Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Oh wat aardig van Job dattie je daarover persoonlijk informeert. Dat ie het allemaal maar kan bijhouden .

Hier ook een kledingdilemma vanochtend, maar de truuk bleek: oorbellen. Was namelijk niet tevreden over outfit, maar kwam op werk met outfit+oorbellen en collega zei: wat zie je er leuk uit, leuk met die oorbellen
Peas on earth!
Tuurlijk denkt Job aan het verlopen van mijn paspoort, ik ben dan ook een Zeer Speciale Burger van A'dam

Bij mij zijn schoenen met dit weer het probleem. Als ik nou leuke schoenen heb waar ik een legging bij aan kan dan is het probleem opgelost slippers genoeg maar ik vrees dat dat iets te enthousiast zou zijn...
ballerina's?
Peas on earth!
Hakken, Age! Bij de winkel waar we zaterdag waren heb ik genoeg gezien. Is even oefenen met lopen, maar het effect is groot

Effect van jurkje is trouwens ook best leuk...

Kom ik net thuis, keuken één groot waterballet (nou ja, het aanrecht en alles wat er op lag). Was mijn waterkoker overleden... Heb 'em een waardige aftocht richting container gegeven en heb net een hele kekke roestvrijstalen nieuwe kokerT gescoord. Was weer een klein ribbetje, maar hij staat wel heel fijn te lonken in de keuken!

Nu even gauw het laatste restje soep opeten en dan naar de sportschool voor een spiksplinternieuwe les bodypump. Lekker hoor! Oh en Floor; voor de les RPM van 19 uur zijn nog 12 plaatsen...
Rokje een succes dus Tien? Hier net thuis en flauw van de honger dus zit net een flinke hand amandelen weg te kauwen terwijl de magnetron mijn kip ontdooit en het water opstaat. Na deze bijzonder gezellige groet duik ik snel de keuken weer in, FOOOOD.
Jaaaaa, jurkje met fraai decolleté (maar wel deftig ) en dan een glimpanty met hoge hakken eronder, succes gegarandeerd

Moest een lastige presentatie geven voor een groep hoge omes waarbij ik echt niet alleen met een leuk jurkje de handen op elkaar krijg, maar het hélpt wel... En inhoud was ook goed, pfffffiew!

Eet smakelijk MdK!
Healleu!

Ik zit een beetje ingekakt op de bank bij te komen van een dag hard werken. Vanmiddag meegedraaid met een groepsbehandeling, was leuk!

Heb mijn bordje pasta al achter de kiezen, kon iets opwarmen en dat kwam me wel even goed uit.

Tien, fijn dat de presentatie goed ging! En sport ze vanavond.

MdK, leuke foto's. Al ben ik er maar weer eens achter dat ik niet zo goed kan lachen op foto's...

Erwt, toen ik vorig jaar een nieuw paspoort moest kreeg ik ook een brief van de burgemeester om me daaraan te herinneren. Dus als het goed is hoor je vanzelf wanneer het ongeveer zo ver is.

Age, balen dat je vanmorgen voor niets zo vroeg op was. Maar daardoor vast wel heel veel gedaan vandaag?
Ik heb m'n eten ook al achter de kiezen. Ben niet met collega's gaan eten, want én moe én maag voelde nog niet helemaal okee. Heb kippensoep (Unox-zak-doep maar dan van AH-merk) gegeten en twee pistoletjes.

Tien, hoe kan je waterkoker nou ineens overleden zijn? Mooie nieuwe kokerT wel leuk natuurlijk

Jurkje+glimpanty+hakken klinken heel okee!

Drift, kan me voorstellen dat je gaar bent na drukke werkdag. Dan is opwarm-eten altijd lekker makkelijK!

MdK aan't snaaien tijdens Kip-ontdooi-actie

Oh, ik doe een lijstje!

- ontbijt: halve bak optimelkwark

- lunch: drie bruine boterhammen met philadelphia, beker optimel

- tussendoor: 4 zure-bom-achtige-snoepjes

- avondeten: 2 kommen kippensoep, bruin pistoletje met kaas, bruin pistoletje met ossenworst
Peas on earth!
Balen van je maag Erwt. Jammer dat het van de hartige taart komt. Wel slim denk ik dat je dan toch maar niet uit eten gaat.
ARGH!~!!!!! Zul je altijd zien... Zit ik hier nog keihard te werken in een poging mijn alsmaar langer wordende TO Do list weg te werken... Loopt tot 2 keer toe mijn mailprogramma vast! ARGH!

Kutzooi!

Ach schijt... ik ga er zo vandoor... Nog even een schema proberen te versturen.

Het is echt bizar dit jaar... Ik moet iedereen achter de broek aanzitten

Zennnnn... adem in adem uit...

En écht, ik heb heeeeeeel leuk werk! Ik kom alleen tijd te kort
YoeHoe!!

Age tot hoe laat ga je nog door met werken? Tot niet heel erg lang toch? Je moet morgen weer vroeg op

Drift, klinkt interessant een groepsbehandeling. Wat moet ik me daarbij voorstellen qua grootte? Ook lastig of niet, om dat in goede banen te leiden, zeker als emoties hoop oplopen.

Erwtje, is je maag nu weer een beetje bijgekomen? Had/heeft Xan zelf ook last of niet?
quote:AgentL schreef op 06 april 2009 @ 20:23:

Het is echt bizar dit jaar... Ik moet iedereen achter de broek aanzitten

Zennnnn... adem in adem uit...

En écht, ik heb heeeeeeel leuk werk! Ik kom alleen tijd te kort Is niet goed Age, als je aan een dood paard moet trekken of helpt het wel als je iedereen achter de broek zit? Kan me voorstellen (ook uit eigen ervaring) dat het vermoeiend is. De enige twee oplossingen die ik me kan voorstellen is de boel óf in de soep te laten lopen, óf andere mensen soort van medeverantwoordelijk te maken... Hoe je dat zou moeten doen en of dat kan weet ik niet. Maar 't zou je wel veel frustratie kunnen schelen.
Ik ben een beetje vertrooid vandaag, ik zie, ruik en hoor dingen die er niet zijn . Kan Tien (helaas) beamen. Zo was ik net mijn afstandsbediening kwijt. Lag uiteindelijk op mijn nachtkastje... Nu - drie minuten later - ben ik hem alweer kwijt. Dus ik ga even zoeken. En gelijk iets te eten scoren, dat heb ik verdiend.
quote:flora81 schreef op 06 april 2009 @ 20:57:

Drift, klinkt interessant een groepsbehandeling. Wat moet ik me daarbij voorstellen qua grootte? Ook lastig of niet, om dat in goede banen te leiden, zeker als emoties hoop oplopen.

In dit geval gaat het om een groep met 9 clienten. Ik 'draai' (zo heet dat, kan er ook niets aan doen ) de groep samen met een andere therapeut. Ik wil niet te veel vertellen want qua herkenning weet je maar nooit natuurlijk maar in dit geval is het in goede banen leiden wel te overzien.

Vanmorgen ook nog een hele aparte man in mijn kamer dus ik heb mijn dag met bizarre momenten ook wel gehad

Ben nu aan het studeren. Redelijk te lezen artikel gelukkig.

Hebben jullie lekker gesport? En hoe gaat het met je slechthorendheid Floor? Balen van je verwarde toestand trouwens!
quote:flora81 schreef op 06 april 2009 @ 21:02:

Ik ben een beetje vertrooid vandaag, ik zie, ruik en hoor dingen die er niet zijn . Kan Tien (helaas) beamen. En dan vergeet je nog te vertellen dat je geluid dat er echt wél is, niet hoort... Arme jij! Succes met je zoektocht
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2009 @ 19:12:

Tien, hoe kan je waterkoker nou ineens overleden zijn? Mooie nieuwe kokerT wel leuk natuurlijk

Hij is na een lang ziekbed heengegaan

Het was al een tijdje een waterballet, maar ik negeerde het gewoon. Nu kon dat echt niet meer, dus ik heb de kapotte waterkoker weggemikt en meteen een nieuwe gehaald. Heb er net lekkere brandnetelthee mee gemaakt!

Hoest met jouw maag inmiddels? Wat zat er in die taart? Wel vervelend hoor! Als jij ooit een kind krijgt heb je één voordeel: die gebroken nachten veroorzaak je zelf wel, niks bijzonders

Maar serieus: knap vervelend hoor. Ben je al eens naar een slaappoli geweest? Misschien dat zij je wel kunnen helpen?
Age, hoe is het met je oma?
Ach Flora toch, een beetje sensorisch in de war dus. Zolang je maar geen geluiden gaat proeven of kleuren gaat voelen valt het gelukkig mee.

Ik ben een beetje een murfe smurf vanavond dus behalve Grey's Anatomy komt er even weinig uit mijn handen.

-Age; adem in en uit en relax een beetje. Morgen het vervolg van de cursus waar je anderen meer werk in hun schoenen schuift. Voor nu een mantra om te herhalen (tegen jezelf in een Herman van Veen intonatie zeggen) Dingen...hebben de Neiging, Goed te komen
quote:Drift schreef op 06 april 2009 @ 21:09:

[...]

In dit geval gaat het om een groep met 9 clienten. Ik 'draai' (zo heet dat, kan er ook niets aan doen ) de groep samen met een andere therapeut. Ik wil niet te veel vertellen want qua herkenning weet je maar nooit natuurlijk maar in dit geval is het in goede banen leiden wel te overzien.

Vanmorgen ook nog een hele aparte man in mijn kamer dus ik heb mijn dag met bizarre momenten ook wel gehad

Ben nu aan het studeren. Redelijk te lezen artikel gelukkig.

Hebben jullie lekker gesport? En hoe gaat het met je slechthorendheid Floor? Balen van je verwarde toestand trouwens!

Snap dat je er niet teveel over kwijt kan. Hmmm zou nog wel wat vragen willen stellen, want ik snap niet zo goed hoe dat zo'n grote groep wordt.

Hoe lang duurt je studie eigenlijk nu nog? Ben je net gestart? In totaal 2 jaar (biergeheugen???).. toch?

Sporten was lekker. Lekker tekeer gegaan, dit keer op de fiets. Veel gezweet, dus voor mijn gevoel een effectieve training. En tja... zelf heb ik niet zo'n last van mijn doofheid, maar ik geloof toch dat ik dokerT maar eens moet telefoneren voor de uitspuiterij, wat overigens nog geen twee maanden geleden is de laatste keer.
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 april 2009 @ 21:17:

Ach Flora toch, een beetje sensorisch in de war dus. Zolang je maar geen geluiden gaat proeven of kleuren gaat voelen valt het gelukkig mee.

Mag geuren uit een (riool) putje ruiken met je oren wel??
quote:flora81 schreef op 06 april 2009 @ 21:24:

[...]

Mag geuren uit een (riool) putje ruiken met je oren wel?? Nee, je weet best dat Wie niet horen wil maar voelen moet. Lekker dat putje leeggraaien dus Floor en genieten van de lucht.
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 april 2009 @ 21:17: Voor nu een mantra om te herhalen (tegen jezelf in een Herman van Veen intonatie zeggen) Dingen...hebben de Neiging, Goed te komen ik hóór het hem zeggen (oh jee, nu hoor ik ook al stemmen!)
quote:Tientje79 schreef op 06 april 2009 @ 21:27:

[...]

ik hóór het hem zeggen (oh jee, nu hoor ik ook al stemmen!)

Tja Tien, waarmee je omgaat, word je besmet...

*rijdt nu terug naar sportschool, mét spraakcomputer, om het putje in de douche leeg te graaien*
Over Herman van Veen gesproken. Had ik het vandaag met mijn collega over. Hij kende het nummer 'wie' niet.

Ik zit het nu nogmaals te luisteren, vond het altijd al een prachtig nummer, maar na de brief van Tientje van gisteren kan ik alleen maar daar aan denken... Pfft...

http://www.youtube.com/watch?v=wKWcuiSW ... re=related
quote:Tientje79 schreef op 06 april 2009 @ 21:27:

[...]

ik hóór het hem zeggen (oh jee, nu hoor ik ook al stemmen!)Ik denk dat je je even bij Drift moet melden Tien, daar is vast wel Psycho-farmica voor te krijgen, pammetje zus of zo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven