Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Goedemorgen ladies! Hier is het weekend begonnen gelukkig. Kreeg gisteren een mail van bol.com dat een bestelling bij de buren is afgeleverd. Dus ik was benieuwd bij welke buren, blijkt het eigenlijk een bedrijventerrein aan de andere kant van de stad te zijn. En bedankt..... Nou daar gaan we straks dan maar ff langs. Echt......

Qua gewicht even gekeken voor tussenstand deze week en helaas nog hetzelfde als maandag, Maar ben ook ongesteld en morgen nog een etentje dus als er maar niks bij komt.

Polkadot balen dat de verzekering nog niks heeft laten weten. Hopelijk hoor je snel wat. Jezus zeg wat een verhaal van je duim en dan ook door zoiets. Sterkte ermee, lekker fijne plek ook, je duim.... En inderdaad al die enkelblessure en die aanrijding.... pfoe het is duidleijk niet jouw week :hug:
Kan het snaaien ook niet nu door de opstapeling van al dit soort gedoe komen, want er zit ook wel heel vele tegen meis. Bah. Hopelijk gaat het snel beter of kan je achterhalen wat het triggert.

Even kijken of foto van rok en laarzen lukt:

Afbeelding

Afbeelding

Sanseveria oh dat zou mijn broer ook zeggen: wat verwacht je dan voor die pris. Wat mega frustrerend zeg! Ik heb ook nog nooit iets bij AliExpress gekocht, voor een Spaanse vriendin wel n keer geholpen met de verkeerde schoenen terug te sturen. Al die horrorverhalen zijn ook waarom ik er zelf nooit bestel. Doe mij dan maar Bol.com haha.
Fijn dat het weer wat beter gaat. En die Albert Heijn snack klink wel OK, zal eens kijken!

HappyOwlbalen dat je ziek bent ook. Beterschap! Ja inderdaad je valt dan wel af maar is niet helemaal hoe het normaal gaat. Bij jou ook nog niet alles geregeld dus qua nasleep. Net wat je zegt op zeker moment wil je er gewoon vanaf zijn.

Qua ziekmelden ben ik daar persoonlijk makkelijk in, ziek is ziek en geen schuldgevoel. Als collega heb ik ook liever dat mensen zich ziek melden als ze ziek zijn dan dat ze doodziek komen werken en iedereen aansteken. En het bedrijf draait ook echt wel verder. Maar goed dat is natuurlijk persoonlijk. Beterschap meis! En kan best dat die griepprik invloed heeft. Sterkte!

Strandbal oh dat is wel echt rot ja dat het in de kast nu niet veel bijzonders is, mar snap ook goed dat je wilt wachten tot je er bent ja. Zonde als je nu veel koopt en dan over 2 maanden zijn ze te groot.
Fijn dat dit voor jou nu al een levensstijl is geworden, uiteindleijk is dat waar we straks ook allemaal naartoe moeten.
En nee ik haal denk ik niet de 10.000 stappen per dag of nou ja ik weet niet. We wandelen altijd een half uur in de lunch en ook op het werk ga ik wel regelmatig ff lopen vanwege mijn rugklachten. In de avond fiets ik meestal n half uur op de hometrainer maar geen idee of die meetellen. Op vakantie wel, mijn beste vriendin heeft een stappenteller e die had gezien dat we bijna 18000 op een dag deden. Maar zelf heb ik niks aan apps of apparaatjes die daarover gaan, ik doe alles op boerenverstand hahahaha.

Nou ladies fijn weekend allemaal!!!!
Hier ook ongesteld Hamaika. Dat nu ook nog eens... gelukkig wel vrij stabiel op de weegschaal.
Ondertussen contact gehad met de verkoper en het lijkt erop dat ik gewoon mijn geld terugkrijg of een nieuwe krijg opgestuurd.
Mooi rokje en botten!

Kopen jullie nog veel met black friday? Man wil al lang playstation en fifa en nu staat die mooi in promotie. Dus zal die maar kopen voor zn verjaardag, kerst, nieuwjaar, alles ineen...

Fijn weekend!
Blackfriday: hen m'n sint cadeaus voor de kids al binnen. Twijfel voor mezelf toch wat kleding te bestellen, maar drukke werkdag gehad. Man is nu sporten dus ik leg de kinderen alleen op bed. Spitsuur dus haha. Misschien dat ik straks met een kop thee op de bank plof en uit probeer te zoeken welke leuke online kledingwinkels mee doen aan blackfriday (tips zijn welkom haha)
Oh meiden, ik heb een nieuwe (gezonde) verslaving geloof ik! :P Vriendin van mij kwam theetje drinken en ze nam een stuk gember en een citroen mee. Een stukje gember schillen, schijfje citroen en kokend water er op gieten. Heerlijke gemberthee! Ik had er nog nooit van gehoord.
Zo voor ik naar de kapper en mijn beste vriendin ga (etentje, oeps...) nog ff een berichtje.

Sanseveria hahaha hilarisch die automatische tekst aanvulling hahahaha. Er staat nu mooi rokje en botten hahahaha. leuk! Hier ook nog niks verschil met afgelopen maandag. Zal wel komen door het ongesteld zijn, want qua sporten etc heb ik erg mijn best gedaan. Jij nu dus ook ongesteld?
Wat fijn dat de verkoper dus wel betrouwbaar lijkt en je gewoon je geld terugkrijgt. Maar mag ook hopen dat het niet allemaal oplichters zijn bij Ali haha.

Black Friday doe ik zelf niet aan, heb eerlijk gezegd weinig met al die uit Amerika overwaaiende marketinghypes. Met kerst doen wij altijd eten met de familie zonder cadeaus, vooral gezellig samenzijn. Dus nee, aan deze kant niks aan Black Friday gedaan. Maar wel handigst om alle cadeaus zo in 1 x te kopen in de aanbieding ja.

Strandbal jiij nog geslaagd voor cadeaus of is het er niet meer van gekomen? Hahaha gember lust ik niet, maar altijd leuk om weer nieuwe dingen te ontdekken of zelf theetjes te maken ja!

Goed weekend allemaal, hier verwacht ik niet veel maandag met dat etentje en ongesteld zijn dus ik streef maar naar niks erbij.
Nee ik had er de puf niet meer voor haha! Ik lust gember ook niet in mijn eten, maar zo als thee vind ik het heerlijk! Schijnt ook heel gezond te zijn.

Heerlijk, naar de kapper! Ik moet binnenkort ook weer eens gaan. Weet nooit zo goed wat ik wil haha. Daardoor loop ik al zeker 10 jaar met hetzelfde kapsel. Veel plezier ook met het etentje. Ik ga ook voor "in ieder geval geen plus" deze week. Vandaag een lunch buiten de deur en morgen een feest met buffet. En ik ga er van genieten!! ;)

O: twee volkoren crackers met zachtgekookt ei, gemberthee
T: die sla ik maar even over ivm lunch
L: Ik denk dat ik voor een broodje carpaccio ga, maar straks eerst de kaart bekijken.
T: niks, of avocado even kijken hoe vol ik zit.
D: gevulde paprika's
T: stukje pure chocolade.

Fijn weekend allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, je nieuwe kleren Hamaika. Een keertje geen min is niet erg toch, zolang je een plus weet te voorkomen.... Maar dan nog hoor, dat kan ook gebeuren, en zolang je voor jezelf duidelijk weet hoe dat komt (ongesteld,etentje etc) kun je er de volgende week weer tegenaan toch. Je kan jezelf niet alles ontzeggen.

Strandbal, dat is echt heel gezond die thee. Mijn moeder begon er ook al over laatst. Ik vind gember normaal ook niet lekker maar misschien ga ik dit wel eens proberen, moet vandaag toch nog boodschappen doen.

Ik heb gisteren ook nog even bij wat online winkels gekeken voor aanbiedingen en nu krijg ik steeds die dingen in beeld. Heel irritant aangezien ik me heb ingehouden om niets te kopen en niet direct iets nodig heb. Aan de andere kant heb ik wat extra gewerkt en de laatste tijd heel weinig leuke dingen gedaan en gekocht voor mezelf dus het mag best hoor. Maar goed, ik word er verder niet heel gelukkig van en denk dat ik mijn geld bewaar voor een leuke vakantie of een tof jurkje als ik echt wat meer ben afgevallen.

Gelukkig voel ik me wel ietsje beter al ben ik echt nog erg moe. Vanavond ga ik nog even naar een vriendin voor een borreltje. Dus vandaag mijn cheatdag, want zal er ook wel wat lekkers bij eten. Maar dat mag, ik heb deze week nog niet veel gehad.

Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Balen voor alle zieken! Ik herken dat ook heel erg, dat ik me echt super bezwaard voel om me ziek te melden. Maar sommige mensen doen dit al als ze een klein beetje hoofdpijn hebben, dus dan denk ik altijd maar: mijn ziek is wel echt ziek. Zolang je het voor jezelf kan verantwoorden...
Beterschap iedereen!

Leuke kleding Hamaika, en wat goed Strandbal dat je nu je gewicht zo goed vol kunt houden. Polkadot, veel sterkte!

Ik kon van de week weer eens geen bericht plaatsen dus kan helaas niet op iedereen reageren!
Succes met het weekend, de etentjes, en de aanloop naar de maandag!
Maar eerst lekker weekend vieren :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ik ben sinds een paar dagen weer in Nederland. Best wel koud hier, zeg! Ik heb best last van een jetlag, ben zo moe. Denk dat ik ook iets onder de leden heb. Maar vanmiddag ben ik weer een rondje wezen hardlopen en dat was erg lekker. Ik heb nu niet bijgelezen, dat moet ik nog doen. Ik wou alleen even laten weten dat ik er weer ben. Maandag vertel ik jullie wat de vakantie met mijn gewicht heeft gedaan... Fijn weekend allemaal!
Strandbal ja was echt fijn bij de kapper! Zie er echt weer cool uit hahahaha. Wel jammer dat ik nu niet mijn eigen kapster had, deze is ook leuk maar mijn eigen kapster weet natuurlijk alles. Ja lastig is het he als je iets anders wilt maar niet precies weet wat. Ik heb altijd lang donkerblond haar gehad en nu is het een halflang zwart kapsel, al sinds een jaar of twee. Toendertijd een grote verandering gehad in mijn leven en daar hoorde ook een nieuwe look bij.

Jij gaat dus ook voor een gelijk blijven? Het etentje was leuk maar het restaurant in Utrecht was niks. Maar goed,dat weten we dan ook weer haha. Veel plezier bij het buffet!

HappyOwl precies dat, met ongesteld zijn en dat etentje zou gelijk blijven al mooi zijn ja. Ik ga straks ook nog wel sporten dus hopelijk blijft het ook echt gelijk. En anders ook geen ramp nee, er is al bijna 10 kilo af in een jaar sowieso dus kan hoe dan ook trots zijn. Onder de 75 als tussendoel kan ook nog steeds met oud en nieuw.

En oh wat irritant is dat he, dat die klote advertenties dan maar terug blijven komen als je ergens hebt gekeken. En helemala als je je dan beheerst hebt. Super leuk om je geld op te sparen voor een reisje of als beloning een jurkje. Ik heb nu ook bewust wat goedkopere dingen gekocht omdat het hopleijk een tijdelijke maat is haha. Mijn eigen favoriete merk Killstar is wat duurder dus die koop ik pas weer als ik rond mijn streefmaat zit.

Fijn dat je je wat beter voelt! En hopelijk ook een leuke avond gehad bij jouw vriendin.

Lisaatje thanks!!! Bizar dat jouw forum zo tegenwerkt steeds. Hopelijk werkt morgen de weegschaal niet tegen haha.

Suikerbroodje welkom terug :cheer: ! Ja koud is het he, blijft helaas ook de hele week zo koud. Bah. Jetlag zal nog wel even duren ja, knap dat je wel al in de frisse lucht hebt hardgelopen. En ja we zijn benieuwd morgen!

Hier zijn we vanochtend met grote schrik wakker geworden door een brandalarm. Brandweer en politie in de flat. Had 1 of andere nieuwe bewoner op de eerste verdieping vanochtend blijkbaar eten opgezet en was vervolgens IN SLAAP GEVALLEN !!!!!

Gelukkig was zijn rookmelder afgegaan en is de brand tot zijn eigen keukenblok beperkt gebleven. Maar echt, die woont hier net en nu al dit soort ellende. Geen directe buurman van mij gelukkig en ook niet mijn verdieping maar naast hem woont wel een alleenstaande moeder met een klein kindje......

Pfff... echt...... wat een start van de zondag en wat een onvoorzichtigheid.....
Goedemorgen allemaal

Jeetje Hamaika, dan hebben jullie wel geluk gehad. Gelukkig geen erge brand! Brand is echt verschrikkelijk en gebeurt ook meestal door onvoorzichtigheid.
Ik houd nu ook veel vocht vast en heb echt wel een hevige menstruatie. Jeetje, ik hoop dat ik niks ben bijgekomen morgen. Gisteren ook een grote cheatmeal gehad! Dat was nu de eerste maal dat ik echt zin had in vettig eten. Dus gisteren friet en hamburger gehad en ik vond het lekker!!

Nu aan de koffie en eigenlijk echt geen honger, dus eet ik niks. Straks moeten we alweer weg en eten we bij familie. Ik ga niet eten als ik geen honger heb.

Suikerbroodje, welkom terug! Waar op reis ben je geweest?

Strandbal, thee met gember vind ik best oké. Maar thee is mijn ding niet, drink veel liever koffie! Ik drink wel maximaal twee kopjes per dag, dus dat is te doen denk ik.

Happyowl, leuk he sparen voor iets extra's. Zeker wanneer je het dubbel en dik verdiend!

Nouja, hier dan de playstation 4 gekocht en man zit al hele ochtend te spelen, mannen en hun spelletjes.... Maar goed hoor, hij heeft de hele week het huishouden recht gehouden, gekookt, gepoetst, gestreken... Het is niet dat hij op café zit of uitgaat, verder een echte huismus.

Fijne zondag allemaal!
63,3 zoals verwacht geen knaller dus, maar toch nog 2 ons eraf ondanks mijn smakelijke weekend ;) Nu weer goed terug op rantsoen.
Goedemorgen lieve dames,

Nou jaaaa zeg... Ik had me vanmorgen, toen mijn wekker ging, al helemaal ingesteld op een dikke vette plus. Ik heb namelijk friet gegeten van de week, ,berenklauw MET pindasaus, chocolaatjes, snoepjes... Totaal niet kha zeg maar... En wat denk je, 87.3!!! (ik heb echt wel 5 keer op de weegschaal gestaan om te zien of dat ding niet kapot was hahaha)
Ik had al helemaal in mijn hoofd wat ik hier wilde typen omdat ik weer niet sterk was geweest en weer een dikke plus had en totaal geen zelfdiscipline... Maar nu, ik ben er nog steeds een beetje van ondersteboven...
Ik weet niet zo goed wat dit heeft veroorzaakt, de min dan. Ik heb niet gesport afgelopen week en het eten ging dus ook niet zoals het moet. En toch meer dan een kg eraf... Misschien een soort reset geweest?!
In ieder geval eet ik vanaf vandaag weer geheel kha. Ik wil mijzelf gewoon laten zien dat ik het wel kan, dat ik wel zelfdiscipline heb. Ik ben niet voor niets al bijna 2 jaar gestopt met roken.

Ik ben er nog niet achter waardoor ik zo snaai de laatste tijd. Vind het wel vervelend. Gisterenavond bvb, 2 twixjes en een uitdeelzakje snoepjes met 5 snoepjes erin... Had helemaal geen honger, ik verveelde mij ook niet. Ik begrijp het niet....en ik denk er op het moment dat ik ze pak nog aan dat ik het beter niet kan doen... Maar ik negeer dat gewoon...

Jeetje Hamaika, wat schrikken zeg!!! Gelukkig is het meegevallen. Maar ik kan me je zorgen goed voorstellen... Geeft niet echt een goed beeld beeld van je nieuwe buurman zeg maar...
Wat een leuk rokje en laarzen zeg!

Strandbal, Yeah, een min. Heerlijk :-) Gember en citroen is heerlijk!!! Alleen ik beperk het tot af en toe, ivm de citroen (koolhydraten) en gember zonder citroen vind ik dan weer niet te hachelen in mijn thee :-)
Verder eet ik veel met gember. Ik heb tegenwoordig geen zakjes en pakjes meer voor mijzelf en ik ga dan ook helemaal los met de kruidenkast ;-) Soms kom ik er, als ik ga eten, achter dat ik iets te gortig ben geweest met de spicy kruiden ;-)

Suikerbroodje, welkom terug. Ben benieuwd naar je vakantieverhalen :-)
Sanseveria ja het is godzijdank door het brandalarm en de nabijheid van de brandweerkazerne beperkt gebleven tot de keuken van die idioot.
Hij had eten opgezet, en was vervolgens in slaap gevallen. een tot keukenbrand geescaleerde vlam in de pan. En hij woont er net dus je gaat dan toch denken "waarom moest je elders weg?" Hopelijk hebben we niet de zoveelste 'verwarde man' kado gekregen...

Ben benieuwd bij jou meis, jij dus ook n moeilijke week. En oh oh haha man als een kind zo blij dus met zijn Playstation? Ja dan komt het kind in ze weer boven hahaha. Maar goed na een week helpen in het huishouden mag het wel haha.

Strandbal netjes die -0.2!

Polkadot zo lekker!!!! 1-2 er af ja????? Wow! Mooi hoe je er dan naast kan zitten met je gevoel. En knap dat je je wel kha gaat herpakken. Als het snaaien geen echte oorzaak heeft, kan het ook niet gewoonte snaaien zijn, dat je er eigenlijk achteloos iets bij pakt?

En ja het was enorm schrikken ja..... vooral het vertoon met al die brandweer en politie, je weet eerst nog niet hoe erg het is, en dan dat loeiende brandalarm.... Bah.... Hoop het nooit meer mee te maken. En thanks, zijn zeker leuke dingetjes ja en nu met mijn nieuwe coupe kan ik weer als rockchick door het leven!

Hier dus wel een dikke vette plus maar was verwacht.... Hele week zwaar ongesteld en dat van gisteren hakte er wel in dus na het etentje van zaterdag ook nog eens roti gegeten gisteravond.

77,9 was het hier dus + 0.5 :facepalm: . Maar ok, ik weet hoe het komt....
Jua, MyZand en Nijntje geven jullie deze week een update door? Anders reken ik er op dat jullie niet meer meeschrijven en haal ik jullie gegevens deze week uit de tabel
Hamaika, nieuwe coupe. Die was ik vergeten :-) Heerlijk is dat hè.
Ik moet ook nog... Normaal hebben we een thuiskapster, maar ze heeft zwangerschapsverlof en de laatste keer dat ze bij ons was had ik overgeslagen. Dus nu moet het wel weer...

Balen van je plus, maar je weet gelukkig hoe het komt. En je ongesteldheid, komende week ben je dus al weer minder zwaar. 1x roti zal wel meevallen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, ik sla deze weegbeurt even over als dat goed is. Ik heb PDS (prikkelbaar darmsyndroom) wat ik al een tijd onder controle heb maar soms toch even weer om de hoek komt kijken. In dit geval nu al 4 dagen verstopping van m'n darmen, dus lijk net zwanger en vind het nu dus geen goed moment om te wegen, zodra ik weer naar de wc kan (sorry voor de details) zal ik mijn gewicht posten!

Succes weer deze week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wow polkadot, wat een mooi resultaat zeg! Op naar de 85 maar, wie weet haal he het dit jaar nog!

Strandbal ook netjes, een klein beetje eraf, maar in jouw geval is dat heel goed want er is al veel af, knap dat je het volhoudt!

Ach Hamaika, zonde van de plus, maar zoals eerder gezegd weet je hoe het komt. Die nieuwe look geeft je vast complimenten en zelfvertrouwen en dan heb je wel weer de motivatie om door te gaan.

Hier 74.1 weer lekker iets eraf dus. En de eerste mijlpaal, weer onder de 75, daarmee bereikt. Het is nog wel een lange weg, maar toch fijn als je al met dat soort resultaten begint. En zolang ben ik nog niet bezig, een maand ongeveer, dus ben hier al heel erg blij mee!

Vanavond ga ik wel uit eten, lekker van genieten. Ik heb buiten af en toe een toegestaan extraatje in het weekend bijvoorbeeld nooit echt gedacht ik denk even niet aan het afvallen. Dus ben benieuwd of ik dat vanavond kan!

Fijne dag allemaal en ik hoop dat er nog wat resultaten binnenkomen!
Happymind, wat vervelend zeg. Ik ken het, heb er ook (gelukkig al een tijd niet meer) last van. En dan kan ik inderdaad gewoon ook soms 5 dagen niet gaan... Ik hoop dat het snel beter gaat! :hug:

Happpyowl, dankjewel :-) Daar ga ik wel op azen ja. Het klinkt nu zo dichtbij... Ik wil, ik wil, ik wil :-D
Wat goed zeg, onder de 75!!! Veel plezier vanavond! :-)
Polkadot ja was echt weer ff nodig ook nieuw kapsel. Hier ook, collega's die dachten dat ik nieuw was whahahahahaha maar inderdaad, ik heb nu een pony en dat had ik nooit :-) . En ja deze week gaat zeker weten beter, ongesteld zijn is weer voorbij, dus hopen maar op een vette min!

Happymind prima als je weekje overslaat. Ik heb het vraagtekentje weggehaald. Balen dat je daar zo last van hebt ja, verstopping vreselijk is dat. Hopelijk gata alles snel weer normaal!

HappyOwl ja zo is dat, nieuwe look nieuwe ronde nieuwe kansen hahaha. We gaan er weer voor. Wat heerlijk, jij nu onder de 75!!! Lange weg nog wel ja, maar je bent goed bezig! Veel plezier met het etentje vandaag en de week is nog lang dus komt vast goed.
Hier niets eraf, wel +0,2, want woog 102,5 deze ochtend. Ik ben niet verbaasd, want ik heb mijn maandstonden, ben opgeblazen en al dan een grote cheatmeal zaterdagavond. Maar deze week komt goed... We doen verder zoals altijd!

Mooie cijfers dames, zet em op! Ik ga nu even snel huishouden doen, strijken, koken... Ben ook moe, want lange dag!
Sanseveria jij ook een plusje dus? Hier dezelfde redenen. Ongesteld geweest en teveel gecheat.

We gaan er weer voor deze week meis.
Jua, MyZand en Nijntje heb ik zojuist uit de tabel gehaald. Het is al langer dan 3 weken geleden dat ze een update hebben doorgegeven of hebben gepost.
Een pony, leuk! Als meisje altijd een pony gehad. Dat moest. Zodra ik bij mijn moeder wegging ben ik van die pony afgegaan.
Later nog wel eens geprobeerd, maar mijn haar wilde niet zetten zeg maar. En toen vond ik het niks meer :-)
Ik moet echt een afspraak maken, maar ik zit te kijken naar de prijzen. Mijn god! Wat is dat duur geworden! 40/50 euro voor wassen, knippen, föhnen is heel normaal lijkt het wel...
Ik ga nog even doorzoeken naar een voordeligere kapper....

Sansevieria, balen. Maar je weet hoe het komt :-) Ongesteldheid kan je niets aan doen verder.

Gisterenavond cake gebakken. Mannn, die was lekker zeg. Ik heb de cake in blokjes gesneden en per blokje ingevroren. 1tje bewaard voor vandaag ;-)
Mijn zoon kwam gisterenavond van voetbaltraining thuis. Helemaal verkleumd, koud en nat... Had ik lekker ene bordje met cake en slagroom staan voor hem. Hij was zo blij.

Veel succes weer dames!
Alle reacties Link kopieren
Oh jeeh... 3 vakantiekilo's eraan. :-$ 76 kilo dus. Ik moet weer flink aan de slag om dat er weer af te krijgen!

Gefeliciteerd aan de afvallers! Goed gedaan! En de mede aankomers, volgende week beter!

Happymind, wat vervelend zeg. Hopelijk gaat het snel weer beter met je buik.

Hamaika, leuke kleren! Wat een geluk dat de brandweer er op tijd bij was met die brand. Hopelijk gaat de nieuwe buurman niet nog meer van die fratsen uithalen.

Ik ben op vakantie geweest naar Nieuw Zeeland. Was heerlijk! Zo'n mooi land! Jammer dat het zo ver weg is....

Fijne dag allemaal. Ik ga aan de slag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven