Afvallen met...
maandag 21 september 2009 om 20:17
Lieve Age... het gáát niet over... althans: niet vanzelf! Je kunt natuurlijk nog een ibuprofennetje nemen en dan ben je er weer voor een paar uur vanaf, maar dan... dan wordt je midden in de nacht weer wakker van de pijn. En dat wil je ook niet... daarom kun je écht beter nu gaan bellen! Het is hartstikke naar en eng, maar... dan ben je er wel vanaf! En weet je, bij al dat soort enge tandartsdingen krijg je vrijwel altijd een verdoving (en daar kun je ook zelf om vragen). Bij die verdoving voel je alleen maar een klein prikje, en dan wordt het verdoofd en voel je van die behandeling zelf niets!
Is er niet iemand die even met je mee kan gaan? Een vriendin? Die vindt het vast écht niet erg als je belt en dat vraagt. Jij zou hetzelfde vast ook voor een vriendin doen!
Is er niet iemand die even met je mee kan gaan? Een vriendin? Die vindt het vast écht niet erg als je belt en dat vraagt. Jij zou hetzelfde vast ook voor een vriendin doen!
Peas on earth!
maandag 21 september 2009 om 20:18
maandag 21 september 2009 om 20:49
maandag 21 september 2009 om 21:00
maandag 21 september 2009 om 21:01
maandag 21 september 2009 om 21:05
Wil je horen over de 3 maanden die ik met bronchitis heb doorgelopen? Joh er zijn zat mensen niet zo dol op dokters hoor, en doen daarom stomme dingen. Echt je bent de eerste niet. En ook niet degene met het slechtste gebitje hoor, je moest eens weten wat ik op mijn werk allemaal voorbij zie komen. Zet je er over heen, je tandarts zal je heus niet zo behandelen zoals jij nu over jezelf praat.
maandag 21 september 2009 om 21:05
Age, dat is niet stom! Dat is gewoon een logische reactie. Als je iets voelt bel je meestal niet direct de tandarts of dokter. Als het dan weer over gaat denk je er niet meer zo vaak aan. En als het dan weer terug komt kun je altijd nog bellen.
Jij had echt niet kunnen voorspellen dat je er vanavond zo veel last van zou krijgen. Bovendien had je inmiddels al een afspraak met je tandarts gemaakt. De pijn is alleen heel erg toegenomen. En dat is niet stom van je. Het is gewoon heel vervelend.
Jij had echt niet kunnen voorspellen dat je er vanavond zo veel last van zou krijgen. Bovendien had je inmiddels al een afspraak met je tandarts gemaakt. De pijn is alleen heel erg toegenomen. En dat is niet stom van je. Het is gewoon heel vervelend.