Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Even een reactie van mijn persoontje.

Hamaika, gefeliciteerd met je vaste contract!!!

Twilight, heel veel succes!! Ik duim met je mee! :hug:

De rest heb ik wel gelezen, maar het blijft niet zo goed hangen. Dus ik sla uitgebreid reageren even over.

Vandaag ga ik weer een paar uur proberen te werken. Ik wil niet te lang thuisblijven, want dan wordt het steeds lastiger om terug te komen, weet ik uit ervaring.
Helaas geen arbo-arts gesproken nog (is ook wel kort denk ik nog. Dus ik wil kijken of ik zelf de "re-integratie" kan handelen. Vandaag eerst even 2/ max 3 uurtjes werken. En als dat goed voelt donderdag weer. dan volgende week wellicht iets erbij. Ik kijk wel even.

Ik ben bij de psych geweest gisteren. Mogelijk zou ik binnen een paar weken al kunnen starten met schema-therapie. Daar hoor ik nog over.

Ik ben minder emotioneel aan het worden, maar zo moe... Sporten is me ook niet gelukt. Eten vanaf gisteren weer kha, maar de weegschaal heb ik gemeden afgelopen week en gisteren. Wil t even niet weten...

Baalde wel, zag vanmorgen dat ik een pak speculaas had staan nog, die had ik vrijdag gekocht in een: boeit me ff niet bui. Maar nu staat die er nog en het is zo verleidelijk... Speculaas is echt wel een valkuil voor mij... :-(

Nou, straks even overleg met mijn werkgever. Wil ik mijn voorstel voor uren voorleggen... Spannend.
Alle reacties Link kopieren
@Jua, wat een strijd is het toch hè om weer een minnetje te kunnen scoren, maar niks erbij kan ook al een prestatie zijn, en het blijft een kwestie van een lange adem...zeker met zulke zielige broodjes Haha! :) beterschap met je kleintje, het is een gemene griep!
@Hamaika, geniet maar lekker van je taartje, je hebt t verdiend!
@Polkadot, alweer aan het werk, hou goed contact met je lijf hè, vermoeid zijn en dan niet toegeven aan speculaas, héél moeilijk en ook wel heel verleidelijk!
Hier is het even heel lastig, gisteren was weer de hartslag van mijn dochter van slag, weer EHBO en aan de apparatuur. Ze heeft nu medicijnen gekregen, we houden het in de gaten, maar heel vervelend om steeds de hartslag in de gaten te houden, ik durf nu ook niet lang weg te gaan en dit weekend gaat ze uit logeren....pfff lastig! Gisteren hebben we pizza’s gehaald, dus met het afvallen gaat het even minder, baal er wel van, hoop het snel weer op te pakken!
dankjewel Maureen. Ik probeer erop te letten.

Och pff, heftig om weer op de EHBO te zitten met je dochter :hug: Ik kan mij voorstellen dat het eng is dat ze gaat logeren :flower:


Hier het werken er bijna opzitten. Nou ja, werken, voornamelijk aanwezig zijn. Ik kan mij moeilijk concentreren. En een paar keer (bijna niemand wist dat ik ziek was) was er gevraagd hoe het ging... Schiet meteen vol dan. Ja, dan zien ze meteen wel dat er wat is. Ik wil dat liever niet, voelt niet fijn als mensen me dan aankijken/meeleven. Ik weet het niet.
Heeft misschien wel voor een deel te maken met waarvoor ik therapie nodig heb. Het vermijden (in dit geval kleiner maken dan het is, bagatelliseren)
Dat de ernst ervan bevestigd wordt, en dat ik er dan niet onder uit kan om het te erkennen...

Ik ga zo naar huis, even rusten.
We hebben vanmiddag weer een gesprek op school met de juf. (ook dat nog...)
Alle reacties Link kopieren
Selectia, vanmorgen 62.1 kg

Verder geen tijd om echt mee te schrijven helaas, maar ik doe nog steeds khb en dat werkt voor mij goed.
Afgelopen week wel een paar dagen weg voor werk/prive en toen heb ik het minder goed volgehouden.
Ik verval dan ook weer in ‘snoepgedrag’ tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
Alaaf! :-D Ik geef even snel mijn gewicht door. Dat was gisteren 74 kg. Dus -0.4 Sporten gaat nog steeds heerlijk. Eten gaat mwah....

Polkadot, doe voorzichtig aan. Fijn dat je waarschijnlijk snel met therapie kan beginnen.

Maureen, wat schrikken weer met je dochter.

De rest kan ik nu op mijn telefoon niet lezen en dat reageert lastig...

Fijne dag allemaal!
Polkadot ben je niet te vroeg weer aan het werk gegaan? Als ik het zo lees bekruipt me toch een beetje dat gevoel. Pas wel goed op jezelf he meis? Te lang thuiszitten is lastig ja, mar te vroeg beginnen is ook niet goed. Wel fijn dat je al snel met de therapie kan beginnen. En dank je wel voor je felicitatie!
Hoe ging het gesrek met de juf?

Maureen ja het taartje was lekker en gelukkig hebben de collega's ook bijna alle vlaai opgegeten hahaha,
Wat enorm eng van je dochter meis.... Sterkte nogmaals,. Snap heel goed dat je nu ook tegen dat weekend op ziet, Ik heb hier gisteravond ook slecht gegeten, een roti, maar nu vandaag weer in het gareel.

Suikerbroodje, Alaaf! Hahahaha. Toch n mooi minnetje zus! Hier is het ook mwah deze dagen mar goed als ik maar onder die 76 kom haha.

Selectia je bent geupdate. Je wilt wel mee blijven doen toch?

Hier gisteren dus getrakteerd op het werk en in de avond een roti gegeten, Dat was dus gelijk mijn cheatdag deze week haha. Vandaag weer sporten.

Zet hem op allemaal!
Hoi allemaal

Gisteren curettage gehad onder volledige verdoving. Maandag had ik nog eens bloedafname en HCG was alweer gestegen tot 77500. Echt bizar, want voelde me totaal niet zwanger ofzo.

Ze hebben veel weefsel weggehaald, dokter heeft een groot vermoeden dat het een mola is. Onderzoek moet nu uitwijzen of het een complete of partiële mola is. De curettage is heel goed meegevallen. Heb niet echt pijn, beetje een trekkende buik, ook bloedverlies is minimaal, maar dat kan nog wat meer worden heb ik vernomen.

Nu starten de wekelijkse doktersbezoeken met veel bloedafnames, echo's... Mijn hcg zou nu rustig aan moeten dalen. Wanneer het niet daalt of zelfs begint te stijgen, dan is het weefsel opnieuw aan het groeien en moet ik injecties krijgen. Is een beetje te vergelijken met chemo. Ik hoop dat ons dit gespaard blijft. Als ik bijna op 0 zit, moet ik dan wellicht nog maandelijks bloedprikken. Duidelijk is wel dat onze kinderwens voor enige tijd de koelkast in moet. Nu eerst zelf gezond worden.

Ik volg half mee, ik heb nog niet alles kunnen lezen dames, ben nog erg moe en onder de indruk van de gebeurtenissen!
Wat een heftig verhaal sanseveria!! Enorm verdrietig dit voor je zeg en he zal zeker wat anders aan je hoofd hebben. Hopelijk geen injecties straks en snel weer gezond en op de been!

Hier vanmorgen 76.5 Eindelijk weer eens een 6 na de 7 ipv een 7 of 8 zoals de afgelopen maanden. Het zegt nog niet veel natuurlijk na 4 dagen, maar het is een begin.
Of het maandag ook nog zo is weet ik niet. Vrijdag uiteten en zaterdag en zondag een kinderverjaardag met natuurlijk taart......hoe doen jullie dat? Ik wil niet lijnen of dieeten, maar anders gaan leven. Dus structureel meer sporten en gezonder eten en drinken. Maar ik wil wel gewoon bij een verjaardag iets lekkers eten. Of ontzeggen jullie jezelf dit zoveel mogelijk tot je op je streefgewicht zit?
Sneeuwwitje, ziet er goed uit.
Ja, uiteten is niet makkelijk, het is toch altijd keuzes maken. Of een gezond hoofdgerecht en dan een lekker dessertje, of doorheen de dag gezondere keuzes maken dat je dan kunt genieten van een stukje taart op een feestje.

Ik kan me niet alles ontzeggen hoor! Gewoon of of en niet langer en en.

Hier eerste dag met een ietwat gezonder eetritme. Afgelopen tijd toch ongezond gegeten en woog deze ochtend toch een stuk meer, maar krijg ook de indruk dat ik veel vocht ophoud en ik heb nog wat last van obstipatie. Maar ik wil het gezond eten toch opnieuw oppikken!

Als we toch zeker een half jaar moeten wachten, dan kan ik maar beter knallen en verder afvallen!

Ik zal maar weer eens een eetlijstje plaatsen als extra stok achter de deur:
O: volkoren cornflakes met Griekse yoghurt en een peer
L: toast van speltbrood met avocado, hummus en wat kerstomaatjes
T: koffie met plakje zelfgemaakte appelcake
D: eenpansgerecht met broccoli, aardappeltjes, worteltjes en kippenworst
T: kiwi

Koolhydraatvrij eten heb ik nu even geen zin meer in! Zolang ik niet te veel snaai vind ik het goed. Ik probeer opnieuw alles in te brengen op Myfitnesspal!

Zet hem op dames!
Zo hier ben ik ook weer even ladies.

Wat heftig allemaal om te lezen Sanseveria, Hoe lang moet je nu op de uitslag van het onderzoek wachten? En hoe gaat het nu met je na de curettage? Laten we hopen dat je HCG daalt en die injecties niet nodig zijn, Wat een verschrikkelijk begin van jouw/jullie jaar meis :hug: . Heel veel sterkte nogmaals met dit alles te verwerken en de draad weer op te pakken,

Zet hem op ook weer meis, het is ook niet raar dat je met zulke heftige dingen even de teugels wat hebt laten gaan, hoef je jezelf ook niet kwalijk te nemen. Gewoon vanaf nu weer knallen, je kan het. :cheer:

Sneeuwwitje netjes hoor! Wel pittig eetweekend voor de boeg dus, Ben ook erg benieuwd, IK ontzeg mezelf ook niet alles bij een verjaardag of traktatie op het werk, maar spreek met mezelf af dat ik bijvoorbeeld bij taart en hapjes/ zoutjes of taart of een paar hapjes neem. Dus niet en-en maar of het 1 of het ander. Wat Sanseveria ook zegt.
Als het een overdaad aan kaas / bitterballen / weet ik wat allemaal is spreek ik af dat ik bijvoorbeeld maximaal 3 dingen neem. Dus of 3 bitterballen of 3 kaasblokjes en verder niet, Dan doe je toch n beetje mee maar met mate, En ik drink dan max 1 glas wijn, En meestal eet ik dan voor of na een verjaardag ook diezelfde dag wat minder en zo hou ik het een beetje binnen de perken. Van taart kan je ook altijd een klein stukje zelf afsnijden.

Met uit eten doe ik dan meestal of voor en hoofd, of hoofd en na maar niet alle 3.
Dat zijn n beetje de dingen die ik zelf doe.

Hier: ik hoop dat ik maandag de 10 kilo kan aantikken maar ik weet het nog niet zeker omdat ik ook ongesteld ga worden. Dus kan ook n week later zijn maar goed we gaan het wel zien.
Het gaat qua eten wel goed alleen nu qua sporten even iets minder want had wat last van mijn enkel. Maar dat lijkt weer beter nu,

Gisteren wel n schijtdag op het werk, collega van mij doet haar werk niet zorgvuldig (ze krijgt een andere rol en voelt zich blijkbaar niet verantwoordelijk meer) en daar had ik in mijn werk veel last van, Ze hadin n word doc van een paar 100 pagina's wijzigingen aangebracht en die wijzigingen heb ik dus nodig voor mijn werk. Maar ze had ze dus niet gemarkeerd ofzo, ook geen opmerkingen erbij. En dan ook nog de wijzigingen op meerdere wijzes geschreven dus op trefwoord zoeken was ook niet mogelijk. Ik moest dus dat gehele *** document doorlezen om te kijken waar alle wijzigingen stonden..... ECHT..... Je zou sommige mensen toch (6) .

Maar ok.....

Fijn weekend vast allemaal!!! En ben benieuwd maandag!
Ladies ik sla komende maandag voor het eerst in maanden een keertje over, Ben zwaar ongesteld geworden gisteren en toen ik vanochtend even ging kijken zat er een ruime kilo bij aan vocht.

Gewicht maandag zal dus niet reëel zijn, Wat enorm frustrerend, zo dichtbij die <10 kilo en dan vet ongesteld worden. Het is er dan de week erna wel weer af, al dat vocht, maar toch...... Ik wil zo graag die 10 kilo kwijt zijn....

Fijn weekend allemaal!

(jullie ook last trouwens van 1 of andere gateway error?)
Alle reacties Link kopieren
@Hamaika , even weer balen voor jou dus!! Frustrerend zo’n collega....grrrr kun je dit niet met haar bespreken of is dat lastig? Ik kan me helemaal voorstellen dat je je daaraan irriteert! En dan ook nog die ongesteldheid...terwijl je juist zo positief was moet je toch nog even geduld hebben...ik kan erover meepraten, rustig aan!
@Sanseveria, pfff nog een lange weg te gaan dus...neem de tijd voor jezelf en probeer af en toe iets leuks in te plannen al is het maar als afleiding, sterkte de komende tijd!
@Sneeuwwitje, ik ben op dit moment even geen goed voorbeeld, maar ik probeer in geval van verjaardagen van te voren met mezelf af te spreken wat ik ga nemen. Wordt er veel gesnoept, hapjes enzo dan probeer ik een maaltijd over te slaan en de snacks als maaltijd te zien (moet dan niet te vaak gebeuren)

Hier is het qua afvallen helemaal mis. Gek hè, weken ging het perfect zonder veel moeite, ik voelde me ook goed en nu krijg ik het niet voor elkaar. Het is mij helemaal duidelijk, het komt door stress. Mijn dochter heeft iedere dag een sterk versnelde hartslag en moet dan een pilletje nemen, maar ze zegt het vaak niet waardoor ik weer het gevoel heb dat ik op haar moet letten. Gisteren ging ze sporten en ging ik dus mee om haar in de gaten te houden, niet fijn voor haar èn voor mij. As dinsdag gaan we naar de cardioloog, hopelijk krijgen we dan meer info en worden we gerustgesteld...
Ik heb dus even helemaal geen zin in gezond eten, maar ik wil het vanaf maandag weer echt gaan oppakken. Krijg ook morgen 20 man te eten en volgend weekend gaan we lang weekend weg met ook veel eten. Kortom: even een dip, maar ik geef op de lange termijn niet op! Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
@Polkadot, vergeet nog te vragen: hoe is het gesprek op school gegaan? Schieten jullie er wat mee op? Heb je het idee dat je zoon nog steeds gepest wordt?
Zo !! Eerst even goed nieuws te melden! SINDS GISTEREN HEB IK WEER EEN CREDITCARD !!!!!!

Eigenlijk ook niet te geloven he? Ik had nu natuurlijk bij dienstverband 'Vast' ingevuld. Ging er ook vanuit dat ik na dat gedoe in november met 'tijdelijk' nu wel iets moest overleggen aan bewijs. Maar nee, je vult Vast in en het is gelijk OK. Best bizar. toch.... Maar goed, ik verbaas me niet verder, ik heb hem weer en daar ben ik erg blij mee. Heb ook gewoon mijn oude ICS klantnummer teruggekregen dus ook wel fijn. Alleen wel n ander kaartnummer dan toen.
Prepaid ding heb ik dus opgezegd haha.

Verder sla ik dus morgen over, zit midden in hevige menstruatie. Voel me opgeblazen, veel buikpijn, dus sporten lukt ook niet erg. Deze week dus maar ff overslaan.

Ik heb wel beetje moeilijke dagen, komende dinsdag is het precies een jaar stuk tussen mij en mijn ex. Dan is die hysterische toestand precies een jaar geleden, Toch wel snel gegaan allemaal. Ben erg benieuwd als ik eind april contact met hem zoek wat er uitkomt,

Maureen die collega zit fysiek op een andere locatie dus persoonlijk aanspreken is lastig, dat kan alleen via mail of foon. Uiteindelijk heb ik op een website van de betreffende overheidsinstantie de wijzigingen in een excel gevonden en die gebruik ik nu. Maar echt, als ik zelf ergens wegga dan doe ik altijd tot aan de laatste dag netjes mijn werk. Beetje jammer van haar dat dat teveel moeite blijkt
En ja herkenbaar helaas... Ik ook, ik dacht echt deze week onder die 10 kilo te komen, word ik weer ongesteld....

Bij jou is dus stress waardoor het nu niet loopt zoals je zou willen? Is ook heel begrijpelijk meis. Het is enorm heftig van je dochter, helemaal ook omdat het blijft terugkomen en snap goed dat dat heel naar / eng is. Vervelend dat ze het niet aangeeft, dat vergroot alleen jouw zorgen nog maar. Hopelijk kan de cardioloog dinsdag meer duidelijkheid geven. Vergeef jezelf ook dat het nu even niet gaat zoals jij wilt, het is niet niks en dat je daarvan uit balans bent snap ik goed,. :hug:

En dan vanavond ook nog 20 man te eten..... Sterkte meis.... Dat zal ook wel stress geven maar hopelijk ook wat afleiding.
Goedemorgen ladies. Ik sla dus vandaag over en dat is maar goed ook zag ik vanochtend, Ben in tijden niet zo zwaar ongesteld als nu en heb nog nooit zoveel vocht vastgehouden. Zal wel komen omdat ik richting de overgangsleeftijd ga, Maar echt.... Ik kan niet eens sporten van de buikkramp.

Zet hem op allemaal meiden en ik ga er ook deze week weer tegenaan als de menstruatie over is. Hopelijk plopt al het vocht er dan gelijk uit en heb ik volgende week eindelijk die < 10 kilo.
76.7 vanmorgen dus 0.3 eraf deze week. Best tevreden na het afgelopen weekend. Echt wel opgelet , maar toen bleven we toch maar eten bij die vrienden en werd het pizza. Tja wel hele lekkere gelukkig :P

Deze week gelukkig een nornalere week voor de boeg. Alleen zondag naar de bioscoop met vriendinnen. Verder weinig verleidingen om te snoepen. Dinsdag staat in de ochtend bootcamp en in de avond volleybal op het programma en donderdagavond weer bootcamp. En ik wil ook nog een keer 10km wandelen. Nog ff kijken wanneer dat lukt. Wel lekker dat het straks weer langer licht is. Makkelijker om nog ff de deur uit te gaan voor een wandeling.

Ik weet trouwens niet of ik als ik ongesteld ben echt zwaarder ben. Zo vaak stond ik niet op de weegschaal. Heb er pas sinds kort eentje gekregen.


Fijne week allen!!!
Stomme foutmelding en hierdoor dubbele post.
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg vandaag ook een keer niet, weet zeker dat er weer een plusje is en daar heb ik geen zin in;) vandaag wel weer starten met gezond eten maar aankomend weekend lang weekend weg met veel eten....ga proberen me in te houden.
Hamaika, gefeliciteerd met je creditcard! Ben je nu niet geneigd om meteen iets leuks te bestellen? :)
Ja, die menstruaties ken ik, heb er bloedarmoede van gekregen, ik ben wat ouder dan jij volgens mij en nu word ik nog heel minimaal ongesteld, heerlijk! Kan voor mij niet snel genoeg voorbij zijn, ook mijn migraine gaat nu veel beter. Sterkte morgen, zal vast veel terugdenken worden maar misschien ook fijn dat je nu een jaar verder bent?
Sneeuwwitje, goed bezig met bewegen! Jee, als ik dat allemaal lees word ik al moe hahaha! Heb ik echt respect voor, lukt mij nog niet echt. En weer lekker een minnetje!
Ik ben de week weer positief begonnen, ik hoop jullie ook allemaal, succes!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen 80,2 dat is -0,3. Hoewel ik niet onder die 80 zit toch redelijk tevreden! Hou nu nog wat vocht vast van de etentjes (ja meervoud) van afgelopen weekend dus ik heb er vertrouwen in. Morgen of overmorgen maar es kijken of ik nu eindelijk onder die 80 zit. Aankomende week twee etentjes... we gaan het zien!

Op de rest reageer ik later. Nu vanaf mijn mobiel en dan is het lastig lezen.
Goedemorgen dames,

Ik heb vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. Die gaf87.5 kg aan.
Slechts 0.3 erbij. Ik had eigenlijk meer ingecalculeerd na een paar weekjes minder goed eten (die speculaasjes zijn er vorige week toch aan gegaan... ) dus dit valt me nog mee.

Inmiddels wel weer volledig kha en een nieuwe start (ik lijk alleen maar steeds weer opnieuw te starten de laatste tijd...)

Vorige week heb ik 2x een 2,5/3 uurtjes gewerkt, en deze week ook weer 3x diezelfde uurtjes. Volgende week gaan we (gisteren besloten en vandaag geboekt) even een midweekje weg. Lekker ertussenuit.

Gesprek op school was weer geweest. Wederom nieuwe afspraken gemaakt. Zoon wordt binnenkort geobserveerd door een orthopedagoog op school. Kijken wat er precies gebeurd in de klas, tips voor juf of ons. Etc...
Verder zijn we de weerbaarheidstraining aan het regelen.
We hebben wel het idee dat het pesten momenteel wat minder is, wat fijn is!

Ik heb inmiddels een gesprek gehad met psychotherapeut ivm therapieën. Vrijdag heb ik met een andere therapeut ook een gesprek. Een soort kennismaking voor de schemagroep. Dat gaat snel gebeuren! Ik kijk er gek genoeg naar uit.

Voor de rest ga ik proberen jullie posts ook weer bij te houden, mee te lezen en te reageren :-)
Een fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg deze week niet, ongesteld en dan heeft het helemaal geen zin.
Vorige week wel onder de 77 al gedoken maar dat zal nu niet meer zijn haha
Volgende week weer wegen
Sneeuwwitje oh dan is dat na die pizza nog wel netjes. Fijn dat je ook weer een normale week voor de boeg hebt met zo te zien genoeg beweging.

Maureen jij dus ook n weekje overslaan? Hopelijk kan je voorafgaand aan het weekend vast een beetje balansen. Veel plezier vast al zal het ook wel heftig zijn vanwege alles rond je dochter.
En oh oh oh jaja dat heb ik dus ook gedaan whahaha. Om het te vieren dat ik hem weer heb een jasje gekocht! Zo erg dit hahahaha.
Ik vind het vooral bizar dat het ene jaar geleden is al, waar ik wel blij om ben is dat ik het wel echt allemaal helemaal verwerkt heb. Ik ben erg benieuwd hoe hij eind april gaat reageren als ik hem contact, ik heb echt geen idee...

Zwaantje netjes ook en onder de 80 gaat jou gewoon lukken meis.

Polkadot dat valt zeker mee na jouw moeilijke weken. En dus weer goed herpakt lees ik. Komt vast weer goed. Midweekje weg heb je echt verdiend meis, alvast veel plezier. Fijn ook dat er nu serieuze aandacht is voor je zoontje en dat het pesten ook minder lijkt te worden. Die weerbaarheidstraining kan sowieso nooit kwaad. Ook goed te lezen dat je vrijdag al zelf naar jouw kennismakingssessie kan. Dan heb je ook het gevoel dat het in gang is. Goed bezig.

Jua jij slaat dus over om dezelfde reden als ik. Sterkte ook!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik zat vanmorgen op 85,2 / +0,4 dus. Maar zit midden in een verhuizing, dus veel te doen en onregelmatig eten. Als het goed is ben ik volgend weekend over!

Zal daarna ook de rest weer bijlezen.
Sans sterkte met de verhuizing meis. Altijd van die lekkere stress activiteiten, verhuizen etc. Maar dan pak je ook wel beweging mee.

Sterkte!
Hamaika, dankjewel! Het voelt wat minder zwaar allemaal, emotioneel gezien dan. Ik ben nog steeds erg moe, maar wat minder emo dus. Alhoewel, ik moet wel zeggen, zodra ik ook maar iets teveel lijk te doen ik daarna wel de rekening ervan krijg. Dan ben ik dus wel emotioneler en ook sneller geïrriteerd/kortaf.
Dus grenzen herkennen/bewaken is heel belangrijk.

IK ben nu echt behoorlijk gammel omdat ik gisterenavond bootcamp heb gedaan. Ik was daarin denk ik iets te enthousiast. Maar leuk was het wel.
Nu even een paar uurtjes werken en dan vanmiddag weer rustig aan.

Sans, veel succes met verhuizen. Dat is altijd lastig om dan toch je balans te bewaren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven