Afvallen met...
dinsdag 29 december 2009 om 20:56
Vinyl, kniepertjes, lekker! Mijn moeder heeft zo'n ijzer gekregen voor d'r verjaardag dus ze gaat overmorgen ook kniepertjes maken Haar vriend, oma en tante maken oliebollen.
Zijn die van jou een beetje goed gelukt?
En om mails van collega! Jullie hebben iig 1 ding gemeen: hij is net zo dapper als jij!
Heb je je neusspray wel gehaald Fnielleke?
Mijn Oud & Nieuw is saai als altijd: gewoon bij m'n moeder
Volgend jaar wil (en ga!) ik écht naar het buitenland. Lijkt me veel leuker en is makkelijk
Een IKEA-cadeaubon Ploes, voor je vriend Met een heel enthousiast berichtje erbij: dat je blij bent dat hij eindelijk iets aan de woonkamer wil doen!
Of een pot verf...
Drift, misschien tegoedbonnen vragen van leuke kledingwinkels? Kun je zelf wat uitzoeken want een vrouw heeft nooit genoeg rokjes/truitjes/vestjes/hemdjes/jasjes/broeken/leggings/tassen*
Enne Erwt, 'mijn' glazen? Xan had ze toch gekregen? Pas als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd zijn ze van jou!
*doorhalen wat niet van toepassing is, of gewoon lekker allemaal laten staan!
Zijn die van jou een beetje goed gelukt?
En om mails van collega! Jullie hebben iig 1 ding gemeen: hij is net zo dapper als jij!
Heb je je neusspray wel gehaald Fnielleke?
Mijn Oud & Nieuw is saai als altijd: gewoon bij m'n moeder
Volgend jaar wil (en ga!) ik écht naar het buitenland. Lijkt me veel leuker en is makkelijk
Een IKEA-cadeaubon Ploes, voor je vriend Met een heel enthousiast berichtje erbij: dat je blij bent dat hij eindelijk iets aan de woonkamer wil doen!
Of een pot verf...
Drift, misschien tegoedbonnen vragen van leuke kledingwinkels? Kun je zelf wat uitzoeken want een vrouw heeft nooit genoeg rokjes/truitjes/vestjes/hemdjes/jasjes/broeken/leggings/tassen*
Enne Erwt, 'mijn' glazen? Xan had ze toch gekregen? Pas als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd zijn ze van jou!
*doorhalen wat niet van toepassing is, of gewoon lekker allemaal laten staan!
dinsdag 29 december 2009 om 20:57
dinsdag 29 december 2009 om 21:00
Vandaag gezellig met vriendinnetje geluncht, en daarna heerlijk op de bank tv zitten kijken, met thee en chocola erbij.
En ik was laat thuis, dus heb onderweg patat en bamischijf gehaald bij de snackbar. Was maar goed ook, want daar hadden ze GTST opstaan
Ik wil trouwens ook in Meerdijk wonen. Het lijkt wel alsof niemand werkt daar (behalve Sjef, Bing en Rik)
En ik was laat thuis, dus heb onderweg patat en bamischijf gehaald bij de snackbar. Was maar goed ook, want daar hadden ze GTST opstaan
Ik wil trouwens ook in Meerdijk wonen. Het lijkt wel alsof niemand werkt daar (behalve Sjef, Bing en Rik)
dinsdag 29 december 2009 om 21:16
dinsdag 29 december 2009 om 21:24
quote:AgentL schreef op 29 december 2009 @ 20:56:
Euhm... Ohja
Ach nou ja, mijn is dijn enzo
Ik was 71 graden Noord aan't kijken. Ik ben ook op die gletsjer geweest waar ze overheen liepen, maar gelukkig hoefde ik toen niet van die rode vlaggen te plukken én was ik niet met die huilie van een Irene van der Laar
Euhm... Ohja
Ach nou ja, mijn is dijn enzo
Ik was 71 graden Noord aan't kijken. Ik ben ook op die gletsjer geweest waar ze overheen liepen, maar gelukkig hoefde ik toen niet van die rode vlaggen te plukken én was ik niet met die huilie van een Irene van der Laar
Peas on earth!
dinsdag 29 december 2009 om 21:40
Stoer he, is al best veel jaren geleden én ik heb er wel een stoer verhaal meegemaakt, want ging met m'n vader een gletsjerwandeltocht doen die begeleid was, maar waar de begeleiding alleen maar Noors sprak . Vervolgens zijn we verdwaald en hebben we drie uur op een gletsjer rondgedoold (terwijl ik natuurlijk inmiddels ook een Huilie was ) voordat we mensen tegenkwamen die ons naar een soort berghotel gebracht hebben. Was best spannend
Ik vond gletsjers wel heel indrukwekkend hoor, ijs wat al duizenden jaren is samengeperst. Die gletsjer waar ze in het programma vandaag overheen liepen, is de Jotunheimen. Dat betekent Huis van de Reuzen. Mooi toch?
Ik vond gletsjers wel heel indrukwekkend hoor, ijs wat al duizenden jaren is samengeperst. Die gletsjer waar ze in het programma vandaag overheen liepen, is de Jotunheimen. Dat betekent Huis van de Reuzen. Mooi toch?
Peas on earth!