Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met een bmi van 30+

16-11-2016 11:06 771 berichten
Topic voor afvallen bij een hoge bmi.

Dit topic is niet bedoelt voor de 'slanke' formummers die voor de feestdagen 3kg kwijt moeten maar voor de forummers die echt naar een gezonde bmi willen, dus serieus wat kilo's moeten verliezen.

Ik zal later deze tekst wijzigen en een tabel maken als er meer mensen mee willen doen.

Wil je mee doen? Vul deze dan even in:

Nickname:

Leeftijd:

Startgewicht:

Streefgewicht:

Methode van afvallen:

afvallen naar een gezond gewicht Nicknameleeftijd methodestartgewichtstreefgewichthuidige gewichtafgevallendatum gewichtSaartje00740EGA1107588,8-21,217/4paper-clip41>bewegen, bewust eten95,17376,6-18,510/4Hollandstheemutsje42minder eten, meer bewegen11085100-1010/4janneketanneketoverheks37gezond eten,weight care98,88589,2-9,613/40401201624dieet, bewegen122107111,5-8,518/4Beelicious33dieet + bewegen98,48090,7-7,717/4Elf_22eetmeter786071-727/3LL0915l26gezond eten847079,3-4,73/4Badlands33>bewegen, gezond eten10693103,3-2,76/3Indie47bewegen82<7081,0-110/4Cootjecatootjegezond eten, meer bewegen898088,4-0,427/3DKB2223gezond eten, kcal tellen, sportschool110100108,5-1,518/4Mepi23meer bewegen, minder snaaien11480114-17/4een maand niet gereageerd:3 aprilaardbeitje89?leest mee???-7,529/1Ma-de-lief-ke40kcal tellen927290-2,413/2puss in bootz455:2878086,6-1,416/2Rozediamant20gezonder eten, meer bewegen107,985106,4-1,520/2boannan42 kcal tellen90,77087,3-3,4the_healthy24sporten en opletten91,37087,2-4,120/2ranma24>bewegen, gezond eten kcal tellen105,288100,7-4,513/1Watermeloenn22gezond eten, niet snaaien, bewegen116,275109,7-7,330/1

*sta je er nog niet bij? Dan heb ik nog geen tijd gehad om je erbij te zetten. Komt goed!

let op! Maandag = weegdag. Zet in je post je huidige gewicht en hoeveel je in totaal bent afgevallen en dat zet ik je erbij in de tabel!
Te bestellen in de Kakhiel webshop

Als ik snaaitrek heb neem ik zo'n pakje van die Lu crackertjes, die heb je in verschillende smaken. Lekker zoutig maar vrij weinig calorien ik dacht iets van 120 in een pakje. Daarna heb ik geen zin meer in wat anders of ik neem wat Japanse mix.

Moeilijk he, ik sta er nog steeds versteld van dat ik het nog steeds zo goed vol hou deze nieuwe eetgewoonten. Ik heb me ook voorgenomen om met Kerst gewoon matig te eten in plaats van mezelf helemaal vol te proppen met rollade en gourmet.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin eigenlijk aan mijn weegschaal te twijfelen, maar als ik uit ga van het getal dat er vanochtend op stond ben ik in totaal nu 6.1 kilo afgevallen. Heel erg blij mee! D'r is wel een nieuwe weegschaal onderweg omdat ik me eraan ergerde dat ie binnen een minuut heel veel verschilde, maar over het algemeen leek er steeds een beetje af dus leek het wel ongeveer te kloppen. Ben benieuwd wat de nieuwe weegschaal zegt. Ik ben er in ieder geval heel blij mee! =D
Is het goed als ik 1 keer per maand mijn gewicht doorgeeft? Ik ga namelijk elke maand naar de diëtiste en daar weeg ik me. Dat houdt het voor mij overzichtelijk...

Gewicht nu is 120.1 kilo, dus totaal 1.9 kilo afgevallen
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Gisteren en vandaag zijn niet zo goed verlopen. Niet heel dramatisch, maar wel over m'n calorieëndoel heen. Morgen weer opnieuw proberen. Het moet dit keer gewoon lukken!
quote:Drackie schreef op 17 december 2016 @ 17:51:

Gisteren en vandaag zijn niet zo goed verlopen. Niet heel dramatisch, maar wel over m'n calorieëndoel heen. Morgen weer opnieuw proberen. Het moet dit keer gewoon lukken!Kijk! Dat is een goede positieve houding! Goed bezig!
Ik ben bar weinig gemotiveerd. Ik hang ook van de feestjes, borrels en etentjes aan elkaar lijkt het
Even snel m'n gewicht: 82 kilo, dus -2 kilo totaal.

Happy
80 kg rond vanmorgen, in totaal dus 15,1 kg afgevallen

Yes, mijn doelstelling voor 2016 gehaald nog net op de valreep
Ik zie dat mijn gewicht niet bijgwerkt is. Is niet erg .

Wel afgevallen deze week maar niet spectaculair. Ik denk dat ik me 1 januari weer meld.

Laten we het maar op hetzelfde houden, dus niet aangekomen, niet afgevallen.
Vanochtend 90,6.

Dus -8,2 totaal.

Ik kruip omlaag voor mijn gevoel... Maar goed, langzaam maar zeker nader ik de 8 ipv de 9 en daar ben ik erg blij mee.

Ik hoop voor 2017 nog onder de 90 te raken en blijven. (zal niet meevallen met kerst). Morgen het eerste kerstontbijt op de peuterspeelzaal

Goed bezig Paper Clip!!
Pfff nou het gaat weer lekker hier. Ik blijf proberen maar het is niet makkelijk. Wel een goed resultaat deze week, te danken aan die paar dagen die wel heel goed gingen.

Begingewicht: 91,5 kg (oorspronkelijke begingewicht klopte niet, dus als je dat wil aanpassen, heel graag)

Gewicht nu: 90,2 kg

Afgevallen: 1,3 kg
Thanks Heks met de lange naam

Jij gaat ook lekker toch ! Ik hoop voor eind juli er nog 7 af te toveren en dan ben ik net voor de zomervakantie op mijn streefgewicht. Het gaat bij mij ook niet snel meer, het is echt onsjes werk maar er gaat nog steeds wat af ipv erbij.

Mooi Drackie, het begin is
Heb vandaag de dietiste maar gemaild, het lukt niet alleen..
Hier hebben we het afgelopen weekend al kerst gevierd, heb voor mijn gevoel veel te veel gegeten. Gelukkig niet aangekomen, helaas ook niets afgevallen.

Goed gedaan paperclip! Dat is iets om trots op te zijn! Enne, onsjeswerk herken ik ook goed

@ LL0915 Goed bezig!

@ Drackie je bent goed bezig! Hier hangt het ook aan elkaar van goede en slechte dagen. Zolang er meer goede dan slechte dagen zijn, is voor mij de week geslaagd.

@ Janneketanneketoverheks kruipend lukt ook!

Iedereen alvast een heel fijne kerst gewenst
quote:beelicious schreef op 19 december 2016 @ 17:26:

Heb vandaag de dietiste maar gemaild, het lukt niet alleen..Stoer van je! Ik hoop dat je daar wat aan gaat hebben!
Ik woog vandaag 105,3. Dat is 0,7 er af sinds ik mee doe, maar het is ook de eerste keer dat ik het doorgeef.

Volgens mij komt het meer doordat ik griep heb dat ik ben afgevallen.

Ik heb altijd heel veel gewichtsschommelingen met mijn menstruatiecyclus, super irritant.
Keep Thrashing
Goed van je Bee, ze kan je vast helpen.

Ik heb ook enorm last van gewichtsschommelingen tijdens mijn eisprong (voel ik altijd heel duidelijk) en net voor mijn menstruatie.

Kan echt soms wel 1,5 kg schelen. Misschien zit ik in de pre-overgang ofzo want een jaar geleden had ik dat helemaal niet.
quote:beelicious schreef op 19 december 2016 @ 17:26:

Heb vandaag de dietiste maar gemaild, het lukt niet alleen..

Heel goed!

Ik ga morgen wegen maar vrees dat ik er iets bijgevonden heb de laatste 2 weken
quote:paper-clip schreef op 19 december 2016 @ 10:03:

80 kg rond vanmorgen, in totaal dus 15,1 kg afgevallen

Yes, mijn doelstelling voor 2016 gehaald nog net op de valreep
quote:paper-clip schreef op 19 december 2016 @ 19:33:

Goed van je Bee, ze kan je vast helpen.

Ik heb ook enorm last van gewichtsschommelingen tijdens mijn eisprong (voel ik altijd heel duidelijk) en net voor mijn menstruatie.

Kan echt soms wel 1,5 kg schelen. Misschien zit ik in de pre-overgang ofzo want een jaar geleden had ik dat helemaal niet.Dat is opbeurend ben vandaag plotseling door de pil heen ongesteld geworden... misschien daarom de 95.8
Ik baal er echt van, vorige week had ik mijn eisprong en een dag of 2 ervoor gaat mijn gewicht omhoog tot zeker 2 dagen erna.

Daarom weeg ik me ook bijna elke dag, ik weet gewoon dat het vocht is maar ik kan er knap chagrijnig van worden als ik mijn gewicht omhoog in plaats van omlaag zie gaan.

Nu is het weer normaal, vanmorgen zelfs 79,8 ik kan me niet heugen dat ik onder de 80 heb gewogen.

Nog 1,5 week en dan gaat het weer omhoog voor mijn menstruatie
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 19 december 2016 @ 20:12:

[...]

Heel goed!

Ik ga morgen wegen maar vrees dat ik er iets bijgevonden heb de laatste 2 weken Ik denk dat ik wel weet wat jij hebt gevonden de laatste 2 weken
Loop een beetje achter met mijn gewicht doorgeven, had te veel aan mijn hoofd en dacht daardoor pas in de loop van de dag vaak pas aan het wegen.

Maar goed vanmorgen vroeg een helder moment en de weegschaal wees 89,6 aan. In totaal nu 2,3 kg kwijt. Gaat niet hard maar alle beetjes helpen zullen we maar denken
85,8 Ik heb er dus inderdaad een beetje bijgevonden maar niet zo veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven