Lijf & Lijn alle pijlers

Beste scheermesje gevoelige venusheuvel

18-03-2017 10:52 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een best bekend probleem, geen goed scheermesje kunnen vinden voor je venusheuvel. Ik heb het internet denk ik al wel 20 keer afgestruind, maar vind eigenlijk alleen tips over hoe je moet scheren. Niet waarmee.

Ik zoek dus naar een goede die niet zo ongelofelijk irriteert. Ik wil mezelf eindelijk weer eens lekker glad kunnen scheren zónder dat ik de rest van de dag last heb van een schurende string er tegenaan door irritatie . En dan kun je wel glad zijn, maar als het daar onder de rode bultjes staat is dat ook niet echt sexy..

Scheergel/olie/creme is geen optie, ik krijg best snel schimmelinfecties helaas. Ik kan mijn venusheuvel pas minimaal na 6 dagen weer helemaal glad scheren. Mijn schaamlippen daarintegen kan ik na 2 dagen alweer scheren, zonder irritaties. Even een paar minuten wachten in de douche tot de haartjes zachter zijn doe ik al, ook scrub ik vantevoren vaak eventjes. Als ik met de richting mee scheer heb ik geen irritaties, maar ik wil het glad! Niet stoppelig . Een gloednieuw mesje of een gebruikt mesje maakt geen verschil, bij beiden krijg ik last van wondjes/rode bultjes en een branderig gevoel.

Wie het er dé gouden tip voor mij, voor een (ultra)gevoelige venusheuvel? Alvast bedankt!
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik gebruik de wegwerpscheermesjes van Bic, twin lady sensitive.
Zeepvrije wasgel van Zwitsal. Nooit meer rode bultjes!
quote:Waus247 schreef op 18 maart 2017 @ 12:21:

Laten harsen met lycon hars. Je haar hoeft maar 2mm lang te. zijn. Echt ideaal! En de haartjes die terugkomen zijn super zacht.

Lycon hars hecht zich niet aan de huid en is daardoor super geschikt voor de gevoelige huid. Ik ben fan, mocht dat nog niet duidelijk zijn. :-)

En oja, het is maar een uurtje dat je met je benen wijd ligt. Die meiden doen niet anders dus echt niks om voor te schamen hoor!Maar een uur??? Dat vind ik anders behoorlijk lang!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven