Lijf & Lijn alle pijlers

Bijna 30 kilo lichter, maar voel me dikker dan ooit

24-03-2020 07:47 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Even van me afschrijven, herkenning of tips zoeken. Wordt geen lang verhaal, de titel zegt het al. Ik woog vorig jaar 134.7 en inmiddels goed op weg met gezonder leven, best al wat afgevallen, weer nu 107, dat gaat dus richting de 30 kilo minder. Toch voel ik me dikker dan ooit. Ik droeg altijd stretch kleding en kan die dus nog steeds aan, dat motiveert ook niet echt. Ik voel me ook niet fitter helaas. Wel ben ik inmiddels van de medicijnen af die ik slikte tegen de hoge bloeddruk, wat natuurlijk goed nieuws is.
Ik wil nog wel 20 kilo kwijt voor mijn gezondheid, hou het ook wel vol om gezonde eetkeuzes te maken en vaker te wandelen, dat bevalt me goed, maar ik had gehoopt gelukkiger met resultaat te zijn.
Is er iemand die dit herkent of heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Als dat zo is, waarom zie ik dan geen jonge meid in de spiegel in plaats van dat gekke ouwe wijf dat elke keer terugkijkt?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
26-03-2020 21:05
Als dat zo is, waarom zie ik dan geen jonge meid in de spiegel in plaats van dat gekke ouwe wijf dat elke keer terugkijkt?

Hoe weet je dat je er niet veel ouder uitziet dan dat jouw brein je voorhoudt?


Maar het stuk waar ik aan refereerde ging specifiek over afvallen.
Alle reacties Link kopieren
TO echt super knap van je!!

Ken je de uitspraak: “Dat je iets aankan wil niet zeggen dat het je past”?

Misschien is het fijn voor je, om behalve een paar andere kleren te kopen, dat te doen bij een zaak waar ze je echt goed kunnen adviseren.
Zodat door het kledingstuk zelf je ook weer slanker lijkt. Misschien dat je het dan zelf ook wel gaat zien. Want 30kg helemaal op eigen houtje afvallen is echt een enorme prestatie!
Tweetje2014 schreef:
24-03-2020 15:30
Wat een lieve reacties, dank je, had ik even nodig.

S_Meds daar ben ik echt ook wel blij mee, maar ik had verwacht mezelf wat gelukkiger te voelen omdat ik zo doodongelukkig was met mezelf.

Tips vind ik lastig. Ik was doorverwezen voor een maagverkleining maar vond na de voorlichting het hele idee van opereren maar toch zelf anders leren gaan eten zo idioot klinken dat ik wilde proberen zonder die operatie dat anders eten te leren. Maar ik kan nu wel gewoon uit eten zonder angst op dumping etc. Ik eet eigenlijk volgens het schema dat je anders na een maagoperatie ook krijgt.
geluk zit tussen je oren en niet in het vet op je buik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven