Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met..

22-06-2009 23:07 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Boeren, bieren en bitterballen!

Alweer het vierde topic waarin tussen het kletsen over de dagelijkse dingen door de kilo's gestaag worden verloren. Om met AbsoluteEinstein te spreken: samen zijn we al een forse kleuter kwijt!

anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 22:21
Reden: vers tabelletje
% gewijzigd
Ja Floor, je bent al op leeftijd inderdaad.

Date met vriendin gaat niet door helaas. Ze is begin deze week ziek geweest maar heeft de afgelopen drie dagen wel gewoon gewerkt. En nu geen stem meer. Dus dat is in de kroeg geen goed idee Verder was ze ook ernstig moe na drie dagen werken en daarvoor een weekje in bed. Dus toch maar afgeblazen.

Ze voelde zich erg schuldig want nu kunnen we elkaar pas over drie weken weer zien. Maar dat geeft niet. Dus ik ga lekker onderuit op de bank straks en een beetje op tijd slapen.

Veel plezier Floor! Hou jij mijn bankje bezet dan straks?
Lekker relaxen Drift!

Deal, ik zal je bankje bewaken tijdens je vakantie. Kom ik morgen de virtuele sleutel van je schuur ophalen, zodat ik de kussentjes 's nachts netjes op kan bergen
quote:flora81 schreef op 31 juli 2009 @ 17:51:

Lekker relaxen Drift!

Deal, ik zal je bankje bewaken tijdens je vakantie. Kom ik morgen de virtuele sleutel van je schuur ophalen, zodat ik de kussentjes 's nachts netjes op kan bergen Lijkt me een prima deal!!
quote:Drift schreef op 31 juli 2009 @ 17:48:

Ja Floor, je bent al op leeftijd inderdaad.

Date met vriendin gaat niet door helaas. Ze is begin deze week ziek geweest maar heeft de afgelopen drie dagen wel gewoon gewerkt. En nu geen stem meer. Dus dat is in de kroeg geen goed idee Verder was ze ook ernstig moe na drie dagen werken en daarvoor een weekje in bed. Dus toch maar afgeblazen.

Ze voelde zich erg schuldig want nu kunnen we elkaar pas over drie weken weer zien. Maar dat geeft niet. Dus ik ga lekker onderuit op de bank straks en een beetje op tijd slapen.

Veel plezier Floor! Hou jij mijn bankje bezet dan straks? Oh en vanavond kom ik niet langs op het bankje, want ik ben Bob. Maar ik vrees dat ik tijdens jouw afwezigheid wel op kan passen.
Nou je bent meer dan welkom op mijn bankje hoor

Moet je ver rijden als bob vannacht of valt het mee?
Heuy dames

Het is weekend!!

en ben er ook zwaar aan toe,wat is dat toch dat als je bijna vakantie hebt je ook steeds moeier wordt...?!

Veel plezier met Lamb Age,gaaf!

voor Olijf en haar lastige lijf.

lekker: Drift en Kees al vakantie !

Floor heb je ook niet lekker een paar dagen ofzo (minivakantietje) vrij binnenkort ?

Ga zo eens even een lekkere groentelasagne in mekaar flansen en eentje met gehakt voor vriendje...
Uhm ,Flora als oude vrouw.....hoe oud ben je?

Denk toch dat ik win
quote:Drift schreef op 31 juli 2009 @ 18:00:

Nou je bent meer dan welkom op mijn bankje hoor

Moet je ver rijden als bob vannacht of valt het mee?

Nu net gedoucht, zo weg.

Nee rijden valt wel mee, ongeveer 25 minuten (Breda). Dus dat is goed te doen! Misschien kom ik wel even nuchter langs om uit te puffen van de hitte. Scheelt me morgen ook weer een ritje, want dan kan ik gelijk de sleutel meenemen
Ik zal de sleutel onder een bloempot leggen Floor

Have fun vanavond!
quote:biebelie schreef op 31 juli 2009 @ 18:15:

Heuy dames

Het is weekend!!

en ben er ook zwaar aan toe,wat is dat toch dat als je bijna vakantie hebt je ook steeds moeier wordt...?!

Veel plezier met Lamb Age,gaaf!

voor Olijf en haar lastige lijf.

lekker: Drift en Kees al vakantie !

Floor heb je ook niet lekker een paar dagen ofzo (minivakantietje) vrij binnenkort ?

Ga zo eens even een lekkere groentelasagne in mekaar flansen en eentje met gehakt voor vriendje...

Heb Bieb, bedacht me vandaag dat je Drift laatst iets van pilletjes met ijzer ofzo had geadviseerd. Welke waren dat ook alweer?

Nee zo oud ben ik niet, maar dat stappen kan er behoorlijk inhakken, dus ik dacht vanmiddag ik ga lekker even liggen
quote:Drift schreef op 31 juli 2009 @ 18:40:

Ik zal de sleutel onder een bloempot leggen Floor

Have fun vanavond!Ok, bedankt!
Floor, ik slik 'gewone' staalpillen van de Etos. En ik slik extra vitamine B (door geen vlees eten). Moet het ietsjes trouwer doen want ik merk tot nu toe nog niet zo veel. Maar wie weet voel ik me wel super fris en fruitig als ik weer terug ben van vakantie.
Wat een brutale muizen trouwens Age! In de bloempot...

Die oordoppen ken ik wel volgens mij. Ik heb zelf dé ideale gevonden bij Kruidvat. Die zijn kneedbaar, maar dan niet van dat viltachtige spul waar die van Boots van zijn, maar een soort gelei achtig iets, dat vormt zich écht naar je oor. Gele doosjes voor 3 euro bij Kruidvat. Misschien vind je die ook wel fijn Age?
quote:Drift schreef op 31 juli 2009 @ 18:43:

Floor, ik slik 'gewone' staalpillen van de Etos. En ik slik extra vitamine B (door geen vlees eten). Moet het ietsjes trouwer doen want ik merk tot nu toe nog niet zo veel. Maar wie weet voel ik me wel super fris en fruitig als ik weer terug ben van vakantie.Dat zou heel fijn zijn Drift! Heb je alles al een beetje gepakt enzo? Neem je veel boeken mee?
Ik heb nog niks ingepakt Floor Wel al wat spullen klaar gelegd dus dat komt wel goed morgen. En ik ben na een week alweer terug om dan opnieuw mijn tas in te pakken

Ik wil best wel wat boeken meenemen trouwens ja. Lekker in het zonnetje liggen en niks doen

Ik had trouwens vandaag bij de Bruna gekeken of ik de 'Drift' zag liggen maar ik kon 'em niet vinden. Dus ik weet nog steeds niet waar mijn eigen tijdschrift over gaat

Morgen bij de super nog maar eens kijken...
Nu ga ik rennen en crossen!

Veel plezier allemaal!
Bieb, wat doe jij in je groentelasagna? Ben benieuwd!
quote:Drift schreef op 31 juli 2009 @ 18:49:

Ik heb nog niks ingepakt Floor Wel al wat spullen klaar gelegd dus dat komt wel goed morgen. En ik ben na een week alweer terug om dan opnieuw mijn tas in te pakken

Ik wil best wel wat boeken meenemen trouwens ja. Lekker in het zonnetje liggen en niks doen

Ik had trouwens vandaag bij de Bruna gekeken of ik de 'Drift' zag liggen maar ik kon 'em niet vinden. Dus ik weet nog steeds niet waar mijn eigen tijdschrift over gaat

Morgen bij de super nog maar eens kijken...Grappig dat tijdschrift ja! Wist je dat Marion Pauw jouw naam ook heeft gebruikt als titel voor haar debuut? Gaat over een mysterieuze duikexpeditie. Leuk!
quote:flora81 schreef op 31 juli 2009 @ 18:41:

[...]

Heb Bieb, bedacht me vandaag dat je Drift laatst iets van pilletjes met ijzer ofzo had geadviseerd. Welke waren dat ook alweer?

Nee,vitamine B12 had ik het over.

Vooral voor mensen die geen vlees eten een goede aanvulling.

* zegt zij die de B12 pot boven heeft staan en ze bijna iedere dag vergeet *
quote:Drift schreef op 31 juli 2009 @ 18:49:

Bieb, wat doe jij in je groentelasagna? Ben benieuwd!

Meestal preireepjes,kastanjechampignons,tomaat,courgette,paprika...

beetje de standaard dingen denk ik. (en vaak net wat ik in huis heb)

En voor vriendje doe ik gehakt,champignons en courgette (hij lust geen paprika en prei)

Vandaag lekker met een bechamelsausje en kaas erover..mmmm

Bijna klaar....
Volgens mij ben jij maar een jaartje ouder dan ik Bieb, dus wij zijn samen hier de 'ouwetjes'

Oh ja, Drift van Marion Pauw heb ik laatst gelezen. Leuk boek! En de Drift is ook een straat in Utrecht (daar had ik vaak college).

Tot zover mijn zinnige bijdrage

Oh Bieb, jouw groentelasagna klinkt goed! Zet je hier even een stukje voor me neer?

Oh en voor de vermoeiden hier, ik slik bijv. ook een hoge dosering vitamine B12 (10 mg van Bloem), helpt goed bij vermoeidheid, herstel na ziekte enzo. Misschien ook nog een tip?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tsk, jij had het gewoon over b12 in je laatste post Bieb, dwars overheen gelezen
Ik ben mijn eigen bananenschil

Kheb nog wat voor je overgelaten Olijf!
Je lasagna klinkt goed Bieb! Lijkt wel op wat ik meestal doe. Ik doe vaak met paprika, champignon, courgette en quorngehakt. Ook nog wel eens met spinazie of met wat brocolli en wortel erdoor. Binnenkort maar weer eens maken bedenk ik me nu

Dat is een flinke hoeveelheid vitamine B12 die jij slikt Olijf!
Net pa, ma en sissie deKees de deur uit gemikt en nu met Kees muziekjes aan het draaien en door de huiskamer aan het dansen (op dingen als Korn, Rammstein, Greenday ) gezellig dus.

Over vitaminepillen kan ik niet meepraten hoor, die heb ik altijd wel staan, maar voornamelijk omdat ik ze altijd vergeet in te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven