Lijf & Lijn alle pijlers

Beenhaar mannen

18-01-2020 06:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd wat jullie vinden van mannen die hun beenhaar scheren? Ik heb een tijdje terug een blessure gehad aan me knie en mijn fysio tapte toen mijn knie in alleen daarvoor moest ik daar wel geschoren worden omdat ander tape niet goed hecht. Ik vond dat toen best fijn gevoel als de tape eraf was.

Ik overweeg daarom al lange tijd om vaker te doen. Echter durf ik steeds niet dus ben daarom benieuwd wat jullie ervan vinden? En hebben jullie toevallig tips? Overigens mij grootste probleem is dat ik veel sport meestal in korte broek dus mensen zullen me eventueel geschoren benen dan ook zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind geschoren benen bij mannen onaantrekkelijk.
Waarom staat dit topic bij seks? Je verhaal gaat over fysio, sport en lichamelijke verzorging. Voldoende andere pijlers waar dit thuis zou kunnen horen. Blijkbaar vindt jij dit iets seksueels, dat zal dan ook de reden zijn van je onzekerheid? Ik ken nl. best wat mannen met geschoren benen, maar die doen daar niet meutig of onzeker over. Dus als jij je er prettig bij voelt moet je het gewoon doen, wat maakt het uit wat wij er van vinden.🦵🏻
Alle reacties Link kopieren
Bij sporten, en dan met name wielrennen, kom je zeer regelmatig geschoren benen tegen. Dus gewoon doen.

Het is mij een raadsel waarom dit topic op de sekspijlert staat: ligt ons in!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het topic op sexpijler staat... als ik een man obtmoet en hij blijkt geschoren benen te hebben, dan is dat voor mij absoluut een afknapper. Vind ik heel onaantrekkelijk (gek eigenlijk want een vrouw met behaarde benen is voor mij net zo onaantrekkelijk als een man met geschoren benen. Niet heel rationeel logisch, wel realiteit)
Alle reacties Link kopieren
snoepzak schreef:
18-01-2020 07:26
Aangezien het topic op sexpijler staat... als ik een man obtmoet en hij blijkt geschoren benen te hebben, dan is dat voor mij absoluut een afknapper.
Dus Tom Dumoulin laat jij schieten?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Ik vind het drie keer niks.

Helaas scheert vriend zijn benen, met name in de zomer omdat hij anders geen bruine benen krijgt. Probeer ik in bed toch echt nadrukkelijk niet naar te kijken want als ik een man was, zou ik accuut mijn erectie kwijt zijn. (Ben gelukkig een vrouw).
Alle reacties Link kopieren
Bepaalde topsporters scheren hun benen, bijvoorbeeld wielrenners, om verschillende redenen. Kijk eens op hun forum wat voor tips en adviezen zij geven om mannenbenen te ontharen.

Persoonlijk vind ik het niks, ik geeft de voorkeur aan lichaamsbeharing.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Van mij hoeft het niet. Ik vind het een teken van een ijdelheid die ik niet zo aantrekkelijk vind. Anderzijds zal ik iemand er ook niet om laten lopen. Het is maar haar. Ik vind het gedoe daarom heen al veel te groot. De schande als je als vrouw ergens haar hebt behalve op je hoofd 🙄
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
*Sjaan* schreef:
18-01-2020 06:55
Ik vind geschoren benen bij mannen onaantrekkelijk.

Ik ook, net zoals borsthaar. Dat maakt een man juist mannelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt me eerlijk gezegd geen reet uit. Mensen zijn echt wel meer dan hun lichaamshaar. Probeer het anders gewoon eens uit, het leuke van haar is namelijk dat het terug groeit.

Dat gezegd zijnde, voel ik als vrouw wel sociale druk om, hier en daar, haar weg te epileren. Het is gedoe. Het zou veel makkelijker zijn om dat niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
fitch schreef:
18-01-2020 07:16
Bij sporten, en dan met name wielrennen, kom je zeer regelmatig geschoren benen tegen. Dus gewoon doen.

Het is mij een raadsel waarom dit topic op de sekspijlert staat: ligt ons in!

Waarschijnlijk omdat TO wil weten of vrouwen het wel/niet ‘sexy’ vinden :lol: .
Vind er niets van. Ook van vrouwen met (been)haar niet. Mag je lekker zelf weten. Dus dat kan ook nog.
Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.
Daar zou ik echt op afknappen.
Even iets anders, heb een tijdje gescharreld met iemand die hele lange plukken okselhaar had, heb toen wel gezegd : dat moet je echt korter maken of weg halen.
Brrrrrr wat was dat ranzig.
Ik snap niet waarom je het zou willen. Zo veel werk om het netjes te houden.

Ik zou willen dat beenhaar voor vrouwen ook heel normaal zou zijn.
Zoveel taalfouten associeer ik meer met een behaarde aap eigenlijk, ik zou het inconsistent vinden dus
Ik houd niet van "smoothies", kan het echt een afknapper vinden.
Wel fijn als oksels en schaamstreek bijgehouden worden, maar niet kaal please. De rest gewoon lekker laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
snoepzak schreef:
18-01-2020 07:26
Aangezien het topic op sexpijler staat... als ik een man obtmoet en hij blijkt geschoren benen te hebben, dan is dat voor mij absoluut een afknapper. Vind ik heel onaantrekkelijk (gek eigenlijk want een vrouw met behaarde benen is voor mij net zo onaantrekkelijk als een man met geschoren benen. Niet heel rationeel logisch, wel realiteit)
Dit. Vind ik ook.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
18-01-2020 09:31
Zoveel taalfouten associeer ik meer met een behaarde aap eigenlijk, ik zou het inconsistent vinden dus
:HA: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mijn man scheert. Inderdaad vanwege sport en eventuele blessures. Mij boeit het verder niet, ben op een leeftijd dat andere dingen belangrijker zijn.

Wat wel is: stoppels zijn echt vre-se-lijk. Wat dat aangaat staat dit topic wel op de goede pijler. Seks met stoppels is echt niet fijn.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven