Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Jaa, Nisha is inderdaad heel leuk voor de hebbekadodingen, en fikbalonnen zijn ook gaaf.

Had net al stiekum mail getjekt voor de foto's, maar dat kon natuurlijk helemaal niet met al die laminaatleggerij.

voor ErWt en het toetje, of meer ErWt zonder het toetje (ik ben helemaal niet zo'n toetjesmens, maar ik vond die van gister toch wel bijzonder geslaagd!) Ik heb me vandaag nog even misdragen (2 biertjes, zo'n AH triple chocolat-cookie en een bakje sushi als avondeten, nu nog een restje wijn aan het opzuipen ) maar morgen ga ik weer braaf aan de slag en ook weer lijstjes plaatsen enzo. Alles leuk en aardig maar er moet gewoon nog wel een paar kilo vanaf.

10, brr, ik vond het net in lange broek, shirt en jasje al niet heel warm meer met terug lopen. Goed dat je de brief hebt geschreven zeg, als je nog meer opinies wilt horen wil ik 'm natuurlijk ook best lezen.

Ik ga nog een allerlaatste slokje wijn drinken en dan lekker naar bed. Morgen weer een lange dag, rest van de week valt wel mee gelukkig.
Ik mail je wel even waar 'ie zit Drift

Ah ja, gevoelsbusiness suckt Tien!

Ik ga de brief lezen.

Pestobreekbrood is -hou je vast- 729 kcal

Roggebroodsnacks is van AH-merk. Zijn kleine vierkante roggebroodjes, die je als hapje kunt serveren. Ik had ze al eens eerder zien staan en heb ze nu maar eens meegenomen. Bel dol op roggebrood... op z'n tijd

En dan lekker met appelstroop. Ik zal het me wel inbeelden maar voor m'n gevoel krijg ik daar een ijzer-stoot.

En aangezien ik vandaag moe en lamlendig ben kon ik dat wel gebruiken

*is ook benieuwd naar de foto's van gisteren*
*zucht* iemand nog een site waar ik er meer dan 1 tegelijk kan verkleinen? Schiet nog niet zo op...
Wil iemand de foto's ook naar mij doormailen?
Ik verklein ze altijd met Photoshop allemaal tegelijk. Heb je dat?
Hebbie ook iets gebruikersvriendelijkers in de aanbieding?
Lees: voor digibeten
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 april 2009 @ 22:53:

*zucht* iemand nog een site waar ik er meer dan 1 tegelijk kan verkleinen? Schiet nog niet zo op...oooh, ik voel me met terugwerkende kracht schuldig voor het schieten van zoveeeeel plaatjes... Geen tips trouwens, solly!
Nee, sorry.....
Je dacht toch niet dat ik ze allemaal doorstuur? Ik doe een stuk of 10/15 leukste, alle wazige/ te ver weg/ wat kijk je raarrrrr laat ik weg. (behalve een van Flora, maar die is te grappig )
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 april 2009 @ 22:55:

Lees: voor digibeten

Bij mij moet je niet zijn MdK. Ik heb niet eens een digitale camera. En in de tijd dat ik die nog wel had gaf ik ex altijd dit soort opdrachten.

Heeft Kees niet nog een goede tip? Of is die even niet in de buurt?
Hoeveel foto's zijn er eigenlijk gemaakt?
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 april 2009 @ 22:57:

Je dacht toch niet dat ik ze allemaal doorstuur? Ik doe een stuk of 10/15 leukste, alle wazige/ te ver weg/ wat kijk je raarrrrr laat ik weg. (behalve een van Flora, maar die is te grappig )

Ja, we willen ze wel allemaal!!!

(oooh, waarom heb je nou toch geen Photoshop....)
Ik ga nu slapen. Morgen meer!

Tien, je hebt mail
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 april 2009 @ 22:57:

Gelukkig kom ik net op tijd nog even binnenvallen...

MdK ik zat erover te denken om een soort patent op die fotos aan te vragen (mocht dat uberhaupt bestaan voor het openbaar maken van fotos?)
Na grof scannen; +/- 150
quote:Drift schreef op 05 april 2009 @ 22:59:

Hoeveel foto's zijn er eigenlijk gemaakt?Drift, ik denk een stuk of 1100, waarvan 300 door Tien en 300 door mij. MdK heeft de rest gemaakt
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 april 2009 @ 23:02:

Na grof scannen; +/- 150Da's neem ik aan het aantal na je eerste selectieronde?
Nee hoor, 10 wazige foto's van eendjes, 20 van wazige achterhoofden en scherpe grachten, foto's met pukkels en onderkinnen en je mond open is voor niemand leuk.

Flora; schat je kansen.
Floor, ik vrees dat jij gewoon pech hebt. Wij willen die ene foto natuurlijk dolgraag zien!

En zoiets als patent bestaat niet voor dit soort dingen (en al zou het bestaan dan zeggen we het lekker niet)!

Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg dag enzo.

Slaap lekker!
Ik doe zo wel een eerste rondje van 10 foto's en ga daarna naar bed.
quote:Drift schreef op 05 april 2009 @ 23:05:

Floor, ik vrees dat jij gewoon pech hebt. Wij willen die ene foto natuurlijk dolgraag zien!

En zoiets als patent bestaat niet voor dit soort dingen (en al zou het bestaan dan zeggen we het lekker niet)!

Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg dag enzo.

Slaap lekker!Ik vrees dat ik niet blij word als ik zo in jullie herinnering blijf zitten. Daarbij ken ik de foto niet waar het om gaat, maar ik denk eigenlijk ook niet dat het goed is voor mijn zelfvertrouwen
Ik ga ook slapen!

Zal morgen wat meer reageren.

Lekker slapen allemaal!
Lieve Floor, wij weten hoe je écht bent, no worries

Denk dat ik verantwoordelijk ben voor die Hele Afschuwelijke foto trouwens (weet je nog, die gekke bekken?). Maar we'll see!

Dank trouwens voor jullie lieve reacties, ik ga ze morgen nog eens rustig nalezen. Super dat dat 'zomaar' kan hier..

Ik ga slapen, morgen weer vroeg dag. Morgen weer naar de sauna, Floor? Trusten allemaal!
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 april 2009 @ 23:04:

Nee hoor, 10 wazige foto's van eendjes, 20 van wazige achterhoofden en scherpe grachten, foto's met pukkels en onderkinnen en je mond open is voor niemand leuk.

In Wenen ontstond al snel de traditie om om de haverklap te zuchten, 'Ja, het blijft toch tobben.' 'Nou, maar het kan natuurlijk niet elke dag feest zijn.' 'Nee, maar dit is echt voor helemaal niemand leuk.' En dat te pas en te onpas. Erg grappig.

Blij dat je de onderkinnen eruit censureert MdK, daar word ik persoonlijk altijd erg ongelukkig van, van onderkinnen op foto's. Van mijn eigen dan vooral natuurlijk Wel een foto met narcisten erbij laten he?

(gaat stiekum nog ns mail checken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven