Afvallen met...
woensdag 30 december 2009 om 20:19
Goed van het een beetje loslaten, is in elke situatie de beste optie, denk ik. En zeker in deze
Deze week nog vrij ja, heb zondag 3 januari weer een klusje, en die week meteen weer een hoop te doen. Maar daar ga ik dus nog lekker even niet aan denken
En nu ga ik even verder met opruimen, was net echt onwijs goed bezig, vond ik zelf
Deze week nog vrij ja, heb zondag 3 januari weer een klusje, en die week meteen weer een hoop te doen. Maar daar ga ik dus nog lekker even niet aan denken
En nu ga ik even verder met opruimen, was net echt onwijs goed bezig, vond ik zelf
woensdag 30 december 2009 om 20:21
Oh, goed Ploes! Heb alleen de afspraak verzet omdat ik uitgerekend had dat ik 'm had staan op de dag voor ik ongesteld moet worden. En aangezien ik onder invloed van PMS al de ogen uit m'n kop kan janken als ik m'n hoofd gestoten en heb of omdat ik zóóóó moe ben leek het me bijzonder onverstandig om dan vrijwillig pijn te gaan zitten lijden. Dus hij gaat er nu de 19de op
woensdag 30 december 2009 om 20:36
woensdag 30 december 2009 om 20:47
Is niet erg vergelijkbaar nee, ik heb er 2, maar kan me niet zo goed meer herinneren of ik het echt pijn vond doen. Geloof dat ik wel erg blij was toen het elandje klaar was, maar het is natuurlijk ook maar waar je je op instelt. Een hele dag is wel echt anders dan een half uurtje, denk ik.
Vinyl, denk niet dat dat fijn werkt voor de tattooiste, met een ingesmeerde arm, en het blijft dan vast ook niet een hele dag verdoofd. En ach, het hoort er ook wel bij, natuurlijk. Ik ga er vanuit dat ik het overleef Hoorde van de tattooiste dat er iemand het pas niet vol had gehouden, maar die kwam voor een tattoo op haar ribbenkast en ze had ondergewicht, en het ging sowieso niet best met 'r. Verder haakt er zelden iemand af, dus dan red ik het ook wel. Met uitzondering van PMS-perioden ben ik best een bikkel
Vinyl, denk niet dat dat fijn werkt voor de tattooiste, met een ingesmeerde arm, en het blijft dan vast ook niet een hele dag verdoofd. En ach, het hoort er ook wel bij, natuurlijk. Ik ga er vanuit dat ik het overleef Hoorde van de tattooiste dat er iemand het pas niet vol had gehouden, maar die kwam voor een tattoo op haar ribbenkast en ze had ondergewicht, en het ging sowieso niet best met 'r. Verder haakt er zelden iemand af, dus dan red ik het ook wel. Met uitzondering van PMS-perioden ben ik best een bikkel
woensdag 30 december 2009 om 21:46
woensdag 30 december 2009 om 21:47
quote:Moosey schreef op 30 december 2009 @ 21:46:
Oh, die bovenste vind ik wel ok Age! Vind het alleen zo moeilijk te beoordelen vanaf internet...
Ik laat 'm in Gorinchem zetten Vinyl. Je mag best een uurtje langskomen om me af te leiden hoor
Ik ga er weer vandoor, heel fijn Oud en Nieuw allemaal! Is door de week he? Hoe laat?
Oh, die bovenste vind ik wel ok Age! Vind het alleen zo moeilijk te beoordelen vanaf internet...
Ik laat 'm in Gorinchem zetten Vinyl. Je mag best een uurtje langskomen om me af te leiden hoor
Ik ga er weer vandoor, heel fijn Oud en Nieuw allemaal! Is door de week he? Hoe laat?
woensdag 30 december 2009 om 21:48