Afvallen met...
maandag 15 maart 2010 om 17:56
Deze was het: http://www.dpreview.com/lensreviews/nikon_35_1p8g_n15/
Zou zo'n vier keer zoveel licht binnenlaten als onze huidige lens. Even nagekeken bij camera-express, zo'n 160 euro.
Zou zo'n vier keer zoveel licht binnenlaten als onze huidige lens. Even nagekeken bij camera-express, zo'n 160 euro.
maandag 15 maart 2010 om 19:26
Dat is dan misschien een goed moment om een beetje op te ruimen enzo. *negeert vooralsnog berg troep op de eettafel*
Vandaag heb ik trouwens een mijlpaal bereikt. Ik ging naar de Prenatal en voelde me voor het eerst níet alsof ik daar niet thuishoorde (toegegeven: ik heb wél mijn buik een beetje extra vooruitgestoken )
Drift, was jij eigenlijk vrij vandaag? Nee toch?
Vandaag heb ik trouwens een mijlpaal bereikt. Ik ging naar de Prenatal en voelde me voor het eerst níet alsof ik daar niet thuishoorde (toegegeven: ik heb wél mijn buik een beetje extra vooruitgestoken )
Drift, was jij eigenlijk vrij vandaag? Nee toch?
Peas on earth!
maandag 15 maart 2010 om 19:43
Het is wisselend hecktisch. Wegens herkenbaarheid wat lastig er specifiek op in te gaan maar er gebeuren meer onverwachte zaken dan je in eerste instantie zou denken.
Volgende week weer vrij op maandag. Sowieso wel een fijn weekje want ik ben vanaf donderdag vrij. Heb donderdag uitreiking van mijn opleiding en ben dan vrijdag en maandag vrij. Erg fijn!
Volgende week weer vrij op maandag. Sowieso wel een fijn weekje want ik ben vanaf donderdag vrij. Heb donderdag uitreiking van mijn opleiding en ben dan vrijdag en maandag vrij. Erg fijn!