Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

16-12-2009 21:06 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een groeiende Erwt
Slaaplekker Vinyl (heb je weer door gras oid gewandeld?)
quote:Pilous schreef op 29 december 2009 @ 20:31:

Slaaplekker Vinyl (heb je weer door gras oid gewandeld?)Nou, ik zat ook al te denken, zelfde liedje: dikke ogen, alleen maar huilen (tranen) en niezen. Raar... Maar heb niks gedaan...
Toch vreemd dat je er maar last van blijft houden Vinyl.

Ik krijg het echt meteen koud als ik naar 71 graden noord kijk.
Misschien een kat oid geaait? Nieuwe planten? Bos bloemen?
Vinyl, kniepertjes, lekker! Mijn moeder heeft zo'n ijzer gekregen voor d'r verjaardag dus ze gaat overmorgen ook kniepertjes maken Haar vriend, oma en tante maken oliebollen.

Zijn die van jou een beetje goed gelukt?

En om mails van collega! Jullie hebben iig 1 ding gemeen: hij is net zo dapper als jij!

Heb je je neusspray wel gehaald Fnielleke?

Mijn Oud & Nieuw is saai als altijd: gewoon bij m'n moeder

Volgend jaar wil (en ga!) ik écht naar het buitenland. Lijkt me veel leuker en is makkelijk

Een IKEA-cadeaubon Ploes, voor je vriend Met een heel enthousiast berichtje erbij: dat je blij bent dat hij eindelijk iets aan de woonkamer wil doen!

Of een pot verf...

Drift, misschien tegoedbonnen vragen van leuke kledingwinkels? Kun je zelf wat uitzoeken want een vrouw heeft nooit genoeg rokjes/truitjes/vestjes/hemdjes/jasjes/broeken/leggings/tassen*

Enne Erwt, 'mijn' glazen? Xan had ze toch gekregen? Pas als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd zijn ze van jou!

*doorhalen wat niet van toepassing is, of gewoon lekker allemaal laten staan!
Ja, raar, het ging supergoed met die neusspray!!

En kat... nee, daar ben ik niet allergisch voor... en heb ook geen nieuwe planten of bloemen...

Misschien 'gewoon' verkouden?

Nou ja, ik lig er nu lekker in, ga '5 jaar later' kijken en dan... slapen!
Vandaag gezellig met vriendinnetje geluncht, en daarna heerlijk op de bank tv zitten kijken, met thee en chocola erbij.

En ik was laat thuis, dus heb onderweg patat en bamischijf gehaald bij de snackbar. Was maar goed ook, want daar hadden ze GTST opstaan

Ik wil trouwens ook in Meerdijk wonen. Het lijkt wel alsof niemand werkt daar (behalve Sjef, Bing en Rik)
Oh, en kniepertjes zijn heel goed gelukt. Heb ook nog versies gemaakt waarbij ik de uiteinden in chocolade heb gedoopt, die zien er uit als bokkepootjes nu
Klinkt als een fijn dagje Age

Fniel! Oh, dat klinkt lekker

Ik zit aan de vla nu
*springt op de fiets naar Fniel, want weet nu waar ze woont*

Fniel, eet ze niet allemaal alleen op, ik kom kniepertjes eten!

Ja, was een hele fijne dag Ploes
Een onbekende jongen wil me toevoegen op Twitter en LinkedIn. Hij ziet er wel leuk uit
Ik kijk nu Nanny McPhee... leuk! Hou van dit soort films
Staat hier ook aan

Gewoon doen Age, hij kent jou kennelijk wel

Mag ik je ook toevoegen aan LinkedIn?

Als je hier op de fiets komt kun je zonder schuldgevoel snoepen iig!

En interessant van de jongen!!!
Goed punt Vinyl
Het is een belg zie ik. En op LinkedIn is hij weer 'connected' aan 2 collega's (van afzonderlijke projecten) van mij...

Misschien denkt hij me te kennen? Maar toch vreemd, want zo'n normale naam heb ik ook weer niet...

Ja hoor Ploes, kun je me vinden?
Ja, AgentL toch?

Een Belg? Hmm... *waarom denk ik dan gelijk aan luikse wafels met slagroom?*
Ja, maar voor jou 'Age'

Ik denk gelijk aan bonbons, haha! (ah nee, eigenlijk nu pas... nu jij over luikse wafels met slagroom begint )
quote:AgentL schreef op 29 december 2009 @ 20:56:

Enne Erwt, 'mijn' glazen? Xan had ze toch gekregen? Pas als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd zijn ze van jou!

Euhm... Ohja

Ach nou ja, mijn is dijn enzo

Ik was 71 graden Noord aan't kijken. Ik ben ook op die gletsjer geweest waar ze overheen liepen, maar gelukkig hoefde ik toen niet van die rode vlaggen te plukken én was ik niet met die huilie van een Irene van der Laar
Peas on earth!
heej Fniel ging jij niet slapen? Wel vervelend van dat gesnotter hoor, toch gek dat het steeds terugkomt. Zou je niet voor méér dingen allergisch zijn?
Peas on earth!
Sauna is bevestigd
Keb je gevonden hoor Age, sorry van het aansteken van de lekkere trek
Sauna is lekkerrrrrrrrrr!!!!!!!!
Peas on earth!
Wat leuk dat je op die gletsjer geweest bent Erwt! Ik vond het wel guur en koud enzo eruit zien.

Age, je dag klinkt gezellig!
Stoer he, is al best veel jaren geleden én ik heb er wel een stoer verhaal meegemaakt, want ging met m'n vader een gletsjerwandeltocht doen die begeleid was, maar waar de begeleiding alleen maar Noors sprak . Vervolgens zijn we verdwaald en hebben we drie uur op een gletsjer rondgedoold (terwijl ik natuurlijk inmiddels ook een Huilie was ) voordat we mensen tegenkwamen die ons naar een soort berghotel gebracht hebben. Was best spannend

Ik vond gletsjers wel heel indrukwekkend hoor, ijs wat al duizenden jaren is samengeperst. Die gletsjer waar ze in het programma vandaag overheen liepen, is de Jotunheimen. Dat betekent Huis van de Reuzen. Mooi toch?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven