Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

16-12-2009 21:06 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een groeiende Erwt
Moos, misschien al wat dagen in je agenda zetten die je vrij neemt. Om het idee zeg maar? Want wanneer ging je ook alweer richting NYC?
quote:Moosey schreef op 30 december 2009 @ 20:15:

Ik hou niet zo van motiefjes, geloof ik. Op tassen althans.

Eens met Moos!

PS. vandaag héé gave tassen gezien van binnenbanden. Echt supermooi!
Jaaa Vinyl's aanbidder!

Ik denk dat ik mezelf ook een tas ga doen

Je hebt ook veel tassen op omoda.nl Moos. Heb je daar al eens gekeken?
Peas on earth!
Maar ik vind hem leuk (niet doorvertellen)
Ze hadden een leuke voor 28 euro op de link van Erwt, Moos
Hoe is het met tattooplan btw Moos?
Goed van het een beetje loslaten, is in elke situatie de beste optie, denk ik. En zeker in deze

Deze week nog vrij ja, heb zondag 3 januari weer een klusje, en die week meteen weer een hoop te doen. Maar daar ga ik dus nog lekker even niet aan denken

En nu ga ik even verder met opruimen, was net echt onwijs goed bezig, vond ik zelf
Oh, goed Ploes! Heb alleen de afspraak verzet omdat ik uitgerekend had dat ik 'm had staan op de dag voor ik ongesteld moet worden. En aangezien ik onder invloed van PMS al de ogen uit m'n kop kan janken als ik m'n hoofd gestoten en heb of omdat ik zóóóó moe ben leek het me bijzonder onverstandig om dan vrijwillig pijn te gaan zitten lijden. Dus hij gaat er nu de 19de op
Spannend hoor Moos!
Peas on earth!
Wel slim die afspraak te verzetten Moos. Leuk dat het binnenkort zo ver is!!
Spannend!
Yes very Ben benieuwd hoe ik het ga trekken. Heb in elk geval toch maar even Aleve-pijnstillers gekocht, die werken haast niet bloedverdunnend en wel heel lang, dus daar neem ik er wel eentje van. En verder wordt het doorbijten, denk ik. Hoop dat-ie in 1 dag af komt, we gaan het zien.
Maar je hebt toch al een tattoo(tje)?

Alhoewel die niet vergelijkbaar is
Kun je ook eventueel werken met een verdovende creme?
Chocolat op rtl5 *kwijl*
Is niet erg vergelijkbaar nee, ik heb er 2, maar kan me niet zo goed meer herinneren of ik het echt pijn vond doen. Geloof dat ik wel erg blij was toen het elandje klaar was, maar het is natuurlijk ook maar waar je je op instelt. Een hele dag is wel echt anders dan een half uurtje, denk ik.

Vinyl, denk niet dat dat fijn werkt voor de tattooiste, met een ingesmeerde arm, en het blijft dan vast ook niet een hele dag verdoofd. En ach, het hoort er ook wel bij, natuurlijk. Ik ga er vanuit dat ik het overleef Hoorde van de tattooiste dat er iemand het pas niet vol had gehouden, maar die kwam voor een tattoo op haar ribbenkast en ze had ondergewicht, en het ging sowieso niet best met 'r. Verder haakt er zelden iemand af, dus dan red ik het ook wel. Met uitzondering van PMS-perioden ben ik best een bikkel
Ja, dat cremige kan idd misschien wel rottig werken.

Ik denk ook wel dat je het kunt, maar ik heb geen idee hoe pijn het doet.....

Ben zó benieuwd hoe het wordt, waar laat je het doen?
Moos, ben je er nog?

Wat vind je van deze?

Of deze, die heb ik zelf:

Ook in andere kleuren + met een lang hengsel...

Even verder lezen!
Hee, Age, hoe izzie?
Oh, die bovenste vind ik wel ok Age! Vind het alleen zo moeilijk te beoordelen vanaf internet...

Ik laat 'm in Gorinchem zetten Vinyl. Je mag best een uurtje langskomen om me af te leiden hoor

Ik ga er weer vandoor, heel fijn Oud en Nieuw allemaal!
quote:Moosey schreef op 30 december 2009 @ 21:46:

Oh, die bovenste vind ik wel ok Age! Vind het alleen zo moeilijk te beoordelen vanaf internet...

Ik laat 'm in Gorinchem zetten Vinyl. Je mag best een uurtje langskomen om me af te leiden hoor

Ik ga er weer vandoor, heel fijn Oud en Nieuw allemaal! Is door de week he? Hoe laat?
Sowieso bij Invito mooie tassen... vind ik dan

Al lekkere oliebollen an appelflappen gehad, en lol gehad met zusje/broertje en nichtjes/neefje. Ze zijn zoooo grappig!

Hier ook even 'Chocolat' op.

Maar mama wil zo 'King of Pastry' kijken... tsss... net of ik die nog niet gezien heb
Op een dinsdag (19) van 10 tot zeker wel een uur of 6. Ah, Invito, had ik inderdaad wel meer leuks gezien, maar toch ook allemaal net niet.. Nu ga ik echt, dagdag!
Oe, dan moet ik gewoon werken, das jammer...

Wat láng trouwens, niet normaal meer!!!
Jeeee... een hele dag!

Ik ben moe, maar te lui om naar bed te gaan
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven