Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Ik ontbijt met havermout/blauwe bessen taartje, lunch 2 biterhammen met philadelphia en komkommer, avondeten vega indonesische balletjes met aardappel uit oven en gewokte bloemkool. Tussendoor een groente omelet en 2 eijstwafels met tomatenspread. Gebootcampt vandaag. Dalijk nog een klein beetje griekse toghurt
Swifty: Het was ook lekker

Wel misselijk nu????
Goed hoor Jempo! Het klinkt alsof je de spirit echt te pakken hebt.

Klinkt lekker allemaal Fresiaatje!

Hier ook wel een oké dag. Qua eten. Lekker veel buiten geweest met de kinderen. Op het terras alleen een koffie gedronken en een paar stukjes pannenkoek die bleven liggen. Maar niet eens allemaal. Kostte me eigenlijk geen moeite om niets te bestellen. Heb thuis een shake genomen. Vanavond had ik roerbakmie.

Maar daarstraks had ik me toch ineens zin in chips!!! Man ging nog naar de supermarkt, maar ik heb niks gevraagd en een rijstwafel gegeten. Vond het toch zonde en keek nog weer even naar mijn buikje en kon me toen inhouden. Zaterdag nog wel een verjaardagsfeest hier met bbq, dus dat wordt een hele uitdaging. Dan mag ik van mezelf wel wat lekkers.

Welterusten!
quote:schorpioen36 schreef op 17 augustus 2016 @ 22:27:

Wel misselijk nu????He vervelend, hoop dat het gauw weg weer is!
quote:schorpioen36 schreef op 17 augustus 2016 @ 22:27:

Wel misselijk nu????He vervelend, hoop dat het gauw weg weer is!
Hej dubbel..
Jaa jongens weer een nieuwe dag! Ontbeten met bananen/havermouttaartje, was lekkeeerrr!

Vanmiddag ga ik een soort tosti maken in mijn nieuwe grill. Het moet wel gezond blijven natuurlijk. Ik wil er tomaat opdoen, evt kipfilet of gerookte kip en kaas. Dan een plakje 20+kaas of mozzarella. Dat eet ik eigenlijk nooit, is daar ook een magere variant van? Of kan ik ook huttekase gebruiken?

Tomaat/huttekase/pesto is misschien wel lekker. Iemand tips?
De tosti is een aanrader! Speltboterhammen beleggen met plakjes tomaat en huttekase ( gemengd met beetje rode pesto en een uitgelekte kleingesneden zongedroogde tomaat). Onder de grill en beetje rucola erbij. Heerlijk!
Nog iets lekkers ontdekt! Wilde ei koken maar had meer zin in omelet. 1 heel ei en 1 eiwit en een grote lepel griekse yoghurt 0 procent vet. Weinig calorieen en een ei met volume en romige smaak! Lekker!
Weer een dag voorbij. Overdag goed alleen avondeten weer slecht. Niet teveel genomen maar om te compenseren.

O: Bakje skyr en mango

L: Sla met kip en komkommer

T: Bramen, frambosen en aardbei

A: Beetje patat en 1 speklapje en komkommer.
Dames we zijn ruim over de helft! Vind het zo knap van de dames die zo goed hun dieet volgen. Hier lukt dat niet zo goed, deze week al friet én pizza op.. Oooopss Vandaag wel een hele goede dag gelukkig. Maar het weekend komt eraan alweer, altijd lastig.

Wat een leuke recepten zie ik voorbij komen. Dit weekend maar eens wat experimenteren.

Fijne avond
Hier begint mijn motivatie ook wat minder te worden... Ik probeer zeker wel bewuste keuzes te maken maar wanneer me iets lekkers wordt aangeboden kan ik het niet altijd afslaan. Verder de 3 maaltijden op de dag wel bewust en gezond dus ik hoop dat ik mijn motivatie weer terug vind en ook deel 2 van de maand goed doorkom!
Wat een originele invulling van een afvaltopic.

Stoppen jullie na augustus? Of in september de volgende 3 kilo ? In dat geval

zou ik wel willen aansluiten maar 3,1 ga ik nooit meer halen.....deze maand.
Ik ben de eerste helft van september op vakantie, maar als er een oktobergroepje komt sluit ik me graag weer aan! Het is echt wel motiverend, zo'n topic, en ook een concreet doel.

Net dag 3 van de 30 day shred afgerond, worden jullie er al moe van dat ik elke dag vertel dat ik de volgende dag heb gedaan? Ik vind het zo zwaar dit level, moet het elke dag even kwijt. Level 1 ging me steeds makkelijker af, maar level 2 blijft bah.

Verder wel weer netjes gegeten vandaag. M'n standaard-werkdag-ontbijt-lunch-tussendoortjes, en als avondeten een salade met gerookte zalm, pijnboompitjes, een kwart avocado en wat zwarte olijven.

Huttenkase met pesto...nooit aan gedacht. Ik eet het soms als tussendoortje, gewoon plain of (als ik niet zo erg op koolhydraten let) met rozijntjes. Ik kan het ook weleens hartig proberen! Goed idee voor op brood of cracker, als tosti, maar misschien ook wel gewoon zo.
Eefje: blijf maar gewoon melden hoor welk level je zit. Misschien dat ik daardoor het ook eens ga doen. Weinig zin om te sporten.

De scholen beginnen volgende week en heb nog een bruiloft en dan moet ik ook weer van mezelf. Totdan nog lekker niks????

Ik hoop dat er ook een september topic komt oktober want dat heb ik nodig om streef te halen. Dan nog een maandje doorzetten zodat ik de feestdagen doorkom. Gezond sinterklaasavond, kerst en oudjaar doorkomen is er niet bij. Te lekker eten????
Ik ben ook voor een septembertopic! Vandaag ongesteld geworden, dus snaaiaanvallen en een opgeblazen gevoel... Hopelijk trekt het snel weg. Daarnaast gisteren én morgen uit eten, dat schiet ook niet op dus.
We kunnen gewoon verder gaan vanaf september. Misschien niet meer voor iedereen om af te vallen maar om elkaar te steunen in onze gezonde levensstijl

Vandaag een goede dag gehad qua eten.

Kan wel elk moment ongesteld worden, nog steeds wat neerslachtig en een opgeblazen gevoel. Ga er eigenlijk al vanuit dat de weegschaal een iets zwaarder gewicht aan zal geven maandag.

Tosti recept klinkt erg lekker Fresiaatje!
Als gewicht na de vakantie niet al te erg tegenvalt, hoef ik in september niet meer mee te doen, anders blijft er straks te weinig Ted over
Ik sluit ook graag aan bij een vervolg groepje. Ik heb na deze maand nog niet mijn streefgewicht behaald denk ik waar ik uiteindelijk naar toe wil. Denk dat als ik het deze maand red om 3 kilo af te vallen, ik dan op een BMI van 25 zit. Dan moet er nog iets meer af om echt op een meer gezondgewicht te komen.

Vandaag ging best goed. Veel gelopen vandaag en ook gisteren. Beide keren ook 's avonds gelopen waardoor ik niet ga snaaien. Dubbel voordeel dus.

Dames met de menstruatie die er aan komt of er is, de eerste paar dagen had ik ook last van het snaaien, maar daarna werd het minder. Hoop dat dat ook voor jullie geldt.
Goed bezig allemaal hoor.

Hier niet echt, veel verjaardagen en gezellige dingen.. Ook nog vakantie, dus hopen dat ik straks het na de vakantie beter kan oppakken.

En Eefje677 schrijf maar lekker door over de 30day shred, ik word steeds nieuwsgieriger er naar en wie weet ga ik ook nog eens starten..

Succes allemaal weer!
Ik schrijf ook mee in t vervolg!

Vanmorgen even stiekem op de weegschaal gestaan en er stond 79kg, dus -1kg sinds maandag! Had ik niet verwacht. Zoals ik gister nog schreef is mn motovatie minder.

Maar meestal weeg ik maandag meer dan vrijdag dus dat zal ook nu wel zo zijn. Maar toch fijn dat ik de 79 al heb aangetikt :-) Dat motiveert me weer!!
Ik ben ook voor een vervolg! Merk dat dit mij super motiveert! Ik geef mezelf ook weleens kleine doelen, maar met zo'n topic en andere mensen motiveert toch echt een stuk beter!

@Eefje juist leuk dat je dat deelt hier! Motiveert mij om iets te gaan doen!

@Ri88 waauw wat goed, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Kan niet wachten tot ik een getalletje heb dat begint met een 7! Zo raar hoe dat psychisch werkt, maar dan zou ik me ineens een stuk slanker voelen dan 80 kilo haha. Jij gaat ook echt lekker zeg! Huh hoe komt het dat je op maandag meer weegt, door het weekend?
Jempo door blijven zetten! Ook jij gaat die 7 vast heel snel zien! Je bent al heel goed bezig!

Ja ik denk dat mijn lichaam nogal sterk reageert op minder ritme. Door de weeks eet ik op vast tijden ivm werk en in het weekend laat ik dat vaak wat los. En meestal mag ik van mezelf een keer iets lekkers in het weekend dus dat zal ook wel meespelen!
Ik schrijf in een vervolg wel graag mee!

Ik had van de week wel iets leuks. Had in de winkel een rok gepast, leek goed te zitten. Thuis ging ik de rok passen met mijn eigen kleren, om leuke combinaties te vinden. Het zat steeds net niet. Weer iets anders passen, nee, ook net niet. Tot ik ineens merkte, als ik hem wat strakker zou hebben, dan zit hij precies goed! Het duurde even, maar toen viel het kwartje: ik moet eigenlijk een maat kleiner hebben!

Dus omgeruild voor een maat kleiner, en die past perfect!
quote:-Fudge- schreef op 19 augustus 2016 @ 11:29:

Ik schrijf in een vervolg wel graag mee!

Ik had van de week wel iets leuks. Had in de winkel een rok gepast, leek goed te zitten. Thuis ging ik de rok passen met mijn eigen kleren, om leuke combinaties te vinden. Het zat steeds net niet. Weer iets anders passen, nee, ook net niet. Tot ik ineens merkte, als ik hem wat strakker zou hebben, dan zit hij precies goed! Het duurde even, maar toen viel het kwartje: ik moet eigenlijk een maat kleiner hebben!

Dus omgeruild voor een maat kleiner, en die past perfect!Dat moet een heel goed gevoel geven, een maat kleiner!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven