Afvallen met...
vrijdag 30 april 2010 om 23:02
Oh verdamt, gemist dus... Zat in m'n keuken te skypen...
Hier nog 2 mooie foto's van vanmiddag, gewoon met iPhone genomen. Kon niet kiezen welke nou mooier was, maar mijn god, I Amsterdam, we stonden te dansen in de zon (ik merk het nu in m'n gezicht, gauw wat aftersun gesmeerd) naast de Westertoren
Hier nog 2 mooie foto's van vanmiddag, gewoon met iPhone genomen. Kon niet kiezen welke nou mooier was, maar mijn god, I Amsterdam, we stonden te dansen in de zon (ik merk het nu in m'n gezicht, gauw wat aftersun gesmeerd) naast de Westertoren
vrijdag 30 april 2010 om 23:18
Thanx! Lijkt me cool werk, maar is nog wel een vak apart hoor. Mensen die eten fotograferen doen ook de hele styling (incluis haarlak om het te bewaren ) Nog even daargelaten dat je er echt wel tien keer betere lenzen voor moet hebben dan ik. Maar misschien dat ik me nog wel eens in Stockfotografie ga verdiepen, dat is wat laagdrempeliger.
Nieuwe lensje is wel heel erg tof. Vooral het extreem grote diafragma is zooo gaaf bij portretten.
Nieuwe lensje is wel heel erg tof. Vooral het extreem grote diafragma is zooo gaaf bij portretten.
zaterdag 1 mei 2010 om 01:21
Ik heb het ook nog heel leuk gehad vandaag, lekker bandje gekeken en nog wat gevrijmarkt, ik heb een espressoapparaat gekocht voor een tientje, en hij doet het nog ook! Daarna naar buiten de stad gereden en een pannenkoek gegeten, weer thuis lekker samen film gekeken en nu samen aan het brainstormen over een electronica projectje voor de theatervoorstelling die volgende week in première gaat. Allemaal fijn
Oh, en ik had ook nog Le Coq Sportif-laarzen voor 3 euro 20 gescoord! Echt leuk.
Oh, en ik had ook nog Le Coq Sportif-laarzen voor 3 euro 20 gescoord! Echt leuk.
zaterdag 1 mei 2010 om 10:35
Ja echt fijn! Heb nu wel de neiging om
mezelf wat dingen toe te staan omdat het wel goed gaat met afvallen. Maar ik doe het niet! Gisteren heb ik een halve zak Lays Baked (+ 1 zak Mars Planets) als avondeten gehad
De halve zak chips die over is gaat de prullenbak in voordat ik die ook leeg eet...
Bizar, het zoontje van P. Diddy die 16 wordt en een feestje geeft bij My Super Sweet 16
mezelf wat dingen toe te staan omdat het wel goed gaat met afvallen. Maar ik doe het niet! Gisteren heb ik een halve zak Lays Baked (+ 1 zak Mars Planets) als avondeten gehad
De halve zak chips die over is gaat de prullenbak in voordat ik die ook leeg eet...
Bizar, het zoontje van P. Diddy die 16 wordt en een feestje geeft bij My Super Sweet 16
zaterdag 1 mei 2010 om 10:38
Hoihoi!
Hoe is het hier? Lekkere Koninginnedag gehad zo te lezen?
Gaaf, je foto's, MdK! Tof! Ook heerlijke foto's van je aanstaande
En Age, 93!!!! Wat goed zeg!
Ik ben gisteren in de sauna geweest. Heerlijk ontspannen en bijgekletst. Nu dit weekend moet ik echt aan de slag in huis en tuin. GEEN ZIN.
Maar goed, zal toch echt moeten!
Jullie leuke plannen?
Hoe is het hier? Lekkere Koninginnedag gehad zo te lezen?
Gaaf, je foto's, MdK! Tof! Ook heerlijke foto's van je aanstaande
En Age, 93!!!! Wat goed zeg!
Ik ben gisteren in de sauna geweest. Heerlijk ontspannen en bijgekletst. Nu dit weekend moet ik echt aan de slag in huis en tuin. GEEN ZIN.
Maar goed, zal toch echt moeten!
Jullie leuke plannen?