Augustus afvallen
donderdag 4 augustus 2016 om 10:44
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
vrijdag 12 augustus 2016 om 21:37
Ojee, een klein weekje vakantie gehad, verbleven in een hotel en waar amper fatsoenlijke groenten bij je maaltijden geserveerd worden (ze zijn afwezig, druipen van de vette dressing/olie of van die vies verlepte gesneden tomaat/komkommer). Hoewel elke dag veel bewogen vrees ik dat ik deze week niet zo netjes ben afgevallen. Nu weer gewoon thuis en vanavond lekker een lekkere salade op, met zalm en garnalen. De komende week dus weer strak in het gareel!

vrijdag 12 augustus 2016 om 22:02
Ik weet niet of deze site al genoemd is maar hier staan lekkere , gezonde vegetarische gerechten op:
http://www.degroenemeisjes.nl/food/recept/
@kruidentheetje, zo'n dagje tussendoor moet kunnen hoor
@Fudge, hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad! Idd jammer dat t qua eten niet zo goed was. Nu weer flink er tegenaan!
http://www.degroenemeisjes.nl/food/recept/
@kruidentheetje, zo'n dagje tussendoor moet kunnen hoor
@Fudge, hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad! Idd jammer dat t qua eten niet zo goed was. Nu weer flink er tegenaan!

zaterdag 13 augustus 2016 om 00:32
Hahaha dat zou zo maar het mysterie geweest kunnen zijn cherokeerose!
Avondje heerlijk uit eten geweest. Witvisje besteld, en een paar patatjes erbij gegeten. Wel zonder mayo. Daarna genoten van een heeeerlijke tiramisu. En wat m&m's gegeten in de bios. Gezondigd dus, maar wel van genoten! Moet soms kunnen. Hopelijk is de weegschaal morgenochtend een beetje lief...
Slaap lekker allemaal!
Avondje heerlijk uit eten geweest. Witvisje besteld, en een paar patatjes erbij gegeten. Wel zonder mayo. Daarna genoten van een heeeerlijke tiramisu. En wat m&m's gegeten in de bios. Gezondigd dus, maar wel van genoten! Moet soms kunnen. Hopelijk is de weegschaal morgenochtend een beetje lief...
Slaap lekker allemaal!
zaterdag 13 augustus 2016 om 07:48
Goedemorgen! Haha Cherokee, nu dan nieuwe batterijen erin gedaan en geeft hij nu hetzelfde gewicht aan?
Hmm ri88, tiramisu en M&M's, lekkerrrr!!
Heb mijn maaltijden voor de komende week gepland en ga zo boodschappen doen en daarna sporten. Durf nog niet op de weegschaal dus wacht netjes tot maandag.
Hmm ri88, tiramisu en M&M's, lekkerrrr!!
Heb mijn maaltijden voor de komende week gepland en ga zo boodschappen doen en daarna sporten. Durf nog niet op de weegschaal dus wacht netjes tot maandag.

zaterdag 13 augustus 2016 om 11:28

zaterdag 13 augustus 2016 om 11:42
Hier ook aardig wat groente en fruit. Elke ochtend sowieso een groene smoothie en vaak een appeltje tussendoor.
Ik ging net toch even tussendoor op de weegschaal, maar hij gaf elke keer wat anders aan..... wat moet ik daar nou van denken? In de spiegel meen ik te zien dat ik wat strakker oog, maar qua gewicht lijkt er niet veel verschil. Nouja, ik ga gewoon stug door, als mijn kleding maar beter gaat zitten kan het me eigenlijk niet schelen wat de weegschaal zegt.
Ik ging net toch even tussendoor op de weegschaal, maar hij gaf elke keer wat anders aan..... wat moet ik daar nou van denken? In de spiegel meen ik te zien dat ik wat strakker oog, maar qua gewicht lijkt er niet veel verschil. Nouja, ik ga gewoon stug door, als mijn kleding maar beter gaat zitten kan het me eigenlijk niet schelen wat de weegschaal zegt.
zaterdag 13 augustus 2016 om 12:53
Tiny, snap ook niks van die weegschaal, het fluctueert enorm. Zou idd de focus leggen op lekker in vel en je kleren en minder op dat getalletje.
Ik eet altijd 2 en soms 3 stuks fruit per dag. Groente altijd bij avondeten en soms rauwkost als tussendoortje.
Ik vind groente niet 'lekker', ik eet dat omdat dat gezond is. Fruit vind ik wel echt lekker en dan mn aardbeien en mineolas!
Ik eet altijd 2 en soms 3 stuks fruit per dag. Groente altijd bij avondeten en soms rauwkost als tussendoortje.
Ik vind groente niet 'lekker', ik eet dat omdat dat gezond is. Fruit vind ik wel echt lekker en dan mn aardbeien en mineolas!

zaterdag 13 augustus 2016 om 15:13
Ik eet altijd een stuk fruit bij het ontbijt, en soms nog een kleinigheidje tussendoor. Groente bij de lunch, rauwkost als tussendoortje en mijn diner bestaat voor het grootste gedeelte uit groente.
Vandaag de workout van dag 8 van de 30 day shred afgerond (is dezelfde als dag 1 tm 7 )
Sneeuwvlokje, gaat het bij jou nog goed met shredden? Ik vind wel dat je merkt dat het makkelijker gaat op den duur, al vind ik sommige oefeningen nog steeds horror (zoals het opdrukken. Kan dan echt niet hoor. Ik doe er nu 5 'gewoon', en de rest beginnersversie op de knieën. Maar dag 1 kon ik zelfs de beginnersversie nauwelijks, laat staan dat ik een gewone kon).
Vandaag de workout van dag 8 van de 30 day shred afgerond (is dezelfde als dag 1 tm 7 )
Sneeuwvlokje, gaat het bij jou nog goed met shredden? Ik vind wel dat je merkt dat het makkelijker gaat op den duur, al vind ik sommige oefeningen nog steeds horror (zoals het opdrukken. Kan dan echt niet hoor. Ik doe er nu 5 'gewoon', en de rest beginnersversie op de knieën. Maar dag 1 kon ik zelfs de beginnersversie nauwelijks, laat staan dat ik een gewone kon).
zaterdag 13 augustus 2016 om 15:25
Eergisteren iets teveel gegeten in de sauna, maar nu weer goed opgepakt met gisteren een vastendag en vandaag een heerlijke lunch. Een recept van mindyourfeed.nl courgettespaghetti met avocado en zalm
http://www.mindyourfeed.n ... etti-met-avocado-en-zalm/
Heerlijk fris en uitgerekend 420 kcal per persoon. Daar doe ik het voor
Ik heb de helft ingevroren om te kijken of dat lekker blijft. Dan kan ik het vaker maken en dan meenemen naar mijn werk voor de lunch.
http://www.mindyourfeed.n ... etti-met-avocado-en-zalm/
Heerlijk fris en uitgerekend 420 kcal per persoon. Daar doe ik het voor
Ik heb de helft ingevroren om te kijken of dat lekker blijft. Dan kan ik het vaker maken en dan meenemen naar mijn werk voor de lunch.
zaterdag 13 augustus 2016 om 16:36
@eefje667, knap dat je het nog steeds elke dag volhoudt! We gaan gelijk op nu. 1x per week heb ik circuittraining en het wordt aangeraden om de dag erna niet te sporten, dus het gaat bij mij wat langzamer. Ik vind het eigenlijk juist steeds pittiger worden. De eerste dagen vielen me heel erg mee, geen spierpijn en ik kon het van begin tot eind bijhouden, maar het wordt steeds moeilijker me ertoe te zetten en de work-outs vallen me zwaarder. Het opdrukken lukt mij ook echt niet, ik doe ze allemaal op m'n knieën
Ik begin al wel een beetje bang te worden voor level 2 haha.
@ cherokee, bedankt voor de link! Hij staat in m'n favorieten.
courgetti goed idee om het een keer als lunch te doen! Ik eet het eigenlijk altijd alleen als avondmaaltijd.
Ik begin al wel een beetje bang te worden voor level 2 haha.
@ cherokee, bedankt voor de link! Hij staat in m'n favorieten.
courgetti goed idee om het een keer als lunch te doen! Ik eet het eigenlijk altijd alleen als avondmaaltijd.

zaterdag 13 augustus 2016 om 18:05
Vandaag gesmokkeld met m&m's. Voor de rest 4 beschuitjes, broodje met hagelslag en kom tomatensoep vers. Straks eten we schouderkarbonade, sla, bieten en patat. Van patat neem ik maar klein beetje. We zijn bij schoonouders dus geen keus. Er is nog een schep ijs met aardbeien en slagroom bijgekomen. Moet kunnen na 2 weken niet snoepen.
Morgen maar weer rustig aan.
Morgen maar weer rustig aan.

zaterdag 13 augustus 2016 om 22:07
Hahaha cherokee, die van jou is echt van slag!
Hier goede dag, onbeten met 3 spelboterhammen, lunch appeltaarthavermoutben avond een groenteburger en groenteprutje met quinoa. Tussendoor griekse yoghurt met aardbeieb, mineola en 2 dunne crackers met tomatenspread.
Vanmorgen uurtje bootcamp gedaan.
Heb bij de action een springtouw gekocht. Dat wil ik elke dag even doen. Oefen ook elke dag met planking.
Hier goede dag, onbeten met 3 spelboterhammen, lunch appeltaarthavermoutben avond een groenteburger en groenteprutje met quinoa. Tussendoor griekse yoghurt met aardbeieb, mineola en 2 dunne crackers met tomatenspread.
Vanmorgen uurtje bootcamp gedaan.
Heb bij de action een springtouw gekocht. Dat wil ik elke dag even doen. Oefen ook elke dag met planking.
zaterdag 13 augustus 2016 om 22:51
Oeh Cherokee dat is nogal een ruime marge! Staat de weegschaal wel op een goede ondergrond? Dus op tegels ofzo, en niet op wat zachtere ondergrond?
Hier een goede dag, jeu! Ontbeten met havermout met peer, gedroogde vijg en walnoot. Lunch met omelet met roerbakgroente, twee sneeën brood met pulled pork en Hollandse garnalen, tussendoor bakje yoghurt Griekse stijl met muesli, avondeten biefstuk met roerbakgroente en rijst. En oke net een wijntje, maar alsnog onder de 1.500 cal en daarnaast nog gesport en veel gelopen (en eieren uitgebroed haha).
Hier een goede dag, jeu! Ontbeten met havermout met peer, gedroogde vijg en walnoot. Lunch met omelet met roerbakgroente, twee sneeën brood met pulled pork en Hollandse garnalen, tussendoor bakje yoghurt Griekse stijl met muesli, avondeten biefstuk met roerbakgroente en rijst. En oke net een wijntje, maar alsnog onder de 1.500 cal en daarnaast nog gesport en veel gelopen (en eieren uitgebroed haha).
zaterdag 13 augustus 2016 om 23:38
quote:-Fudge- schreef op 13 augustus 2016 @ 17:32:
Gebruiken jullie zo'n apparaatje voor courgetti? En kan je dat dan ook voor ander spul dan courgette gebruiken?
Ik heb geen spirelli of mandoline, dus gebruik gewoon een mes. Je bent wel wat langer bezig, maar de smaak is er niet minder om
Lekkere menuutjes zie ik voorbij komen!
Gebruiken jullie zo'n apparaatje voor courgetti? En kan je dat dan ook voor ander spul dan courgette gebruiken?
Ik heb geen spirelli of mandoline, dus gebruik gewoon een mes. Je bent wel wat langer bezig, maar de smaak is er niet minder om
Lekkere menuutjes zie ik voorbij komen!
zondag 14 augustus 2016 om 11:05
Goedemorgen
Ik heb een topfeestje gehad gisteren. Wel veel biertjes gedronken en niet echt gezond gegeten (halve eierkoek, kleine loempia, een hamburger en een patat met), maar volgens mijn telefoon ruim 40.000 stappen gedaan en 7 uur actief geweest Heel veel gedanst dus!
Ben heel benieuwd wat de weegschaal morgen gaat zeggen.
Ik heb een topfeestje gehad gisteren. Wel veel biertjes gedronken en niet echt gezond gegeten (halve eierkoek, kleine loempia, een hamburger en een patat met), maar volgens mijn telefoon ruim 40.000 stappen gedaan en 7 uur actief geweest Heel veel gedanst dus!
Ben heel benieuwd wat de weegschaal morgen gaat zeggen.
Uhm... stuff... and things

zondag 14 augustus 2016 om 11:07