Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen - start 29 mei a.s. Wie doet mee?

24-05-2017 11:53 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, weer een afval-topic. Ik open een nieuw, omdat de andere topics al een poos bestaan en het dan toch lastig aansluiten is.

Mijn verhaal in een notendop: ik ben 49 jaar en wil zo'n 20 kg afvallen. Sinds mijn puberteit ben ik stevig, heel langzaam is dat overgegaan in toch wel echt te dik (ondanks dat ik nota bene ben opgeleid tot onder andere diëtist en psychosociaal therapeut, haha, boerin-met-kiespijn-lach). Vier jaar geleden is me dat gelukt met behulp van, in eerste instantie, Cambridge 500 en daarna nog een behoorlijke periode zeer matig, koolhydraatbeperkt eten. Ik wist zeker dat ik nooit meer aan zou komen. Helaas heb ik ondanks mijn voornemen dat wél te doen, verzuimd mezelf regelmatig te wegen. Natuurlijk kwamen er zeer drukke periodes, met volle dagen waarin de maaltijden voor mij de rustpunten zijn en waarin ik er niet aan toekom te bewegen. In die periodes zijn de kilo's er langzaam maar zeker weer bij gekomen en ik wil het niet meer. Ik ben weer op het punt dat ik schrik van mijn silhouet als ik langs een raam loop, dat ik met een hand voor mijn ogen langs de grote spiegel in mijn kast loop als ik geen kleding aan heb, om maar te voorkomen dat ik mezelf zie en daar de rest van de dag dan gedeprimeerd door ben.
Ik heb voor maandag de 29e mei een afspraak staan bij een Cambridge consulente. Ik wil de producten gebruiken zo lang ik het volhoud, tot maximaal zes weken. Van mijn vorige keer weet ik dat ik dan al heel veel gewicht kwijt kan zijn. Het is vanuit die positie voor mij een stuk gemakkelijker om dan op een gezonde manier verder te gaan. Overigens is gezond eten voor mij heel belangrijk en doe ik dat ook; ik kom aan in de genoemde periodes van lichamelijke inactiviteit in combinatie met heel veel werk. De komende maanden heb ik het qua werk wat rustiger; mijn man gaat drie maanden naar het buitenland en ik neem in die tijd minder opdrachten aan (ik heb een tekstbedrijf), omdat we twee zoons hebben waar ik in die maanden dan natuurlijk in mijn eentje de zorg voor heb.
Ik heb de afgelopen vier jaar gedacht dat ik het afvallen echt wel alleen kon, maar ik ben nu dus toch weer op dit punt beland... Vandaar dat ik de steun zoek van een consulente, hoewel ik daar niet zo veel van verwacht. En dan dit topic natuurlijk: wie wil meepraten ? Elkaar steunen, motiveren, ons aan elkaar optrekken?
Ik word over een klein jaar 50 en dan wil ik "fifty and fitter than ever before" zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo mooi als dat het maandag ging, zo'n ramp was gisteren. Ik moest voor mijn werk naar een bijeenkomst onder in het land. Net na de lunch vertrokken en toen ging het mis..

En halve zak yoghurtgums, twee tosti's (wel met kip..), een bitterbal, raketje, glas rosé en een puntzak friet met mayonaise. oi oi oi wat was het lekker, maar foei wat voelde ik me rot vanmorgen..

Vandaag de draad weer opgepakt, moet uit 't werk even boodschappen doen, op naar de gezonde yoghurt, groenten en fruit.

Roze Olifant, weet je al meer?
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Dames: ik heb de baan! :) Ik ga volgende week beginnen en ik ben er heel blij mee. Mijn gewicht gaat een beetje omhoog de afgelopen dagen, terwijl ik niets anders doe dan normaal en nu ik had verwacht onder de 100 te duiken maar in plaats daarvan 100.8 zie, is dat een beetje jammer. Gister uit soort van frustratiehonger een blok kaas afgesneden en voor het slapengaan opgegeten. Dat is mij in deze lijnpoging nog niet eerder gebeurd. Vandaag dus maar weer een mooi lijstje neerzetten en goed blijven drinken en dan moet het toch wel goed komen op de weegschaal.

Kleineschnitzel: Je schrijft dat je net na de lunch was vertrokken, was dit allemaal als tussendoortje? Snel weer in het gareel dan maar :)
GEFELICITEERD! Wat fijn Roze-Olifant! Goed bezig! :) Heel veel succes in de komende tijd, zet 'm op! :).

En dat lijstje was een combinatie van avondeten en tussendoor.. oeps..

Vanmorgen weer goed begonnen met een bakje yoghurt, muesli en cranberries. Tussendoor hap ik even een banaan weg, voor de lunch een grote bak sla met tomaatjes en pitten/zaden. En vanavond nog even zien :).
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Nou, ik heb de cijfers gehoord! Ik weeg nu... (tromgeroffel)... 74,5 kg! Dat is minder dan ik dacht. Maar, ik blijk ook van minder te komen dan ik dacht. Mijn startgewicht nu exact een maand geleden was 82,1 kg. Zelf dacht ik meer, omdat ik vier jaar geleden begon op maar liefst 88 kg, wat toen veel meer was dan ik had gedacht. En nu dacht ik dat ik daar wel weer dicht tegenaan zat. Maar, dat viel dan weer mee, haha, is het nog te volgen? Hoe dan ook is er toch bijna 8 kg af, bijna 10% van mijn gewicht. Ik ben blij! En onder de 70 komt nu echt binnen bereik. Joepie!!!
Ben ook gaan sporten voor ik naar de consulente ging. Maar een krap halfuurtje, maar toch... Ik merkte dat het zo veel makkelijker ging ook!
Applaus Yella

Gefeliciteerd roze olifant.

Dit zijn goede berichten. Ik kamp nog steeds met gebroken nachten, niet dat ik hele kleine kinderen heb. Maar door ziekte wordt mijn nachtrust verstoord. Ik probeer er op te letten om niet te snaaien. Maar als ik moe ben is het lastig. Tel daarbij op dat 1x mijn hardloop sessie is komen te vervallen. Dan ben ik dinsdag nog niet zeker van mijn gewicht. Wel merk ik dat mijn broeken beter zitten.

Yella wat voor sport doe je ?
Gefeliciteerd met je baan Roze Olifant!
Wow Yella, ruim 7 kilo! :cheer2:

Vandaag is het 2 weken geleden dat ik geopereerd ben. Ik voel me goed, alleen de littekens trekken een beetje.
Morgen is het 1 juli, mooie datum om er weer flink tegenaan te gaan. Ik wil dit jaar 20 kilo afvallen o_o
Dat is ongeveer 750 gram per week...Dat hoop ik te bereiken door verstandig te eten en heel veel te sporten.
Ik heb 2 lege jampotjes, in de ene "kilo's te gaan" doe ik 20 knikkers en voor elke kilo die eraf gaat, gaat er een knikker in het andere potje "kilo's eraf"
1 januari gaan we een paar dagen skiën, als ik de 20 kilo haal, koop ik een spiksplinternieuw flitsend skipak voor mezelf :biggrin:
(dus ipv van bikiniproof ga ik voor strak skipakproof ;-))
Goed idee Hoetepetoet, van die knikkers! Altijd leuk als je het kunt visualiseren.
Ik heb bij mijn afvallen 4 jaar geleden, toen er 15 kg af was, foto's gemaakt in de supermarkt. Eentje van 3 vijfkilo-aardappelzakken naast elkaar en een van flessen olie tot een totaal van 15 liter.

Merk wel dat ik mezelf tot de orde moet roepen nu. Doorgaan en niet meteen de teugels vieren. Gisteravond heb ik een flinke portie zeekraal gestoofd en dat mocht ik ook gewoon van mezelf, maar vandaag begon ik al te denken aan andere gerechten. Want ach, het gaat toch hartstikke goed? Nu met mezelf afgesproken dat ik vandaag een paar gamba's in mijn soepje mag en dat ik morgen of zondag aubergine met tomatensaus mag als maaltijd, in plaats van een Cambridge-product. En dan komende week weer extra streng kh-beperkt. Tot de 70 kg en dan de rest langzaam maar zeker eraf door gezond en kh-beperkt te eten, zeer zeer matig met alcohol te zijn en veel te sporten. Over 3/4 jaar word ik 50 en dan wil ik onder de 65 kg zitten.
Aan sport doe ik fitness, Travelgirl. Dat wil zeggen, ik ben lid van de sportschool. Ik was er de laatste tijd weer bijna nooit, maar dat moet nu dus echt gaan veranderen. Gisteren alleen gewandeld en gejogd op de loopband.
Gisteren begonnen met een gewicht van 98.1 kilo.

O: omelet van 3 eieren en 150 gram roerbakgroenten
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen met ham en komkommer
T: 2 crackers met hüttenkaas
D: Beef shanghai met een salade
1 flesje jilzz

Beweging: 8 kilometer gewandeld
10 kilometer gefietst
Goed gedaan Hoetepetoet. Op naar die 20 eraf!

Nu ik gewogen heb, ben ik er niet meer 'bang' voor. Ik heb de weegschaal nu in de badkamer gezet en ging er vanochtend schoon aan de haak toch even op staan. 73 kg!
Gisteren feestje van een vriendin, door geen alcohol te nemen (alleen koffie en cola light gedronken) kon ik goed van de hapjes afblijven. Ik heb wel rauwkost met wat dipsausjes gehad, maar dat mocht ik van mezelf, had ik van tevoren zo bedacht.
Ik was ook vergeten te eten. Had een shake gemaakt met mix-a-mousse erin, maar toen het eten voor de kinderen klaar was, was mijn puddinkje nog vloeibaar. Dus even in de vriezer gezet - die ik trouwens had uitgezet, want gistermiddag begon de koelkast raar te doen. Het vriesgedeelte deed het gewoon, maar het koelgedeelte begon constant van temperatuur te wisselen en gaf aan een stuk door waarschuwingspiepjes, om gek van te worden. Nu keek ik al een tijdje uit naar een andere koelkast, want deze is bijna 14 jaar oud en is volgens mij een energieslurper inmiddels, ook maakt hij nogal veel geluid (het is zo'n grote Amerikaanse dubbele kast). Dus nu dan de stok achter de deur om hem eens goed uit te mesten, alles wat echt gekoeld moet staan in de koelkast in de schuur gezet en veel weggegooid. Ook het vriesgedeelte leeggeruimd, weg wat er al te lang in lag, de twee vriesladen in de schuur zo vol mogelijk gepropt en de rest zolang bij de ouders van een vriendin in hun grote vrieskist gezet. En binnen tien minuten een andere koelkast besteld. Een zwarte dit keer, wat ik al langer wilde. Ach ja, nog maar een paar tandjes harder werken dan maar even. Pffff. Blabla. Laat ik daar dan ook maar eens heel gauw mee beginnen op deze druilerige zondagochtend.
Succes allemaal weer, en meer schrijven hier dames, we moeten elkaar steunen!
Iedereen afgehaakt?
Hallo, had het weekend weer een familieweekend. Dus niet echt gelet op mijn voeding. Ga nu maar weer aan de bak. Want zo schiet het niet op.
Wel heb ik me vandaag ingeschreven voor een hardloopwedstrijd in september. Dus ik moet echt serieus aan de bak.
Ik ben er weer/ nog!
De knoop van het buitenlandavontuur is doorgehakt: we gaan niet.
En dat geeft heerlijk veel rust! Was even een proces ;-)
Qua afvallen: exact na een maand was de stand -4 kilo. Gaat lekker zo. Wel af en toe een uitglijder met voornamelijk Port Salut, maar de laatste is nu op en ga gewoon niet meer kopen.
Op naar de volgende 4. Dan ben ik op mijn eerste tussendoel van -8.
Gaat goed Jippiejo! Kan me helemaal voorstellen dat je een tijd onrust hebt vanwege zo'n beslissing om wel of niet naar het buitenland te gaan. Mooi dat de kogel nu door de kerk is en er dus duidelijkheid is.

Ik heb een beetje een terugslagje. Niet echt in eten of zo, maar in gewicht. Wanneer was het, ik geloof zondag, toen woog ik 72,5 kg! En gisteren opeens weer boven de 74, terwijl ik niet echt "gezondigd" had of zo. Ik sta altijd vooraan om aan anderen uit te leggen dat het gewicht echt wel kan schommelen per dag en dat het nog veel uit kan maken ook, dat het meestal om vocht vasthouden gaat en blabla en dat je daarom vooral niet te vaak moet wegen. Dat weet ik verstandelijk dus ook wel, maar grrrrrr, wat baalde van dat cijfertje. Eens te meer reden om echt maar een keer per week te wegen.
De enige verklaring die ik kan bedenken is het bananenkoekje dat ik gegeten heb (gisteren, 1 banaan mengen met 1 ei en dat bakken in wat olie, gezien op facebook, simpel en best lekker!). Een banaan is natuurlijk wel 'zonde' bij Cambridge en dit was de eerste keer sinds 29 mei dat ik überhaupt fruit at (o nee, zondag 4 kersen gehad). Maar goed, die banaan en dat ei met de olie die intrekt komen ongeveer op evenveel calorieën als een Cambridge-reep, dus daar zit het hem niet echt in. Ik had wel gesport maandag en wellicht het restje spierglycogeen opgemaakt. Met de koolhydraten uit de banaan van dinsdag, enkele uren voor het wegen, heb ik die glycogeenvoorraad misschien weer aangevuld en elke gram glycogeen bindt (als ik het me juist herinner uit mijn studietijd) ongeveer 2,5 gram water aan zich. Dus een krappe halve kg glycogeen aanvullen (wat wel veel is bij een kh-beperkt dieet overigens, dus denk niet dat dat getal klopt, maar het gaat om de theorie) betekent een kleine 2 kg meer op de weegschaal, terwijl het niets met vet te maken heeft. Hm, ook weer recht gepraat ;-)
Het kan niks anders zijn, Yella :there:
Het risico zit denk ik in de frustratie. 'gewoon' doorgaan om maar eens met Barry Stevens te spreken ;)
Je bent al zo'n tijd zo bewust bezig! Daar heb ik echt bewondering voor!

Ik had vandaag een vrije dag en met de kinderen op school een vrije ochtend. Oe, dat vond ik lastig! Begon goed met yoghurt met fruit. En toen... de koektrommel. Ik kwam op tijd bij zinnen: de schade was twee kletskoppen.
Ook ik ben er nog!

Ik begrijp je frustratie Yella, vervelend! :(

Hier gaat 't redelijk. Op het werk een beste bak vuile was over me heen gehad (terwijl het bij lange na niet allemaal aan mij was toe te wijzen..) en aangezien ik een emotie-eter ben, kwam de chocola al snel weer uit de la..

Vandaag wel weer goed begonnen, bakje yoghurt, banaantje.. Zaterdagnacht vertrek ik voor een vakantie van twee weken naar Kroatië. Zonnen, (leren) surfen en heerlijk wandelen door stadjes, strand etc. 'Vakantie-stress' is mij niet onbekend, maar zolang dit niet uit naar een greep naar de chocola, vind ik het goed!
Jippiejo, dat is een heel beperkte schade, 2 kletskoppen (zijn ook mooi dunne koekjes, haha).

Kleineschnitzel, Kroatië, heerlijk! Geniet er maar lekker van, veel sla eten ;-) En ze hebben er veel vrij mager vlees zonder sausjes, dus moet ook kunnen.

Ik ga nu naar de consulente. Woog op mijn eigen weegschaal vanochtend 73,5 of zoiets, gaat alweer wat omlaag...
Pff, beetje naar consult was het. Ik was wel op haar weegschaal bijna 2 kg afgevallen, maar mijn vetmassa zou zijn toegenomen met 500 gram. Daar had ik dus nogal wat over te vragen, want dat kan ik me gewoon niet voorstellen bij een dieet van zo'n 700 calorieën per dag. Ze hield vervolgens een heel verhaal over het vetpercentage, maar dat bedoelde ik niet. Dat kan ik me voorstellen, dat het percentage verandert als bv ook het vochtpercentage anders is. Maar hoe kan mijn lichaam 500 gram vet aangemaakt hebben? Zij begon elke keer weer over dat vocht, maar dat heeft er niks mee te maken, niet met het netto aantal grammen vet in mijn lijf, zeg maar. Het werd echt een beetje ruzieachtig. Toen ik ook nog eerlijk zei dat ik de Atkins-repen gebruik in plaats van de Cambridge-repen, viel dat ook niet goed. Ik moest er niet mijn eigen dieet van gaan maken. Of wel, maar wat kwam ik dan bij haar doen? Tsja, dat vroeg ik me ook al een beetje af. Ik wil eigenlijk gewoon steun en een vast weegmoment, maar als ik nauwelijks producten afneem zou zij consultkosten moeten rekenen. Als ik daar dan voor moet betalen, verwacht ik echter wel gedegen kennis en niet iemand die van een computerprogramma afleest dat ik 500 gram vetmassa extra heb en toch bijna 2 kg ben afgevallen én meer vocht vasthoud, yeah right.
Enfin, we hebben het ter plekke ook weer bijgelegd, ik heb haar ervan overtuigd dat ik daar niet kom om haar een vervelend gevoel te geven of zo en dat ik gefrustreerd was door die getallen. Zo heeft ze voor mij ook standaard 1 kg aan kledingzwaarte ingesteld, vandaag ook, terwijl ik alleen maar een hemdje droeg en een heel lichte broek, nog geen halve kilo denk ik. Daar maakte ik zijdelings een opmerking over, dat vond ze ook al niet zo leuk.
Uiteindelijk toch een nieuwe afspraak gemaakt, voor volgende week vrijdag.
Yella, wat naar allemaal. Volgens mij maakt je lichaam extra vet aan als je te veel calorieën naar binnen krijgt. En ik heb nog nooit gehoord dat je vet aanmaakt als je minder calorieën tot je neemt.

Voor mij is het weer een rommelig weekje. Heb nl nachtdienst gehad, kom er vandaag uit. En dan een ik anders en geef ook sneller toe aan lekkere dingen.

Kleineschnitzel, geniet van je vakantie.!!

Jippiejo, kan me voorstellen dat de beslissing weer rust geeft.
Ook dat gevalletje van de koektrommel komt mij bekend voor. Ik haal nu geen koek meer in huis. 😁. Of neem toch maar een cracker met kaas of een appel.
Vervelend Yella! Ik snap wel dat je daar wat naar van wordt. Wat Travelgirl zegt klinkt mij bekend in de oren, teveel binnenkrijgen is reserves aanleggen. Te weinig binnenkrijgen is reserves opmaken. Ik snap ook niét waar 't vandaan komt dan :(.

Ik heb geen ervaring met nachtdiensten, maar ik snap het snaai gedeelte wel :).

Dank u allen! De stress valt tot nu toe mee, misschien doordat vriendlief ook heerlijk georganiseerd bezig is met lijstjes enzo, komt mijn stiekeme OCD kant weer boven. Ik hou van lijstjes.

Vanmorgen weer begonnen met yoghurt met muesli, op vrijdag worden hier altijd broodjes gehaald maar aan een speltbol met kaas, ham sla etc. kan ik mij geen buil vallen denk ik.. Voel me nu wel schuldig tegenover iedereen die het zó fantastisch doet met cambridge etc. Zal geen precieze beschrijving meer geven van mn eten, haha!
O, dat maakt mij niet uit, haha, daar kan ik best tegen. Kijk ook veel naar korte filmpjes van het bereiden van (vega)maaltijden etc, kan ik heel goed hebben. Ben blijkbaar ook geen externe eter.
Vanavond word wel een uitdaging, borrelen met een commissie waar ik in zit, met hapjes erbij want het is in het restaurant van een van de commissieleden. Als ik de wijn maar de wijn kan laten, dan komt het wel goed...
Ik ben er ook nog hoor, ruim 7,5 kilo eraf inmiddels en het gaat me steeds makkelijker af. Vind alles wat ik eet echt heerlijk, de wat langere bereiding- en voorbereidingstijd is inmiddels in mijn dagelijkse routine opgenomen.
Een dag in het weekend drink ik twee wijntjes, morgen komt mijn man thuis van een zakenreisje en drinken we dus gezellig samen. Daar heb ik dan lekkere eiwitrijke chips bij (en hij een zak doritos :-p)
En ik heb zeker weleens momenten dat ik het lastig vind, vooral als de weegschaal ineens niet zo snel wil. Maar doordat ik het nu echt zelf in de hand heb, heb ik daar ook meer vrede mee.
Ik sport ook flink, twee keer krachttraining, twee keer bootcamp en dan ook nog een of twee keer een klein rondje hardlopen.

Het enige waar ik me zorgen om maak is de vakantie. Mn man en ik hebben zo'n vaste routine op vakantie en die is best wel op eten gebaseerd, lekkere croissants bij het ontbijt, stokbrood met lekkere dingetjes bij de lunch, bij het avondeten vaak wel gezond maar standaard vergezeld van alcohol. Ik wil dat dit jaar gaan doorbreken, maar ben wel vernieuwd hoe mijn man hierop gaat reageren.

Fijn om te lezen dat het jullie ook zo goed afgaat. Dat flikken we toch mooi zo!
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Kleine Schnitzel, lekker vooruitzicht. Geniet ervan!!
Travelgirl, dat lijkt me zo lastig. Nachtdiensten en dieet. Zet 'm op!
Yella, erg verleidelijk, goede wijn in een restaurant. En wat betreft de consulent: jij hebt veel kennis en zal niet iets voor zoete koek slikken (pun intended). Dat is voor jullie allebei misschien lastig. Maar trek je eigen plan!
Grob, wat ben je veel afgevallen!! En vakantie is qua eten gewoon lastig. Maar je zult geen maanden weggaan, dus dat loopt wel los.

Ik voel me vandaag niet zo fit. En heb nu zin in comfortfood. Jee, ik grijp echt alle excuses aan om te (vr)eten!! Maar ik ga het niet doen. Voel ik me morgen op tenminste een gebied beter
Goedemorgen ladies, ik heb ook even een dipje. Ik vind het lijnen heel goed gaan, maar die weegschaal gaat even niet mee. Vrijdagavond wel hapjes meegegeten, want ons commissielid wilde graag dat wij nieuwe, door hem bedachte kleine gerechtjes voor in zijn restaurant zouden testen. Zeg daar maar nee tegen... Maar ik heb de koolhydraten links laten liggen en dat ging heel goed. Geen wijn aangeraakt, alleen rivella en water (en overdag alleen een reep en wat kwark). Gisteravond ook weer buiten de deur gegeten en heb ik een kleine poke bowl gehad. Wel wat koolhydraten (stukjes mango en wat kleefrijst), maar verder prima kost, leek mij, in elk geval heel mager. En weer een rivella. Overdag alleen een Cambridge-reep en 's morgens een shake. Dus hoe ik nu niet afval, begrijp ik niet. Ik heb niet het idee dat ik vocht vasthoud. Als ik met dit dieet alleen maar op gewicht blijf, dan weet ik niet hoe dat straks moet als ik weer richting normale voeding ga. Grrr.
Verder weer apparatenstress. Van de week is mijn nieuwe koelkast geleverd en die heeft kuren. Moet dus weer omgeruild worden. Ik word er doodmoe van. En intussen veel te veel werk liggen.

Grob, ja, de vakantie... Kun jij de wijn vervangen door iets met minder calorieën? Of vind je dat er echt alcohol in moet zitten? Zelf ben ik er ook nog niet helemaal uit hoe ik dat ga doen. Een kennis had het van de week over alcoholvrije wijn, dat die best te drinken is. Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om dat te kopen. Het gaat mij om de illusie van borrelen en gezelligheid en als ik dat ook met Rivella kan oplossen, doe ik dat maar. Het is niet eens zo dat ik heel erg geniet van de smaak van wijn. Althans, niet méér dan van een glas goed vruchtensap of zo. Maar sap wil ik ook niet, vanwege de koolhydraten. Ik denk ook altijd dat ik de alcohol eigenlijk niet hoef, maar als wijn zonder alcohol exact hetzelfde zou smaken als met, zou ik het niet drinken. Dus er zit toch een alcohol-dingetje, dat ik nog niet helemaal kan verklaren. Blabla, gaat het weer over mij. Denk dat je jezelf af moet vragen waarom je die wijn precies wilt hebben. Alcohol, of smaak, of het moment van gezellig samen zitten? In geval van het tweede en/of derde kun je het misschien best vervangen door iets anders. Door de alcohol weg te laten, is de zin in andere dingen wellicht ook minder en kun je je beter aan je plan houden.
Zaterdag was ik 96,6 kilo, jeuj 1,5 kilo eraf!! Gisteren was ik zelfs 96 kilo, maar vanmorgen een grote tegenvaller want ik was 97,6 kilo :cry:

Ik vermoed vocht want ik heb hele dikke voeten. Niks aan, dat vocht vasthouden (6)

Afijn, de afgelopen week ging prima qua eten, aan beweging niet genoeg gedaan, dus gisteren een fietstocht gedaan van 33 kilometer en vanmorgen weer begonnen met hardlopen. Ik doe Running Coach dus ik hoop over 6 weken 5 kilometer te kunnen hardlopen.
Vanavond weer naar aquafit.

Succes weer allemaal!
Hoetepetoet, moet idd vocht zijn. Geen zorgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven