Lijf & Lijn alle pijlers

Bil vergroting implantaat

13-10-2017 07:56 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben op zoek naar serieuze tips voor een bil vergroting met implantaten. Geen lipofilling/Brazilian lift.
Dit omdat ik ruim 70 kilo ben afgevallen en mijn billen van mooi vol naar extreem plat zijn gegaan.
Ik hoef geen Kim K. kont oid maar ik wil gewoon mijn 'oude' billen terug.
Ik ben al bij Bergkam geweest voor een borstvergroting (zelfde verhaal) maar zij doen helaas geen billen en ik wil het wel goed laten doen.
Geld is niet zo'n probleem, heb gespaard, maar wel graag in Nederland.
Heb al veel gegoogeld maar kom er toch niet helemaal uit.
Meningen dat ik beter aan mijn zelfbeeld kan werken mogen, maar daar ga ik verder niet op in.
Ik ben gelukkig, maar ik zou gelukkiger zijn als ik weer ronde volle billen heb, want nu ben ik slank en nog steeds onzeker.
Heb er goed en lang over nagedacht en dit is wat ik wil, nu alleen een goede kliniek vinden.
Alvast bedankt voor tips en ervaring .
Druppendekeukenkraan schreef:
15-10-2017 09:22
Dank je wel francieneke. Nee ik lees er ook relatief weinig over en ook de recensies baren me soms wat zorgen.
Daarom ga ik ook goed de tijd nemen alles uit te zoeken, ik heb geen haast en veiligheid staat echt op nr 1.
Wat is er misgegaan met je borstvergroting als ik vragen mag?
De prothesen waren niet goed geplaatst. Ze kropen a.h.w. omhoog, er stond teveel druk van de borstspier op. Na een aantal jaren zaten ze bijna onder mijn sleutelbeenderen. Ik heb ze er maar uit laten halen...
Alle reacties Link kopieren
Oei dat klinkt heel vervelend...
Waar heb je het laten doen?
Farah86 schreef:
13-10-2017 08:04
Is jouw gewenste resultaat niet haalbaar met intensief sporten onder begeleiding?
welnee.

gewoon weer aankomen helpt wel
Druppendekeukenkraan schreef:
15-10-2017 10:54
Oei dat klinkt heel vervelend...
Waar heb je het laten doen?

In Belgie, Beaucare. Maar dat is alweer tien jaar geleden hoor!
karin12345 schreef:
13-10-2017 10:35
Ik zie bij de meeste foto's geen groot verschil tussen voor en na.
Voor zo'n gering effect zou ik al de moeite, pijn en geld niet over hebben.
TO zijn er geen corrigerende broekjes met opvulling verkrijgbaar?
verschil wel. Maar veel voor foto’s zij beter dan na. Het ziet er onnatuurlijk uit
Druppendekeukenkraan schreef:
13-10-2017 21:40
Bedankt voor alle reacties.
Bergman heeft geen advies in deze.
Helaas heb ik echt geen bil meer over, een lift gaat niet het gewenste effect geven.
Ik denk wel dat ik de juiste oefeningen doe maar er is gewoon niks qua vet meer over en wel huid.
Bedankt voor de complimentjes. Ik ben er zelf ook heel blij mee en een heel ander persoon.
Op Google kwam ik ook een hele hoop klinieken tegen maar ook iets teveel slechte recensies waardoor ik dit goed wil uitzoeken.
Sommige foto's geven echt een vertekend beeld ja, of je ziet haast geen verschil, of het is te overdreven.
Ik ga rustig verder kijken en mocht ik iets vinden eerst goed uitzoeken op gesprek.
Overigens ben ik na deze operatie klaar en 99% zeker gelukkig, dit is voor mij echt de laatste stap, de kers op de taart (caloriearme uiteraard).
geluk zit niet in je billen. het zit tussen je oren
Bumba1985 schreef:
13-10-2017 10:09
Overigens vind ik de voor en na foto's wel apart.Bij sommige zie ik weinig verschil en bij de meeste vraag ik me eigenlijk af waarom ze in godsnaam voor zo'n operatie hebben gekozen.

https://www.parkmedischcentrum.nl/plast ... ergroting/
Ben ik wel met je eens... Ik denk dat de juiste kleding kiezen goed kan helpen. De zakken van je spijkerbroek op de juiste plek enzo. Hier een stukje me tips: https://www.womentoday.nl/kledingtips-v ... te-billen/
S-Meds schreef:
15-10-2017 10:56
welnee.

gewoon weer aankomen helpt wel

Heee.....aankomen en dan een Brazilian buttlift nemen! Dan heb je als je afvalt meer vetcellen in je billen zitten zodat die verhoudingsgewijs niet plat zullen worden. Maar ik begrijp ook dat je dat niet meer wilt, aankomen!
S-Meds schreef:
15-10-2017 11:00
verschil wel. Maar veel voor foto’s zij beter dan na. Het ziet er onnatuurlijk uit
De 'oude' billen gaan er meer op vooruit dat de 'jonge'. Bij de 'jonge' zie je op een rare hoge plek een verdikking.
je ziet ook een deuk daar waar het implantaat ophoudt
sandra1905 schreef:
15-10-2017 11:05
De 'oude' billen gaan er meer op vooruit dat de 'jonge'. Bij de 'jonge' zie je op een rare hoge plek een verdikking.


Dat klopt. Ik vind de voorsituaties helemaal niet lelijk, los van die bij de persoon met teveel vel. Bij sommige billen zie je de prothesen zitten. De stroomlijn is er dan uit.
Alle reacties Link kopieren
Ja die foto's zijn vaak niet best.
Aankomen lukt niet en wil ik ook niet.
Geluk zit zeker tussen je oren, ben ik met je eens. En ik word gelukkiger van een mooie kont.
Broekjes maken mijn figuur mét kleding mooi, die draag ik al.
Maar ik wil het voor mezelf zónder kleding ook mooi.
Druppendekeukenkraan schreef:
15-10-2017 17:58
Ja die foto's zijn vaak niet best.
Aankomen lukt niet en wil ik ook niet.
Geluk zit zeker tussen je oren, ben ik met je eens. En ik word gelukkiger van een mooie kont.
Broekjes maken mijn figuur mét kleding mooi, die draag ik al.
Maar ik wil het voor mezelf zónder kleding ook mooi.

Dan moet je het gewoon doen. Het kan, dus waarom niet? Maar bereid je goed voor, het is geen kleine ingreep en het gaat niet altijd goed he? Kijk of je ergens garantie kunt krijgen, dat het gratis of voor heel weinig hersteld wordt wanneer het resultaat niet mooi is.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat voorbereiden vind ik ook extreem belangrijk, en vandaar dit topic.
Elke tip of recensie is het lezen en overwegen waard.
Heb je ook slap vel daar, of valt dat wel mee?
Alle reacties Link kopieren
Wow! Geen ervaringen hier maar petje af voor je prestatie! Wijs dat je de tijd neemt om je in alle in en outs te verdiepen. Ik wens je een paar billen waar jij je gelukkig bij voelt!
Alle reacties Link kopieren
En ja, geluk zit tussen je oren. Maar je zelfbeeld deels toch ook in je uiterlijk. Investeren in je uiterlijkheden waar je echt ongelukkig mee bent kan je geluk wel vergroten. Als ik een buikcorrectie zou kunnen betalen zou ik dat acuut doen! En dan heb ik het niet over een zwangerschapsbuikje maar door meerdere operaties een buik die gelijk staat aan minstens 6 maanden zwangerschap. Past totaal niet bij de rest van mijn lichaam. Het beperkt me in heel veel dingen. Mijn hangtetters die ooit in tijden van weleer fier vooruit staken en nu als verlepte depressieve mango's de zwaartekracht volgen boeit me dan weer helemaal niks.
Druppendekeukenkraan schreef:
15-10-2017 17:58
Ja die foto's zijn vaak niet best.
Aankomen lukt niet en wil ik ook niet.
Geluk zit zeker tussen je oren, ben ik met je eens. En ik word gelukkiger van een mooie kont.
Broekjes maken mijn figuur mét kleding mooi, die draag ik al.
Maar ik wil het voor mezelf zónder kleding ook mooi.
maar zo'n mooie kont is niet afdwingbaar bovendien tijdelijk, na je 40e ben je dan gedoemd tot ongeluk voor altijd, en de rest wordt er ook niet beter op
Alle reacties Link kopieren
Mijn billen zijn niet bestaand, echt plat. Het vel erover hangt. De spieren in mijn billen zijn stevig maar niet zichtbaar.
Mocht het na mijn 40e gaan hangen bekijk ik de situatie dan nog wel een keer. Dan heb ik in ieder geval 10 jaar lang een mooie volle kont gehad.
Bovendien vind ik 'natuurlijk' hangen niet zo erg. Als er maar wat zit.
Hoef geen barbiepop te worden maar een beetje vorm terug is zeer gewenst.
Dank je wel meike!
Druppendekeukenkraan schreef:
13-10-2017 23:25
Die Brazilian lift leek mij ook mooi en minder ingrijpend maar met een BMI van nog net geen 19 heb ik daar niet genoeg vet voor.
Zal clinique eens opzoeken, die kende ik nog niet.
Als je nu tegen ondergewicht aanhangt (met een BMI van nog net geen 19) zou je ook gewoon er weer een kg of 10 erbij kunnen eten. Het zou zomaar kunnen dat er daarna wel weer genoeg vet op je billen zit om wel zo'n lift te doen.

Als je 1.70 bent betekent 10 kg erbij, dat je dan op een BMI van 22. Dat lijkt me een prima gewicht.

edit: en als je kleiner bent, dan kun je natuurlijk met minder kg's toe ;)
Alle reacties Link kopieren
Roodhaarr schreef:
15-10-2017 21:01
Als je nu tegen ondergewicht aanhangt (met een BMI van nog net geen 19) zou je ook gewoon er weer een kg of 10 erbij kunnen eten. Het zou zomaar kunnen dat er daarna wel weer genoeg vet op je billen zit om wel zo'n lift te doen.

Als je 1.70 bent betekent 10 kg erbij, dat je dan op een BMI van 22. Dat lijkt me een prima gewicht.

edit: en als je kleiner bent, dan kun je natuurlijk met minder kg's toe ;)
Of je achterste blijft een hangend vel en je krijgt een onderkin.
gewoon te mager dus
Alle reacties Link kopieren
kan, maar als je 10 kilo aankomt kan je er helaas niet voor kiezen waar ze komen te zitten. Zit je dus alsnog met je slappe behang kont/buik en een dubbele onderkin.
Alle reacties Link kopieren
Roodhaarr ja mijn bmi is inderdaad te laag, niet mijn keuze, mijn lichaam sloeg door met afvallen. Ik sport nu al veel minder fanatiek (nog maar 2 x p.w. een uur) en eet zo'n 2200-2600 calorieën per dag maar blijf hierop steken.
Bovendien krijg ik die billen nooit meer zo mooi als dat ze waren, nadeeltje van het afvallen.
Maar dat staat niet ter discussie.
Die kont gaat er toch wel komen, alleen eerst even goede research doen waar.
je lichaam slaat niet door hoor, dat doe je zelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven