Lijf & Lijn alle pijlers

App met ontspanningsoefeningen?

09-11-2015 20:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voornamelijk voor het slapen gaan.

Ik heb ooit eens autogene training gedaan en dan ga je je hele lichaam af. Van je kleine teen tot je kruin. En je probeert je in te voelen dat je lichaam warm/zwaar wordt. Dat hielp me wel maar voornamelijk als iemand het dan allemaal zei. Als ik het zelf moet doen dwalen m'n gedachten snel af.

Iemand tips voor een goede app? iPhone of iPad?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Via youtube kun je hele fijne meditaties vinden. Ik luister vaak naar dick de ruiter, in de zoekbalk zoeken naar meditatie of ontspanning
Mindfulness
Dus dat...
One moment meditation, gratis app.

Korste is een minuut geloof ik.
http://www.bezielen.nl/de ... meditatie-en-mindfulness/
De app van de vgz (die zorgverzekeraar). Heeft meerdere oefeningen en ik heb Mindfulness met de bodyscan van 15 minuten.

Ik gebruik het ook om in slaap te vallen, maar dat is niet helemaal de bedoeling.
Google maar eens op progressieve relaxatie (Jacobson) , dan kom je de oefeningen tegen die je zoekt.
Ja die VGZ app! Ik heb die ook op mn telefoon staan, erg fijn om soms te gebruiken als ik me gestresst voel.
calm en dan de 7daagse oefeningen doen
Ik vind headspace heel fijn (take10) wel engels
Hoi lieverd!

De VGZ app is idd een goede. Die heb ik als tip gekregen van mn psycholoog. In de lijst oefeningen staan 2 die gaan over wat jij beschrijft. Die oefening heet de body scan. 11 of 32 minuten. Verder vind je ook op youtube veel als je body scan meditatie intypt.

In alle drukte hebben we al een tijd geen contact gehad. Im sorry! Ik zal je binnenkort appen! Hoop dat het goed gaat met jullie en jullie stoere vent.

Succes!
Bedankt voor de tips, iedereen! Heb gisteravond al eentje uitgeprobeerd en prima ingeslapen

We appen, knappe Enora!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven