Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

16-12-2009 21:06 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een groeiende Erwt
Ja
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2009 @ 19:40:

Zei ik daar 'barensnood'?!
Nee ErWt, dat dacht je maar

Ts, jullie allemaal tassen kopen en ik kan er maar echt geen vinden die mijn overleden tas kan vervangen ErWt, ga s 4 tassen onder de 50 euro Googlen voor mij? Met hengsels zodat-ie over één schouder kan én een lange schouderband zodat ie ook overdwars kan. En zo groot dat er minstens een a4 schrijfblok, 2 boeken, een waterflesje en nog flink wat puinzooi in kan. Maar niet té groot natuurlijk
Niet.

Bah.

Dat had ik dus niet moetne doen, die dozen bestellen. Daar word je raar van
Peas on earth!
Moos, leren tassen, stoffen, vrolijke, effen, met print? Wat wil je?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2009 @ 20:03:

Moos, leren tassen, stoffen, vrolijke, effen, met print? Wat wil je? Het klinkt alsof je een winkeltje hebt
quote:Moosey schreef op 30 december 2009 @ 20:02:

Nee ErWt, dat dacht je maar

Ts, jullie allemaal tassen kopen en ik kan er maar echt geen vinden die mijn overleden tas kan vervangen ErWt, ga s 4 tassen onder de 50 euro Googlen voor mij? Met hengsels zodat-ie over één schouder kan én een lange schouderband zodat ie ook overdwars kan. En zo groot dat er minstens een a4 schrijfblok, 2 boeken, een waterflesje en nog flink wat puinzooi in kan. Maar niet té groot natuurlijk

Ooooh, dan heb ik vandaag dé tas voor je gezien bij Fred.

Zó mooi! Ik heb hem niet genomen omdat ik geen lang hengel wilde....

Wel iets meer dan 50 euro alleen

En Erwt: je wordt écht raar! Zeg maar snel af, die dozen!
Bij voorkeur leer. Eigenlijk heb ik 'm al gezien, deze

maar dan in groening tuigleer, heul mooi. Maar ik vind 80 euro gewoon een beetje veel geld voor een tas....
Moos, ik wil graag een van de tassen van Mono (linkje een keer van Age gekregen). Misschien vind jij die ook leuk. Even de website zoeken... http://www.teez.nl/index. ... &category_id=12&Itemid=40

Ik vind deze leuk:

Peas on earth!
Hoe is het trouwens met je Moos?
Tsskkk... mij een google-opdracht geven en stiekum al een tas gevonden hebben
Peas on earth!
Ik krijg een beetje jeuk van Ludo en zijn semiromantische geneuzel
Is Fred Fred da la Bretonierre Vinyl? Mooie dingen hebben ze daar, maar net buiten mijn budget meestal inderdaad. Ik heb trouwens wel prachtig binnen mijn budget geshopt gister en vandaag: 2 broeken voor ¤15 en 3 jurkjes, een legging en een vest voor ¤40 En echt heel tof allemaal!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2009 @ 20:09:

Tsskkk... mij een google-opdracht geven en stiekum al een tas gevonden hebben

En vervolgens plak jij hier de tas die je zelf graag wilt hebben

Maar deze vindt Xan spuuglelijk toch?
Bloempjes zijn het niet zo voor mij Erwt, geloof ik

't Gaat prima Fniel, thanks. Merk dat ik een beetje op zie tegen weer full steam ahead gaan werken na Oud en Nieuw, maar dat heb ik altijd. En ik heb New York om naar uit te kijken

Hoest met jou en de OBM-kriebels?
Maar ik wil liever een tas die ik helemaal tof vind voor minder geld dan die ene die ik plakte hoor ErWt, ik sta nog helemaal open voor suggesties Ga even op je linkje kijken.
Neeee, je moet even op het linkje klikken. Ík vind die bloemetjes leuk, maar er zijn ook éénige psychedelische motiefjes. Misschien vind je die wel leuk
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 30 december 2009 @ 20:09:

Ik krijg een beetje jeuk van Ludo en zijn semiromantische geneuzel Wat een oninteressante aflevering vandaag inderdaad. Waar is Sjors met haar zwangershapstest? En wanneer doet stalkende Arthur weer iets interessants? Dit is niets.
Peas on earth!
Fniel had gister een aanbidder

Ik zit een paardentekenfilm te kijken
De tas die je eigenlijk al hebt uitgezocht vind ik wel erg leuk Moos. Net als veel van de tassen in het linkje van Erwt.

*heeft echtechtecht genoeg tassen*
Ja, Fred de la Bretoniere. Oooooh, wat heb ik daar waanzinnige schoenen gezien vandaag. Zucht, zwijmel.... zo mooi!

Die winkel was ik niet eerder ingeweest, en dat is ook maar beter dat ik dat niet meer doe

Kan me voorstellen dat je op ziet tegen het op volle kracht vooruit. Maar.... heb je deze week nog helemaal vrij? Even lekker niks?

OBM kriebels probeer ik wat los te laten. Voor hetzelfde geld gaan we pas over een maand wat drinken. Wel even vandaag met collega over gehad
quote:Pilous schreef op 30 december 2009 @ 20:14:

Ik zit een paardentekenfilm te kijken Die afstandsbediening is niet voor de zomaar bij de tv geleverd hoor Plous
Ik hou niet zo van motiefjes, geloof ik. Op tassen althans. Misschien moet ik maar heel hard gaan hopen dat de Sacha-tas ergens in de uitverkoop komt te liggen..
quote:Pilous schreef op 30 december 2009 @ 20:14:

Fniel had gister een aanbidder

Ik zit een paardentekenfilm te kijken Ja, hahahaha! Ook dáár heb ik het met collega nog over gehad, we voelden het allebei aankomen, hij was zo met alles wat ik zei eens, dat het er dik in zat
quote:Drift schreef op 30 december 2009 @ 20:15:

[...]

Die afstandsbediening is niet voor de zomaar bij de tv geleverd hoor Plous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven