Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 september 2009 @ 21:29:

Plous, in dát geval is een boterham inderdaad wel heel veel beter Of een Knoppers
Zoooooo ben er weer, lange dag zo zonder internet. pft...

Vanmorgen de test gehad en die sloeg goed uit op Grassen. Daarnaast in iets mindere mate maar ook duidelijk op huisstofmijt en schimmels.

Ik denk zelf dat schimmels er niet zo toe doen, dat is meer in oude en vochtige huizen.

Maar dat ik me zondag zo beroerd voelde zou dus goed kunnen als je bedenkt dat ik zaterdag op de hei heb gelegen de halve middag en ik daar heerlijk aan gras heb lopen plukken,

Maar goed, verder met de neusspray dus, ik ben benieuwd!

Verder een grote om Erwt haar nies-smiley en om de pump in anus van Keessie!

Oei, een grassen-allergie Vinyl!

Ben je mooi klaar mee...

Hier niet zoveel te melden. Gekookt + op de bank gehangen bij vriendin. En chocola gegeten, omdat we allebei zielig waren

Ik merk trouwens wel weer dat ik een 'smal bekkie' krijg... Geen idee hoe dat komt

En vriendin wil me koppelen aan de tandarts, we hebben hem op Facebook gevonden

Moet wel zeggen dat we allebei niet op ons best waren gisteren, qua uiterlijk Op de foto's ziet hij er beter & frisser uit, en ik had gisteren natuurlijk een van plan verwrongen + ontplofte huilkop.

Ik duik m'n bed maar eens in, even verder lezen in m'n boek...
Ik doe dat ook altijd, mensen opzoeken op facebook of hyves. Is een verslaving. Ernstig...

Vinyl, kijk, je weet iig waar het door komt, dat is fijn. En als die neusspray nou ook helpt... Dan is het pas écht fijn.

Ik mag zo fijn met mijn auto naar de Care, dan krijg ik voor een weekje een andere mee. Ben benieuwd wat voor smaak.

Tot later
Het is vandaag alweer 5 jaar geleden dat André Hazes is overleden...

Goeiemorgen! Ik zit alweer op m'n werk, te wachten tot de computer is opgestart...

Zo direct vergaderen. En dat duurt 2 uur...
Goedemorgen !

Even snel

Ga over een kwartier de deur uit,weer een avonddienst en nog even langs Appie voor een stoommaaltijd eerst.

Gisteravond weer een knallende ruzie met vriend.

Zwart monster wou weeres niet binnenkomen en om 0.00u wou ik ook naar bed.

Vriend lag nog te lezen en ik vroeg of hij dan straks nog even wou roepen....nou verkeerd verzoek dus,hij moest er vroeg uit was ook moe en had geen zin want zondag ook al lopen zoeken...pffff

Heb even gezegd dat het weer helemaal duidelijk is en ik snap dat hij alleen dingen wil doen als het hem uitkomt en alleen als Studio Sport nog niet is begonnen..en mompelde iets van stomme egoist..

Nou heb ik het dus allemaal gedaan want ik heb geen moeite gedaan de afgelopen weken en hij loopt op zn tenen,blablabla...

Terwijl hij zonder iets te overleggen afgelopen maandag niet naar zn ouders is vertrokken maar doodleuk weer thuis kwam

Heb gezegd dat als hij het teveel moeite vind allemaal dat ik wel wegga maar dat ik dan ook niet meer terugkom!

Vind ie chantage.... (nou en!)

Zoo,sorry voor dikke egopost maar ben nog zoo kwaad op hem!
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 23-09-2009 11:22
Reden: foutje
% gewijzigd
Oh Age,heb je de leuke tandarts al uitgenodigd dan op Facebook?

Issie vrijgezel?

Plous,leuke auto?
Bieb: vervelend dat jullie weer mot hebben. Zie je er wel heil in om er energie in te steken?

Age, wat goed om te lezen dat de tandarts je zo goed geholpen heeft en het ook nog eens een lekker ding was

Erwt, vervelend dat je weer zo'n last hebt van je oog. Maar wel fijn dat je in ieder geval een behandelperspectief (mooi woord voor galgje ) hebt!

Vinylleke: zou al dat niezen gewoon van je allergie kunnen komen dan? Wel goed dat je dat nu weet dan! Moet je nu ook van die hoezen om je matras enzo? Je hebt in de meeste ziekenhuizen een allergiepoli met een zuster die je op dat gebied tips kan geven, misschien bij jou ook wel? Zou wel fijn zijn als je weer eens lekker kan slapen!

Wat mij betreft is dit even een laatste levensteken voor een aantal dagen: ik vertrek aan het einde van de middag richting zus. Nu eerst nog even een statistiektest doen (zit hier gewoon ongegeneerd te spijbelen ), spullen pakken en dan en route. Speech vooral niet vergeten, dansschoenen mee en dan zien we wel waar het schip strandt!

Moet eerlijk zeggen dat ik het doodeng vind inmiddels, maar hé, ik heb voor heter vuren gestaan, dus dit moet zeker lukken (en nog een beetje leuk zijn ook!).

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, ben hier waarschijnlijk pas zaterdag of zondag weer!
Je kunt het spijbelaarster!
quote:Mevrouwdekees schreef op 23 september 2009 @ 11:59:

Je kunt het spijbelaarster!
Zet hem op Tientje

Bieb Voor jou: http://www.nu.nl/werk-en- ... -vaak-schuld-van-man.html

In your face! (tegen vriend zeggen dus he?)

Ik heb een splinternieuwe VW Golf 1,9 mee
Kees in tha house die zich net een PUIST heeft verveeld op het werk. Bleghehe wat is werken stom als je niets te doen hebt. Oh en de teller afgewijzingen is er weer een omhoog! (ik kan dat heel snel, scheelt tijd )

Hoest met de maisjes?
En Kees komt net thuis met boerenkool! Mijn kerel is raarrrr

Thuis, sloom, beetje verkouden, niet helemaal mijn dag geloof ik (ongesteld enzo) en honger. Dus zo eerst maar eens wat te eten maken.

Vinyl, fijn dat je in ieder geval weet waar het genies vandaan komt. Wel balen dat je allergisch bent voor gras want dat mijdt je nu eenmaal niet zo gemakkelijk. Kun je ergens terecht voor wat tips and trics?

Tien, heel veel plezier!!!! En veel succes met je speech!

Bieb, wat vervelend dat het opnieuw niet lekker loopt. Je geeft aan dat je vriend afgelopen weekend zonder overleg gewoon gebleven is maar heb je zelf wat aangekaart of heb jij er ook niks van gezegd? En zie je er nog heil in om er tijd en energie in te steken?
Keesie! Hoe lang moet je nog? Tot 1 oktober?

Want de hele dag duimen draaien is echt retevervelend.

En balen van de afwijzing.
Hallo allemaal

Geen kont te doen op het werk....kom hier maar even koekeloeren.

Jullie zijn rustig geweest qua kletsen vanmiddag..

Pilous.lekker rondgescheurd vandaag?

Jammer Mdk,was dit een baan die je echt wat leek?

Drift.lekker op de bank met je sloomheid nu?
quote:Drift schreef op 23 september 2009 @ 18:20:

Bieb, wat vervelend dat het opnieuw niet lekker loopt. Je geeft aan dat je vriend afgelopen weekend zonder overleg gewoon gebleven is maar heb je zelf wat aangekaart of heb jij er ook niks van gezegd? En zie je er nog heil in om er tijd en energie in te steken?

En nee ofcourse heb ik hier wat over gezegd!

Wat denk jij..

Het weekend was gezellig en daardoor had meneer het idee opgevat dat alles gewoon weer lekker verder liep.

Maandagochtend stond ik op punt van vertrek naar werk en toen zei hij: Tot vanavond hé!

Dacht dat ik een rolling kreeg en heb gevraagd waar ie mee bezig was...

Hoop gezeur maar ik moest toch weg anders kwam ik te laat..

Via sms de hele dag gecommuniceerd en hij wou heel graag weer proberen,slijmslijm blabla...toen heb ik toegegeven.

Stom dussss..

@ Kees: ik heb net zuurkool gegeten, dus ik snap jouw Kees helemaal

@ Drift: ik ben met een neusspray bezig, verder geen tips en tricks gehad... Vanavond lekker op de bank voor jou? Even bijtanken!

@ Bieb: balen dat het zo loopt nu even zeg! En hoe nu?
mmm,zuurkool en boerenkool!

ik had btw een stoommaaltijd geitenkaas met pasta,groente en honingsaus...echt een aanrader!

Werkt je neusspray Vinyl?

Welke heb je?

En tja hoe nu verder...denk verder met ruziemaken als ik om 21.30u thuis kom
Ik ga inderdaad lekker op de bank hangen. Forum en tv erbij en ik vermaak me wel

Bieb, even advocaat van de duivel... Zijn toenadering ervaar jij dus eigenlijk als geslijm van hem. Heb je het idee dat hij graag naar huis wil of dat hij graag bij jou is? Zou hij bekomen zijn van de eerste schrik en daardoor denken dat het wel weer gaat?

En denk je dat het gaat lukken dat er, zowel bij hem als bij jou, dingen structureel voor langere tijd gaan veranderen?
Mijn neusspray gaat tussen de 1 en 10 dagen werken.

Dus of hij nu werkt of dat ik netjes uit het gras ben gebleven is de vraag. Maar vannacht heb ik lekker geslapen!

Moet nu een presentatie voor vrijdag voorbereiden over mijn scriptie. Wil het interactief maken maar weet niet waar te beginnen. Bah!
quote:Drift schreef op 23 september 2009 @ 18:21:

Keesie! Hoe lang moet je nog? Tot 1 oktober?

Want de hele dag duimen draaien is echt retevervelend.

En balen van de afwijzing.

tot 1 okt. idd. Ik zie ze er voor aan me onbetaald verlof te ' geven' als ik echt niets te doen heb, dus ik doe nu maar zo'n 6 uur per dag alsof. Tja, nog 4 dagen, houden we ook wel weer vol.

Functie was een tijdelijke klus maar wel leuk. Nu nog twee dingen lopen en nog een waar ik met een brief bezig ben.
quote:Vinyl schreef op 23 september 2009 @ 19:02:

Mijn neusspray gaat tussen de 1 en 10 dagen werken.

Dus of hij nu werkt of dat ik netjes uit het gras ben gebleven is de vraag. Maar vannacht heb ik lekker geslapen!

Moet nu een presentatie voor vrijdag voorbereiden over mijn scriptie. Wil het interactief maken maar weet niet waar te beginnen. Bah!Leuk wil ik wel over nadenken Vinyl. Wie is het publiek?
Publiek is onze bondsraad. Oude mannen. Die wil ik vertellen over mijn scriptieonderzoek over jongeren in onze sectoren.

Probleem: ze hebben mijn samenvatting al gelezen. Dus wat moet ik nou nog vertellen?

Dat kan ik ook wel zeggen: jullie hebben het gelezen? Zijn er nog vragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven