Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Moeten wij niet es een nieuw topic trouwens? Bij 3000 toch? Of is dat alleen op de kinderpijler?
Overigens weet ik ws. waarom Gordon gister zo'n rare harses had op tv. Ik heb net een 'brightening' consealer gekocht, tegen wallen. En als je daar dus te enthousiast mee smeert lijkt het net alsof je een slechte eyelift hebt gehad. In combi met al die rouge die hij op had en de bijgeplukte wenkbrauwen snap ik de tranny-kop wel.

/ met mate aangebracht wel leuk trouwens!
Nieuw topic?

joh, zolang ze niks zeggen...

Lijstje van gisteren:

o: yoghurt/aardbei/banaan/fruit &fibre

L: 3 speltboterhammen met 30+ kaas

a: bami met kalkoenfilet en groenten, + 2 augurken + komkommersalade

1 liter water

2 koppen thee

1 glas Cola zero
Lijstje van eergisteren

maïsboterham met Philadelphia

pannenkoek met kaas

hamburger op brood zonder saus

paar stukjes pide met roomboter

zak Mars Planets

2 truffels

halve zak Lays Baked

veel bacardi/Cola zero

een paar witte wijn

's avonds thuis nog een liter water

Ik had in de avondwinkel nog wel de helderheid om de meest verantwoorde chips te nemen. En om maar 1 zak Mars Planets te nemen ipv ook nog een reep Rittersport Pepermunt erbij

Bij de kassa stond een schaal truffels. Zoooo lekker. Dus daar maar 2 van ipv een hele zak te laten volscheppen

Jaja, zelfs in mijn dronken staat van bewustzijn probeer ik het zo verantwoordelijk mogelijk te doen

Ik heb een kort nachtje gehad. Lag om 4 uur in mijn bed en vanaf 9 uur vanochtend was ik regelmatig wakker Gister wel een erg gezellige avond gehad met vriendinnetje. Wezen borrelen, eten en daarna de kroeg in. Zij en ik zijn nogal slecht in naar huis gaan en samen versterkt dat elkaar nogal We zijn als laatsten de kroeg uitgeveegd...

Nu even ontbijten en straks richting beste vriendin waar ik een nachtje ga logeren. Die zal misschien niet zo veel aan me hebben vanavond

Age, wat goed dat je zelfs in een dronken bui nog enigszins verantwoorde keuzes maakt
Goed hoor Age!

Drift, was dus wel gezellig!

Ik heb sinds lange tijd weer eens heel lekker lang uitgeslapen. Nu net ontbijtje op en nog even in badjas relaxen. Straks even douchen want rond half 3 komt Xan's zus (met kinderen) en gaan we gezamenlijk naar andere familie. Is wel gezellig
Peas on earth!
Klinkt als leuke plannen Erwtje! En fijn dat je lekker lang hebt uitgeslapen.

Ik ga zo ook maar eens douchen (eerst koffie opdrinken, ook heel belangrijk ) in de hoop dat ik daar wat wakkerder van word. Verder geen kater, gewoon te kort geslapen.

Valt me trouwens reuze mee dat ik geen kater heb eigenlijk, met 3 wijn en 6 bier. Zo goed kan ik er nou ook niet meer tegen eigenlijk.
Klaarblijkelijk heb je je alcohol-tolerantie dus weer opgevijzeld

Lang uitslapen is soms wel heel lekker. De laatste tijd sta ik in het weekend eigenlijk nooit later dan 09.00-09.30 uur op, maar ik werd nu echt pas om 10.00 uur wakker van mensen die naar de kerk liepen

Grijs Monster slaapt sinds een week niet meer 's nachts in de huiskamer (want molde toch de bank ), maar is dan in de gang/trap/overloop. Ik had verwacht dat ze een paar nachten lang aan de deur zou gaan krabben, maar ze blijkt heel braaf op de overloop te slapen. Als ik 's nachts moet plassen, komt ze even knuffelen in de badkamer en als ik opsta, gaat ze weer op haar kussentje liggen

*projecteert moederlijke gevoelens nu op Grijs Monster*
Peas on earth!
Dat Grijs Monster van jullie denkt nu natuurlijk ook nog gewoon te kunnen profiteren van de aandacht die nog niet gedeeld hoeft te worden

Wel schattig dat ze 's nachts even komt knuffelen. Beetje jammer van het sloopgedrag van de bank, dat dan weer wel

Ja, ik heb de afgelopen dagen natuurlijk goed geoefend op mijn alcoholconsumptie, dat zal het zijn

Ik heb ook lekker uitgeslapen, alweer Volgens mij ben ik nu wel een beetje bij, qua slaap. Verder heb ik een stomme ochtend, espresso-apparaat doet het toch niet goed (heel irritant, want alles doet het, hij wordt heet, hij pakt water, hij gaat lopen, alleen komt er bijna geen koffie uit en wel heel veel stoom, 't lijkt wel alsof ie te heet wordt) en allebei m'n eitjes sprongen in het kokende water

Klinkt gezellig allemaal Drift! En ErWt, hoe wordt jij wakker van naar de kerk lopende mensen, zijn die zo luidruchtig?
Gooooooooeeeeedemorgen!

Oh, middag alweer!

Wat een enorm druilweer zeg! Ik ga zo maar eens met een collegaatje naar de Praxis / Ikea. Dan maar wat gezelligs in huis halen. In het kader van: komt het niet vanuit de lucht, dan maar vanuit Ikea?

Fijne dag allemaal!
Gooooood mornin' afternoon. Hier ook heerlijk uitgeslapen en met Kees geknuffeld.

Moos, balen van je espresso-apparaat, heb je geen leuke techneut die em misschien kan fixen?

FIjne dag allemaal!
quote:Moosey schreef op 02 mei 2010 @ 12:48:

Ik heb ook lekker uitgeslapen, alweer Volgens mij ben ik nu wel een beetje bij, qua slaap. Verder heb ik een stomme ochtend, espresso-apparaat doet het toch niet goed (heel irritant, want alles doet het, hij wordt heet, hij pakt water, hij gaat lopen, alleen komt er bijna geen koffie uit en wel heel veel stoom, 't lijkt wel alsof ie te heet wordt) en allebei m'n eitjes sprongen in het kokende water

Jammer van espresso-apparaat Moos. Zou het niet ergens verstopt zitten, als er te weinig koffie uitkomt? Of misschien inderdaad te heet en dus te weinig water (want meer stoom) en daardoor te weinig doorlopen? Hmm.. misschien eens in zo'n winkel vragen of ze het probleem kennen en of er een truukje voor is?

quote:Klinkt gezellig allemaal Drift! En ErWt, hoe wordt jij wakker van naar de kerk lopende mensen, zijn die zo luidruchtig?

Ja, die verrekte kerk-hooligans

Ze lopen onder m'n slaapkamerraam langs en deze mensen hadden er klaarblijkelijk wel héél veel zin in inderdaad
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 02 mei 2010 @ 12:50:

Wat een enorm druilweer zeg! Ik ga zo maar eens met een collegaatje naar de Praxis / Ikea. Dan maar wat gezelligs in huis halen. In het kader van: komt het niet vanuit de lucht, dan maar vanuit Ikea?

Fijne dag allemaal!Wauw, da's een goed motto! Hoe meer regen, hoe beter de omzet voor de Ikea dan
Peas on earth!
Keessie ook lekker relaxte zondag dus

Ik ben inmiddels gedoucht en aangekleed. Nu nog even makeuppen en wasvouwen.
Peas on earth!
Wauw wat opgewekt al, ik ben gewoon nog bebadjast.
Techneuten genoeg in de directe omgeving, op zich, maar ik denk dat er lastig bij te komen is. Irritant toch, dat ze tegenwoordig apparaten zo in elkaar zetten dat je ze niet meer normaal uit elkaar kunt schroeven..

Ik ga maar eens wat nuttigs doen. Veel plezier bij de IKEA Fniel! Ik zat nog even te overwegen om richting Mediamarkt ofzo te gaan (ik mag een nieuwe printer met scanner van mezelf ) maar ik heb bedacht dat ik nog wel meer dan genoeg hier thuis heb te doen, eigenlijk.
Ik zit ook nog lekker in m'n pjama hoor Keessie
Ik wil misschien straks even voor een nieuwe bril gaan kijken. Dat is altijd een beetje een gedoe, want ik kan zelf niet zien of een model me staat, dus Kees moet mee. En ik heb een smal hoofd, dus maar een zeer beperkt deel van de collectie past.

En nuttig doen moeten we ook nog eigenlijk, maar daar heb ik nog niet zo'n zin in.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 mei 2010 @ 13:03:

Ja, die verrekte kerk-hooligans

Ze lopen onder m'n slaapkamerraam langs en deze mensen hadden er klaarblijkelijk wel héél veel zin in inderdaad

Ja, bij een winkel langs ga ik inderdaad wel even doen nog ja. Vind t niet erg als ik een miskoop heb gedaan, dat risico loop je met tweedehands spullen, (hoewel ik het toch niet snap dat iemand dan glashard kan beweren dat er niks mis mee is...) maar juist omdat-ie het verder gewoon wel lijkt te doen..

Ik zie trouwens net online een Canon fotoprinter (Pixma 270) met scanner voor ¤59 Die dingen kosten echt helemaal niks meer zeg. Denk dat ik m maar gewoon bestel.
Hmm, twijfel.... Kan ook een laserprinter kopen. Is een stuk duurder, maar volgens mij heb ik dat er binnen een jaar of 3 wel uit qua printkosten. Maar print wel minder mooi kleur, schijnt....
Ik heb een heule hippe printer besteld! Toch een Canon Inktjet, maar een hippere, die ook draadloos is en dubbelzijdig kan printen. En dus kan scannen en kopieren. Ik vind m stoer!
*trekt zich er gewoon mooi niks van aan dat ze de enige is die hier wat schrijft momenteel *
Ik zit met opa en oma naar TV Oost te kijken. Spannend joh, FC Twente kan landskampioen worden
Nou, gefeliciteerd hè Age

lijstje:

O: 2 vk bh gekookt ei

L: dubbele boterham ham-kaas, boterham kaas

T: 6 stukjes stokbrood boursin/roomboter

A: pasta met kip en pestobende en spinaziesla

T: 1 chocoladekoekje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven