Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ook op tv: Terror Jaap (gouden kooi) en Joran van der Sloot die een programma doen, :puke: vraag me af wie er walgelijker is.
Dat lijkt me een onmogelijke keuze MdK, volgens mij zijn ze beiden vreselijk...

Ik ga slapen, morgen weer vroeg dag. Welterusten!
He bah Tientje, wat naar van neefje!

Zo... ik leef nog

Net even Moos van de wasabinootjes verlost. En heb d'r betrapt op het eten van appelkruimeltaart Maar ik mag niks zeggen, want was juist bezig aan de chocoladetaart

Heb het super naar m'n zin, beetje brakjes nu omdat we met een groep collega's nog tot 3:30u in de kroeg hebben gehangen vannacht En we zaten keurig om 10:30u te vergaderen!

Heb vanmiddag wel even een powernap gedaan anders hield ik het niet allemaal vol.

Als het goed is komt Moos er zo aan, we zijn samen weggegaan uit het theater.

Alles goed hier verder?
Goh Age, wat een toeval dat ik jou hier zie

Dat van die appelkruimeltaart is dus Niet Waar, ik stond alleen schoteltjes op elkaar te stapelen zodat ik weer bevallig op mijn eigenste plekje aan de bar kon hangen Zonder alcohol trouwens, dus da's braaf. Minder braaf was de citroen-merengue-cake-plakzooi als lunchtoetje en de drie stukjes baklava als dinertoetje. Naja. Wel braaf gelopen.

Tien sterkte meid. Wat een ellende met zo'n kleine krummel, heel naar echt..

ErWt, stoere pimp-avatar! Vind die van MdK ook wel leuk, maar ook een beetje eng
Ah, dus je was enkel en alleen op de wasabinootjes aan het knabbelen

Zag er echt uit alsof je taart at

Ah ja, dat toetje van gisteren was goddelijk! En van vandaag ook! Lang leve LC! (of niet, want hij mest me vet )

Ik ga slapen, nu wel moe en internet is gekut.

Heb m'n zusje even opdracht gegeven om een hostel te boeken voor Londen... Joehoe, can't wait!!

Welterusten!
Ik ga ook.. (niet naar Londen, naar bed..) Trust!
Even een snelle zwaai. Mocht wat langer blijven liggen vandaag, want even naar huisarts omdat ik een beetje raar eczeem-achtige uitslag boven ogen heb (grmpfff). Daarna naar werk en daar zwaa ik dan even opnieuw en lees ik jullie bij
Peas on earth!
Nou ErWt, wat is dat toch met die ogen van jou? Je was toen uiteindelijk nog wel naar de oogarts geweest, toch, maar ik neem aan dat die niks raars gezien heeft?

Ik heb ook lekker een beetje uitgeslapen, zalig Nu snel aan de slag. Als ik in een beetje tempo orde weet te scheppen in een subsidieaanvraag mag ik zo nog even verder verven aan m'n meubeltjes. En o ja ook leuk: Ik moet verplicht binnenkort iets (of meerdere dingen) kopen voor 114 euro, omdat er een declaratiebon is kwijtgeraakt. Da's echt leuk, perse 114 euro uit moeten geven, en niet aan werkdingen want ik moet de bon dus inleveren. Ik neig naar een uurtje Ikea met 2 bijzettafeltjes die ik nog wilde hebben, en dan misschien wel een luxe dekbedovertrek ofzo. hmm.
Bennikweer!

Zie dat Age en Moos goeie controle op elkaar kunnen houden met die taartjes en lekkere dingen

Moos, Ikeashoppen

Ohh, ik wist dat ook niet van Martin Bril. Bah wat naar

Ja, huisarts legde ook al link tussen ogen en uitslag in die buurt. Ik blijk dus eczeem te hebben . Oorzaak niet altijd duidelijk bij eczeem (kan door makeup of parfum komen, maar hoef niet), maar ik heb nu een zalfje om erop te smeren. Hopelijk trekt het weg, want ik zie er een beetje huilerig uit met die rode oogleden

Huisarts vond m'n ogen trouwens ook nog erg rood , ikzelf ook... heb er geen last meer van, maar tis nog niet helemaal goed. Grmpfff... Ik laat die lenzen maar helemaal voor wat ze zijn, en ben van plan binnenkort (als m'n vakantiegeld er is) een zonnebril op sterkte te kopen. Dat vind ik namelijk het allervervelendste aan een bril, dat ik dan geen zonnebril op kan (los van het feit dat ik mezelf leuker vindt zonder bril ). Bij Specsavers hebben ze een aanbieding dat je de tweede bril gratis krijgt, dus dan kan ik een gewone én een zonnebril doen misschien . Toch baal ik wel, want ik vind lenzen zooo makkelijk, vooral op vakantie enzo...

Tien, heb je alweer iets gehoord over je neefje?
Peas on earth!
Tsskk... ik zie een recept dat 'slabladeren met eiersalade' heet en ik denk dus echt serieus twee minuten lang: 'slab-laderen, wat zíííjn dat in de lieve vrede'
Peas on earth!
Helleu! Iedereen op het terras? Ik heb vandaag voor mijn werk buiten foto's gemaakt, naar voor mij hé?
Ben nog niet zo lang thuis. Hele volle en drukke dag gehad en nog druk op de weg naar huis ook

Nu een beetje gaar maar dat kan niet want nog genoeg te doen vandaag. Heb een pizza in de oven gegooid en ga na het eten mijn spullen bij elkaar pakken voor de bruiloft van mijn zusje. Daarna richting Brabant, hoop dat de files een beetje opgelost zijn tegen die tijd...

Op zich zou ik morgenvroeg ook kunnen gaan maar ik ben zo bang dat ik dan in de file kom en enorm moet gaan haasten. Dus straks maar alvast richting mijn ouders. Mijn zusje slaapt daar ook dus dat is wel gezellig.

Hoewel ze de laatste dagen een tikkie chagerijnig is door de zenuwen

Ik meld me straks nog wel even, nu eerst eten.
quote:Mevrouwdekees schreef op 23 april 2009 @ 18:58:

Helleu! Iedereen op het terras? Ik heb vandaag voor mijn werk buiten foto's gemaakt, naar voor mij hé? Wat een vervelend klusje zeg. Bah!
Rustig aan Drift, wel leuk morgen bruiloft, tis echt schitterend weer voor trouwen/ foto's enz. dus dat komt vast goed!!!

/ Ja hé, zal eens kijken of ik wat van de mooiste achter de schermen kan showen
Haa Drift, wij hebben trouwens op dezelfde dag ons trouwfeestje! Hier ook morgen bruiloft. Straks nog even een borrel bij de bruidegom+ouders+familie.
Peas on earth!
Wat een toeval Erwt! En het wordt inderdaad super weer dus daar ben ik blij mee!

Balen trouwens van je ogen en het eczeem. Hoop dat het zalfje een beetje helpt!

Age, goed te lezen dat je nog leeft Ondanks alle drukte klinkt het alsof je het goed naar je zin hebt!
Ohja, ik wilde inderdaad ook nog even naar Age zwaaien! Het klinkt allemaal erg leuk!
Peas on earth!
Mooi!

Meisjes, ik ben er vandoor!

Spulletjes zijn gepakt en avondspits is wel voorbij geloof ik. Ben ik tenminste in anderhalf uur bij mijn ouders.

Tien, ben benieuwd hoe het met je neefje gaat

Erwt, jij veel plezier morgen.

Niet te veel kletsen jullie hoor

Ik ben er zaterdag in de loop van de dag weer
Heel veel plezier en dat je zus maar mag bedenken dat het juiste antwoord 'Ja, ik wil' is. DOeg!
Ahh, die Fokke en Sukke is mooi

Ik zit naar DWDD te kijken, vind het mooi zoals ze het over Martin Bril hebben.
Peas on earth!
Hier ook, mooie muziek net, nog nooit zo'n sound uit een trompet gehoord!
Hier ook, mooie muziek net, nog nooit zo'n sound uit een trompet gehoord!
Ja, die muziek was heel mooi.....
Peas on earth!
Voor de liefhebber; heb een paar foto's op het fototopic op digi gezet van vandaag, uiteraard een stel 'onpersoonlijke' (kan moeilijk mensen die ik op mijn werk heb gefotografeerd op het forum mikken) maar wel leuk.

Show hier je fotografisch talent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven