Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen: start 8 januari 2018 2.0

06-03-2018 00:43 570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Nadat chocoladetaartje door familieomstandigheden helaas het topic moest verlaten en heel begrijpelijk zich bezig hield met het verwerken van de situatie, raakte het overzicht een beetje kwijt in de openingspost. Om het topic weer levendig en overzichtelijk te maken, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken en een tabel aan te maken met de gegevens erin. Ik zal wekelijks de tabel updaten en iedereen is natuurlijk welkom om mee te doen aan de strijd tegen de kilo's! Laten we er samen voor zorgen dat we allemaal ons streefgewicht behalen!

Het weegmoment is normaal gesproken op maandag!
NaamLengteStartStreefHuidigTotaal
7hemels16874,56572,8-1,8
afvalEs163756571,1-3,9
Barnabas18088,07585,0-3,0
Frantic172736568,4-4,6
Fenne28165986566,6-31,4
JessyM16581,56978,8-2,7
Vliegertje1216770,56565,1-5,5
Bohemia16398,57586,5-12,0
Bubblegum1166736866,5-6,5
Ea-quality16872,26470,2-2,0
Teemo16164,65557,5-6,9
fenya165117106104,2-12,8
Sugaraddict17580,4-78,0-2,4
joostelientje164826568,4-13,6
ch8615754,25054,2-
Chocoladetaartjeee17378,57078,5-
King201215977,56078,3-
monkey181708872--
anoniem_361810 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 00:39
31.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom ch86!

Ooooh een ijssalon als buurman, de hel!! Nocciolla ijs... witte chocolade ijs... yum!!

Heerlijk Es, fijn vooruitzicht! En qua beweging komt het wel goed zo te lezen. Ik vind het lastigste op vakantie dat ik dan soms denk dat helemaal niet meer na hoef te denken of op hoe te letten. Maar aan de andere kant ben ik ook wel eens lichter terug gekomen van vakantie dan ik gegaan was?!

Hier tot nu toe 2 perfecte dagen gehad, al zeg ik het zelf ;) Niet gesjoemeld, gezond gegeten en gisteren gewandeld en vandaag naar de sportschool geweest. Voelt wel weer goed, nu weer volhouden!
Ik ook al een paar hele goede dagen, alleen de weegschaal werkt niet mee. Ik denk of hoop eigenlijk dat ik wat vocht vast houdt. Wel redelijk zout gegeten namelijk gisteren... Maar heerlijk weer, dus lekker naar buiten :)
Alle reacties Link kopieren
Gefietst, gewandeld, sla als lunch, water met een citroentje als drank. Als ik nou toch niet slank op het strand lig deze zomer, dan weet ik het ook niet meer. :P
Alle reacties Link kopieren
Aaah heerlijk bubblegum.
Ik vergeet vaak citroen of limoen mee te nemen inderdaad voor in mijn water maar dat is inderdaad heerlijk goed idee Met dit weertje 🌞

De spullen zijn bijna gepakt morgen nog wat boodschapjes.

Van de week met volleyen te enthousiast naar een balen gedoken tegelijk met een teamgenoot... gevolg nu nog steeds pijnlijke knie dus even afwachten hoe het gaat...
Alle reacties Link kopieren
Ooooh wauw wat een weer!!! Had late dienst, dus eerst heerlijk in de zon gezeten!

Wat balen van je knie Es, hopelijk valt het mee.
Fijn dat iedereen zo enthousiast is deze week, bij mij gaat het ook heel goed! Vandaag 1 dagje niet gesport, morgen wel weer. Voor het weekend weer wandelen op de planning..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ongesteld geworden, was het helemaal vergeten dat het alweer zover was. Hopelijk val ik dan nog een beetje extra af.
Nu heerlijk hollandse aardbeien op brood en ik heb al 8,5 km gefietst vandaag. Beetje van hot naar her, dus allemaal korte stukjes, maar alle beetjes helpen.
Gisteren wel 2 biertjes op het terras gedronken (mooi weer moet gevierd worden) ,maar als ijsje ben ik voor een raket gegaan.

Hoe is het met je knie ondertussen Es? Al wat beter?
Alle reacties Link kopieren
Lief dat het vraagt bubblegum, maar gaat weer wat beter alleen met spullen in de caravan doen op mijn knieën voel ik het nog maar verder niet meer gelukkig...
Caravan gepakt nu onderweg naar verjaardag van nichtje van 2 dus taart...

Alweer aan de 10000 stappen vandaag in ieder geval...
Alle reacties Link kopieren
Altijd lastig verjaardagen, ik heb nooit zin om uit te leggen dat ik aan de lijn ben.
Vertellen jullie dat wel aan iedereen? Ze zien het vanzelf wel een keer denk ik dan.

Rustig hier. Iedereen druk? Ik heb vanochtend heerlijk gewandeld, ruim 8 km, prachtige route door de duinen.
En veel aardbeien gegeten. De Hollandse zijn. Er weer, lekkerste die er zijn.
Haha lekkere verrassing bubblegum, ongesteld worden. Maar lekker bezig allemaal! Hier ook een hele lekkere week. Ik had gewoon wat meer tijd, dan is bewegen en gezond eten wat makkelijker. Maar ik heb ook wel een buffer nodig, zo een bruiloft en morgen een verjaardagsfeestje. Al ben ik vnv wel de bob, dat scheelt. En ik heb ook besloten dat ik hier nu even goed van ga genieten, samen met het weer :)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te lezen dat iedereen zo'n lekkere week heeft. En gelukkig gaat het met de knie weer wat beter afvalEs. Hier net als Fenne een feestje vanavond. Zo eentje die tot in de nachtelijke uurtjes doorgaat en die je maar eens in het jaar hebt... Dus ik vermoed dat er wel wat wijntjes in zullen gaan en ik heb besloten daar voor die zeldzame keer dat dat nog voorkomt (zo'n party), ook gewoon van te gaan genieten.

En net als Bubblegum hier ook ongesteld. Maar in plaats van extra afvallen, betekent dat voor mij vocht vasthouden en dus aankomen. Grrrr. Dus ik verwacht komende maandag niet veel op de weegschaal. Gelukkig heb ik verder wel een goede week gehad. Heb netjes gegeten en 3x 7,5 km gewandeld. Extra lekker met dit weer :-)
Alle reacties Link kopieren
Extra afvallen tijdens ongesteld zijn? :o dat klinkt magisch!! Hier ook vocht erbij als ik ongesteld ben! Het weer is inderdaad fantastisch, lekker buiten zijn dus.

Ik heb 4 'perfecte' dagen gehad, gister een softijsje genomen (enorm zin in en hij was geweldig, dus geen spijt), en wat frisse flesjes (snoep) waarvan ik achteraf wel denk: mwoah, was niet nodig geweest. Vandaag kibbeling genomen, maar dan wel als lunch :) straks nog een bbq en een paar biertje, morgen is weer een normale dag en ga ik ook wandelen of fietsen, waar ik op dat moment maar meer zin in heb..

Goed weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen dat iedereen zo goed bezig is!!

Die beweging tijdens de vakantie komt bij jou idd dan wel goed AfvalEs, veel plezier :) Kan me voorstellen dat soms thuis de snoep van kinderen weleens lonkt haha.

Hoe was het feestje Fenya? Soms moet je je ook gewoon even laten gaan en het er van nemen, anders hou je afvallen/gezond bezig zijn op de lange termijn niet vol denk ik (tenminste als ik voor mezelf spreek :p).

En klinkt idd goed om af te vallen als je ongesteld bent, ik krijg dan juist zin in allerlei eten haha.

Verder ben ik zelf deels goed bezig geweest. Donderdagavond gesport (compenseert hopelijk voor de paar koekjes die ik dag ook gegeten had), vrijdagavond bbq (maar overdag gezond gegeten), zaterdagochtend weer gesport (+ de boodschappen/was/schoonmaken etc, geldt toch weer als wat extra beweging vind ik :p), maar vervolgens ‘s avonds uit eten geweest.
Vandaag ga ik ook weer een gezond dagje doen qua eten. Zometeen nog maar even wandelen denk ik voordat het weer slechter weer wordt.

Fijne zondag allemaal!!
Ik ga vandaag niet op de weegschaal staan om mezelf en vooral mijn motivatie te beschermen. Zaterdagochtend al een heel mooi getal gezien op die weegschaal, maar daar is niet veel van over na dit weekend. Vooral gisteren me wel laten gaan, dus ik gun mezelf vandaag eerst een balansdag en dan bekijk ik de schade morgen.
Hoe is het bij de rest? Veel positieve geluiden deze week, heeft het zich ook uitbetaald?
Ik was 58.3, dus 0.6 afgevallen :-D
Ik ga maar 1 of 2x per week op de weegschaal, en zeker niet op maandag :P Gisteren wel een ijsje en een handje chips op, maar voor de rest ging het weekend heel goed. Ik heb gisteren trouwens met yoghurt en fruit ijs gemaakt, dus volgende keer een gezond ijsje.

Hoe was het feestje Fenya? Gelijk heb je, als het maar 1x per jaar is, zou ik er ook zoveel mogelijk van willen genieten.
Alle reacties Link kopieren
Oeps Fenne, die dagen heb je soms. Hopelijk morgen weer een mooi getal.. Lekker Teemo, weer wat eraf!

Hier vandaag 69.4, dus deze week -1.1! Na een dik prima doordeweekse dagen maar niet zo beste weekenddagen een prima resultaat!

Tav het wegen op maandag: we zouden natuurlijk kunnen overwegen om bijvoorbeeld donderdag weegdag te maken. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niets uit qua gewichtsverlies, maar als iedereen het weekend zo lastig vindt is het mss wat om te overwegen, zodat het gevoelsmatig beter is?
Alle reacties Link kopieren
Zoooo, heb de tabel weer even aangepast. Sorry dat het zo lang duurde, het is gewoon echt een gekkenhuis qua drukte op school. Met het afvallen gaat het verder goed bij mij! Heb drie dagen gewerkt afgelopen week en dat zijn vrij lange dagen waarbij ik dus in de horeca werk. Ik merk gewoon dat gezond eten voor mij helemaal niet echt de trick doet om af te vallen - het helpt wel om me goed te voelen, maar het afvallen wordt pas getriggerd door het bewegen. Kreeg ook weer veel complimentjes afgelopen weekend, onder andere van een vriend die ik hiervoor al een jaar niet had gezien! Vind het soms wel gek dat mensen zo anders met me omgaan dan vorig jaar, het is net alsof mensen daarvoor me een beetje vermeden en nu gaan mensen heel anders met me om. Heel jammer dat mensen soms zo oppervlakkig kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
66,9 kg Whoopwhoop. :yes: :cheer2: De 66 is in beeld gekomen. Al meer dan een kilo onder mijn eerste streefgewicht!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal met de mooie resultaten. Er is veel af bij iedereen. Mijn feestje was top, ik had gisteren de hele dag nodig om bij te komen. Dus dan kan je het wel nagaan :lol:

En ondanks mijn hormonen en het vasthouden van vocht, was de weegschaal me vanmorgen toch nog gunstig gezind. Niet veel, maar ik ben er super blij mee. Zeker gezien de omstandigheden (die normaliter letterlijk verzwarend werken voor me).

Ik ben namelijk 300 gram afgevallen afgelopen week. Ik weeg nu 106,7 en ben 10,3 kg afgevallen.

Yessssssss :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat het goed met iedereen! Als je de tabel bekijkt zijn we echt al heel veel afgevallen. Top meiden!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig allemaal!! Vanochtend zei mijn weegschaal 53.2 :-D :-D
Goed bezig allemaal! Ik hoop bij mij morgenvroeg ook een positief getal!

@Barnabas. Ik herken het wel alsof het leek of mensen je eerst meer vermeden. Alleen als ik naar mezelf kijk, denk ik dat ik zelf het contact op afstand hield. Nu groeit langzaam mijn zelfvertrouwen en ik denk dat ik daar ook spontaner door ben geworden en makkelijker benaderbaar. Zo beleef ik het dan in ieder geval. Maar super leuk hè al die complimenten!
Alle reacties Link kopieren
Fenne28 schreef:
23-04-2018 21:26
Goed bezig allemaal! Ik hoop bij mij morgenvroeg ook een positief getal!

@Barnabas. Ik herken het wel alsof het leek of mensen je eerst meer vermeden. Alleen als ik naar mezelf kijk, denk ik dat ik zelf het contact op afstand hield. Nu groeit langzaam mijn zelfvertrouwen en ik denk dat ik daar ook spontaner door ben geworden en makkelijker benaderbaar. Zo beleef ik het dan in ieder geval. Maar super leuk hè al die complimenten!
Iedereen is echt top bezig! Allemaal op naar een zomerklaar lichaam!

Nou, het gaat er bij mij meer om dat sommige jongens vorig jaar minder interesse in me hadden en nu diezelfde jongens opeens bij me komen slijmen over hoe goed ik eruit zie. Vrij opvallend is dat en daardoor heb ik weinig interesse in zulke types.
Haha ja groot gelijk, die types ben je liever kwijt dan rijk!
Alle reacties Link kopieren
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
diepe buiging voor iedereen hoor!!! jullie zijn goed bezig!!
Hier geniet ik misschien net even te veel maar wel bewust 😉 van een ijsje en een biertje/wijntje... maar wel elke dag al mij bewegingsdoelen gehaald
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat iedereen goed zeg!! Top!
Bij mij was de weegschaal vanmorgen hetzelfde als vorige week, 68,4. Viel me alles mee, een hele drukke week gehad op het werk en merk dat ik dan ongezonder keuzes maak qua eten.
Maar goed, nog 2 dagen werken en dan ga ik 2 weken op vakantie :cheer2: zin in!
Ik meldt me over een paar weekjes weer ;-)
Succes iedereen!
Erger je niet, verwonder slechts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven