Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ah ja, het ís ook leuk. Maak ook enorm veel 'vrienden' en heb super leuke collega's. Over collega's gesproken: ik heb Moos zojuist achtergelaten in de kroeg, en ben zelf door gebakfietst naar huis. Ging heel goed, zelfs in aangeschoten toestand. Euh Moos... Ik zei dat ik er 2 had gehad, maar bij nader inzien zijn het er 4 Ging ik toch wel erg goed tussen de paaltjes door met de bakfiets!

Ik ga slapen, doeg!!

even snelle zwaai van een erg uithuizige Tien! Ik ben amper thuis deze week, geloof ik...

Nu ga ik naar mijn werk (heb mezelf een uurtje uitslapen kado gedaan, heerlijk!) en daarna naar een werkgerelateerd feestje. Heb er nu al zin in, NOT!

Nou ja, laatste dagje voor het weekend. Als het goed is wordt neefje vandaag geopereerd, dus het wordt wel een spannend dagje. Werkse allemaal en PodE en Drift, veel plezier vandaag!
Goedemorgen!!

Spannende dag voor je neefje Tien, ik zal aan jullie denken!

Zo, hier een vrije dag, al ga ik om 11 uur wel even naar het werk ivm een bijeenkomst over de fusieplannen.

Gisteren nog even bij mijn ouders geweest. Mijn moeder gaat zondag naar Oeganda. Denk dat ik haar zondag wel ga uitzwaaien, maar toch leuk om zo nog even bij te kletsen. (zondag 8 uur 's morgens al op Schiphol, dus of ik dan veel klets?)

Jullie leuke weekendplannen?

Spannende dag Tien. 'k Ga voor neefje duimen dat 't allemaal goed gaat!

Vinyl, gezellig om nog even bijgekletst te hebben met je moeder. Voor hoe lang gaat ze naar Oeganda? Wat gaat ze daar doen?

Age, 't klinkt heel gezellig, zo aangeschoten bakfietsend door de stad

Hier al volop drukte. Niet door mij (zie mij relaxt forummen ), maar door Xan die al geschoren is, gestreken heeft, ontbeten heeft en nu onder de douche staat. Hij moet zo weg, richting bruidegom en dan begint zijn dag al. Arme man . Ben stiekum best een beetje blij dat ik pas later hoef. Ik word rond 12.15 opgepikt door familie van bruidspaar en dan gaan we op pad. Het is écht goed weer voor m'n feestjurkje en das mooi. Ik ga er straks even een foto van maken
Peas on earth!
O leuk Erwt, ben echt benieuwd hoe hij staat!

En wat lekker om de dag wat relaxter te kunnen beginnen!

Is het bij jullie in de buurt?

Mijn moeder gaat met een organisatie mee die waterfilters plaatst. Ze gaan 2 weken, en dan zelf ook waterfilters plaatsen in dorpen. Ook gaan ze schoenendozen van actie schoenendoos uitdelen in weeshuizen. (die schoenendozen die op scholen door kinderen worden gevuld).

Wel knap, want mijn moeder is niet zo'n held, is het liefst veilig dicht bij huis en dicht bij mijn pa

Ben echt trots!
Ja, wat stoer van je moeder zeg! Wat goed dat ze zoiets doet!

Ben heel benieuwd hoe ze het daar gaat hebben...

't Is hier wel redelijk in de buurt, 20 minuutjes rijden hier vandaan, dus valt mee. Ik vind het wel lekker dat iemand me even wilde oppikken, want anders werd het een heel gedoe met auto's enzo.

Xan heeft nog een half uur om z'n pak aan te trekken, maar doet nu al een beetje gestresst euh... ik zie een soort van Gezonde Spanning

Ik ga zo nog even boodschapjes doen, nog even was doen en dan douchen, tutten, enzovoorts.
Peas on earth!
Ooohhhh ik moet assistentie bij Het Pak verlenen
Peas on earth!
hihi, hijs jij je vent maar even in pak!

Man in een pak hijsen is geen straf, want het uitzicht daarna is vaak heel fijn!

Hij ziet er goed uit!

alleen een beetje jammer van die tuttige dasspeld, maar okee...
Peas on earth!

Die kan áltijd af!
Peas on earth!
Okee... het weegschaalmoment van vanochtend..... 79,0!

Pfff... dat scheelt gelukkig al wel weer een klein beetje met die 80,1 van dinsdag . Hmmm... vandaag zal wel niet zo'n goeie dag worden, maar daarna weer even gezond door. Net boel kwark, druiven én aardbeien (wauw, een doosje voor 1 euro!) gekocht. Komt vast goed!
Peas on earth!
Ah, ook Super de Boer? Mijn ouders hadden ze gisteren ook, superlekkere aardbeien

Enne... 79 klinkt goed! Je kunt het! (ok vanavond dan misschien niet, maar daarna weer knallen!)
*breekt weer ff in*

Wij gaan vanavond naar feest-van-bruiloft waar Xan en Erwt nu zijn, dus ik ben errrg benieuwd naar Xan-in-pak (heb ik nl. nog nooit gezien)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat grappig en toevallig! Doe je hier verslag?
Ja, is goed! Ik zal uitgebreid vertellen hoe Xan eruit ziet, strak in het pak! En hoe het feestjurkje van Erwt was. Xan en Olijf zijn nl. al jaren bevriend (Xan is door mij op het forum gekomen dus eigenlijk heb ik er indirect voor gezorgd dat hij Erwt hier heeft leren kennen ) en ik ken het bruidspaar dus ook goed. Mijn feestjurkje hangt ook al klaar: zachtgeel met roze blommetjes en een knalroze bolerootje - Olijf is straks dus een blij ei qua outfit!
Joepie, eigenlijk moet je die foto dan ook even posten he?

Nu ben ik nieuwsgierig!
Geduld is een schone zaak Vinyl...

Je krijgt het echt allemaal te horen danwel te zien!!
quote:Olijfje_ schreef op 24 april 2009 @ 15:48:

Geduld is een schone zaak Vinyl...

Je krijgt het echt allemaal te horen danwel te zien!!

Ik wacht geduldig!

Heb binnenkort een bruiloft en vraag me af of ik niet te casual ben, vandaar. Dus ervaringsverhalen zijn altijd welkom!
Aha! Wacht ff, ga ik even mijn jurkje op de foto zetten ok? Monumentje...
Geniet iedereen hier ook zo van het mooie weer? Ik ben net even de markt over geweest en het is heerlijk! Moet eigenlijk zo studeren dus ga eens verzinnen hoe ik dat in het zonnetje kan doen (helaas geen zon in de achtertuin dus het zou nogal en plein publique studeren worden)
Ja, zalig he? Ik moet ook studeren, maar kan me er nu even niet toe zetten. Veel te lekker weer.

Komt morgen wel weer hoor, vanavond eerst gezellig bezoek!

Zondag heb ik ook nog voor de studie, dus.... nu even zon!
eens even kijken of ik de flaptop + kabel door de voordeur krijg!, internetten in de zon.
Ok, dit is dus de Olijvenjurk voor vanaaf:

Hm...zo op het hangertje ziet het er allemaal wat lulligjes uit haha. Als Olijf er in zit, staat het echt heel leuk hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven