Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
het is niet helemaal handig (en de stekker van de accu gaat net niet) maar dit is wel superlekker!! Laptop in de zon!!!
Klink zwaar goed MdK! Geniet ervan!

Hm, ik zit wel zwaar jullie topic te vervuilen zeg, schaam...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Door de combi zon in het scherm en zonnebril kan ik de foto niet zo lekker bewonderen Olijf, maar ik geloof je op je woord!
He, superleuk Olijfje!! Goedgekeurd!
en je dacht dat wijzelf dat niet doen? Hoeveel dacht je dat wij het nog over afvallen hadden?
quote:Vinyl schreef op 24 april 2009 @ 16:08:

He, superleuk Olijfje!! Goedgekeurd!

Pfieuw... (veegt voorhoofd af)

Haha MdK, ik lees hier af en toe mee (omdat jullie zo'n gezellig topic hebben) en breek vandaag dus even heul brutaal in.. Ik snap alleen niet wat die waterfiets hier doet???
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wist je niet dat onze eerste groepsdate waterfietsen was? Is de schuld van Tientje en Kikker, die wilden dat graag. Maar was echt superleuk, ondanks dat Erwt maandenlang niet doorhad dat we écht elkaar gingen ontmoeten en écht gingen waterfietsen.
ZEVEN uur geen berichten hier! Is iedereen ontploft?
Haha, we hebben steeds meer meelezers die uit de anonimiteit treden: leuk!

Ben benieuwd hoe de bruiloften van respectievelijk PodE (en Olijfje) en Drift zijn geweest. Aan de outfits heeft het niet gelegen in ieder geval

Hier een uitermate spannend dagje achter de rug. Neefje is geopereerd maar wat nooit gebeurt, gebeurde wel bij hem: de wond bleef bloeden. Dus as I write ligt het manneke wederom op de ok-tafel. En het zal niet zijn laatste operatie zijn... Over twee weken wordt hij aan zijn hart geopereerd. Zus is reuze sterk en stoer, maar wat hebben we soms moeilijke momenten! Zo'n klein breekbaar mannetje met sonde en enorm infuus, dan breekt je hart hoor.

Dus ben klein beetje verdrietig. Nou ja, ga zo maar slapen, morgen weer een dag.

Overigens heb ik echt megazere voeten: ik besloot vanochtend een jurkje aan te trekken met hoge hakken. Zolang ik maar blijf lopen gaat het prima, maar als ik stilsta.... AUW! En laat ik nu een werkfeestje achter de rug hebben waarin nogal wat formele speeches werden afgestoken en iedereen bleef staan... Dus Tien ook. Maar nu heb ik toch echt Heel Zere Voeten. Zoals mijn wijze oma al zei: wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Ik troost me dan maar met de gedachte dat die pijn dan toch ergens goed voor is

Ik ga mijn moeie lijf inclusief geteisterde voeten te ruste leggen. Slaap lekker!
Ik was er dus wel he
Heel veel liefs voor Kleine Neef en sterkte met de pootjes!

Slaap lekker!

/ en mocht je niet kunnen pitten heb ik een eigen nachtbrakerstopic
Niet ontploft dus. Dat is ook wat waard.
Ik ook niet ontploft!

Dikke knuffel voor Tien en d'r zus en d'r neefje, wat naar allemaal...

Zo, aangezien Age het niet deed, heb ik me gister maar in haar plaats even schandelijk misdragen in een bepaalde kroeg. Was leuk. En vanochtend wel weer op de minuut op tijd in het theater aanwezig, terwijl ik vergeten was mijn wekker te zetten. Vond ik na 6 uur slaap en een x aantal bier wel een prestatie van mezelf, precies op tijd wakker worden. Ik was trouwens danig onder de indruk van Ages bakfietscapaciteiten na 4 (oho ) wijn. En nu ben ik heel moe, dus ik duik erin. Tot later, hoop dat jullie allemaal leuke dagen en feestjes enzo hebben gehad!
Jee meis, wat moeilijk van je neefje!

Heel dikke knuffel voor jou en je zus.

Wat zullen jullie machteloos staan, je wil zo graag wat doen denk ik, en je kunt niks anders dan afwachten...

Moeilijk...

Goeiemorgen

Is het al weer wat beter met Tiens neefje? En uiteraard Tientje Zus en Zwaag die het vast heel zwaar hebben?

Zijn Erwt en Drift al weer bijgetrokken van de bruiloften

Moos en Age uitgeSD-'t?

Floor uit meelezerstand

En kikker hoe ist met Kikkerman, wanneer zie je hem weer?

Hier zo douchen, studeren. Hoop dat het straks ook nog zulk mooi weer is dan ga ik op de fiets naar de Specsavers een durp verderop, brilletje zit even niet zo lekker dus daar moet even iemand aan peuteren.

Ook goede weegschaalberichten ik woog vanmorgen 71.2!! Straks dus ook nog een rondje sportschool want dat *insert amazing-mike tell-sell stem* Werkt Echt!!
Hmmm.. jij ook al studeren, het is hier veel te mooi weer...

Ik wil naar buiten, maar dan zie ik niks op mijn laptoppie

Helaas!

Ben erg benieuwd naar de bruiloftsverhalen en natuurlijk naar een overall verslag van SD!

Kikkerman (wat een idiote naam, haha) zou gisteren komen. HIj belde dat zijn auto stuk was. Vandaag is deze klaar. Dus hij zou eerst even met collega's een terrasje pakken en dan zou ik hem oppikken. Maar collega werd niet goed, dus hij heeft de hele avond in het ziekenhuis gezeten met collega.

Dus geen date gisteren.

Maar we hebben net even gebeld, en nu komt ie dinsdagavond weer. Heb er nu al zin in!

Ben verder ook benieuwd hoe het met Tien haar neefje gaat en hoe de operatie is gegaan
Ja het studeren Moet Echt, dus dat is naar. Kikkerman niet, mmm ik denk er nog even over, ga nu douchen dus zal er mijn heldere douchemoment aan besteden

Jammer zeg dat je date gister niet door ging, gaat het al wel weer beter met de collega?
Nou ja, ik zat al te denken aan Mr. Piggy, maar dat maakt het ook niet beter he?

Die collega is helemaal onderzocht, maar ze hebben niks gevonden. Wel griezelig he?
Zo mijn helderste douche-ingeving is Mister Kikker, dat allitereert wel lekker. Andere ideeen

Groene Gast

KikkerVriend

VinylVriend

Wel griezelig van die collega idd.! Hopen dat het iets eenmaligs was!

Erwtje meldt zich!

Tien, jeetje... gaat dus nog niet goed met je neefje, bah

Hoop dat deze operatie goed verloopt. Wat zullen jullie je ongerust maken.

MdK, wauw jij valt echt goed af!

Kikkertje, leuk dat KikkerMan ( ) dinsdag komt

Zie dat Olijf hier haar eigen jurkje geplakt heeft, en jawel: jurkje met Olijf erin zag er hartstikke leuk en lenteachtig uit!

Bruiloft was leuk! Wel een lááánge dag, en als vriendin-van-de-ceremoniemeester-die-de-rest-eigenlijk-niet-zó-goed-kent voelde ik me af en toe een klein beetje uit de toon vallen als daggast, maar verder was 't heel okee. 's Avonds nog wel lekker gedanst en op mijn nieuwe-schoenen-met-best-wel-hakken levert dat echt enórm Zere Voeten op kan ik jullie melden

Aan het einde van de avond strompelde ik zo ongeveer naar de auto .

Nu lekker uitgeslapen en net ontbeten. Tis hier mooi weer! Straks even een paar boodschapjes doen en dan nog op een veldje bij 't water onze nieuwe tent opzetten!
Peas on earth!
Watwasser met collega dan Vinyl? dat stukje mis ik even geloof ik.

Ik heb me trouwens best keurig gedragen voor een bruiloft. Hele dag:

- ontbijt: kwark

- lunch: twee krentenbollen

- tussendoor: bruidstaart + klein glaasje champagne

- diner: (niet zo heel lekker) frietjes, aardappeltjes, stukje zalm, sperziebonen, salade, paar stukjes kip, half glas wijn (ook niet zo lekker), dessert (klein stukje bavarois, 1 soesje, aardbeien, stukje spekkoek)

- 's avonds: nóg een stukje taart (wel slecht ), paar keer klein kaasstengeltje.
Peas on earth!
Klinkt als toch wel een leuke dag Erwt!

Qua afvallen valt wel mee hoor, kijk maar eens naar het lijstje bovenaan! Ik zit nu op 4 kilo afvallen (heb nooit de moeite genomen om startgewicht tot achter de komma nauwkeurig te laten noteren maar dat was 75,2 dus precies 4 nu)

Volgens mij heb jij zelfs met tijdelijke schommel omhoog er meer af. Viel het ook een beetje mee met eten Erwt of moest je heel veel bruidstaart eten?
Zie lijstje MdK

Twee keer bruidstaart dus, maar wel in redelijke puntjes. Denk dat ik één taartje er toch wel afgedanst heb

Hoewel bruiloft allemaal prima en leuk was, weten Xan en ik wel heel goed wat we níet willen op een bruiloft nu (als in: recepties, formele toestanden, feest in een zaal met allemaal lange tafels en stoelen, heel veel en heel duur, sjiek maar niet zulk lekker eten, etc). Xan en Erwt nu in fase: als we ooit trouwen, lekker op maandagochtend in een leuk jurkje en een gezellige bbq ofzo

Ik vind 4 kilo afvallen heel goed! Ik ben met 79 kilo nu 5,7 kilo afgevallen, maar volgens mij ook (aanvankelijk ) iets fanatieker dan jij. Dus vier kilo vind ik heel goed!
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 april 2009 @ 11:42:

Zo mijn helderste douche-ingeving is Mister Kikker, dat allitereert wel lekker. Andere ideeen

Groene Gast

KikkerVriend

VinylVriend

Wel griezelig van die collega idd.! Hopen dat het iets eenmaligs was!Groene Gast! Hahahahahahahaha!
Wat leuk Erwtje, klinkt als een gezellige dag!

(al houd ik ook niet zo van het opgeprikte, mocht ik ooit trouwen, dan ook liever een beetje losjes...)

Enne collega... Nou, J zou gisteren komen, maar zijn collega werd onwel op het terras. Dus hij heeft de halve avond in het ziekenhuis gezeten...

Maar goed, dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansen (en ik neem mooi vrij woensdag, lekker lang samen wakker worden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven