Afvallen met...
dinsdag 29 december 2009 om 20:12
http://www.aenc-koi.nl/koiboek/boekaanvraag.htm
Even mailtje tikken met de vraag of vriend niet dat boek al heeft besteld
Even mailtje tikken met de vraag of vriend niet dat boek al heeft besteld
dinsdag 29 december 2009 om 20:13
Zelfs binnen een paar berichtjes leuke cadeau ideeen.
Nu we toch bezig zijn.... Er zijn allerlei mensen die aan mij vragen wat ik de komende tijd zoal cadeau wil hebben. Ik ben binnenkort jarig, rond mijn opleiding af en ga weg op mijn huidige werk. Dat alles binnen drie weken
Dus ik moet voor allerlei gelegenheden cadeau's verzinnen. Mochten jullie wat weten dan hoor ik het graag.
Nu we toch bezig zijn.... Er zijn allerlei mensen die aan mij vragen wat ik de komende tijd zoal cadeau wil hebben. Ik ben binnenkort jarig, rond mijn opleiding af en ga weg op mijn huidige werk. Dat alles binnen drie weken
Dus ik moet voor allerlei gelegenheden cadeau's verzinnen. Mochten jullie wat weten dan hoor ik het graag.
dinsdag 29 december 2009 om 20:18
Hahaha, inderdaad
Wanneer ben je jarig Drift?
Ik ben nu aan het reserveren. Doe ik denk ik een dag na zijn verjaardag, na het werk. Als verrassing (is op een vrijdag).
Ehm, voor Drift:
Rustieke kaarsen Altijd handig
dubbelwandige glazen waar Erwt voor mij nog een plaatje voor zou googlen
Saunabon
Sierraden? Weet niet of je daar van houdt
Nieuwe pantoffels
Theedoek/handdoek/vaatdoekje set?
Nieuwe vaas
Planten
Wanneer ben je jarig Drift?
Ik ben nu aan het reserveren. Doe ik denk ik een dag na zijn verjaardag, na het werk. Als verrassing (is op een vrijdag).
Ehm, voor Drift:
Rustieke kaarsen Altijd handig
dubbelwandige glazen waar Erwt voor mij nog een plaatje voor zou googlen
Saunabon
Sierraden? Weet niet of je daar van houdt
Nieuwe pantoffels
Theedoek/handdoek/vaatdoekje set?
Nieuwe vaas
Planten
dinsdag 29 december 2009 om 20:21
Ik ben 10 januari jarig Plous.
Saunabon is wel een leuk idee inderdaad. Glazen heb ik echt heel veel dus vind ik een beetje onzin. Vazen heb ik ook. Kaarzen is misschien wel een idee want bijna op.
Ik denk nog rustig even verder.
*voelt zich een beetje ondankbaar enzo want heeft al heel veel en wil allerlei dingen dus niet*
Saunabon is wel een leuk idee inderdaad. Glazen heb ik echt heel veel dus vind ik een beetje onzin. Vazen heb ik ook. Kaarzen is misschien wel een idee want bijna op.
Ik denk nog rustig even verder.
*voelt zich een beetje ondankbaar enzo want heeft al heel veel en wil allerlei dingen dus niet*
dinsdag 29 december 2009 om 20:23
quote:Drift schreef op 29 december 2009 @ 20:13:
-Zijn er nog huisinrichtingsdingen die je ex mee heeft genomen die je wil vervangen? (servies, mooie bankkussens, beddegoed, kandelaars, schalen)
Mooi (werkgerelateerd) boek
Abbo op blad (al dan niet werkgerelateerd)
tegoed voor de kunstuitleen
Saunabon
mooie potten voor in de tuin/ bon intratuin
al iets voor je bij?
-Zijn er nog huisinrichtingsdingen die je ex mee heeft genomen die je wil vervangen? (servies, mooie bankkussens, beddegoed, kandelaars, schalen)
Mooi (werkgerelateerd) boek
Abbo op blad (al dan niet werkgerelateerd)
tegoed voor de kunstuitleen
Saunabon
mooie potten voor in de tuin/ bon intratuin
al iets voor je bij?
dinsdag 29 december 2009 om 20:24
Heb ik ook hoor Drift
Ik wil graag zelf dingen uitzoeken
Vandaar dat ik vaak op bonnen en kaarsen uitkom
Ik heb saunareservering gemaakt. Is een arrangement met deelmassage maar die ga ik nog omzetten naar een volledige massage. En eten erbij. Morgen nog bellen voor dat boek, en klaar is klara
Wil jij niet een boek ook voor je verjaardag? Heeft vriend ooit gedaan. "Geef een boek waarvan jij het een goed boek vindt en schrijf er in waarom je het zo goed vond met je naam" Was erg leuk, want je krijg veel verschillende boeken dan
Ik wil graag zelf dingen uitzoeken
Vandaar dat ik vaak op bonnen en kaarsen uitkom
Ik heb saunareservering gemaakt. Is een arrangement met deelmassage maar die ga ik nog omzetten naar een volledige massage. En eten erbij. Morgen nog bellen voor dat boek, en klaar is klara
Wil jij niet een boek ook voor je verjaardag? Heeft vriend ooit gedaan. "Geef een boek waarvan jij het een goed boek vindt en schrijf er in waarom je het zo goed vond met je naam" Was erg leuk, want je krijg veel verschillende boeken dan
dinsdag 29 december 2009 om 20:30
Je hebt tegenwoordig ook tijdschriftenbonnen, die lopen (itt vroeger) automatisch af, kun je online verzilveren. http://www.nationaletijdschriftenbon.nl/