Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Lieve Age... het gáát niet over... althans: niet vanzelf! Je kunt natuurlijk nog een ibuprofennetje nemen en dan ben je er weer voor een paar uur vanaf, maar dan... dan wordt je midden in de nacht weer wakker van de pijn. En dat wil je ook niet... daarom kun je écht beter nu gaan bellen! Het is hartstikke naar en eng, maar... dan ben je er wel vanaf! En weet je, bij al dat soort enge tandartsdingen krijg je vrijwel altijd een verdoving (en daar kun je ook zelf om vragen). Bij die verdoving voel je alleen maar een klein prikje, en dan wordt het verdoofd en voel je van die behandeling zelf niets!

Is er niet iemand die even met je mee kan gaan? Een vriendin? Die vindt het vast écht niet erg als je belt en dat vraagt. Jij zou hetzelfde vast ook voor een vriendin doen!
Peas on earth!
Lieve Age, gewoon gaan bellen. De persoon die je aan de lijn uitleggen hoe je je voelt en dan kijken wat er gezegd wordt.

Nu is het nog gewone mensentijd en als het straks midden in de nacht is wordt het nog veel lastiger om te bellen.

Wat heeft dat sensodyne-mens een superrrrrrr irritant hoofd én stem!
Peas on earth!
Pijn aan je kiezen is het rotste wat er is Age. Kees heeft helaas ook een nogal slecht gebitje, zijn laatste ontstoken wortelkanaal viel zelfs met maximum aan ibuprofen, maximaal paracetamol en een flinke dosis wiskey nog niet te verdoven. BEL DE TANDARTS! want dat is nodig.
Ik zet de reclame meestal op stil Erwt. Werkt heerlijk rustgevend
Ibuus zijn na een uur of 3 a 4 weer uitgewerkt.....dan moet je weer een nieuwe...duurt een half uur voor ie werkt....enz.enz.

BELLEN !!
@ Bieb: leuk, ik ben lid geworden!

@ Age: het gáát echt niet beter als je je tanden poetst! (zei ze streng). Als je nu niet belt, dan bel ik! (en kijk uit, ik heb je adres, en weet je naam, dus ik kan zo een afspraak maken!)
Wist je de moeilijke geheime vraag goed te beantwoorden ?
Nou, ik heb eerst natuurlijk een flink aantal keer moeten gokken, maar uiteindelijk...
Ja, ik was aangekomen... Borrelnootjes, chocola en wokken. Dus niet geheel onverwachts. Wellicht morgen er weer af.

Age zit hopelijk nu bij de tandarts of heeft iig gebeld.
Ibu begint wat in te kicken nu, ergste pijn is weg.

Over een uur moet ik bij een tandarts zijn hier in A'dam, en over een half uurtje word ik opgehaald door een vriendin, die brengt me er naar toe.

Moet wel veel contant geld mee, poe hee. Minstens ¤ 180,-

Ooooh, ik voel me zó stom nu!
Stom? Supergoed van je juist!!!
Aan foon maar: heel goed Age. Je bent niet stom, maar juist heel verstandig.
Peas on earth!
Beter Age!!

Je zult zien..straks ben je opgelucht dat je geweest bent!

En dat geld krijg je wel weer van je verzekering toch (voor het grootste deel dan)
Ach pilous een keer goed naar de wc heb je er zo weer af!
Age, wat goed dat je gebeld hebt! En fijn dat je terecht kan.

En stom ben je echt niet
Goed zo Age, way to go, zowel qua tandarts bellen als dinnetje inschakelen. Echt de helft zit er al op!
Jawel, ik ben zo stom om niet eerder de tandarts te bellen... In augustus had ik er al last van maar toen heb ik geen actie ondernomen. Daarna was het voorbij, maar sinds een week gaat het weer niet goed

Maar wáárom niet eerder bellen?!?!

Ik ga even m'n spullen bij elkaar pakken...
Zo, opgehangen. Nog een keer: wat góed van je Age! Echt! En ook goed dat je een vriendinnetje hebt ingeschakeld!
Peas on earth!
Zo, opgehangen. Nog een keer: wat góed van je Age! Echt! En ook goed dat je een vriendinnetje hebt ingeschakeld!
Peas on earth!
Nee dat is helemaal niet stom! Echt niet! Ik kan me best voorstellen dat je niet meteen de tandarts belt en bovendien... soms gaan dat soort klachten ook over. Je hebt het aangekeken, nu komt het weer terug, dus nu heb je de tandarts gebeld!
Peas on earth!
Wil je horen over de 3 maanden die ik met bronchitis heb doorgelopen? Joh er zijn zat mensen niet zo dol op dokters hoor, en doen daarom stomme dingen. Echt je bent de eerste niet. En ook niet degene met het slechtste gebitje hoor, je moest eens weten wat ik op mijn werk allemaal voorbij zie komen. Zet je er over heen, je tandarts zal je heus niet zo behandelen zoals jij nu over jezelf praat.
Age, dat is niet stom! Dat is gewoon een logische reactie. Als je iets voelt bel je meestal niet direct de tandarts of dokter. Als het dan weer over gaat denk je er niet meer zo vaak aan. En als het dan weer terug komt kun je altijd nog bellen.

Jij had echt niet kunnen voorspellen dat je er vanavond zo veel last van zou krijgen. Bovendien had je inmiddels al een afspraak met je tandarts gemaakt. De pijn is alleen heel erg toegenomen. En dat is niet stom van je. Het is gewoon heel vervelend.
Jullie zijn lief!!

Weet niet of je het nog leest, maar sterkte zo dadelijk Age! Je bent uiteindelijk vast opgelucht dat je gegaan bent, want daarna geen pijn meer!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven