Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Nee, niet door drukte denk ik. Het moet iets met mijn houding zijn vermoed ik. Of mijn stoel? Hmm.. ik zal morgen eens even opletten. Volgens mij kan ik ook iemand bellen die dan komt checken of ik wel arbo-verantwoord zit enzo!
Peas on earth!
Ze zijn helemaal geshockt bij het idee van het Red Light District, 'soooo controversial'
Peas on earth!
Ik ben helemaal geschokt door die preutse vreemde Amerikaanse meisjes

Volgens mij kun je inderdaad iemand vragen om te komen kijken of je ergonomisch verantwoord achter je computer zit Erwt.
Ja, ik zal morgen even aan een collega vragen. Daar kwam ook iemand. Ik kan me alleen herinneren dat die 'iemand' vervolgens zei dat haar bureau omlaag moest en dat ze toen op een soort kabouterstand zat

Die koreaans-(ofwatdanook)ogende is een beetje ordinair!
Peas on earth!
Ik vind ze vooral erg vervelend allemaal
En ze zijn ook echt érg vervelend over elkaar....
Peas on earth!
Gelukkig wil ik geen model worden en hoef ik niet mee te doen met dit soort maffe programma's

Ik ben trots op mezelf. Heb zojuist een stapeltje rekeningen betaald. Dat zijn van die dingen die ik altijd weken uitstel om te gaan doen.
Da's wel heel goed. ik ben daar ook niet zo goed in. iDeal werkt daarom altijd heel goed voor mij, want dan moet her meteen
Peas on earth!
Dit waren dingen als de gemeentelijke belasingen, belasting voor mijn auto en dat soort dingen.

Ik zie dat Dafnie in de jury zit
Ja Defnie doet quasi-belangrijk

Ik vind Tyra echt erg lelijk hier...
Peas on earth!
Volgens mij giechelde Defnie net een beetje vervelend.

En ik vind zowel Tyra als Defnie niet bepaald mooi vandaag.
Ik zat me ook net te bedenken dat ik me geen enkele voorstelling kan maken van een gezellig theekransje tussen Tyra en Defnie
Peas on earth!
Ik denk dat ze elkaar de haren uit het hoofd zouden trekken

Daar zouden ze nou eens een televisieprogramma van moeten maken.
Wat goed dat je rekeningen hebt betaald Drift! Ik heb ook wat betaald: een nieuw tof truitje van Gsus

Was gelukkig wel enorm in de aanbieding, 50% eraf.

En ik was naar een voorstelling in Moos' theater en heb goedkoop en verantwoord gegeten. Soep, was wel weinig merkte ik net dus heb nog wat sultana's weggekauwd.

Gelukkig was ik op tijd thuis voor ATWT. Heb GTST ook al moeten missen. Of nou ja, 'missen'... gelukkig heb ik jullie samenvatting nog

Ik hoop dat de rugpijn komt van een verkeerde houding in de stoel Erwt, en dat het dus makkelijk te verhelpen is!

Zal morgen even gaan 'voelen' aan camera's bij de Media Markt. En misschien ook wel langs een camera-winkel in de buurt van m'n werk.
Lijstje:

O: flakes/melk

L: 2 volk bh, 1 met appelstroop en 1 met SWS. 2 crackers met selleriesalade en coburger ham

TD: 1 banaan

A: Doperwtensoep met geitenkaas, venkel, munt etc en 2 plakken volk brood met roomboter. Salade erbij

TD: 3 sultana's

2 koffie verkeerd

1 glas optimel

3 glazen thee

1 flesje water
Goeiemorgen!

Ik hoef niet meer naar de Hema of IKEA voor een nieuw douchegordijn! Ik bedacht me -onder de douche- dat ze bij H&M ook een toffe hadden, dus ik heb nu deze besteld:

Heel volwassen, maar toch heel erg Age

Voor het gemak er ook een nieuwe douchemat bij besteld en een spijkerrok

En deze heb ik gisteren vet in de sale gekocht:

In de webshop staat 'ie nog voor ¤ 70,- maar ik heb 'm voor ¤ 35,-

En nu mag ik alleen nog die camera kopen de komende tijd, en dan is het weer afgelopen met 't gesjop

(en anders meld ik me aan bij het Fashionista-topic)
Vier op n rij:

Ik heb ook een vrouw even op haar plek gewezen vanochtend.

Stond in de rij bij de Starbucks (want ik moest met de bus omdat ik m'n fiets niet op t station had staan) en 't ging allemaal best rap. Je besteld wat je wilt hebben, je betaald en vervolgens wacht je tot ze 't klaar hebben gemaakt.

De vrouw voor mij zag eruit als een dagjesmens, die gezellig keuvelend door de Jaarbeurs ging lopen die dag.

Maar ze zat enorm te klagen, en tegen de barista's te snauwen dat ze door moesten werken. Zó onbeschoft! Die meiden waren heel hard aan het werk om alles klaar te maken.

Maar het zinde MevrouwDagjesmens niet en ze bleef maar snauwen, mopperen en klagen dat ze haar trein zou missen. Toen heb ik vriendelijk gezegd dat ze niet naar Starbucks moest gaan als ze haast had, maar een kopje koffie bij de kiosk moest halen.

Volgens haar stonden de barista's te 'keuvelen', waarop ik weer zei dat ze hard aan het werk waren, goed hun best deden en constant doorwerkten en dat MevrouwDagjesmens vriendelijk tegen ze moest doen.

Lekker puh!

Beetje jammer dat ze toen haar espresso kreeg en wegspurtte. Ik hoop dat ze haar trein naar Kuttekrabbeveen heeft gemist
Tof douchegordijn Age! Leuk!

En voor aanspreken van DagjesmensMevrouw! Heel goed!

Ik was een beetje narrig vanochtend want Xan deed vervelend (da's natuurlijk míjn versie he? ), maar toen ie weg was, heb ik 'm toch maar gesmst of ie wel voorzichtig doet vandaag, want dat ie niet juist vandáág mag verongelukkig omdat we elkaar geen kus gegeven hadden . Nu is het dus weer goed

Ik ben nog thuis, even relaxed thuiswerken. Ga zo naar het werk
Peas on earth!
Erwt

Goed ook dat je zelf ook doorhebt dat je narrig bent
. Irritante is ook altijd dat ík dan narrig ben, maar hij helemaal niet. Hij moet echt alleen maar lachen, grmpfff....

Grijs Monster doet echt ráááár... daarnet probeerde ze iets (onzichtbaars) te vangen tussen boekenkast en tv-meubel (daar zit ongeveer 10 cm ruimte tussen) en toen ik boos werd (want alle boeken in/uit de kast), schrok ze zó dat ze op de kop bleef hangen en hing ze daar spartelend met haar achterpoten

Nu zit een een beetje nuffig voor zich uit te kijken met een 'waarom-kijk-je-naar-me-ik-stond-heus-niet-voor-gek'-blik
Peas on earth!
Toch alleen maar fijn dat Xan alleen maar moet lachen, daar mag je wel dankbaar voor zijn. Stel je voor dat hij ook narrig gaat doen, en dan wordt het allemaal opgeblazen om niks. Ook zonde!
Ik zag net een man een zak chips leegeten en dacht: 'dat wil ik ook!'

Nu verheug ik me extra op risotto met gerookte kip.
Wel heel goed van je Age!

En ja, als Xab net zo koppig en volhardend zou zijn als ik, zou het veel vaker ongezellig zijn
Peas on earth!
Drift, wij zijn helderziend! Jack heeft zijn vrije avond opgeofferd om Ludo te verhoren!
Peas on earth!
Jack is echt héél lachwekkend als rechercheur
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven