwilligerswerk gaan doen
Haha Isa, we zitten nu al op de 64 blz., nieuw jaar, nieuwe kansen vandaar een nieuw topic

Voor iedereen die gedemotiveerd is/is aangekomen; dit gewicht is niet daadwerkelijk. Gewicht dat er zo snel aankomt, is er ook zo weer af. Komt goed schatjes!!
It's not always easy, but it's worth it.
quote:-Isa- schreef op 31 december 2016 @ 14:51:

Woeffie, durf je nog lopend naar de winkel nu? Hier is het nu al een soort oorlogsgebied met al dat idiote vuurwerk. Ik waag me niet meer buiten.Haha jahoor hier in het dorp kan dat prima. Maar hier kan ik 's nachts ook gewoon in mijn eentje naar huis. En tuurlijk gebeurd wel eens wat. Mja de verhalen zijn vaak erger als de werkelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven